mas oyama Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 foarte tare facut...dar pe margine de ce nu ai facut din impletiturile ce le-o postat cata vreo 30 de pagini innapoi? io le-am folosit la shaua si sunt de efect maxim! te referi la intreaga cusatura de jur imprejur? de unde atita rabdare si timp? te cred cai mai de efect, si mie imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Salutari, Atasez cateva fotografii cu un stop pozitie. Stopul cu pricina e facut dintr-o scrumuiera cromata, o pafta de curea si o bucata de tripla de Dacie, nu mai stiu daca-i de 1300 sau 1310.Sistemul de prindere al becurilor in interiorul stopului e destul de simplu. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 /index.php?...p;#entry2407315 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 heee cam scumpe stopurile astea ! asa ca mi-am facut si eu 1 din ce am gasit prin ograda ! l-am taiat cu flexu , am dat cu banda alba in interior(era buna banda de folie reflectorizanta da nu am avut) ! am lipit 2 becuri cu pistolu de lipit , am dat 2 gauri , am bagat un surub , am imbracat cu "pele" si a iesit ce a iesit ..... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Sal, mi-am facut tobe la motor, cateva poze aici: /index.php?...t&p=2646453 imi mai trebuie coliere de inox, poate, si dupa ce se arde banda un pic o sa le vopsesc negre. nu-s "home made" da-s facute de mine la lucru. am facut si filtre <demontabile> cu burete din sarma de inox, de ala de spalat vase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Sal, mi-am facut tobe la motor, cateva poze aici: /index.php?...t&p=2646453 imi mai trebuie coliere de inox, poate, si dupa ce se arde banda un pic o sa le vopsesc negre. nu-s "home made" da-s facute de mine la lucru. am facut si filtre <demontabile> cu burete din sarma de inox, de ala de spalat vase frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 arata bine rau dar din cate stiu de la niste amici care au folosit, buretii aia de vase se cam ard dupa vreo 200 km, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 arata bine rau dar din cate stiu de la niste amici care au folosit, buretii aia de vase se cam ard dupa vreo 200 km, bafta Sal, m-am gandit si io la treaba asta, dar n-am vrut sa fac filtre "stock" cum face toata lumea. Vad io.......... am bagat cate unul in fiecare toba, mai am 4 de "rezerva" oricum mai am o idee de filtre "faine" poate le fac alea mai incolo..........<time will tell> merci Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Salutare toturor! Am o dilema/problema: mi-am retapitat saua la moto si am pus piele (mi-a facut-o un mester tapiter), a iesit super ok, doar ca am constatat ca trece apa prin piele, si se imbiba cu apa buretele din interior. Dupa o ploaie sanatoasa am stat juma de zi cu saua pe calorifer, s-o usuc. Trebuie data cu ceva solutie pt apa, ceara, sau asa ceva? Am dat-o azi cu solutie pt pantofi de piele (kiwi pratico, pe baza de ceara, cica), poate am facut o prostie. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 De-aia nici nu se foloseste piele naturala,tocmai ca sa nu ai problema intretinerii. Acuma,daca te-a mincat in poponetz s-o refaci asa...primo:de-capseaz-o sau dezlipeste-o,in functie de cum a fost montata fatza,si imbraca-i buretele cu folie alimentara.Asa,n-o sa se mai ude buretele,chit c-o sa treaca apa,prin piele sau pe la cusaturi.Eu,la toate seile reparate/modificate,fac asa. Secondo:ti-as recomanda sa folosessti saptaminal,o crema pt. impermeabilizarea pielii. Sau,macar cand vezi ca se pregateste de-o ploaie zdravana.Eu,am cumparat una foarte buna (adica,am fost multumit de rezultat),luata de la un army-shop.Un tub cu pasta neagra,cu silicon in compozitie.Costa cam 15-20 ron/tubul .Deci,nu-i scump,si e si destul de mult,cantitativ.Adica,te tzine cel putzin un sezon.Cu-asa ceva,am dat pe toate articolele mele moto,din piele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Salutare toturor! Am o dilema/problema: mi-am retapitat saua la moto si am pus piele (mi-a facut-o un mester tapiter), a iesit super ok, doar ca am constatat ca trece apa prin piele, si se imbiba cu apa buretele din interior. Dupa o ploaie sanatoasa am stat juma de zi cu saua pe calorifer, s-o usuc. Trebuie data cu ceva solutie pt apa, ceara, sau asa ceva? Am dat-o azi cu solutie pt pantofi de piele (kiwi pratico, pe baza de ceara, cica), poate am facut o prostie. Voi ce ziceti? Ahoi! Eu lucrez in armata si folosesc mult bocancii prin tot felul de medii, si folosesc o pasta care sa gaseste la magazinele cu articole pentru alpinisti (din grasime de gasca, rata sau foca) si e foarte buna solutia si eu am luat-o cu 29 lei! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Sal, m-am gandit si io la treaba asta, dar n-am vrut sa fac filtre "stock" cum face toata lumea.Vad io.......... am bagat cate unul in fiecare toba, mai am 4 de "rezerva" oricum mai am o idee de filtre "faine" poate le fac alea mai incolo..........<time will tell> merci Bafta. arata super ! un clip video cu sunet ... se poate ? de vazut am vazut ... dar de auzit ? felicitari pt. lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 arata super ! un clip video cu sunet ... se poate ? de vazut am vazut ... dar de auzit ? felicitari pt. lucrare. Sal, ms ms ia aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Sal, ms ms ia aici: Ahoi! Ai facut treaba faina, numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Ahoi! Ai facut treaba faina, numa bine si sanatate! sunet de nota Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Multumesc frumos fratilor, dar parca tot nu-mi place sunetul..............parca-i prea tare chiar si in mers, am tras un pic de motor pe centura (140-150km/h), dar tot asa, cred ca de langa motor se aude bine, dar dupa ce sun cu casca pe cap si in mers parca nu-mi place asa tare, o sa incarc sa mai bag ceva filtre sau/si sa fac alte filtre, mai incerc.......oricum motorul ii in lucru' iar. THX, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Ice-ule amice, iata mai jos 2 poze ce le-am gasit intamplator la un proprietar de Dragstar din Germania. Poate iti dau vreo idee pt. aripa aia spate a ta.... Asta o fi facut-o ca aparatoare de ploaie ?! In prima faza mi s-a parut ca e ceva rabatabil ce se ascunde sub aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) Ice-ule amice, iata mai jos 2 poze ce le-am gasit intamplator la un proprietar de Dragstar din Germania. Poate iti dau vreo idee pt. aripa aia spate a ta.... Asta o fi facut-o ca aparatoare de ploaie ?! In prima faza mi s-a parut ca e ceva rabatabil ce se ascunde sub aripa. Ahoi! Poate sa toarne cu galeata eu roata din spate nu o sa o ascund , iar ce mi-ai aratat in poze nu e pe placul meu! In fata mi-ar place o arpia de classic sau una facut la comanda la un pret decent, nu de alta dar sare mizerea de la roata din fata peste tot si ma seaca cand intra noroiul intre radiator si muncesc cu peria de dinti ca sa scot afara mizeria ! Oricum trebuie sa ma interesez cam la ce pret ajunge o aripa custom! Multumesc de info! Editat Noiembrie 16, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Eu ti-am aratat o idee. Cu placutul...tu stii. Cat despre aripi si alte mestesugiri fieroase, ia legatura cu userul Rados de la Dynamite Motors. Poate iti pun si o pila la bunul mers al unei viitoare lucrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Multumesc frumos fratilor, dar parca tot nu-mi place sunetul..............parca-i prea tare chiar si in mers, am tras un pic de motor pe centura (140-150km/h), dar tot asa, cred ca de langa motor se aude bine, dar dupa ce sun cu casca pe cap si in mers parca nu-mi place asa tare, o sa incarc sa mai bag ceva filtre sau/si sa fac alte filtre, mai incerc.......oricum motorul ii in lucru' iar. THX, bafta. era de asteptat! cu "ciurul" ala pe capat nu se mentine presiunea interna a gazelor cum trebuie, plus ca pierzi oarecum si din putere, sunetul este tuguitor, ascutit si nu cu joase. incearca sa sudezi o teava de 25 -32 pe aceea saiba,saiba sa fie gaurita in centru ei la strung dupa diametrul interior al tevei, pe teava dai gauri de-a lungu-latu sa fie ciuruita bine, cu vata sticlata acoperi jumatatea de teava(gazele sa loveasca in vata) cu sirma de legat, sir linga sir dupa care o bagi in finala. de preferat teava de 60mm pentru evacuarea finala. la teava din finala ,pe lungime,cu cit acoperi teava ciuruita cu vata cu ait scad decibeli, cu cit este mai descoperita cu atit cresc decibeli... testezi pina obti sunetul dorit.... spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Daca te-ai juca cu diametre diferite ale tevii nu ai putea sa obtii un sunet mai infundat?? Ai inteles tu ce vreau sa spun ..pleci cu teava pe care o ai deja si pe portiunea dreapta pui una cu diametru mult mai mare.Acum problema este de loc si desing..Oricum la 535cmc nu stiu cat de ,,gros "poti scoate sunetul.La turatii mici se aude frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Eu ti-am aratat o idee. Cu placutul...tu stii. Cat despre aripi si alte mestesugiri fieroase, ia legatura cu userul Rados de la Dynamite Motors. Poate iti pun si o pila la bunul mers al unei viitoare lucrari. Multumesc o zi buna iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 sal, teava e de 48 si asa moare, nu mai tai tobe asa puteam sa le las alea originale, nici nu am la lucru teava asa de groasa, doar de 60 dar cu 1 cm grosime..........heavy, din filtre se poate face zic io. THX, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Am facut si eu o pereche de tobe ,din teava de inox de 6,5 diametru suna bine ,in frina de motor cam pusca in rest multumitor,pun si niste poze.Motorul este un Vulcan de 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Am facut si eu o pereche de tobe ,din teava de inox de 6,5 diametru suna bine ,in frina de motor cam pusca in rest multumitor,pun si niste poze.Motorul este un Vulcan de 2000. Rusinica.....sa te gandesti la noi si sa pui un video ca sa-l auzim cum plange! Cat a fost capodopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.