Sari la conținut

Prima motocicleta - YZF R1


dodo
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor...

 

Sunt nou in comunitatea voastra , si nou pe 2 roti...pe 4 am ceva vechime si istoric in spate :))

 

Prima motocicleta mi-am achizitionat-o acum 2 saptamani , de ziua mea...

Este o YAMAHA YZF R1 , luata de la un baiat din Craiova..Prea multe nu stiu sa spun despre ea , este din '99 si are 29.000 km.. o sa o duc sa ii fac o revizie totala ( ce-i din Craiova daca imi pot recomanda pe cineva le-as fi recunoscator ) ...apoi o sa incep incet incet sa o fac asa cum vreau eu.. Primul lucru care i l-am facut a fost sa ii pun bi-xenon ... pe viitor as vrea o toba din aceea mica , sau una sub sa...sunt deschis la orice sugestii...si sa ii dau jos toate stickerele , sa ramana neagra complet...cat mai clean..jantele as vrea sa le schimb culoarea...acum la fel , sunt deschis la idei..

 

Imi pare bine sa fiu intre voi...si...asflat uscat tuturor..

post-68673-0-89792000-1342182709_thumb.jpg

post-68673-0-20608900-1342182746_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 172
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mda, incepator pe R1 cu atentie maxima pentru stickere, tobe mici si bixenoane.

 

iti recomand sincer sa nu bagi prea multi bani in ea la inceput, sa faci mai intai 5000km fara incidente dupa care poti sa ii pui si tobe mici si bass mare!

 

spor si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in primul rand felicitari pentru achizitie (chiar daca e cam gresita alegerea). Sa te poarte sanatos peste tot, fara incidente. Acest model de R1 este putin nervos, de aceea, iti recomand sa ii pui un amortizor de ghidon. (este necesar 99% la acest model) Este o investitie destul de maricica, ~350euro (unul bun, Ohlins sau Hyperpro) dar te va scoate din foarte multe belele. Sper sa ti cont de sfatul meu si nu numai, cred ca multi de aici o sa iti recomande cu prioritate acest lucru. Ziua buna si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, incepator pe R1 cu atentie maxima pentru stickere, tobe mici si bixenoane.

 

iti recomand sincer sa nu bagi prea multi bani in ea la inceput, sa faci mai intai 5000km fara incidente dupa care poti sa ii pui si tobe mici si bass mare!

 

spor si sanatate!

 

...da , imi place ca tot ceea ce conduc sa arate bine , nu cred ca e o prostie sa iti pese ca motocicleta care o conduci sa arate bine .. nu vreau bass mare , din contra , pur estetic , in momentul de fata are toba originala , mare groasa si argintie...

 

Salut, in primul rand felicitari pentru achizitie (chiar daca e cam gresita alegerea). Sa te poarte sanatos peste tot, fara incidente. Acest model de R1 este putin nervos, de aceea, iti recomand sa ii pui un amortizor de ghidon. (este necesar 99% la acest model) Este o investitie destul de maricica, ~350euro (unul bun, Ohlins sau Hyperpro) dar te va scoate din foarte multe belele. Sper sa ti cont de sfatul meu si nu numai, cred ca multi de aici o sa iti recomande cu prioritate acest lucru. Ziua buna si sa auzim de bine.

 

 

 

are amortizor de ghidon..am inteles ca este o motocicleta foarte rea , din ce mi-a explicat fostul proprietar este pe carburator , deci implicit destul de nervoasa..am facut pana acum undeva in jur de 500 km cu ea , iar viteza maxima atinsa a fost de 120 km/h intr-o depasire pe un drum perfect drept de cativa km..nu vreau sa mor inca , stiu ce inseamna o cazatura sau un accident cu motocicleta .. prefer sa merg incet cu ea pana o sa ma obisnuiesc...chiar si dupa aceea , nu te poti juca cu motocicletele..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce te iau baietii la putze pe aici... unii nu concep faptul ca si un R1 poate fi controlat cu succes, ce e drept statisticile sunt de partea celor care vor rade si te vor compatimi. Am un amic care merge pe R1 ca prima motoreta fara probleme, important e sa iti iubesti viata si nu viteza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce te iau baietii la putze pe aici... unii nu concep faptul ca si un R1 poate fi controlat cu succes, ce e drept statisticile sunt de partea celor care vor rade si te vor compatimi. Am un amic care merge pe R1 ca prima motoreta fara probleme, important e sa iti iubesti viata si nu viteza!

 

...da , nu inteleg de ce...mai important ar fi sa primesti sfaturi si sugestii..nu sa ti se spuna mereu ca e o mare prostie..iubesc viata , motocicleta nu mi-am cumparat-o ca sa merg cu 300km/h la ora prin oras , dovada ar fi faptul ca primul meu drum lung cu ea ... Craiova-Severin (120 km) l-am parcurs in 2 ore si 20 de minute ..cu masina il fac in 45 minute... sau faptul ca conduc o masina de 4.2i e la fel o idiotenie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce te iau baietii la putze pe aici.

 

...da , nu inteleg de ce...

 

Tocmai de aia te iau la putze.

 

Trecand peste- pune-i niste buloane si spor la plimbari.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare foame...daca te apuci sa vinzi asa ceva unuia cu 0 km pe 2 roti

 

si ce-ai vrea sa faca vanzatoru? sa tina de moralist /parinte/ constiinta?

 

Adica daca eu am de vanzare un R1, nu i-l vand unui incepator, lasa sa i-l vanda ALTUL mai bine, eventual un ZX14.....

 

Fiecare pe barba lui.....

 

Am trait sa o aud si pe asta :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai primit si sfaturi nu doar mistouri. nu iti vrea nimeni raul doar ca pici exact pe "profilul" celui care are sanse mari sa faca accident. Ti-ai luat mobra care sa dea bine, deja ai tunat-o cu bixenoane :banana: si ai pus ochii pe o toba mica :crack: din ce spui nu te-a interesat deloc ce motor are, ciclistica, "toleranta" la incepatori, canci. Ai luat varfu' de gama R1 Wild Edition cu care o sa mergi incet, ca babele, ca d-aia ai luat vitezana. jeezas!

 

ma repet, iti urez sincer sa imbatraniti frumos impreuna fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da , imi place ca tot ceea ce conduc sa arate bine , nu cred ca e o prostie sa iti pese ca motocicleta care o conduci sa arate bine .. nu vreau bass mare , din contra , pur estetic , in momentul de fata are toba originala , mare groasa si argintie..

 

 

 

Stiu. Esti genu de cocalar care-si pozeaza mobra langa A8 ul lui 4.2 (accent pe 4.2).

 

Am avut amici din astia care-si lustruiau masina zilnic si o spalau de 2 ori pe saptamana ca sa dea bine. Si o parcau peste tot prin oras.

 

Te-as intreba dupa ce considerente ti-ai ales R1 si nu alta motocicleta,dar sunt sigur ca raspunsul tau ar fi cel putin tampit...

 

inca o data imi confirmi parerea ca majoritatea motociclistilor ,mai ales aia care-si iau vitezana nu stiu decat rizoma, tobe scurte, vopsit jante si alte kkturi de genu asta.

 

 

Daca tot vorbesti de 'revizie generala', vezi si tu placutele de frana,discurile de frana, lichidu de frana/ambreiaj, antigelu', vezi bateria cum e, cauciucurile MAI ALES, etc...

 

Nu stau sa verific daca R1 asta e pe carburatie sau injectie. Daca e carburatie, curata carburatoarele, sincronizeaza-le, sau mai bine, mergi si fa-ti amestecu mai bine (Regleaza carburatia).

 

Daca e pe injectie, mergi si fa-ti si sincronizarea la injectie..

 

 

Si ai grija mare mare mare mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai primit si sfaturi nu doar mistouri. nu iti vrea nimeni raul doar ca pici exact pe "profilul" celui care are sanse mari sa faca accident. Ti-ai luat mobra care sa dea bine, deja ai tunat-o cu bixenoane :banana: si ai pus ochii pe o toba mica :crack: din ce spui nu te-a interesat deloc ce motor are, ciclistica, "toleranta" la incepatori, canci. Ai luat varfu' de gama R1 Wild Edition cu care o sa mergi incet, ca babele, ca d-aia ai luat vitezana. jeezas!

 

ma repet, iti urez sincer sa imbatraniti frumos impreuna fara incidente

 

 

 

 

..inteleg , deci in randul motociclistilor trebuie sa ai prima data o motocicleta mica ? dar de ce ? nu e acelasi lucru daca mergi cu 50 km/h cu una de 125 cmc , sau cu una de 1000 cmc ? ...nu vreau sa intru in polemici cu nimeni , si da .. e total adevarat ceea ce mi-ai spus tu...am luat-o sa merg incet , pentru moment...pana o sa ma simt eu stapan pe ea...stiu ce inseamna viteza , riscul si asa mai departe pe 4 roti..de ce nu as fi constient de asta si pe 2 roti ?

 

legat de tuning , sincer , sunt (cuvant urat),idiot,maniac,disperat cu asta .. imi place ca tot ceea ce conduc eu sa atraga atentia , sa arate bine...!!

 

multumesc mult pentru urarile sincere si sper sa pot citi/auzi sfaturile voastre mult timp de acum incolo...

 

Stiu. Esti genu de cocalar care-si pozeaza mobra langa A8 ul lui 4.2 (accent pe 4.2).

 

Am avut amici din astia care-si lustruiau masina zilnic si o spalau de 2 ori pe saptamana ca sa dea bine. Si o parcau peste tot prin oras.

 

Te-as intreba dupa ce considerente ti-ai ales R1 si nu alta motocicleta,dar sunt sigur ca raspunsul tau ar fi cel putin tampit...

 

inca o data imi confirmi parerea ca majoritatea motociclistilor ,mai ales aia care-si iau vitezana nu stiu decat rizoma, tobe scurte, vopsit jante si alte kkturi de genu asta.

 

 

Daca tot vorbesti de 'revizie generala', vezi si tu placutele de frana,discurile de frana, lichidu de frana/ambreiaj, antigelu', vezi bateria cum e, cauciucurile MAI ALES, etc...

 

Nu stau sa verific daca R1 asta e pe carburatie sau injectie. Daca e carburatie, curata carburatoarele, sincronizeaza-le, sau mai bine, mergi si fa-ti amestecu mai bine (Regleaza carburatia).

 

Daca e pe injectie, mergi si fa-ti si sincronizarea la injectie..

 

 

Si ai grija mare mare mare mare...

 

 

 

 

Nu ma asteptam sa fiu atat de bine "cunoscut" din prima ora pe acest forum.

Nu , nu sunt genul care isi pozeaza motocicleta langa a8-ul lui de 4.2 , a8-ul acela pur si simplu era parcat intr-o statie OMV , se vede bine in poza , iar ala e locul unde imi tin eu motocicleta ...

Nu ma princep absolut deloc in tot ce ai spus tu acolo , curatat carburatoare , sincronizat , verificat..tocmai de aceea in primul post v-am rugat sa-mi recomandati pe cineva care chiar stie , fiecare isi face meseria , nu?

Primul lucru care l-am facut cand am luat motocicleta a fost sa merg sa ii comand cauciucuri , baiatul la care am fost mi-a spus ca gumele de pe ea sunt foarte bune , cu uzura nu foarte mare , si mai ales sunt de circuit , ceva de genu , cum am spus-o , habar nu am despre asa ceva , stiu doar ca e stantat pe ea RACETEC ?!?!?!!!! ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da , nu inteleg de ce...mai important ar fi sa primesti sfaturi si sugestii..nu sa ti se spuna mereu ca e o mare prostie..iubesc viata , motocicleta nu mi-am cumparat-o ca sa merg cu 300km/h la ora prin oras , dovada ar fi faptul ca primul meu drum lung cu ea ... Craiova-Severin (120 km) l-am parcurs in 2 ore si 20 de minute ..cu masina il fac in 45 minute... sau faptul ca conduc o masina de 4.2i e la fel o idiotenie ?

 

 

nu, e doar o lauda. n-are treaba masina cu moto. :makeout:

 

 

multi km iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. si mai ales sunt de circuit , ceva de genu , cum am spus-o , habar nu am despre asa ceva , stiu doar ca e stantat pe ea RACETEC ?!?!?!!!! ...

as mai adauga ca stii "R1", "150cai"!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as mai adauga ca stii "R1", "150cai"!

 

vorbeam de anvelopa !!!!! e stantat pe anvelopa "racetec" , asta inseamna ca sunt de circuit ? era o intrebare , chiar trebuie sa fii tu p#1@ cu motz din discutie ? va rog , eu chiar vreau sa fiu sfatuit de voi , nu sa ma laud , nu am cu ce ... multumesc mult celor care mi-au urat de bine , si mai ales celor care dau un sfat bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e acelasi lucru daca mergi cu 50 km/h cu una de 125 cmc , sau cu una de 1000 cmc ? ...

cat de repede ajungi la o anumita viteza face diferenta. O sa ajungi acum la 120, maine la 150...in cateva sapt o sa ajungi la 200 intr-o depasire...apoi va fi cu siguranta nevoie sa si franezi... si ghici ... La oprire si in curbe nu o sa te mai ajute aia experienta de pe aia 4.2L. Invata-ti motocicleta, in pasi mici.

 

Succes si ia-o usor.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa reformulez:

 

vezi ce DOT au gumele tale (data inscriptionata lateral), apoi inteapa/impunge cu cheia de motor sa vezi daca-s moi/tari, ce compozitie au...

 

Iti recomand gume cat mai moi/aderente.

 

bec ti-a recomandat gume noi. Si eu ti-as recomanda gume noi,dar atentie mare, gumele NOI sunt FOARTE periculoase la inceput, pana le faci 'rodajul'.

 

 

Gaseste un prieten motociclist/mecanic care sa te ajute sa-ti schimbe: lichidul frana (fata/spate), lichidul de ambreiaj (daca ai ambreiaj hidraulic). Merge lichid de frana DOT4 atat la ambreiaj cat si la frane.

 

Sa-ti verifice placutele de frana, daca mai merg sau daca trebe schimbate, si cat face asta, sa dai si cu spray sa-ti cureti etrierii de frana (fata,spate).

 

Vezi ce presiune tre sa ai in pneuri (fata/spate) ,asta tre sa scrie in manual.

 

Daca-i carburatie,la fel, mergi sa-ti curete carburatoarele, si sa-ti regleze carburatia.

Daca esti pe injectie,mergi sa-ti curete injectoarele si sa-ti faca o sincronizare la injectie.

Ar fi bine sa schimbi si lichidu' de racire, ca e f ieftin (vezi in manual de care trebuie,ce cantitate).

ULEIUL neaparat sa-l schimbi (la fel,apeleaza la cineva de INCREDERE si PRICEPUT). Ulei + filtru ulei, respecta vascozitatea indicata de manual.

 

Filtrul de aer daca-i stock,schimba-l (cu altu stock). Sau daca e sport (metalic), se curata cu o solutie,se lasa la uscat, apoi se unge. Sau daca ai stock ,poti sa-ti cumperi unu sport (metalic).

 

Regleaza-ti maneta de ambreiaj/frana. Se poate regla de unde sa-ti prinda frana/ambreiaju (mai tare, mai moale, in functie de cum vrei)

 

Vezi furca, daca scapa ulei pe la semeringuri. Daca da, trebe sa schimbi si uleiul si semering urile. Daca banii nu sunt o problema,poti sa faci asta oricum .

 

Vorbeste cu cineva care se pricepe sa-ti regleze suspensia fata/spate pe greutatea ta.

 

Vezi sa-ti verifice cineva kitu de lant, cat de uzat e, daca e uzat inegal. Vezi ca lantu se curata/unge din 400 in 400 km...sau macar din 500 in 500 km... ia spray de curatat lantul si spray de uns lantu.

 

Daca faci tot ce am enumerat mai sus....o sa-ti schimbe R A D I C A L motocicleta....

 

bafta

 

Daca am uitat ceva,pot completa altii mai priceputi

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar vreau sa fiu sfatuit de voi

a zis un coleg mai sus, inspectie frane, placute, schimb lichide, amortizoare, curatat carburatoare/sincronizat, anvelope noi. Cam ce faci si pe la masina. Unde? ...cu siguranta vei gasi in zona pe cineva sa te ajute, putintica rabdare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"legat de tuning , sincer , sunt (cuvant urat),idiot,maniac,disperat cu asta .. imi place ca tot ceea ce conduc eu sa atraga atentia , sa arate bine...!!"

in starea in care vad motocicleta acum e greu sa o faci "sa atraga atentia sa arate bine",o sa ai mult de lucru cu asta si multi bani de investit ceea ce cred ca nu merita pt un model ca acesta

felicitari si sa o stapanesti sanatos fara incidente si multi multi km

 

app verifica si tu presiunea in cauciucuri asa ca fapt divers ca o sa o gasesti pe janta sau cel putin spatele ,racetecku`rile nu merg cu low preasure metzlerul foloseste alta tehnologie

 

cauciucurile tale sunt de curse insa tu nu o sa ajungi sa le incalzesti sa ajunga sa lucreze cum trebuie in temperatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de repede ajungi la o anumita viteza face diferenta. O sa ajungi acum la 120, maine la 150...in cateva sapt o sa ajungi la 200 intr-o depasire...apoi va fi cu siguranta nevoie sa si franezi... si ghici ... La oprire si in curbe nu o sa te mai ajute aia experienta de pe aia 4.2L. Invata-ti motocicleta, in pasi mici.

 

Succes si ia-o usor.

 

multumesc , stiu ca imi va fi greu ... tocmai de aceea nu o sa ma aventurez prea curand la viteze mari , nu stiu sa ma inclin cu motocicleta in curbe , nu stiu sa franez cum trebuie ...dar in timp sper ca o sa fiu stapan pe mine , dar cum am zis-o , nu mi-am luat motocicleta sa merg cu ea cu 300 km/h...cum mi-a zis un baiat din comunitatea moto din Craiova , caruia i-am spus ca nu merg cu ei in plimbari tocmai pentru ca acolo se merge foarte tare..el ( tot posesor de r1 ) mi-a zis ca mereu e ultimul...si asta nu e o problema , pana la urma tot la aceeasi destinatie ajunge si el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca is singurul de pe aici care se oboseste sa dea un sfat bun... asa am patit si eu (macar vroiam r6), si am ales un F4i de care sunt foarte multumit, si ca aspect si ca "performante"... cel mai probabil R1 nu iarta!!!

 

 

Problemele vor aparea cand tu vei zice ca stii tot ce tine de mobra ta, si din pacate are si surprize neplacute... asa ca mai atent la detalii cand deja o sa stii de mergi bine. Multi km fara incidente, sunt sigur ca te poti simti bine cu cu R1 chiar daca esti incepator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da , nu inteleg de ce...mai important ar fi sa primesti sfaturi si sugestii..nu sa ti se spuna mereu ca e o mare prostie..iubesc viata , motocicleta nu mi-am cumparat-o ca sa merg cu 300km/h la ora prin oras , dovada ar fi faptul ca primul meu drum lung cu ea ... Craiova-Severin (120 km) l-am parcurs in 2 ore si 20 de minute ..cu masina il fac in 45 minute... sau faptul ca conduc o masina de 4.2i e la fel o idiotenie ?

 

 

 

 

Ok prietene, iti dau eu un sfat: Vinde-o si ia-ti alta! De preferat una de 600.

Tu cauti moartea si vrei sa te prinda fara stickere si cu toba scurta....... Acuma nu stiu ce sa fac sa rad sau sa plang....?!

Crede-ma ca daca e sa te gaseasca nu tine cont nici de tobe scurte nici de culoarea jantelor si oricum daca te-a trosnti vreunul nu mai stii ca ai avut toba scurta si bi-xenon....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...