bh99mes Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Hi everybody! poata ca exista deja un topic pentru VTR, dar eu nu am gasit niciunde. In primul rand eram in dilema, nu stiam exact unde s-o fac topicul va motoare de viteza sau la motoare de strada. dar pana la urma cred ca asta va fii alegerea corecta am trecut de la VFR la VTR, asa ca nu e necunoscut comportamentul si cuplul motorului V, nici nu prea mi-as dori una 4L... Intr-adevar m-am informat din multe locuri despre motorul asta, dar totusi zic ca mai mult conteza cateo parere proprie care s-a format cu timpul dupa 1,2,3...ani de experienta, decat cateva propozitii de pe niste siteuri de teste... asa pentru inceput nu prea am ce sa zic, doar ca e foarte tare, mi se pare chiar si prea brutala dupa VFR. dar ma gandesc ca conteaza foarte mult si lucrurile tuning care sunt puse in el. K&N, dynojet, Evacuare schimbata, bujii iridium...cu prietena in spate se ridica si in a3-a. intr-o depasire m-am si speriat ca am mers in a 4-a si m-am gandit ca i-i dau una in jos si hoop, s-a ridicat... consumul stiu ca deobicei e destul de mare, ma gandesc ca la asta va fii si mai mare din cauza tuningului...dar asta este, placerea se plateste Invit detinatorii de VTR sa scrie cate-o parere, experienta despre frumusetea asta nervoasa Cum am avut topic de VFR, de ce sa nu avem si de asta? toate cele bune la toata lumea si asfalt uscat! PS: bineinteles astept si poze cu VTR-urile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Pe rand, mai intai comentarii la ce ai spus tu: - bujiile iridium sunt recomandate chiar de cei de la Honda. Bujiile normale le haleste instant si nici nu merge cum trebuie. - dynojetul este aproape inutil pe VTR. Nu o spun eu, ci testele. Din tobe catigi cei mai multi cai (7-8) - comportamentul brutal in ture joase este caracteristica VTR-ului, nu e din cauza tunningului. Alte puncte rele: - rezervorul prea mic pentru turele lungi - shaua foarte tare iti omoara kurul dupa ture mai lungi de 300 km (de perefat un upgrade la o sha Corbin - scump, dar am probat si merita) - farul chior ca dracu' - si nici nu poti pune bec mai mare fara a inlatura protectia pe sistemul electric pe care o are - scaritele prea jos pentru un motor atat de sportiv - eu dau cu ele de asfalt in mod consecvent cand vreau sa ma dau tare pe serpentine - furca fata cam moale - se drege cu ulei mai vascos si arcuri progresive Puncte bune: - manevrabilitate formidabila si foarte prompta la actionarea comenzilor - subtire - se strecoara foarte bine prin trafic - cuplu bun in toata plaja de turatii - te ajuta in depasiri si la iesirile de pe viraje Si in rest stii si tu. Un motor ultra-fun! A mea - dupa cum vezi, nu mai e neagra: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 14, 2007 Autor Share Postat August 14, 2007 vai, brutal ii vopseaua aia!!! jos cu palaria! la al meu seaua e schimbata, nu e originalk, e facut de stapanul vechi, dar arata frumos si e si comod, e mult mai moale... suspensiile sunt schimbate (arcurile) si este reglabil in fata si in spate. eu le-am pus sa fie mai moale ca erau foarte tari, abia au avut 2-3 centimetri de cursa... sunt curios la un lucru destul de important. de ezxemplu despre VFR stiu ca e un motor extraordinar de fiabil, fara moarte. in primul rand din cauza ca nu are lant de distributie, ci pinioane. nu stiu care-i treaba cu VTR-ul. fiin motor "clasic" cu lant de distributie, oare cat de fiabil ii si cat de bine rezista la km? al meu are 56.000. de mers si de pornit merge si porneste perfect. dar nu stiu cum se va comporta peste vreo 10.000-20.000 mai incolo. oricum in luna asta ma duc pana in elvetia cu ea, o sa fie un test destul de bun --- Mesaj completat în 14 Aug 2007 11:26 ------------- inca niste intrebari utile: ce ulei ii cel mai perceft pentru VTR? si de care? sintetic sau mineral? la al meu uleiul are deja 2000 de km, ma gandesc ca inca 3-4 mii pot merge cu el linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Pot sa iti spun ca eu l-am luat pe al meu la 30.033 km si am facut cu el 21.000 km, parcurs in care nu am schimbat la ea decat ulei si filtru, bujii, si kitul de lant. Nu mi-a facut niciodata nici cea mai mica urma de problema. Si are 2 lanturi de distributie... Eu folosesc ulei semisintetic: Motul 5100 Ester - 10W40 - si il recomand, si filtru KN - si de ulei si de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 18, 2007 Autor Share Postat August 18, 2007 mai, chiar asa de putini posesori de VTR sunt in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Salutare, Hop si eu....ma bucur ca s-a infiintat acest topic. Am un VTR din 2000, l-am luat cu 26000km si acum am 27000km(dak or fi originali ok, dak nu asta e), sunt mort dupa motoreta asta, imi place la nebunie, merge de rupe. In ca n-am schimbat nimik la el, pt k facuse fostul proprietar schimburile(ulei, filtru, placute). Din cate am inteles tipul de ulei se pune si in functie de felul cum mergi sau pe unde mergi (oras sau afara), si se incepe de la 10W-30 pana la 20W-50. Am o intrebare la voi, poate ma ajutati: Am fost la un mecanic si mi-a spus ca nu trage cum ar trebuii, si k s-ar putea sa trebuiasca curatate carburatoarele si sincronizate, si k ar fi fost reglate dupa niste tobe sport, care intr-adevar le-a avut pe ea, iar acum le are pe cele originale. Mie nu mi se pare k n-ar trage , ci din contra, dar n-am mai mers pe altul sa vad dak e diferenta. Ce ziceti? In rest totul bine si frumos, nu cred k ma urk curand pe alte tipuri decat V, iar VTR-ul este....criminal. P.S.: Victor, ma intereseaza parbrizul de VTR, original la 40, o sa te sun sa-mi spui cum se face cu transportul si plata. Multumesc. Asfalt uscat. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 22, 2007 Autor Share Postat August 22, 2007 in primul rand felicitari pentru vtr! iar cu kilometri sa nu i-ti faci problem ca mai mult ca sigur sunt reali, dar daca cumva nu...nu prea conteaza. al meu are 57.000 si nici un zgomot nu are, merge perfect. e absolut posibil ca motorul sa aiba nevoe de alt reglaj cu tobe originale decat cu sport. daca cumva ai un mecanic bun in ap[ropiere, eu zic ca merita sa-l faca. cat poate fii...? aici la noi 50 RON curatatul si reglajul carburatoarelor (in caz ca sunt 4). dar cel mai usor poti observa ca merge in sincron sau nu, ca o lasi la relantiu si te uiti la turometru. daca nu se plimba sus-jos, ci sta intr-un loc, nu trebe facut nimic. si inca ceva: cand motorul e cald, dai o acceleratie rapida si repede inapoi. daca nu se ineca prima data si dupa aia ia turatia, iara nu-i nici o problema. dac cumva "se gandeste" un pic si numa dupa aia se accelereaza, trebe reglat. A, si motorul e super frumos asa in rosu! sa-l folosesti sanatos, fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 in primul rand felicitari pentru vtr! iar cu kilometri sa nu i-ti faci problem ca mai mult ca sigur sunt reali, dar daca cumva nu...nu prea conteaza. al meu are 57.000 si nici un zgomot nu are, merge perfect. e absolut posibil ca motorul sa aiba nevoe de alt reglaj cu tobe originale decat cu sport. daca cumva ai un mecanic bun in ap[ropiere, eu zic ca merita sa-l faca. cat poate fii...? aici la noi 50 RON curatatul si reglajul carburatoarelor (in caz ca sunt 4). dar cel mai usor poti observa ca merge in sincron sau nu, ca o lasi la relantiu si te uiti la turometru. daca nu se plimba sus-jos, ci sta intr-un loc, nu trebe facut nimic. si inca ceva: cand motorul e cald, dai o acceleratie rapida si repede inapoi. daca nu se ineca prima data si dupa aia ia turatia, iara nu-i nici o problema. dac cumva "se gandeste" un pic si numa dupa aia se accelereaza, trebe reglat. A, si motorul e super frumos asa in rosu! sa-l folosesti sanatos, fara probleme! multumesc frumos pt ajutor, chiar nu stiam,k sunt incepator.. Dar bord de VTR gasesc k as vrea sa-l schimb pe cel care e pe ea,este cel cu limita de 190km, dar acul trece peste, cand ii dau tare. Si cam cat o costa unul ? Multumesc. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 22, 2007 Autor Share Postat August 22, 2007 hey mike! ti-am gasit un bord la o desmemrare din ungaria cu 55.000 forinti. ala e cam 220 de euro dar ma mai uit, si daca aflu ceva, te anunt http://www.racsidepo.com/akcio/0001/P1120270.jpg uite o poza cu bordul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 @ mike: www.piesemoto.ro baieti de treaba, preturi cinstite, aduc de la dezmembrari din Germania si dau garantie. Eu am fo multumit de ei. Apoi problema cu tobele: sigur ala e motivul pentru care nu trage. Mergi sa-ti regleze amestecul si sa-ti faca o sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 In primul rand ii multumesc lui bh99mes ca m-a invitat aici;)) De mult ma uitam dupa un topic cu veteristi. EU am un vtr din 99 are 30 mii de km, merge impecabil, a fost a unui prieten de-al meu, care mergea frumos q ea, ii schimbase consumabile tot. La inceput voiam r6, insa dupa ce am dat o tura q vtr, am zis, asta e pentru mine;)). Am auzit numai lucruri bune despre vtr,mai ales ca e o motocicleta cu traditie, campioana mondiala;). NU am avut probleme q ea, deloc, sunt multumit ca am facut alegerea asta. cat despre consum, placerea se plateste, cine a zis, bine a zis-o. Mor pe ''motociclistii'' care isi iau motoare scumpe, si se plimba cativa km pe zi stau in park pe banca la agatat, ca n-au benzina=)). ma bufneste rasu cand ii aud. Sa auzim de bine, cum sa comportat vtr pana in Elvetia;), ne anunti si pe noi. hai ca pun si eu o poza;)) si sa speram ca ne strangem mai multi;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 mai, chiar asa de putini posesori de VTR sunt in tara? Sunt dar probabil se dau cu ele consumul stiu ca deobicei e destul de mare Asa de curiozitate cam ce consum are un specimen dinacesta? Cam la ce pret gasesc un vtr in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 @virilu! bine ai venit! asta da frumusete! arata super frumos cu nergu lucios, desi eu m-am obisnuit deja cu al meu asa mat cum e pai drumul? am facut 3100 km in 9 zile (drumul dus-intors + plimbari pe la 2900 de metri ) si nici macar de o surubelnita nu am avut nevoe. sunt foarte multumit. pentru pasager nu e chiar un vis sa steie mii de km, dar e vorba de obisnuiala. am mers constant intre 130-160. consumul a iesit la 8 litri. dar ceeace m-i se parea foarte ciudat, ca consumul nu prea depinde de viteza cu care mergeam. daca mergeam numai cu 100-110 (erau portiuni unde ploa pe drum spre casa) manca 8, daca mergeam 160 constant, tot 8 lua. pe de alta parte, nu ma intereseaza consumul...cand se aprinde becul, inseamna ca nu prea mai am benzina. ma duc si cumpar.motorul e un hobby, e frumos, e puterni, cu ce sa mearga,cu aer? asta este, dar merita! eu am evacuare complet schimbat Arrow. habar nu am cat a costat, ca asa l-am cumparat, dar ma gandesc ca nu a fot foarte ieftin...iar sunetul...oricum as incerca sa-l descriu, nu se poate...trebe auzit! toate cele bune, si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ma gandesc din ce in ce mai serios sa intru in randurile VTR-istilor! Momentan...tre' sa vand Hornetul si...sa vad de cati bani mai dispun peste! daca reusesc sa strang ceva mai mult...trec direct la...SP1! Ce ziceti...merita??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 @Stephon: SP merita numai in cazul in care chiar vrei sa te dai sportiv. Daca vrei motor numai pentru fun si plimbari ia-ti Firestorm. Diferente: SP-ul trage din ture ceva mai mari, dar e mai puternic; Firestormul... "king of wheelies"! Cuplu demential din ture mici, manevrabila si mai usoara ca SP-ul cu vreo 20 de kile. Cu SP-ul te poti inclina mai mult gratie scaritelor inalte, are suspensie up-side-down pe fata, mai rigida si mai adaptata asfaltului impecabil si o pozitie de condus mai agresiva. Cam asta ar fi. Alegerea este a ta, oricare ar fi insa, nu poate fi decat buna! VTR rulz! @mr.magic: consum - cum spunea un antevorbitor: distractia se plateste. De la 7% in sus. Si ca pret... eu o vand pe a mea cu 3500 EUR. Daca vrei detalii, intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Si eu sunt posesor de Firestorm dotat cu Arrow Si e foooorte zgomotos,cateodata tre sa merg destul de subturat ca sa nu faca prea urat (din respect pt.vecini Pentru cei care vor s auda un vtr suparat rau,eventual sa vada cum merge(cu garantia de rigoare ), v astept cu un pm sau tel.la 0742.026395-marius --- Mesaj completat în 13 Sep 2007 23:19 -------------Si eu sunt posesor de Firestorm dotat cu Arrow Si e foooorte zgomotos,cateodata tre sa merg destul de subturat ca sa nu faca prea urat (din respect pt.vecini Pentru cei care vor s auda un vtr suparat rau,eventual sa vada cum merge(cu garantia de rigoare ), v astept cu un pm sau tel.la 0742.026395-marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Septembrie 14, 2007 Autor Share Postat Septembrie 14, 2007 felicitari! despre arrow nu tre' sa spui nimic, eventual la baieti de aici, ca si eu tot arrowuri am pe el nu poate fii descris cu cuvinte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 vindeti-mi si mie un pont ptr doua tobe sport , carbon sau nu , va rog ! de astazi sunt posesor de VTR 1000 F si ma gandesc sa schimb curand tobele stock cu unele cum se cuvine . mor de curiozitate sa vad diferenta intre asta si 4 in linie ce i-am avut la CBR 600 F insa am de umblat dupa numerele provizorii intai si abia dupa aceea ... ce inseamna : e cam chior farul ? bate prost din constructie ? la CBR nu completam nici o picatura de ulei in 5-6000 km cand se facea schimbul . astea halesc vre-un pic (cat sunt in mintile ei , vorbesc) ? cam asta ar fi jucaria : model 1998 , 20 si ceva de mii km pe bord insa nu ma bazez pe asta ci pe sound-ul curat al motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 @Lotru: mai intai felicitari pentru achizitie! Apoi: da, halesc ulei. 80-100 ml la 1000 km. Poti sa iti faci griji numai daca sare de 200 ml la 1000 km (si nici atunci griji prea mari, schimbi semeringurile de la supape). Farul nu "bate" aiurea pentru ca "bataia" se regleaza din 2 suruburi de sub bord, ci e chior, pur si simplu. Un bec 55/60W cu o oglinda prost proiectata in spate. Atat. Recomandare: xenon. La motoarele in "V" toba face diferenta. Atat la sunet cat si la putere. Ai grija ca s-ar putea, in functie de ce tip de tobe iti iei, sa trebuiasca sa iti reglezi carburatoarele si pe amestec si pe sincronizare. Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 vindeti-mi si mie un pont ptr doua tobe sport , carbon sau nu , va rog ! de astazi sunt posesor de VTR 1000 F si ma gandesc sa schimb curand tobele stock cu unele cum se cuvine . mor de curiozitate sa vad diferenta intre asta si 4 in linie ce i-am avut la CBR 600 F insa am de umblat dupa numerele provizorii intai si abia dupa aceea ... ce inseamna : e cam chior farul ? bate prost din constructie ? la CBR nu completam nici o picatura de ulei in 5-6000 km cand se facea schimbul . astea halesc vre-un pic (cat sunt in mintile ei , vorbesc) ? cam asta ar fi jucaria : model 1998 , 20 si ceva de mii km pe bord insa nu ma bazez pe asta ci pe sound-ul curat al motorului . Felicitari pentru achizitie! Referitor la tobe iti recomand cu caldura... ARROW. Daca vrei sa auzi live cum suna , astept un mesaj si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Septembrie 27, 2007 Autor Share Postat Septembrie 27, 2007 felicitari LOTRU! iar ceeace a scris @marius_florin, e valabil si adevarat! si eu am arrow. iar stau in oradea. daca cumva ai drum incoace, te astept si i-ti arat cu cea mai mare placere! dupa cum am vazut si am auzit pe alte forumuri straine, VTR-ul e cel mai bun cu ARROW. cu asta se comporta cel mai bine. iar pe de alta parte, ma bucur ca incet-incet tot suntem mai mult! si nu ma mai gandesc, ca era prostie sa fac topicul asta... multa bafta si asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 senchiu guys ! ieri m-am dat prima data cu el si am ramas placut impresionat si putin infrigurat totusi . motocicleta asta impune respect. in primul rand imi place pozitia pe ea , mi se pare ca are un centru de greutate f. jos , e parca chiar mai joasa decat cbr600f . la miscari lente de pe loc mi se pare (inca) greoaie insa odata pusa in miscare se indreapta singura , tot mai tare pe masura ce sucesti acceleratia . am senzatia ca sunt calare pe un butuc pe care oricat l-ai suci de ghidon nu-l poti indoi , lucru ce se schimba daca o inclini din coor sau din genunchii stransi pe rezervor . iar odata ce ai inclinat-o ghidonul vireaza aproape singur si urmeaza o trasa asemeni tramvaiului pe sine ,parca . imi place mult , mai mult de vit. a 3-a nu am considerat ca am unde sa merg in Bucurestiul asta aglomerat , abia astept un drum mai lung sa-i testez cu adevarat calitatile . pana acum mi se pare ca nu este o mobra de oras desi cat am frecat-o pe la stopuri , coloane printre care inca nu ma bag , etc temperatura nu a vrut cu nici un chip sa creasca peste jumatatea gradatiilor de pe ceas. scuze daca primele impresii nu sunt poate cele reale . --- Mesaj completat în 01 Oct 2007 09:10 -------------as avea si o intrebare : stiti cumva daca pot monta pe spate un cauciuc 190 in loc de 180 ? am gasit la cineva niste SH aproape noi insa sunt date jos de pe R1 si de aici diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schwarzsirene Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 pe aici se scrie rar, vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 pe aici se scrie rar, vad Bravo Sherlock!!! Ai un spirit de observatie extraordinar de dezvoltat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 salutare la toti vtr-istii intr-adevar sunt putzine vtr-uri pe la noi nu shtie lumea ce e motor in V poze cu jucaria mea pe langa consum mare termina shi cauciucul spate foarte repede la mine a tzinut 4000 km un cauciuc 60 % nou. mai vb. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.