fully Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Am de ceva vreme o problema cu cbr-ul meu, mai exact...se opreste in mers ca si cum i-as lua contactul. Daca vreau imediat sa o pornesc, electromotorul invarte dar nu porneste, mai stau fumez o tigare, citeodata chiar doua, dau sa porneasca, porneste dar dupa 2-3 km se opreste iar...si tot asa. Se opreste indiferent la ce turatie este. Aceste probleme au aparut din ce in ce mai des. Va pot spune ca astazi in 6 km mi s-a oprit de 4 ori, mereu stand cate 10 min. ca sa o pot porni. Cateodata cand o pornesc dupa aceste opriri, la toba se produce o explozie. Pentru a va face o imagine cat mai exacta va spun ca motorul la rece porneste perfect, nu merge in ..trei.., in mers trage super, dar pana ii vin draci si se opreste... ...sunt chiar disperat. Motorul are bujiile noi, filtru de aer nou, ulei motor recent schimbat si tot in speranta de a elimina aceasta problema am schimbat si senzorul de pornire, dar....nici un rezultat. Releul de incarcare cred ca nu este pentru ca bateria e super..invarte chiar si atunci cand nu porneste(imediat dupa oprire). Va intreb daca cineva a mai intalnit asemenea simtome, o fi o problema elecrica???? o fi de alimentare cu benzina????? sau de alta natura?????...ce as mai putea verifica la ea...???? ce senzori mai exista la acest motor care ar putea sa se fi stricat???...poate cdi? poate fisele din capatul bujiilor? poate pompa de benzina? Exista pe undeva un service care diagnostigheaza componentele electrice si electronice??? Va multumesc si astept parerile voastre...iar pentru ca voi va puteti plimba sa aveti parte de............. timp insorit si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 este ceva legat de temperatura motorului din cate imi dau deseama dupa ce spui tu ,uitate la ce temperatura se ridica lichidul de racire din motor,cred ca ai la bord un indicator de temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen1974 Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 cauta o schema electrica si vezi daca nu exista cumva un senzor de soc care nu face contact si taie gazul ,unele motociclete au asa ceva ,in plus fata de celelalte cauze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fully Postat Mai 1, 2008 Autor Share Postat Mai 1, 2008 este ceva legat de temperatura motorului din cate imi dau deseama dupa ce spui tu ,uitate la ce temperatura se ridica lichidul de racire din motor,cred ca ai la bord un indicator de temperatura cu temperatura cred ca nu sunt probleme, indicatorul din bord(analogic) sta cam pe la <<ora 9>> ,iar electroventilatorul nici macar nu porneste, motorul nu poate fi foarte incalzit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 contact imperfect prin mufe sau vre-un cablu intrerupt. porneste motorul cu carenele date jos si misca cu mana de fire pe rand pana se opreste . asa o sa il vezi foarte usor pe ala careface necazuri. CEl mai probabile e pe la iesirea din contact sau pe langa cutia de sigurante (sau chiar o siguranta neinfipta bine), dar poate fi la fel de bine si in alte parti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Aprinderea, si este legat de temperatura la care lucreaza..... Porneste motorul si cat timp este rece loveste-o incerca sa o apesi sau sa o torsionezi( cat se poate, cu mainile goale...) Mai poti incerca sa o incalzesti cu un uscator de par...Vezi si tabloul de sigurante (daca are asa ceva )si siguranta, mufele , conexiunile care sant raspunzatoare de alimentarea aprinderii(fire topite, urme de incalzire pe mufe....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fully Postat Mai 1, 2008 Autor Share Postat Mai 1, 2008 va pot pune la dispozitie o schema electrica a motocicletei H. cbr, poate desluseste cineva ceva, senzori care ar putea sa faca figuri...etc. si sa-mi spuna mai exact.. nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 va pot pune la dispozitie o schema electrica a motocicletei H. cbr, poate desluseste cineva ceva, senzori care ar putea sa faca figuri...etc. si sa-mi spuna mai exact.. nu merge... Senzorul de la vibroken! Incalzeste cu un feon termic capacul din dreapta, de la motor si incearca daca porneste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 E ceva pe partea electrica, un fir care nu face contact bine, totusi e posibil sa ai probleme cu modulul de aprindere, cand se incalzeste nu mai functioneaza, dupa ce se raceste isi revine iar motorul functioneaza perfect, din ce ai descris cam asta ar fi. Daca ai posibilitatea fa o proba cu un modul de aprindere bun si daca tot nu merge sa controlezi instalatia electrica, e mai simplu asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salut, din ce spui tu ar fi bobinele de inductie (nu neaparat toate), stiu ca atunci cand is duse se incing in draci..si nu isi mai indeplinesc rolul, dupa ce se racesc is functionale o perioada pana se supraincalzesc si reiei de la capat, ...sper ..asta am patit cu masina...cand am pus mana pe bobina m a fript si nu are voie..o lasam se racea..si mai mergeam putin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 cel mai probabil este din cauza "pick-up coil", asa cum a spus si @tng mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fully Postat Mai 2, 2008 Autor Share Postat Mai 2, 2008 cel mai probabil este din cauza "pick-up coil", asa cum a spus si @tng mai sus Cam pe unde e pozitionat?se poate umbla la el din exterior sau se desface motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanjanius Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Pompa de benzina e La fel am avut si eu probleme Desfa-o si vezi ca nu lucreaza cum ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fully Postat Mai 2, 2008 Autor Share Postat Mai 2, 2008 Pompa de benzina eLa fel am avut si eu probleme Desfa-o si vezi ca nu lucreaza cum ar trebui. am auzit ca nu se mai pune la loc, sau se deregleaza....tu ai demontat-o??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 E pompa de benzina, cu siguranta, si ai grija, ca te poti pacali... adica o dai jos, o alimentezi si merge (aparent). Dar cand o pui sub sarcina (adica o pui sa traga benzina) da in nas. Pentru o proba provizorie, poti sa pui alimentarea pe direct (adica din rezervor direct in rampa de alimentare a carbelor, fara pompa de benzina). Eu stiu pe cineva care merge si acum fara pompa . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanjanius Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Fa alimentarea direct din rezervor fara pompa.Daca merge bine, e clar ca e pompa de benzina. Cel mai simplu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 pai nu e pe injectie?daca e injectie cum sa mearga fara pompa de benzina??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 pai nu e pe injectie?daca e injectie cum sa mearga fara pompa de benzina??? E modelul din 99 si e pe carburatie.Pompa de benzina nu credem ca e defecta pentru ca functioneaza!Am facut mai multe teste pe ea si pompa de benzina functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 E modelul din 99 si e pe carburatie.Pompa de benzina nu credem ca e defecta pentru ca functioneaza!Am facut mai multe teste pe ea si pompa de benzina functioneaza. bobinele de iductie se pot manifesta asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Eu ma gandesc ca e cam greu sa fie bobinele de inductie. Adica... mama 'reaq de coincidenta sa nu mearga toate odata? Baiatul zice ca motorul se opreste brusc, deci ar trebui ca bobinele sa "decedeze" toate odata. Pocnetul in toba dupa pornirile ulterioare e de gaze nearse din incercarile de pornire, auzindu-se la reaparitia scanteii, deci ma gandesc ca benzina ii vine destula. Tot un senzor general ceva cred si eu ca este care la incalzire face spume, sau contacte imperfecte cum zicea Zidu, care se intampla sa se intrerupa taman dupa ce pleci la drum si dai de denivelari, inertiile pornire-oprire, etc. si sa coincida cu faptul ca motorul e deja cald. Daca il lasi sa mearga la relanti, sa zicem... 10 - 15 minute, se opreste oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Verifica totusi senzorul de la vibroken!!!!! Se gaseste in capacul de pe dreapta al motorului,care la f4 acopera si ambreiajul (din cite imi aduc aminte) O poza de la un f2 pentru edificare... Se pare ca poza nu pot sa ti-o dau.... Error Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions Editat Mai 4, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Verifica totusi senzorul de la vibroken!!!!!Se gaseste in capacul de pe dreapta al motorului,care la f4 acopera si ambreiajul (din cite imi aduc aminte) O poza de la un f2 pentru edificare... Se pare ca poza nu pot sa ti-o dau.... Error Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions tu zici de senzorul ala care da comanda la bujii?daca zici de ala sa stii ca e schimbat si motorul tot nu merge Editat Mai 4, 2008 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 tu zici de senzorul ala care da comanda la bujii?daca zici de ala sa stii ca e schimbat si motorul tot nu merge Senzorul nu da comanda la bujii!!! El trimite semnalul catre CDI ! Fa rost de un service manual, si acolo ai toate valorile, rezistente,metode de a verifica. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fully Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 Eu ma gandesc ca e cam greu sa fie bobinele de inductie. Adica... mama 'reaq de coincidenta sa nu mearga toate odata? Baiatul zice ca motorul se opreste brusc, deci ar trebui ca bobinele sa "decedeze" toate odata. Pocnetul in toba dupa pornirile ulterioare e de gaze nearse din incercarile de pornire, auzindu-se la reaparitia scanteii, deci ma gandesc ca benzina ii vine destula. Tot un senzor general ceva cred si eu ca este care la incalzire face spume, sau contacte imperfecte cum zicea Zidu, care se intampla sa se intrerupa taman dupa ce pleci la drum si dai de denivelari, inertiile pornire-oprire, etc. si sa coincida cu faptul ca motorul e deja cald. Daca il lasi sa mearga la relanti, sa zicem... 10 - 15 minute, se opreste oare? Sambata am incercat sa trag de fire, mufe...dar nici un rezultat. Am pornit-o si am tinut-o la relanti pana a intrat in functiune electroventilatorul, am oprit-o eu, cam 10 -15 min pauza, am pornit-o din nou , iar dupa 2-3 min. s-a oprit pur si simplu ca si cum am oprit-o din butonul off. Nu a dat nici un semn ca ar ramane fara benzina. De pornit n-a mai pornit decat dupa vreo 10-15 minute. (dadeam la automat, invartea motorul dar nici un semn..) Verifica totusi senzorul de la vibroken!!!!!Se gaseste in capacul de pe dreapta al motorului,care la f4 acopera si ambreiajul (din cite imi aduc aminte) O poza de la un f2 pentru edificare... Se pare ca poza nu pot sa ti-o dau.... Error Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions In capacul din partea dreapta se afla un singur senzor, pe care l-am schimbat, dar fara rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Salut.Desfa butonul on -off si curatal si apoi verifica contactul general,eu am avut o problema asemanatoare si am schimbat contactul ,sper sa nu fie si cazul tau Este o problema care e destul de greu de depistat si ar fi bine sa cauti un electrician auto bun care sa verifice cu aparatul de masura tot sistemul electric de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.