Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Hi everybody!

 

poata ca exista deja un topic pentru VTR, dar eu nu am gasit niciunde.

In primul rand eram in dilema, nu stiam exact unde s-o fac topicul va motoare de viteza sau la motoare de strada. dar pana la urma cred ca asta va fii alegerea corecta :moto:

am trecut de la VFR la VTR, asa ca nu e necunoscut comportamentul si cuplul motorului V, nici nu prea mi-as dori una 4L...

Intr-adevar m-am informat din multe locuri despre motorul asta, dar totusi zic ca mai mult conteza cateo parere proprie care s-a format cu timpul dupa 1,2,3...ani de experienta, decat cateva propozitii de pe niste siteuri de teste...

 

asa pentru inceput nu prea am ce sa zic, doar ca e foarte tare, mi se pare chiar si prea brutala dupa VFR. dar ma gandesc ca conteaza foarte mult si lucrurile tuning care sunt puse in el. K&N, dynojet, Evacuare schimbata, bujii iridium...cu prietena in spate se ridica si in a3-a. intr-o depasire m-am si speriat ca am mers in a 4-a si m-am gandit ca i-i dau una in jos :lol: si hoop, s-a ridicat...

consumul stiu ca deobicei e destul de mare, ma gandesc ca la asta va fii si mai mare din cauza tuningului...dar asta este, placerea se plateste :nono:

 

Invit detinatorii de VTR sa scrie cate-o parere, experienta despre frumusetea asta nervoasa :D

 

Cum am avut topic de VFR, de ce sa nu avem si de asta? :moto:

 

toate cele bune la toata lumea si asfalt uscat! :lol:

 

PS: bineinteles astept si poze cu VTR-urile voastre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe rand, mai intai comentarii la ce ai spus tu:

- bujiile iridium sunt recomandate chiar de cei de la Honda. Bujiile normale le haleste instant si nici nu merge cum trebuie.

- dynojetul este aproape inutil pe VTR. Nu o spun eu, ci testele. Din tobe catigi cei mai multi cai (7-8)

- comportamentul brutal in ture joase este caracteristica VTR-ului, nu e din cauza tunningului.

 

Alte puncte rele:

- rezervorul prea mic pentru turele lungi

- shaua foarte tare iti omoara kurul dupa ture mai lungi de 300 km (de perefat un upgrade la o sha Corbin - scump, dar am probat si merita)

- farul chior ca dracu' - si nici nu poti pune bec mai mare fara a inlatura protectia pe sistemul electric pe care o are

- scaritele prea jos pentru un motor atat de sportiv - eu dau cu ele de asfalt in mod consecvent cand vreau sa ma dau tare pe serpentine

- furca fata cam moale - se drege cu ulei mai vascos si arcuri progresive

 

Puncte bune:

- manevrabilitate formidabila si foarte prompta la actionarea comenzilor

- subtire - se strecoara foarte bine prin trafic

- cuplu bun in toata plaja de turatii - te ajuta in depasiri si la iesirile de pe viraje

Si in rest stii si tu. :lol: Un motor ultra-fun!

 

A mea - dupa cum vezi, nu mai e neagra:

post-443-1187064707_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai, brutal ii vopseaua aia!!! :) jos cu palaria!

 

la al meu seaua e schimbata, nu e originalk, e facut de stapanul vechi, dar arata frumos si e si comod, e mult mai moale...

 

suspensiile sunt schimbate (arcurile) si este reglabil in fata si in spate. eu le-am pus sa fie mai moale ca erau foarte tari, abia au avut 2-3 centimetri de cursa...

 

sunt curios la un lucru destul de important. de ezxemplu despre VFR stiu ca e un motor extraordinar de fiabil, fara moarte. in primul rand din cauza ca nu are lant de distributie, ci pinioane.

nu stiu care-i treaba cu VTR-ul. fiin motor "clasic" cu lant de distributie, oare cat de fiabil ii si cat de bine rezista la km? al meu are 56.000. de mers si de pornit merge si porneste perfect. dar nu stiu cum se va comporta peste vreo 10.000-20.000 mai incolo.

oricum in luna asta ma duc pana in elvetia cu ea, o sa fie un test destul de bun :lol:

 

--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 11:26 -------------

 

inca niste intrebari utile:

 

ce ulei ii cel mai perceft pentru VTR? si de care? sintetic sau mineral?

la al meu uleiul are deja 2000 de km, ma gandesc ca inca 3-4 mii pot merge cu el linistit...

post-4838-1187079661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa iti spun ca eu l-am luat pe al meu la 30.033 km si am facut cu el 21.000 km, parcurs in care nu am schimbat la ea decat ulei si filtru, bujii, si kitul de lant. Nu mi-a facut niciodata nici cea mai mica urma de problema. Si are 2 lanturi de distributie... :lol:

 

Eu folosesc ulei semisintetic: Motul 5100 Ester - 10W40 - si il recomand, si filtru KN - si de ulei si de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Hop si eu....ma bucur ca s-a infiintat acest topic.

 

Am un VTR din 2000, l-am luat cu 26000km si acum am 27000km(dak or fi originali ok, dak nu asta e), sunt mort dupa motoreta asta, imi place la nebunie, merge de rupe. In ca n-am schimbat nimik la el, pt k facuse fostul proprietar schimburile(ulei, filtru, placute). Din cate am inteles tipul de ulei se pune si in functie de felul cum mergi sau pe unde mergi (oras sau afara), si se incepe de la 10W-30 pana la 20W-50.

 

Am o intrebare la voi, poate ma ajutati: Am fost la un mecanic si mi-a spus ca nu trage cum ar trebuii, si k s-ar putea sa trebuiasca curatate carburatoarele si sincronizate, si k ar fi fost reglate dupa niste tobe sport, care intr-adevar le-a avut pe ea, iar acum le are pe cele originale. Mie nu mi se pare k n-ar trage , ci din contra, dar n-am mai mers pe altul sa vad dak e diferenta. Ce ziceti?

 

In rest totul bine si frumos, nu cred k ma urk curand pe alte tipuri decat V, iar VTR-ul este....criminal.

 

P.S.: Victor, ma intereseaza parbrizul de VTR, original la 40, o sa te sun sa-mi spui cum se face cu transportul si plata. Multumesc.

 

 

Asfalt uscat.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand felicitari pentru vtr! :o

iar cu kilometri sa nu i-ti faci problem ca mai mult ca sigur sunt reali, dar daca cumva nu...nu prea conteaza. al meu are 57.000 si nici un zgomot nu are, merge perfect. :cheers:

e absolut posibil ca motorul sa aiba nevoe de alt reglaj cu tobe originale decat cu sport. daca cumva ai un mecanic bun in ap[ropiere, eu zic ca merita sa-l faca. cat poate fii...? aici la noi 50 RON curatatul si reglajul carburatoarelor (in caz ca sunt 4).

dar cel mai usor poti observa ca merge in sincron sau nu, ca o lasi la relantiu si te uiti la turometru. daca nu se plimba sus-jos, ci sta intr-un loc, nu trebe facut nimic. si inca ceva: cand motorul e cald, dai o acceleratie rapida si repede inapoi. daca nu se ineca prima data si dupa aia ia turatia, iara nu-i nici o problema. dac cumva "se gandeste" un pic si numa dupa aia se accelereaza, trebe reglat.

 

A, si motorul e super frumos asa in rosu! :D sa-l folosesti sanatos, fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand felicitari pentru vtr! :o

iar cu kilometri sa nu i-ti faci problem ca mai mult ca sigur sunt reali, dar daca cumva nu...nu prea conteaza. al meu are 57.000 si nici un zgomot nu are, merge perfect. :cheers:

e absolut posibil ca motorul sa aiba nevoe de alt reglaj cu tobe originale decat cu sport. daca cumva ai un mecanic bun in ap[ropiere, eu zic ca merita sa-l faca. cat poate fii...? aici la noi 50 RON curatatul si reglajul carburatoarelor (in caz ca sunt 4).

dar cel mai usor poti observa ca merge in sincron sau nu, ca o lasi la relantiu si te uiti la turometru. daca nu se plimba sus-jos, ci sta intr-un loc, nu trebe facut nimic. si inca ceva: cand motorul e cald, dai o acceleratie rapida si repede inapoi. daca nu se ineca prima data si dupa aia ia turatia, iara nu-i nici o problema. dac cumva "se gandeste" un pic si numa dupa aia se accelereaza, trebe reglat.

 

A, si motorul e super frumos asa in rosu! :D sa-l folosesti sanatos, fara probleme!

 

multumesc frumos pt ajutor, chiar nu stiam,k sunt incepator.. Dar bord de VTR gasesc k as vrea sa-l schimb pe cel care e pe ea,este cel cu limita de 190km, dar acul trece peste, cand ii dau tare. Si cam cat o costa unul ?

 

Multumesc.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mike: www.piesemoto.ro :agree: baieti de treaba, preturi cinstite, aduc de la dezmembrari din Germania si dau garantie. Eu am fo multumit de ei.

Apoi problema cu tobele: sigur ala e motivul pentru care nu trage. Mergi sa-ti regleze amestecul si sa-ti faca o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

In primul rand ii multumesc lui bh99mes ca m-a invitat aici;)) De mult ma uitam dupa un topic cu veteristi. EU am un vtr din 99 are 30 mii de km, merge impecabil, a fost a unui prieten de-al meu, care mergea frumos q ea, ii schimbase consumabile tot. La inceput voiam r6, insa dupa ce am dat o tura q vtr, am zis, asta e pentru mine;)). Am auzit numai lucruri bune despre vtr,mai ales ca e o motocicleta cu traditie, campioana mondiala;). NU am avut probleme q ea, deloc, sunt multumit ca am facut alegerea asta. cat despre consum, placerea se plateste, cine a zis, bine a zis-o. Mor pe ''motociclistii'' care isi iau motoare scumpe, si se plimba cativa km pe zi stau in park pe banca la agatat, ca n-au benzina=)). ma bufneste rasu cand ii aud. Sa auzim de bine, cum sa comportat vtr pana in Elvetia;), ne anunti si pe noi. hai ca pun si eu o poza;)) si sa speram ca ne strangem mai multi;))

post-14655-1189244731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, chiar asa de putini posesori de VTR sunt in tara? :scratch:

 

Sunt dar probabil se dau cu ele :)

 

consumul stiu ca deobicei e destul de mare

 

Asa de curiozitate cam ce consum are un specimen dinacesta?

 

Cam la ce pret gasesc un vtr in stare buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@virilu! bine ai venit! :)

asta da frumusete! :) arata super frumos cu nergu lucios, desi eu m-am obisnuit deja cu al meu asa mat cum e :D

pai drumul? :hurt: am facut 3100 km in 9 zile (drumul dus-intors + plimbari pe la 2900 de metri :rose: ) si nici macar de o surubelnita nu am avut nevoe. sunt foarte multumit. pentru pasager nu e chiar un vis sa steie mii de km, dar e vorba de obisnuiala. am mers constant intre 130-160. consumul a iesit la 8 litri. dar ceeace m-i se parea foarte ciudat, ca consumul nu prea depinde de viteza cu care mergeam. daca mergeam numai cu 100-110 (erau portiuni unde ploa pe drum spre casa) manca 8, daca mergeam 160 constant, tot 8 lua.

pe de alta parte, nu ma intereseaza consumul...cand se aprinde becul, inseamna ca nu prea mai am benzina. ma duc si cumpar.motorul e un hobby, e frumos, e puterni, cu ce sa mearga,cu aer? :rose: asta este, dar merita!

eu am evacuare complet schimbat Arrow. habar nu am cat a costat, ca asa l-am cumparat, dar ma gandesc ca nu a fot foarte ieftin...iar sunetul...oricum as incerca sa-l descriu, nu se poate...trebe auzit!

 

toate cele bune, si asfalt uscat! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Stephon: SP merita numai in cazul in care chiar vrei sa te dai sportiv. Daca vrei motor numai pentru fun si plimbari ia-ti Firestorm. Diferente: SP-ul trage din ture ceva mai mari, dar e mai puternic; Firestormul... "king of wheelies"! :) Cuplu demential din ture mici, manevrabila si mai usoara ca SP-ul cu vreo 20 de kile. Cu SP-ul te poti inclina mai mult gratie scaritelor inalte, are suspensie up-side-down pe fata, mai rigida si mai adaptata asfaltului impecabil si o pozitie de condus mai agresiva. Cam asta ar fi. Alegerea este a ta, oricare ar fi insa, nu poate fi decat buna! :) VTR rulz!

 

@mr.magic: consum - cum spunea un antevorbitor: distractia se plateste. De la 7% in sus. Si ca pret... eu o vand pe a mea cu 3500 EUR. Daca vrei detalii, intreaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt posesor de Firestorm dotat cu Arrow :) Si e foooorte zgomotos,cateodata tre sa merg destul de subturat ca sa nu faca prea urat (din respect pt.vecini :D

Pentru cei care vor s auda un vtr suparat rau,eventual sa vada cum merge(cu garantia de rigoare :rose: ), v astept cu un pm sau tel.la 0742.026395-marius

 

--- Mesaj completat în 13 Sep 2007 23:19 -------------
Si eu sunt posesor de Firestorm dotat cu Arrow :) Si e foooorte zgomotos,cateodata tre sa merg destul de subturat ca sa nu faca prea urat (din respect pt.vecini :hurt:

Pentru cei care vor s auda un vtr suparat rau,eventual sa vada cum merge(cu garantia de rigoare :rose: ), v astept cu un pm sau tel.la 0742.026395-marius

 

post-8333-1189714583_thumb.jpgpost-8333-1189714593_thumb.jpgpost-8333-1189714606_thumb.jpgpost-8333-1189714619_thumb.jpgpost-8333-1189714629_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vindeti-mi si mie un pont ptr doua tobe sport , carbon sau nu , va rog !

 

de astazi sunt posesor de VTR 1000 F si ma gandesc sa schimb curand tobele stock cu unele cum se cuvine .

 

mor de curiozitate sa vad diferenta intre asta si 4 in linie ce i-am avut la CBR 600 F insa am de umblat dupa numerele provizorii intai si abia dupa aceea ...

 

ce inseamna : e cam chior farul ?

bate prost din constructie ?

 

la CBR nu completam nici o picatura de ulei in 5-6000 km cand se facea schimbul .

astea halesc vre-un pic (cat sunt in mintile ei , vorbesc) ?

 

cam asta ar fi jucaria :

 

post-7084-1190797829_thumb.jpg

 

model 1998 , 20 si ceva de mii km pe bord insa nu ma bazez pe asta ci pe sound-ul curat al motorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lotru: mai intai felicitari pentru achizitie! :finger:

Apoi: da, halesc ulei. 80-100 ml la 1000 km. Poti sa iti faci griji numai daca sare de 200 ml la 1000 km (si nici atunci griji prea mari, schimbi semeringurile de la supape).

Farul nu "bate" aiurea pentru ca "bataia" se regleaza din 2 suruburi de sub bord, ci e chior, pur si simplu. Un bec 55/60W cu o oglinda prost proiectata in spate. Atat. Recomandare: xenon.

La motoarele in "V" toba face diferenta. Atat la sunet cat si la putere. Ai grija ca s-ar putea, in functie de ce tip de tobe iti iei, sa trebuiasca sa iti reglezi carburatoarele si pe amestec si pe sincronizare.

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vindeti-mi si mie un pont ptr doua tobe sport , carbon sau nu , va rog !

 

de astazi sunt posesor de VTR 1000 F si ma gandesc sa schimb curand tobele stock cu unele cum se cuvine .

 

mor de curiozitate sa vad diferenta intre asta si 4 in linie ce i-am avut la CBR 600 F insa am de umblat dupa numerele provizorii intai si abia dupa aceea ...

 

ce inseamna : e cam chior farul ?

bate prost din constructie ?

 

la CBR nu completam nici o picatura de ulei in 5-6000 km cand se facea schimbul .

astea halesc vre-un pic (cat sunt in mintile ei , vorbesc) ?

 

cam asta ar fi jucaria :

 

post-7084-1190797829_thumb.jpg

 

model 1998 , 20 si ceva de mii km pe bord insa nu ma bazez pe asta ci pe sound-ul curat al motorului .

 

Felicitari pentru achizitie! Referitor la tobe iti recomand cu caldura... ARROW. Daca vrei sa auzi live cum suna , astept un mesaj si se rezolva. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari LOTRU! :finger:

iar ceeace a scris @marius_florin, e valabil si adevarat! :moron: si eu am arrow. iar stau in oradea. daca cumva ai drum incoace, te astept si i-ti arat cu cea mai mare placere!

dupa cum am vazut si am auzit pe alte forumuri straine, VTR-ul e cel mai bun cu ARROW. cu asta se comporta cel mai bine.

 

iar pe de alta parte, ma bucur ca incet-incet tot suntem mai mult! :lol:

si nu ma mai gandesc, ca era prostie sa fac topicul asta... :eek: multa bafta si asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senchiu guys !

 

ieri m-am dat prima data cu el si am ramas placut impresionat si putin infrigurat totusi .

motocicleta asta impune respect.

 

in primul rand imi place pozitia pe ea , mi se pare ca are un centru de greutate f. jos , e parca chiar mai joasa decat cbr600f .

 

la miscari lente de pe loc mi se pare (inca) greoaie insa odata pusa in miscare se indreapta singura , tot mai tare pe masura ce sucesti acceleratia .

am senzatia ca sunt calare pe un butuc pe care oricat l-ai suci de ghidon nu-l poti indoi , lucru ce se schimba daca o inclini din coor sau din genunchii stransi pe rezervor .

iar odata ce ai inclinat-o ghidonul vireaza aproape singur si urmeaza o trasa asemeni tramvaiului pe sine ,parca .

 

imi place mult , mai mult de vit. a 3-a nu am considerat ca am unde sa merg in Bucurestiul asta aglomerat , abia astept un drum mai lung sa-i testez cu adevarat calitatile .

 

pana acum mi se pare ca nu este o mobra de oras desi cat am frecat-o pe la stopuri , coloane printre care inca nu ma bag , etc temperatura nu a vrut cu nici un chip sa creasca peste jumatatea gradatiilor de pe ceas.

 

scuze daca primele impresii nu sunt poate cele reale .

 

--- Mesaj completat în 01 Oct 2007 09:10 -------------
as avea si o intrebare : stiti cumva daca pot monta pe spate un cauciuc 190 in loc de 180 ?

am gasit la cineva niste SH aproape noi insa sunt date jos de pe R1 si de aici diferenta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

salutare la toti vtr-istii

intr-adevar sunt putzine vtr-uri pe la noi

nu shtie lumea ce e motor in V :cheers:

 

poze cu jucaria mea

 

pe langa consum mare termina shi cauciucul spate foarte repede

la mine a tzinut 4000 km un cauciuc 60 % nou.

 

mai vb.

asfalt uscat

post-24809-1194119576_thumb.jpg

post-24809-1194119643_thumb.jpg

post-24809-1194119704_thumb.jpg

post-24809-1194119768_thumb.jpg

post-24809-1194119794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...