Sari la conținut

Contact pornire blocat yamaha thundercat


larry
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am o yamaha thundercat din 98.. Mai nou se blochează contactul.. Bag cheia în contact și nu reușesc să o învârt (ma chinui câte 10 - 15 minute) înnebunesc... Ma gândesc sa leg firele pe direct, eventual sa pun un întrerupător... Dar sunt 6 fire.. 4 albastre cu diverse dungi de culori, 1 rosu și 1 maro... Vr-un sfat cum sa le cuplez? Sa nu fac naibii alta belea... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a luat-o taong mapagbiro inainte, ca tot cu wd40 voiam sa-i propun sa incerce intai... :(

 

 

 

funny-science-news-experiments-memes-pro

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt ansamblu.. Alta cheie.. Bla bla nu știu dacă găsesc pe la noi.. :)

M-i sa părut mai ok să-i pun 1 întrerupător pe fire... Zic și eu.. ;)

» Post actualizat in 06 Aug 2017 08:59

Din poza aia de pe ebay(mersi Adrian) pare capsulat.. Chiar dacă reușesc să dau ansamblu jos.. Nu cred că rezolv problema... Defectul este la contact... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga WD-40 in incuietoare.

Pe moment poate avea oareccare rezultat, mai tarziu problema se va accentua.

 

In astfel de cazuri se foloseste SILKOLENE SILKOPEN.

Pana faci rost de spray ala, poti incerca metoda

pentru deblocare rapida.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de WD sau ceva. E problema stiuta la contactele Yamaha Th si FZ/FZS din perioada aia. Dupa ce varsta incepe sa isi faca efectul, nu mai functioneaza ca atare. Pentru inceput, daca nu vrei sa il schimbi, vei avea nevoie ca de fiecare data cand vrei sa rotesti cheia pentru a porni, de a o impinge si mentine impinsa, putin, catre bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wauu... Nu-mi vine să cred... Împing spre bord și rotesc... Merge ca nou.. :)) și eu vroiam sa ciopartesc motorul

Mersii mult mult de tot :) dau o bere sau câteva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am putut sa te ajut!

 

Dintii se uzeaza din cauza jocului cheii in contact, na, problema clasica. La un momentdat o sa fie nevoie inlocuirea, dar mai poti merge. Eu fac asta de 1 an si nu s-a agravat. Iar legat de turnat WD sau altele, se pare ca nu e tocmai bine pentru ca majoritatea lichidului se acumuleaza in partea inferioara a contactului. Se recomanda sa folosesti spray-uri pentru contact, eventual cu Nano nu mai stiu ce, dar sa dai pe cheie si introducand cheia sa te joci. Lubrifiaza, dar nu in exces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca am rezolvat..(mersi Pandy) Fac haz de necaz... Știi poate e mai bine asa cu problema asta.. Nu chiar orice gagauta să poată porni 'bătrâna doamna' :)

 

Suzuki?? Am fost și pe acolo.. Dar acum e timpul yamaha... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de fura pleaca cu ea in 5 secunde, fara cheie, fara benzina si fara roti :)

 

Mda, am avut cateva scene haioase cu cheia. Tipul de la ITP care a broscanit 2 minute pana sa renunte. Sau un mecanic, care a dat de ea, n-a reusit si s-a corectat imediat: "Ah, e Suzuki, la asta se trage..." :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...