Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

 

Rockere'...pentru ca m-ai rugat sa postez poze cu,,obiectul muncii''..iata-l:

 

Sper sa va placa.

 

P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case?

 

Asfalt uscat tuturor...

Misto rau camionul, Aurele :wacko:

Insa mie tot cea mica si rosie, imi place :(

Mesaj completat

A aparut noul numar din MOTOCICLISMO. iete prima pagina a articolului. restul cititi in revista :lol:

Cavalere, maine am si tras o fuga la Inmedio sa iau revista. Intrebasem luni de ea, insa aveau doar numarul trecut, cel din martie.

Sa vad cum e prezentat TDM-ul, din postura celor care nu au avut TDM pana acum, insa au avut prilejul de a-l testa.

Abia astept :laugh:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto rau camionul, Aurele :wacko:

Insa mie tot cea mica si rosie, imi place :(

Mesaj completat

 

Cavalere, maine am si tras o fuga la Inmedio sa iau revista. Intrebasem luni de ea, insa aveau doar numarul trecut, cel din martie.

Sa vad cum e prezentat TDM-ul, din postura celor care nu au avut TDM pana acum, insa au avut prilejul de a-l testa.

Abia astept :laugh:

 

 

eu de o saptamana o caut ca stiam ca trebuie sa apara. azi din intamplare am dat de ea la un alt chiosc. Pur noroc ca era singuru numar care il avea ...

 

Lectura placuta si astept pareri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de o saptamana o caut ca stiam ca trebuie sa apara. azi din intamplare am dat de ea la un alt chiosc. Pur noroc ca era singuru numar care il avea ...

 

Lectura placuta si astept pareri :laugh:

Cavalere ti-a laudat ala motoru de-mi vine sa-mi mai iau unu !! :wacko:

Sa nu te superi dar incarc articolul de la tine aici ca sa-l poata citi si ceilalti

SH.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest week end la noi, sunt Zilele Sfantu Gheorghe (o mare multime de oameni, mici si bere si concerte) , Desi corespunde cu SMAEB-ul si banuiesc ca multi vor merge catre Bucuresti , cei care sunt mai pe aproape si nu se duc la Bucale, sunt invitati sa ne calce. Pun aici un link catre Programul de zilele astea Program de zilele Sf.GH. nu conteaza chiar tot dar cred ca va fi misto la concertele de seara.

 

 

Noi cativa , Sambata mergem la SMAEB Poate ne intalnim pe acolo !

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere ti-a laudat ala motoru de-mi vine sa-mi mai iau unu !!

Ce nu mi-e clar mie este de ce spune ala ca vibreaza tare peste 5000 rpm, a mea merge ca o muzicuta, nu am vibratii

Sau nu stiu eu ce inseamna vibratii???

Alta nedumerire:

Ce naiba cauta ala la peste 5000 rpm? TDM nu are nevoie de turatiile alea in mod obisnuit

Eu pot numara pe degete de cate ori am depasit 5000 rpm, doar in cazuri extreme

 

cavalere, era frumos daca spalai mobra inainte de teste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu mi-e clar mie este de ce spune ala ca vibreaza tare peste 5000 rpm, a mea merge ca o muzicuta, nu am vibratii

Sau nu stiu eu ce inseamna vibratii???

Alta nedumerire:

Ce naiba cauta ala la peste 5000 rpm? TDM nu are nevoie de turatiile alea in mod obisnuit

Eu pot numara pe degete de cate ori am depasit 5000 rpm, doar in cazuri extreme

 

cavalere, era frumos daca spalai mobra inainte de teste

 

 

a mea vibreaza de la 4000 rpm in sus. a trecut de 5000 probabil cand a vrut sa vada cum se accelereaza.

 

era frumos sa o spele ei si cand le-am dat-o si cand mi-au adus-o inapoi. ca in afara de articolul din revista nu am castigat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea vibreaza de la 4000 rpm in sus.

Termenul "vibreaza" e foarte subiectiv

In cazul nostru, singura metoda valabila e cea comparativa

Subiectiva e aia in care tu simti ca te deranjeaza (sau nu) la drum lung

Mesaj completat

ca in afara de articolul din revista nu am castigat nimic.

celebritatea nu se castiga usor, trebuie sa investesti, sa te sacrifici :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a propos de turatii si viteze, cam ce turatii folositi in mod obisnuit ...

intr-un post anterior, @Fotok spunea ca are de gind sa puna pinioane si foaie "originale" si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ...

 

eu unul merg constant intre 3500 si 4000 rpm (ma rog, mai aproape de 4000)... sa leg de stilul de condus consumul mare ?

fostul proprietar spunea ca lui i-a consumat intre 6 si 7 % ... nu de alta dar cind vad consumurile voastre ma apuca invidia :wacko:

oricum am de gind sa ma uit prin carb uri (sarumina inca o data @Cavaleru) si sa inspectez emulsorul cel mult pomenit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termenul "vibreaza" e foarte subiectiv

In cazul nostru, singura metoda valabila e cea comparativa

Subiectiva e aia in care tu simti ca te deranjeaza (sau nu) la drum lung

Mesaj completat

 

celebritatea nu se castiga usor, trebuie sa investesti, sa te sacrifici :laugh:

 

 

de la 4500 incepe sa devina deranjant in mers la drum lung. la 3500 e parfum :lol:

 

cand ne intalnim data viitoare facem schimb de mobre un pic sa comparam?

Mesaj completat

a propos de turatii si viteze, cam ce turatii folositi in mod obisnuit ...

intr-un post anterior, @Fotok spunea ca are de gind sa puna pinioane si foaie "originale" si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ...

 

eu unul merg constant intre 3500 si 4000 rpm (ma rog, mai aproape de 4000)... sa leg de stilul de condus consumul mare ?

fostul proprietar spunea ca lui i-a consumat intre 6 si 7 % ... nu de alta dar cind vad consumurile voastre ma apuca invidia :wacko:

oricum am de gind sa ma uit prin carb uri (sarumina inca o data @Cavaleru) si sa inspectez emulsorul cel mult pomenit ...

 

4000 in treapta a 5-a? daca foloseste accelerari puternice da creste consumul.

 

configuratia originala a tdm-ul 3vd este 16-44-114 (pinion mic- mare - zale lant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 4500 incepe sa devina deranjant in mers la drum lung. la 3500 e parfum :lol:

 

cand ne intalnim data viitoare facem schimb de mobre un pic sa comparam?

pai 4500 rpm inseamna la mine cam 130 km/h, si merge foarte frumos, sau, ca sa folosesc aceiasi termeni, nu ma deranjeaza nimic

 

Pana cand ne intalnim s-ar putea sa am FJR, si nu va mai fi valabil schimbul :wacko:

Asta nu inseamna ca vine deja FJR-ul, ci ca nu stiu cand ne vom intalni :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... 4000 in treapta a 5-a? daca foloseste accelerari puternice da creste consumul ...

:wacko: nu, cam acolo schimb vitezele, pina intr-a 4-a, pentru ca in proportie de 90% o folosesc la naveta ...

mai bine zis, n-am apucat sa fac ture mai lungi ...

 

in afara localitatilor merg in general cam la 100-110 ... peste, sincer, ma deranjeaza vintul ... si cum n-am bani de alt parbriz, prefer sa stau cumintel in limita legala de viteza ...

 

pentru ca Aghiuta m-a indemnat, in weekndul trecut am probat-o pe o portiune dreapta de sosea sa vedem "cit baga" ...

m-am oprit din accelerat pe la 180 (culcat pe rezervor, nu vedeam foarte bine) ... probabil ca experienta nu se va repeta ... eu unul nu vad de ce as merge asa ...

pina la urma, placerea e drumul, nu-i asa !?

 

aaa, si "mai ducea" :laugh:, ca sa citez din clasici ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case?

 

Asfalt uscat tuturor...

 

 

In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase :wacko:

 

Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ...

La 4000 rpm in treapta a 5-a e imposibil sa aiba 90 km/h

O fi uitat sa-i dea a 5-a, si merge cu a 4-a

Kitul de lant poate sa difere cu un dinte, si asta duce la diferente de +/- 5 km/h in treapta a 5-a, nu mai mult

Mesaj completat

In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase

Bre comutatorule!

Esti suspect de des pe topicul nostru :laugh:

Ne pregatesti ceva? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase :D

 

Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia?

 

se refera la alea de pe suport, cred

Mesaj completat

Bre comutatorule!

Esti suspect de des pe topicul nostru :P

Ne pregatesti ceva? :laugh:

 

neah el vrea bmw ca al lui Uzunu :(

Mesaj completat

pai 4500 rpm inseamna la mine cam 130 km/h, si merge foarte frumos, sau, ca sa folosesc aceiasi termeni, nu ma deranjeaza nimic

 

Pana cand ne intalnim s-ar putea sa am FJR, si nu va mai fi valabil schimbul :wacko:

Asta nu inseamna ca vine deja FJR-ul, ci ca nu stiu cand ne vom intalni :lol:

 

mda. atat e si la mine pe ceas

 

110km/h - 3500 rpm

120km/h - 4000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre comutatorule!

Esti suspect de des pe topicul nostru :(

Ne pregatesti ceva? :laugh:

Daca va deranjaza, plec :wacko: De obicei imi bag nasul pe unde umbla (si posteaza) aventurierii :lol:

 

TDMul e insa mult prea 'street-oriented' pentru nebuniile din capu' meu :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va deranjaza, plec :wacko: De obicei imi bag nasul pe unde umbla (si posteaza) aventurierii :lol:

 

TDMul e insa mult prea 'street-oriented' pentru nebuniile din capu' meu :(

Nu, omule! de unde atata deranj?

Dar am inceput sa te suspectez ca viitor tedemist :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima data cand e tata mandru de mine. Mi-a luat revista si mi-a zis sa ma duc sa-mi iau alta. Ca el vrea sa o arate la colegii lui :rolleyes:

 

si am gasit la inmedia in Cora un teanc, nu aveam bani ca luam mai multe =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda. atat e si la mine pe ceas

 

110km/h - 3500 rpm

120km/h - 4000 rpm

La mine e altfel, nu stiu exact care-i baiul. Suspectez ca poate fi uzura segmentilor sau diferenta numarului de dinti, a pinioanelor. :laugh:

 

100km/h - 3500 rpm

110km/h - 4000 rpm

Mesaj completat

prima data cand e tata mandru de mine. Mi-a luat revista si mi-a zis sa ma duc sa-mi iau alta. Ca el vrea sa o arate la colegii lui :D

 

si am gasit la inmedia in Cora un teanc, nu aveam bani ca luam mai multe =))

Am luat si eu azi revista de la Inmedio si e misto prezentata mobra.

Felicitari Cavalere :rolleyes:

 

ps: ne vedem sambata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uzura segmentilor este exclusa. ca nu papa ulei :laugh:

 

ori am alt numar de dinti ori nu am fost eu prea atent la turometru-vitezometru...

 

PS te astept

Mesaj completat

Apropos. am mai pus niste poze faine pe topicul dedicat mobrei mele. primul link din semantura :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boooon, ca tot am citit tutoriale, am primit sfaturi si link-uri diverse, m-am apucat sa-mi verific carburatoarele ...

din ora si jumatate din tutoarialul Cavalerului eu am reusit sa fac 3 ore si inca mai am de montat rezervorul si carenele, ca am intrat in seara si in garaj am un camion de ciroboaie pe care trebuie sa le arubc cit de curind, adica n-am avut loc :D ...

 

observatii:

1. am gasit carcasa filtrului de aer fara sa fie montata pe carburatoare si strinsa in coliere ... cind am incercat s-o remontez n-am reusit neam ... i-o lipsi vreo piesa intermediara :rolleyes: ?

2. dupa ce cu greu am reusit sa desfac carburatoarele (m-am chinuit o jumatate de ora sa desfac cablul de la choke; am stricat capatul surubului si-a trebuit sa-i fac o crestatura cu un bomfaier ca sa-l pot desface cu o surubelnita dreapta) am zis ca daca tot le desfac, sa le si spal ... buclucasele tuburi emulsoare par neuzate ... sau cel putin eu n-am reusit sa vad nici un fel de ovalizare in ele ...

senzatia mea e ca nu s-a mai umblat la carburatoare ... eu n-am reusit sa vad nici un fel de urma de surubelnita pe capetele suruburilor care erau strinse de abia am reusit sa le desfac ...

a iesit ceva mizerie din ele insa n-am nici un reper cu ce sa compar ...

 

urmari:

1. nu reusesc sa montez carcasa fitrului de aer la loc ... mai studiez miine ;

2. maneta de acceleratie vine greu inapoi :laugh: ... de ce naiba, nu stiu ... am desfacut prinderea si desfacuta, merge usor ... mai studiez miine ...

 

sper sa montez toate furtunurile unde au fost si sa vedem cum merge (daca merge) miine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. imi trebuie poze sa imi dau seama ce ai tu acolo de zici ca nu se potriveste

2. vezi ca ai un relgaj pe cablul de acceleratie chiar acolo aproape de carburator. joaca-te din ala ca de acolo e buba cu revenitul acceleratiei.

 

ai grija sa fie montate corect cele doua cabLuri si sa nu le fi inversat pozitiile intre ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...