Sari la conținut

Autocolant carbon-look vs. vopsire


Vopsire sau autocolant  

71 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salutare,

 

De ceva vreme ma bate gandul sa imi refac culoarea pe motor, si din ce am vazut pana acum am doua posibilitati: vopsire sau sa o fac la un mester cu folie de carbon. Adevarul e ca dupa 15 ani de cand o iesit pe poarta fabricii si 113k km, soarele, zapada si ploaia si-au pus amprenta pe partea optica a motorului.

 

Asadar, astept pareri pro si contra, argumentate temeinic, despre ce ati alege voi pentru carene si rezervor: vopsire sau autocolant carbon-lookalike ?

 

10x!

 

De asemenea, parca mi-as monta eu autocolantul, am pistol de aer cald industrial; orice informatii/articole despre asta sunt binevenite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aplicam si noi folie carbon insa nu te-as sfatui din 2 motive. Unul ar fi costul exagerat de mare cca. 150ron/mp la furnizor si al doilea, fiabilitatea...gandeste-te ca folia are grosimea de 130 de microni, incomparabil cu vopseaua si tipurile de lac care ti-ar putea proteja motorul de 10x mai bine. Desi ar trebui sa fac lobby pentru folie (ca doar e businessu' nostru) nu te sfatuiesc. Carbonul e mai mult de fitze...sincer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca mi-l montez eu si atunci platesc doar produsul.

 

Nu tine figura cu folie si lacuit peste? :) Oricum cu carbon ies mai ieftin decat cu un vopsit care poate sau nu fii facut bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... eu unul asi opta pentru infoliere, asta daca ar costa mai putin decat vopseaua. Sunt avantaje si dezavantaje la ambele, ma gandesc sa nu se dezlipeasca folia dupa un anumit timp de stat in soare sau prin locurile expuse la caldura ... nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru sticker-eala obisnuita, gen logo-uri, dungi etc. merge lacuirea la min. 24h de la aplicarea lor. Dar lac peste autocolant, pe suprafete atat de mari nu merge...lacul se contracta la uscare si risti sa ti-l desfaca pe alocuri.

Mesaj completat

Aaa si inca ceva. Salutari si urari de bine moderatorilor care imi muta intr-una anuntul din pagina de SERVICE la sectiunea de VANZARI PIESE SI ACCESORII NOI. Eu unul fac un serviciu si nu comert cu "actipilde" !!! Dar pentru a intelege diferenta iti trebuie macar liceul.

 

Iata si anuntul, voi ce credeti??

 

Salut tuturor,

 

xxxxxxx

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Editat de Belbody
Nu mai bine iti faci tu singurel topicuri unde vrei la bursa incat sa nu fie voie sa fie mutat?? Unii dupa ce ca posteaza aiurea mai au si pretentii la mutat unde trebuie. Zi merci ca nu primesti o suspendare de minim 15 zile. Bafta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pinza de carbon pe net , in fine nu asta era ideea , desi preturile mi s-au parut interesante. Ce vreau sa zic este daca nu se poate acoperi carbonul cu substanta cu care se da pt. a adera la suprafete. Ma refer la smacolina aia , care am uitat cum se numeste , ceva genul ca la fibra de sticla. Am vazut un tutorial pe WWW in care unu' si-a facut o bicla din carbon si bambus la el in apartament , fara tratamente deosebite. Daca s-ar acoperi carbonul cu substanta aia , s-ar mai zgiria ? Ca si pe mine ma batea gindul sa fac o jmecherie cu mobra mea , dar imi era lene sa mai deschid un alt topic.

Mesaj completat

Mai nou , am gasit si niste producatori chinezi , dar vind cantitati , genul 100 metri. Sa mai vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autocolantul cred ca arata un pic kitschy si se distruge repede... daca vrei carbon look, cred ca mai bine faci cum zicea lil debul, adica iti imbraci carenele in fibra de carbon. Era un tip pe forum care zicea ca se ocupa cu asa ceva.. cu rasina, cu vid, nu stiu exact cum e tehnologia...

Si eu mi-as fi invelit tuburile care intra in airbox, pentru ca oricum sunt cam sparte.

 

Bine, de fapt, adevarata smecherie ar fi daca ai putea sa ti le faci integral din carbon... stiu un site care vinde piese si din fibra de sticla si din fibra de carbon, dar diferenta de pret e cam mare... aripa fata carbon 170 E vs vreo 60 E, cea din fibra de sticla....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipu' de care ziceam , ala cu cadrul de bicla facut in sufragerie a folosit carbonul ca pe fibra de sticla , a pus cirpa , a dat cu smac si a scos bulele de aer cu racleta. Ceva ce poate oricine , zic eu , c u putina atentie. Idea e ce grosime are cirpa aia de carbon , ca daca e groasa , face cute. Mentionez ca tipu' cu bicla nu a facut suprafata , a facut tuburi , un cadru . Dar daca merge cu fibra de sticla , poate merge si cu carbon , cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am infoliat motocicleta, mai exact tot ce inseamna carene si parbriz, in folie carbonlook.

In casa am parbrizul si am sa atasez 2 imagini.

Intr-adevar, nu se recomanda folosirii pe motoare de enduro si cross. In rest, daca nu ai prieteni care sa te ajute cu un cui sau cheie , nu aveti de ce sa va faceti griji, ca nu se desfoliaza sau zgarie.

Protejarea prin lacuire nu se recomanda :)

Costul e aprox ca si la vopsire. Cel care mi-a facut s-a jurat ca nu mai face motor sub 200 de euro :)

post-36079-1268047669_thumb.jpg

post-36079-1268047681_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-ti intinzi singur folia pe suprafete curbe o sa fie o munca titanica daca nu ai experienta la asta. cel mai usor baga o vopsire si gata. imagineaza-ti cum ai imbraca o foaie a4 pe o sticla de vin, si o sa-ti dai seama de ce te asteapta.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care au montat concret asa ceva pe motor, adica ei au facut toata munca - care e rostul foehn-ului? inmoaie folia sau ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat in atelier si am vazut cum mesterea dibaciul si pot spune ca nu as avea rabdarea necesara exacutarii unei astfel de lucrari. Foehnul il folosea sa intinda folia, sa o curbeze, sa scoata cutele si sa ajute la o lipire cat mai corecta...sa nu uitam, e vorba de un autocolant :)

Suprafetele trebuie bine curatate, slefuite, unde e cazul, apoi aplicata folia.

Trebuie si putina imaginatie in toata chestia asta :)

Materialul, cica, nu se poate cumpara sub 5 mp si costa aprox 250 euro coala. E drept, preturile difera, la fel cum difera si calitatea respectivei folii.

Daca ar fi mai ieftina, aproape ca as incerca si eu, dar deocamdata nu imi permit sa ma distrez cu folii de sute de parai :lol:

Respectivul cica lucreaza de cativa ani in domeniul asta si e chiar bun.

 

http://www.folieauto-cluj.ro/contact-folie.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folia se vinde la metru liniar (1,22 m latime), si costa 120 ron ml. Asta de la reseller, ca daca ai cumpara direct de la 3M...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E drept, preturile difera, la fel cum difera si calitatea respectivei folii.
Folia se vinde la metru liniar (1,22 m latime), si costa 120 ron ml. Asta de la reseller, ca daca ai cumpara direct de la 3M...

In atelier am vazut suluri de folie de diferite marini si culori. Ganditi-va ca infoliaza masini, de la Polo la X5. Un Nissan Patrol in 5 usi are plafonul mult mai lat decat 1.2/1 m.

nispt2002.jpg Are aproape 1.95 latime.

Deci, sunt fel si fel de marimi, forme, culori, etc. Intr-adevar, pt cine n-a avut masina niciodata, e mai greu cu dimensiunile acestora.

Tony, pe motocicleta lui, Suzuki gsr 600, am inteles ca si-a pus folie mult mai scumpa decat ceea ce mi-a pus mie. Dar si calitatea se observa :)

Oricum, recomand infolierea, fara a aplica lac peste, singurul inconvenient, d.p.m.d.v e ca trebuie umblat la situatia actelor...schimbat culoarea in talonul de inmatriculare (care costa bani :lol: )

:)

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In atelier am vazut suluri de folie de diferite marini si culori. Ganditi-va ca infoliaza masini, de la Polo la X5. Un Nissan Patrol in 5 usi are plafonul mult mai lat decat 1.2/1 m.

Deci, sunt fel si fel de marimi, forme, culori, etc. Intr-adevar, pt cine n-a avut masina niciodata, e mai greu cu dimensiunile acestora.

Tony, pe motocicleta lui, Suzuki gsr 600, am inteles ca si-a pus folie mult mai scumpa decat ceea ce mi-a pus mie. Dar si calitatea se observa :lol:

Oricum, recomand infolierea, fara a aplica lac peste, singurul inconvenient, d.p.m.d.v e ca trebuie umblat la situatia actelor...schimbat culoarea in talonul de inmatriculare (care costa bani :) )

:)

:)

 

Intr-adevar metrul liniar poate avea diferite dimensiuni, eu am dat doar exemplu cu ml de folie de care am eu nevoie :)

 

Baga o poza cu scuterul sa vedem cum o iesit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am scuter, ca l-am vandut anul trecut, iar daca te referi la BMW....nu am poze ca e la Seth Motors in Floresti.

Astept sa imi vina saua de la Bucale, de la Darian, sa imi fac RCA, sa imi mai vina niste piese de la Autotransilvania si apoi sa il incalec.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Autocolantul cred ca arata un pic kitschy

 

kitschy e putin spus si e urat cu spume, unde mai pui ca toti manelarii au masini cu capota "carbon luc".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca arata chiar bine. Serios acuma, kitsch e cand faci plafonul sau numa capota, si de usi nu mai ai bani :)

 

Oricum, pionerat se pare ca este in domeniul mobrelor, deci nu as fii primul.

 

De mult cochetam cu ideea asta, numai ca vreau sa invat eu cum se face treaba asta. Pe langa faptul ca arata bine, ai avantajul ca daca te plictisesti de nuanta / culoare, o poti schimba ~ usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sebi pe rebreanu am vazut un rezervor de kawa,infoliat de el ,arata bine.

Vrei sa spui ca de Tony e infoliat, nu?

Nu de alta, dar sa nu se inteleaga gresit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mult cochetam cu ideea asta, numai ca vreau sa invat eu cum se face treaba asta.

 

Poti incerca (pe orice obiect ca sa vezi cum e ) cu folie simpla care nu costa prea mult (eu am cumparat metrul patrat cu 8-9 lei) dar sa stii ca nu-i prea usor ,mai ales unde sunt cute.....putina indemanare si multa rabdare si poti face treaba frumoasa.Spor la treaba :)

 

P.S Dupa ce incerci sa ne spui si noua daca mai vrei sa-ti faci tu singur motorul cu folie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am votat pentru vopsea, pentru că mi se pare mai "tradițional", dar uite ce se poate face cu folie... dacă n-ai observat deja.

Toate bune! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...