Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

am mai pus niste poze noi /index.php?...t&p=2373411

Misto casca ti-ai tras Cavalere ! Ce e si cat a fost ?

Mesaj completat

daca nu ai umblat la admisie, sau daca nu ai coborat acele in carburatoare atunci mobra se ridica din gaz pe o rata in treapta 1 de la 4000 rotatii. In celelalte viteze doar cu ajutorul ambreajului. A mea inainte de serviceul general cred ca a fost a unui tembel de pe soselele italiei, ca merrea mobra de rupea. Acele erau la penultima pozitie si reglajele din carburi facute sa mearga.

 

Ce am mai observat la TDM urile nosastre 3 la numar, toate au pinioanele mai mari in fata pentru a avea demaraj. eu de exemplu am la 90 km/ora 3300 rotatii in treapta 5, Zsolt are 4000 si Lewieque are tot 3300. Cu mobra veche aveam fix 3000 rotatii.

 

Poate pentru multi nu conteaza la stilul de condus, dar mie da. Asa ca la primul schimb de lant pun ppinioanele standard. cred ca 16 fatza si 44 spate. cu aceste pinioane scapi de multe schimbari de trepte aiurea.

 

ps: in uichend nu stiu ce fac...dar sper ca o sa fiu pe mobra si mai ard un pic din benzina pe care o mai am:P

 

Pai sa nu te puna dracu sa pleci pe undeva inainte sa venim noi incolo, ca vin cu semnalele comandate de tine !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misto casca ti-ai tras Cavalere ! Ce e si cat a fost ?

 

Casca e un Airoh Tiger. am luat-o SH si am dat 200 lei pe ea. Din pacate cat dai atata face. viziera nu se inchide bine (din cauza designului) intra aer pe langa ea, dar se aeriseste minunat si chiar si cand stateam pe loc nu am transpirat in ea.

 

Oricum sunt foare multumit de ea dar trebuie sa imi cumpar si o pereche de ochelari de cros in cazul in care ma prinde noaptea pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil.

Merci si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil.

Merci si asfalt uscat.

Stai linistit, si noi ne intrebam acelasi lucru :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil.

Merci si asfalt uscat.

 

o sa se posteze pe aici cand aflam :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil.

Merci si asfalt uscat.

 

 

a mea e din 91' si merge brici. :love:

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil.

Merci si asfalt uscat.

 

 

Dupa spusele mecanicului nostru oficial, (care a lucrat la Yamaha in Ungaria) blocul motor pe TDM 3VD urile in special de culoarea gri inchis (vazi pana in anii 93 daca nu ma insel) sunt facute sa mearga fara probleme 200.000 km

 

Cele cu blocul argintiu si 4TX urile sunt mai firave deja, foarte fiabile deasemenea tot asa 150.000- 200.000 km

 

Cam toate motocicletele aduse in Romania au in jur de 100.000 km, ca nici ei nu sunt prosti sa le vanda sub.

 

Dar oricum o motocicleta care nu se cere turata durata de viata lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit roata fata trimisa de Florin(Yamahaia), am montat anvelopa cea noua comandata, marca Haidenau K60, exact ca cea a lu' Cavaleru de pe fata. E super misto :love:

Multumesc inca o data lui Florin pentru imensul ajutor acordat, cat si lui Fotok pentru ca m-a pus in legatura cu Florin.

Sa traiti baieti!

Fac cinste cu :love: cand ne vom vedea, cu siguranta la intalnirea noastra.

 

Numai bine si respect.

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit roata fata trimisa de Florin(Yamahaia), am montat anvelopa cea noua comandata, marca Haidenau K60, exact ca cea a lu' Cavaleru de pe fata. E super misto :love:

Multumesc inca o data lui Florin pentru imensul ajutor acordat, cat si lui Fotok pentru ca m-a pus in legatura cu Florin.

Sa traiti baieti!

Fac cinste cu :love: cand ne vom vedea, cu siguranta la intalnirea noastra.

 

Numai bine si respect.

 

sper sa fii multumit de alegerea facuta. in caz contrar ma poti invinovatii ca te-am corupt :)

 

oricum este ieftina si buna. dupa 3000km abia se vede uzura :D

 

am chef de plimbare si nici macar bani de un plin n-am :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aho, aho...

 

Sunt in plin proces de montat priza de 12V pe TDM. Azi am facut ce se putea face in casa, si maine sper sa termin la garaj.

Ar trebui sa fie cam asa: priza 12V de la Louis, cu siguranta de 10A, si un releu 12V, 10A (3 lei; releul e JZC-20F). Asta pentru ca am studiat pe net, si am vazut treaba cu releul, ca sa nu fie tot timpul conectata priza (sa nu umble careva in lipsa mea, sa faca scurtcircuit sau sa descarce bateria). Intrerupator nu ii pun, ca e ca si cum ar fi legata priza pe direct (oricine poate umbla la intrerupator). Si nu vreau sa umblu la contact, sa trag fir de acolo.

Deci e cu releu (conectat pe firul de + de la priza). Am testat putin in camera la un acumulator de 12V, si comuta :love: .

Din ce am citit pe respectivul site, o idee e sa comand releul cu firul de la pozitia din spate (ca e tot timpul aprinsa - circul legal, cu faza scurta aprinsa). Acu ma gandeam ca ar merge si daca as lega la beculetul de pozitie (sper ca asa ii zice) din fata: beculetul mic si alb ultracentral pe carena fata. Toate becurile's de 12V, deci ar fi ok oricare din astea 2. Trebuie doar sa aleg un bec, si sa fac un fir de la bec sa treaca prin releu, pt comanda.

Revenind la montaj, am lipit releul pe o bucata de placuta perforata. Am luat de la Praktiker un tub mic de silicon, ca sa izolez lipiturile, sa nu se faca scurt din greseala. Sper ca siliconul e izolator :love:

 

Daca nu uit, maine fac niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa Rockere ca nu te uitam cu berea:D cat despre multumiri...eu cred ca scopul acestui forum este sa ne ajutam unii pe ceilalti si sa mai facem cati-va prieteni buni prin tara. Sper ca anul acesta sa pot sa va vizitez pa unii din voi. (cei care locuiesc in zone frumoase au prioritate)

 

Banditule!!!!!! Mecanicul este acasa, cauciucuri sunt, de la 120 ron la 200 ron. Dar a zis ca sambata dimineata va fi la service, pana pe la 14. Dupa aceea pana luni va fi indisponibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domne, dar sa vezi acum dupa ce am mutat iarasi cuiele pe minim si sincronizat carburile, sa vezi aici consum de 4,5% :love: . In tura am scos consum de 6-6,5 deoarece cuiele erau pe pozitia a doua, iar carburile nu le mai sincronizasem de vreo 15 mii de km (momentan cu mobra am aproape 20 mii km, facuti intr-un an si doua luni).

Astept sa-mi trimita Florin (Yamahaia) roata fata si iar voi fi calare, mai ales ca mi-a sosit anvelopa K60 comandata.

 

Iar in legatura cu consumul mobrei lu' ache2, poate sa stea linistit, deoarece si eu cand am luat mobra aveam un consum cam de 7,5-8%. Micsorandul la 4,5-5%, mutand pozitia cuielor din carburi, pe minim. Indicat ar fi sa schimbi si filtrul de aer.

rockere ai facut o alegere inteligenta cu k60 ai sa fii multumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e din 91' si merge brici. :love:

 

numai bine!

 

as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala

 

 

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rockere ai facut o alegere inteligenta cu k60 ai sa fii multumit de el.

Da, intradevar, cum spunea si Cavaleru, sunt convins ca am facut o alegere perfecta. Acum suntem mai multi cu anvelope k60 pe fata. Comportamentul anvelopei lu Caveleru, in tura facuta, m-a determinat sa aleg tot k60, plus ca mai am doi prieteni cu Transalp-uri care sunt foarte multumiti de acest cauciuc. Am auzit ca tin cam 10-12 mii km, deci sunt perfecte din acest punct de vedere, tinand cont de pretul relativ mic pe care-l au, circa 200 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala

 

 

bafta si asfalt uscat

 

 

ai primit aici un RASPUNS

 

 

ce inseamna pt tine reparatie capitala?? cam ce raspuns speri sa obtii? care model te intereseaza, ca sunt 3 generatii

 

pui o intrebare care sincer mi se pare absurda. Eu am de gand sa o tin pana la batranete, dar nu imi fac griji ca are nevoie de reparatie capitala.

 

daca o iei si vrei sa faci turul lumii cu ea, o pui la punct inainte de plecare.

 

astept o lamurire de la tine ca m-ai facut curios ce urmaresti cu intrebarea asta :love:

Mesaj completat

Aho, aho...

 

Sunt in plin proces de montat priza de 12V pe TDM. Azi am facut ce se putea face in casa, si maine sper sa termin la garaj.

Ar trebui sa fie cam asa: priza 12V de la Louis, cu siguranta de 10A, si un releu 12V, 10A (3 lei; releul e JZC-20F). Asta pentru ca am studiat pe net, si am vazut treaba cu releul, ca sa nu fie tot timpul conectata priza (sa nu umble careva in lipsa mea, sa faca scurtcircuit sau sa descarce bateria). Intrerupator nu ii pun, ca e ca si cum ar fi legata priza pe direct (oricine poate umbla la intrerupator). Si nu vreau sa umblu la contact, sa trag fir de acolo.

Deci e cu releu (conectat pe firul de + de la priza). Am testat putin in camera la un acumulator de 12V, si comuta :love: .

Din ce am citit pe respectivul site, o idee e sa comand releul cu firul de la pozitia din spate (ca e tot timpul aprinsa - circul legal, cu faza scurta aprinsa). Acu ma gandeam ca ar merge si daca as lega la beculetul de pozitie (sper ca asa ii zice) din fata: beculetul mic si alb ultracentral pe carena fata. Toate becurile's de 12V, deci ar fi ok oricare din astea 2. Trebuie doar sa aleg un bec, si sa fac un fir de la bec sa treaca prin releu, pt comanda.

Revenind la montaj, am lipit releul pe o bucata de placuta perforata. Am luat de la Praktiker un tub mic de silicon, ca sa izolez lipiturile, sa nu se faca scurt din greseala. Sper ca siliconul e izolator :)

 

Daca nu uit, maine fac niste poze.

 

 

e buna ideea ta, dar din pacate nu o poti folosi decat intr-un singur sens: alimentarea diverselor aparate.

 

daca scoti releul si o pui pe direct cu buton, obtii un mare avantaj si acela ca poti incarca bateria fara sa o scoti de motor. Care stii bine ca e un chin :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala

 

 

bafta si asfalt uscat

 

daca prinzi una fara mai stiu io ce defecte de fabrica, cu carte de serviz reala, deci cu schimburi facute dupa carte si folosita la touring, nu la endureala (ma rog ...) - poate si cu sarcini de bun simt, io ma risc sa zic ca setul (sau ansamble de cutie - ca de fapt restul sunt in oarecare masura consumabile) se schimba la 250.000-300.000 dar de altu fel, orice motor cu tendinte de tourer in conditiile astea - bate catre nr asta de km.

nota bene - situatia ideala, stii tu :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai primit aici un RASPUNS

 

 

ce inseamna pt tine reparatie capitala?? cam ce raspuns speri sa obtii? care model te intereseaza, ca sunt 3 generatii

 

pui o intrebare care sincer mi se pare absurda. Eu am de gand sa o tin pana la batranete, dar nu imi fac griji ca are nevoie de reparatie capitala.

 

daca o iei si vrei sa faci turul lumii cu ea, o pui la punct inainte de plecare.

 

astept o lamurire de la tine ca m-ai facut curios ce urmaresti cu intrebarea asta :love:

daca prinzi una fara mai stiu io ce defecte de fabrica, cu carte de serviz reala, deci cu schimburi facute dupa carte si folosita la touring, nu la endureala (ma rog ...) - poate si cu sarcini de bun simt, io ma risc sa zic ca setul (sau ansamble de cutie - ca de fapt restul sunt in oarecare masura consumabile) se schimba la 250.000-300.000 dar de altu fel, orice motor cu tendinte de tourer in conditiile astea - bate catre nr asta de km.

nota bene - situatia ideala, stii tu :love:

Nu am fost atent si am trecut peste postul lui fotok. Cand am zis reparatie capitala, ma refeream la tot ce tine de motor, mai putin consumabile. Oricum, din posturile colegilor fotok si ishmael m-am lamurit.

Merci.

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am fost atent si am trecut peste postul lui fotok. Cand am zis reparatie capitala, ma refeream la tot ce tine de motor, mai putin consumabile. Oricum, din posturile colegilor fotok si ishmael m-am lamurit.

Merci.

Bafta si asfalt uscat.

Mariuse, daca ma intrebai iti puteam da si eu acelasi raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariuse, daca ma intrebai iti puteam da si eu acelasi raspuns !

 

sincer, vroiam mai multe pareri, pe a ta o stiam, asa ca singurul loc unde puteam intreba, era aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti (1Bandit si Raider ) cei cu care ma-am intalnit azi , eu dupa ce ne-am despartit am plecat la sighisoara dupa fumeie. Am mers si incolo si inapoi cu halogenele aprinse...cand am ajuns acasa, am dus bagajele sus si ma intorc la mobra...dau o cheie...si ioc. Baterie = O

 

Repede am stins tot ce consuma si am ami incercat odata. A avut un feeling de a intoarce cei 850 ccm....dar fara sperante. Halogenele mi-au supt ...curentul bine inteles:P

 

Bateria era descarcata oricum, dar motoru porneste la sfert de cheie si pe rece. Acum intrebare pt cei care se pricep:

 

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

In 20 minute pornesc inca o turitza de 30 km unde o sa merg doar cu faru scurt sa vad daca mi se reancarca sa porneasca maine dimineata. Daca nu tre sa il dau jos si incarcat k lumea la priza.

 

No ma duc sa bag ceva palinca pe gatlej ca asa nu mai merre :love:

 

Uichend placut pentru toti si sa ne vedem sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala

 

 

bafta si asfalt uscat

Salutare orka ,bine ai venit pe forum !!!! am ieu un raspuns pentru tine,cumpara momra mea si aflii :love: pentru tine mai las din pret :love: ca iest din orasul meu,si iest prieten cu cumnatul meu .

Mesaj completat

Baieti (1Bandit si Raider ) cei cu care ma-am intalnit azi , eu dupa ce ne-am despartit am plecat la sighisoara dupa fumeie. Am mers si incolo si inapoi cu halogenele aprinse...cand am ajuns acasa, am dus bagajele sus si ma intorc la mobra...dau o cheie...si ioc. Baterie = O

 

Repede am stins tot ce consuma si am ami incercat odata. A avut un feeling de a intoarce cei 850 ccm....dar fara sperante. Halogenele mi-au supt ...curentul bine inteles:P

 

Bateria era descarcata oricum, dar motoru porneste la sfert de cheie si pe rece. Acum intrebare pt cei care se pricep:

 

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

In 20 minute pornesc inca o turitza de 30 km unde o sa merg doar cu faru scurt sa vad daca mi se reancarca sa porneasca maine dimineata. Daca nu tre sa il dau jos si incarcat k lumea la priza.

 

No ma duc sa bag ceva palinca pe gatlej ca asa nu mai merre :love:

 

Uichend placut pentru toti si sa ne vedem sanatosi.

Salut fotok asa am despartit de tine ca nici nam multumit pentru cafea ( KOSZI TESO ),pacat ca nu ai venit cu noi pana la Miercurea Ciuc ne a invitat Szile la clubul lui la o bere bineanteles fara alcohol,am ramas plat cand am auzit ca an clubul acea 131 persoana sant . Am ajuns bine si noi la Sfantu acum mergem cu 1bantit si fetele la o bere,numai bine.

Asfalt uscat baietii.!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

Salut,

 

Probabil ca e mai mare consumul.

Azi am montat priza de 12V legata la beculetu din fata de pozitie. Am constatat ca la relanti, cu faza lunga pornita, tensiunea e de vreo 12.8V parca. Doar cand turez motorul ajunge pe la 14V aprox. Probabil si tie ti s-a descarcat - poate ai avut si motorul oprit (am citit pe fuga).

Tot legat de priza mea cu releu: acum, beculetul de pozitie nu se mai aprinde. Probabil din cauza releului, ca am masurat tensiunea la contactele becului si e ok. Dar nu ma deranjeaza asta, ca tot merg cu faza scurta aprinsa.

@Cavaleru: o idee pentru incarcat bateria prin priza cu releu e... sa desfac firele ce le-am legat la pozitia din fata, si sa le conectez la un circuit exterior pe 12V, care sa tina releul setat. Oricum personal prefer sa am probleme cu montat/demontat bateria o data la 1-2 ani, in caz de ceva descarcare, decat sa mi'-o descarce careva, sau sa umble copiii (nu ai mei, ca nu am) cand se uita la motocicleta, in lipsa mea.Cine stie ce idei le vin: sa bage degetul, sa scuipe, etc :love:

 

In alta ordine de idei, am calculat un consum, si a iesit binisor, zic eu: 138km, 8.7L. Media: 6.3L. As zice un consum mixt: am mers prin oras in mare parte (aprox 80km), si vreo 50km la o plimbare prin satele vecine (max vreo 90km/h). Pe la 3000rpm am 80km/h pe ceas, in a5a.

 

O alta constatare: daca o semnalizare clipeste mai des decat cealalta si sunt semnalizari identice stanga-drapta, atunci un bec e ars. Am descoperit azi, ca un bec din spate e ars. Deh, cand stau pe motor, e incomod sa verific daca merg semnalizarile in spate :love:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare orka ,bine ai venit pe forum !!!! am ieu un raspuns pentru tine,cumpara momra mea si aflii :love: pentru tine mai las din pret :love: ca iest din orasul meu,si iest prieten cu cumnatul meu .

 

Pai tie ti-am facut o data o oferta si ai refuzat-o, te-ai mai gandit?, daca da, da-mi un tel si discutam, eu unul inca sunt interesat.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Probabil ca e mai mare consumul.

Azi am montat priza de 12V legata la beculetu din fata de pozitie. Am constatat ca la relanti, cu faza lunga pornita, tensiunea e de vreo 12.8V parca. Doar cand turez motorul ajunge pe la 14V aprox. Probabil si tie ti s-a descarcat - poate ai avut si motorul oprit (am citit pe fuga).

Tot legat de priza mea cu releu: acum, beculetul de pozitie nu se mai aprinde. Probabil din cauza releului, ca am masurat tensiunea la contactele becului si e ok. Dar nu ma deranjeaza asta, ca tot merg cu faza scurta aprinsa.

@Cavaleru: o idee pentru incarcat bateria prin priza cu releu e... sa desfac firele ce le-am legat la pozitia din fata, si sa le conectez la un circuit exterior pe 12V, care sa tina releul setat. Oricum personal prefer sa am probleme cu montat/demontat bateria o data la 1-2 ani, in caz de ceva descarcare, decat sa mi'-o descarce careva, sau sa umble copiii (nu ai mei, ca nu am) cand se uita la motocicleta, in lipsa mea.Cine stie ce idei le vin: sa bage degetul, sa scuipe, etc :love:

 

In alta ordine de idei, am calculat un consum, si a iesit binisor, zic eu: 138km, 8.7L. Media: 6.3L. As zice un consum mixt: am mers prin oras in mare parte (aprox 80km), si vreo 50km la o plimbare prin satele vecine (max vreo 90km/h). Pe la 3000rpm am 80km/h pe ceas, in a5a.

 

O alta constatare: daca o semnalizare clipeste mai des decat cealalta si sunt semnalizari identice stanga-drapta, atunci un bec e ars. Am descoperit azi, ca un bec din spate e ars. Deh, cand stau pe motor, e incomod sa verific daca merg semnalizarile in spate :love:.

dane scuze pentru interventie aseara am pus si eu o bricheta si buton de avarii. bricheta am legato direct la baterie

printr-o siguranta cind nu vreau s-o folosesc scot siguranta si nu are ce sa se intimple. dar la firu de pozitie este cam slaba legatura sau ai pus bricheta pentru dizain. eu am pompa de umflat saltele la 12v. si vorba lui cavaleru ai

posibilitatea de a incarca bateria fara a demonta toate cele. asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...