Sari la conținut

Nicte Sfaturi Legate De Lumini Si Faruri!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Am pus de ceva timp xenon pe hayabusa.Pe faza scurta am h7 si pe lunga am hb3 sau 9005(este un h7,dar cu un soclu suplimentar de plastic).Faza lunga are si o lupa probabil ca sa amplifice lumina data de bec sau bulbul de xenon.Problema este ca faza lunga nu bate nici 50 %din cat bate faza scurta si o pot folosi doar pt flashuri.Nu este de vina timpul de 3-5 secunde pana becul ajunge la temperatura de lucru.Este cauza generala la bixenon din cauza ca are catadioptrul mai mic la faza lunga?Majoritatea am vazut ca isi pun xenon doar pe scurta pe busa sau pe alte moto.Sa fie din aceasta cauza?Inainte aveam becuri normale cu halogen si puteam merge linistit si cu faza scurta la drum la viteze mari,iar faza lunga chiar batea asa cum trebuie.Fericiti cei care au un bec sau 2 h4 cu xenon sau 2 h7 pe scurta si 2 pe lunga.Eu vad cu faza scurta bine,dar de la anumite viteze am nevoie de faza lunga.Unii vor spune ca e mai bine ca asa voi merge mai incet si mai precaut,dar macar sa o fac s aam lumina mai buna pt ca imi sta pe creier chestia asta.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Asa cum scrie in semnatura eu vand kituri xenon.

Multi clienti aleg sa-si puna numai pe lunga deoarece merg preponderent in oras numai ziua.Altii se feresc de delay-ul aceal de 3-4 secunde,dar asta este alta poveste.

Chiar ii si sfatuiesc sa nu arunce banii pt.lunga daca nu o folosesc.

Revenind..filamentele sunt identice,indiferent de soclul becului..asta inseamna ca trebuie sa se vada super si pe lunga si pe scurta.

Nu am inteles ce ai spus despre catadioptru..mai spui de bixenon..esti un pic confuz,in sensul ca tu nu ai bixenon(H4) pe motor ci H7 si 9005,becuri care nu au cum sa fie bixenon..

Incearca sa explici mai bine ce vrei sa afli.

In majoritatea cazurilor dupa ce montezi becuri xenon trebuie sa reglezi si farurile,deoarece filamentul acestuia este mai lung decit la halogen si astfel se modifica dispersia luminii.Vorbesc aici de un reglaz sus/jos,foarte rar st/dr.

Daca la halogen se vedea perfect inclin sa cred ca nu ai reglat farul suficient de bine pt.lunga si probabil faza lung ase duce-n plopi,ceea ce,intr-adevar,estompeaza din putere.

Incearca sa-l reglezi ca lumea si eu spun ca nu mai ai probleme.

Ar mai putea fi prost fixat becul in far,dar ma indoiesc de asta,soclurile la HB3(9005) nu prea ai cum sa le montezi prost.

Ca ultima intrebare..ce culoare de bec ai ales,5000/6000/10.000K?

Astept raspuns,chiar sunt curios de problema ta..

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus de ceva timp xenon pe hayabusa.Pe faza scurta am h7 si pe lunga am hb3 sau 9005(este un h7,dar cu un soclu suplimentar de plastic).Faza lunga are si o lupa probabil ca sa amplifice lumina data de bec sau bulbul de xenon.Problema este ca faza lunga nu bate nici 50 %din cat bate faza scurta si o pot folosi doar pt flashuri.Nu este de vina timpul de 3-5 secunde pana becul ajunge la temperatura de lucru.Este cauza generala la bixenon din cauza ca are catadioptrul mai mic la faza lunga?Majoritatea am vazut ca isi pun xenon doar pe scurta pe busa sau pe alte moto.Sa fie din aceasta cauza?Inainte aveam becuri normale cu halogen si puteam merge linistit si cu faza scurta la drum la viteze mari,iar faza lunga chiar batea asa cum trebuie.Fericiti cei care au un bec sau 2 h4 cu xenon sau 2 h7 pe scurta si 2 pe lunga.Eu vad cu faza scurta bine,dar de la anumite viteze am nevoie de faza lunga.Unii vor spune ca e mai bine ca asa voi merge mai incet si mai precaut,dar macar sa o fac s aam lumina mai buna pt ca imi sta pe creier chestia asta.

Da, e mai bine pt noi toti ceilalti sa mergi mai incet cu busa. Rasp la ce ai spus tu (am subl cu verde, cata dreptate ai ! ) este ca 'Mai bine' este dusmanul de moarte al lui 'Bine' iar un bec bun Phillips, Osram etc este becul pt care au fost concepute oglinzile farurilor uzuale si nu pt lumina polarizata generata de HID. La acelea cu lupa se pune de obicei HID. Cu cat oglinda farului este mai elaborata si da un fascicul mai bun, cu atat mai prost si neuniform va fi fasciculul generat de HID.In plus, la scurt timp ti se va arde chinezaria. Ai rabare si vei vedea. Si atunci vom fi si noi mai safe ca n-o sa ne mai bagi in ochi porcaria aia chinezeasca de HID, tu shi cu manelarii cu GOLF x (sper sa fi avut decenta sa-ti pui de 5000k si nu variantele ultramaneliste de 6000k, 8000k ). Acuma in afara de asfalt uscat o sa-ti urez mult noroc ca ai nevoie, fiind legat la ochi.

Sfat sanatos si prietenesc : arunca chinezaria pana nu e prea tarziu !

Editat de alnaibii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer sa raspund doar lui L.U.V care este un domn.Am montat xenonul singur desi aveam lumini bune.Am montat un 5000k pt ca mi s-a parut extrem de vizibil si culmea nu deranjeaza deloc pe cei de pe contrasens contrar a ce scria mai sus un invidios :grinbandit: ..Nu am dat eu banii pe el si era si pacat sa stau cu el si sa nu-l pun.Becul pe faza lunga este protejat cum am mai scris cu o lupa.Am avut ceva probleme in a-l fixa.A trebuit sa-i pun un fel de saiba care sa ingroase sistemul de prindere.Nu i-am facut nici un reglaj dupa montare.O sa incerc sa desfac farul complet ca safixez mai bine becul de HID in far fara a folosi acea saiba care poate schimba unghiul de conversie a luminii si sa vad care sunt sistemele de reglaj ale farului.In cazul in care nu ma descurc o sa apelez la ajutor specializat.Chinezarii sau nu trebuie sa recunoastem ca isi fac treaba si s anu uitam ca majoritatea incarcatoarelor de telefon si a bateriilor Nokia sunt chinezesti.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Normal, tu ce sa spui, doar tu le vinzi ! Priceputule !

 

Nu,gresesti,daca as fi unicul care vinde asa ceva as mai spune.

Aici discutam de ceva concret,iar un lucru concret este acela ca HID(tehnologoa xenon) este de top.Halogenul a fost,dar este trecut.

Cind s-o inventa altceva mai vorbim.

Revenind la chinezarii,acolo se fac lucruri pt.toate buzunarele,daca imi arati tu ceva pe care nu scrie Made In China eu il maninc..

Bafta multa si hai sa-l ajutam cu sfaturi pertinente pe baiat..

Multa sanatate iti doresc.

Luigi Vicol

PS:Te astept sa-ti dau un kit xenon de calitate,atunci cind vrei ceva peste e ai tu..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,gresesti,daca as fi unicul care vinde asa ceva as mai spune.

Aici discutam de ceva concret,iar un lucru concret este acela ca HID(tehnologoa xenon) este de top.Halogenul a fost,dar este trecut.

Cind s-o inventa altceva mai vorbim.

Revenind la chinezarii,acolo se fac lucruri pt.toate buzunarele,daca imi arati tu ceva pe care nu scrie Made In China eu il maninc..

Bafta multa si hai sa-l ajutam cu sfaturi pertinente pe baiat..

Multa sanatate iti doresc.

Luigi Vicol

PS:Te astept sa-ti dau un kit xenon de calitate,atunci cind vrei ceva peste e ai tu..

 

Redevenind seriosi sa continui si cu tine, exact ce i-am spus lu musiu Hayabusa :

Halogen headlamps and HID headlamps require very different optics to produce a safe and effective—not to mention legal—beam pattern. How come? Because of the very different characteristics of the two kinds of light source.

 

Despre aspecte tehnice si legale aici.

In UK au fost si campanii care arata aspectele legale care impiedica montarea lor.

 

Am ajutat cativa prieteni ca si third party sa-si monteze HID ( i-am ajutat cu disclaimar, care stipuleaza faptul ca eu nu agreez asa ceva, si nu incurajez folosirea lor...) Nu am avut de castigat decat experienta nu m-a implicat in vreun fel prieten fiind si cu cel care aducea kinezaria si cu proprietarul masinii.Am observat ca se preteaza foarte bine la blocurile optice cu lupa : am pus pe Fiat Punto,Skoda Octavia pe faza scurta si merg bine . Pe VW Golf 4 merge mai prost. Cel mai prost insa au mers pe Peugeot 206 si pe Citroen C5 adica exact acolo unde fasciculul era cel mai bun cu halogen. Cu HID lumina sarea in toate directiile ca din globul cu oglinzi al discotecii.

Apoi cade balastul pt ca becurile au durata de viata mare si nu se defecteaza intr-adevar, balastul insa este un ridicator de tensiune care daca e facut prost se defecteaza sau o sa va bruieze cu armonicele lui tot ce tine de parte de electronica intr-un vehicul.

PS Cand o sa ai un HID cu bloc optic cu tot facute de BOSCH sa-mi dai si mie un PM deocamdata am halogen Phillips si nu sunt sub chinezarii.

Editat de alnaibii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PT. AL NAIBII!L a naiba!Iti urez sa iti vina mintea la cap.SPRE DEOSEBIRE DE FRUMUSETE PROSTIA ESTE VESNICA!

 

Nu lasa impulsivitatea sa'ti intunece judecata... "alnaibii" are totusi un punct de vedere (documentat) pe care ai face bine sa'l iei in seama

 

Ride Safe!

 

P.S. "Nu totdeauna cei ce te baga in rahat iti vor raul si nu intotdeauna cei ce te scot din rahat iti vor binele... "

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns tipic de romanas neaos,priceput la datul cu parerea..

In caz ca nu ai priceput..omul asteapta un sfat,nu elucubratii retrograde paralele oricum cu subiectul..

Luigi Vicol

de ce este paralel cu subiectul?

argumenteaza, te rog, paralelismul lui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare dak tot vad ca se discuta despre lumini p aici .dak ma hotarasc sa imi pun xenon pe f2 meu ,credeti ca m-ar dezavantaja oglinda si farul meu ,avand in vedere ca este un model mai vechi ?dezavantaja in sensu de luminozitate.merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare dak tot vad ca se discuta despre lumini p aici .dak ma hotarasc sa imi pun xenon pe f2 meu ,credeti ca m-ar dezavantaja oglinda si farul meu ,avand in vedere ca este un model mai vechi ?dezavantaja in sensu de luminozitate.merci

cred ca userul @alnaibii a dat un raspuns mai mult decat pertinent, dar, a deranjat un "vanzator"

ma rog.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Al naibii..esti documentat si imi face placere sa port o discutie cu tine.

Prima replica pe care ai scris-o a fost cam paralela cu subiectul si am crezut ca nu esti decit un bagator in seama,cum sunt multi pe aici..

Ai spus un lucru exact..DACA SUNT FACUTE PROST,cu balasturile poti avea probleme.

Buna remarca..si asa cum am spus mai sus nu tot ceea ce este facut in China este..chinezarie..asa cum iti place tie sa spui.

Cum nu le-a cumparat de la mine nu pot sa stiu ce kituri a montat Emylyo,stiu insa ca eu am posibilitatea sa cumpar doua feluri de kituri,identice ca specificatii/aspect/ambalaj,unele mai ieftine si altele mai scumpe..diferenta destul de mare dealtfel..

Cind am intrebat de ce este diferenta de pret,producatorul mi-a spus ca unele dau eroare de 1-2%,celelalte 4-5%.

Personal am luat cele mai scumpe,nu este vrajeala cind spun ca imi da satisfactie faptul ca omul este multumit cu ce a cumparat.

Am montat si la masini..Jeep Lexus,Mitsubishi Pajero,Golf 5,ultimul Passat..din astea noi..unele au necesitat module de eroare,cred ca stii despre ce vorbesc..BMW-uri mai vechi..nicio problema pina acum,nu bruiaza nimic,totul este ok.

Rezumind..asa cum am mai spus..ce bani dai aia ai!

Faptul ca nu stiu ce Foaie Verde din UK a luat pozitie impotriva montajului HID nu este relevant,este o tara libera,fiecare spune ce vrea si UK nu este chiar buricul pamintului pe lumea asta..

Pina una alta un produs de calitate HID se vede,eu am si la masina(Audi,de prim montaj pe scurta,dar vreau sa pun si pe lunga de-ale mele)si la motocicleta,daca sunt bine reglate nu deranjeaza pe nimeni,iar calitatea luminii nu necesita comentariu..

Sanatate multa iti doresc..

Luigi Vicol

PS:A inceput sa puta si topicul asta..a aparut Dl.Bogdanawo in zona..si are chef e vorba si contre..eu unul ma opresc..

PS2:Pt FCA..daca vrei sa te convingi cum lumineaza,intra topic,trimite mesaje la cei care au cumparat asa ceva si vezi ce-ti spun ei.Asa mi e pare el mai corect.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al naibii..esti documentat si imi face placere sa port o discutie cu tine.

Prima replica pe care ai scris-o a fost cam paralela cu subiectul si am crezut ca nu esti decit un bagator in seama,cum sunt multi pe aici..

Ai spus un lucru exact..DACA SUNT FACUTE PROST,cu balasturile poti avea probleme.

Buna remarca..si asa cum am spus mai sus nu tot ceea ce este facut in China este..chinezarie..asa cum iti place tie sa spui.

Cum nu le-a cumparat de la mine nu pot sa stiu ce kituri a montat Emylyo,stiu insa ca eu am posibilitatea sa cumpar doua feluri de kituri,identice ca specificatii/aspect/ambalaj,unele mai ieftine si altele mai scumpe..diferenta destul de mare dealtfel..

Cind am intrebat de ce este diferenta de pret,producatorul mi-a spus ca unele dau eroare de 1-2%,celelalte 4-5%.

Personal am luat cele mai scumpe,nu este vrajeala cind spun ca imi da satisfactie faptul ca omul este multumit cu ce a cumparat.

Am montat si la masini..Jeep Lexus,Mitsubishi Pajero,Golf 5,ultimul Passat..din astea noi..unele au necesitat module de eroare,cred ca stii despe ce vorbesc..BMW-uri mai vechi..nicio problema pina acum,nu bruiaza nimic,totul este ok.

Rezumind..asa cum am mai spus..ce bani dai aia ai!

Faptul ca nu stiu ce Foaie Verde din UK a luat pozitie impotriva montajului HID nu este relevant,este o tara libera,fiecare spune ce vrea si UK nu este chiar buricul pamintului pe lumea asta..

Pina una alta un produs de calitate HID se vede,eu am si la masina(Audi,de prim montaj pe scurta,dar vreau sa pun si pe lunga de-ale mele)si la motocicleta,daca sunt bine reglate nu deranjeaza pe nimeni,iar calitatea luminii nu necesita comentariu..

Sanatate multa iti doresc..

Luigi Vicol

PS:A inceput sa puta si topicul asta..a aparut Dl.Bogdanawo in zona..si are chef e vorba si contre..eu unul ma opresc..

nu am chef de nici o contra.....mai devreme ai jignit omul care ti-a adus argumente documentate.....

iar acum ii dai dreptate...... :blink:

pe de alta parte, referitor la chinezarii.....cam toate electronicele se fac in china, motivul fiind mana de lucru foarte ieftina......acum si aici difera chinezarie de chinezarie.......e normal ca cea mai ieftina chinezarie sa fie cea mai proasta, in general, ca si fiabilitate, insa sunt si chinezarii scumpe care sunt bune si fiabile.....

so, nici o contra, draga Luigi Vicol

 

Bogdan Awo (e o idee buna asta cu semnat din cand in cand, dupa post, poate asa nu-mi voi uita numele :grinbandit: )

:)

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu am jignit pe nimeni..daca omul nu s-a simtit ofensat nu vad de ce esti tu!

Am si explicat ca/dupa replica pe care a dat-o/mi S-A PARUT ca este habarnist..apoi mi-am argumentat punctul de vedere si omul a meritat sa-i raspund.

Ma bucur ca suntem de acord in ceea ce priveste calitatea lucrurilor facute in China.

Si ca idee..topicul nu l-am deschis eu,nu am niciun avantaj direct,omul nu a cumparat de la mine..deci aluzia ta stravezie ca m-ar fi deranjat nu este decit garagata ieftina..nu ca nu-mi place vrajeala fina,n-as vrea sa ma-ntelegi gresit..

Ma bucur ca ne-am facut intelesi..

Respecte..

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am jignit pe nimeni..daca omul nu s-a simtit ofensat nu vad de ce esti tu!

Am si explicat ca/dupa replica pe care a dat-o/mi S-A PARUT ca este habarnist..apoi mi-am argumentat punctul de vedere si omul a meritat sa-i raspund.

Ma bucur ca suntem de acord in ceea ce priveste calitatea lucrurilor facute in China.

Si ca idee..topicul nu l-am deschis eu,nu am niciun avantaj direct,omul nu a cumparat de la mine..deci aluzia ta stravezie ca m-ar fi deranjat nu este decit garagata ieftina..nu ca nu-mi place vrajeala fina,n-as vrea sa ma-ntelegi gresit..

Ma bucur ca ne-am facut intelesi..

Respecte..

Luigi Vicol

asadar, ca sa terminam cu offtopicareala ca admin vegheaza.....

:grinbandit:

Bogdan Awo

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, am deviat discutia din cauza mea. Doar ca am pus niste HID uri proaste la entuziasti care dupa aia s-au lamurit. Posibil ca ale tale sa fie bune, astea pe care le-am montat eu erau niste porcarii .

Ridicatorul de tensiune ( 'balastul' ) nu mi s-a parut 'profi' realizat, am reparat unul in care se arsese FET - ul si care nu parea sa stabilizeze suficient incat sa mearga intr-o plaja larga de alimentare (8-16 V).

Probabil ca ale tale sunt bune, altfel nu ti-ar conveni sa-ti vina mushterii pe cap in garantie.

Si probabil daca le reglezi atent si cu responsabilitate poti sa obtii un fascicul corect ( legal ) iar atunci chiar e un castig.

Eu raman la parerea mea ca daca imi pun le va dauna celor cu care ma intalnesc si mai bine raman cu un far bun si bine reglat (cu halogen). Dar daca intr-o zi o sa trec la filosofia 'decat sa planga mama, mai bine sa planga ma-sa' o sa te caut.

Deocamdata sunt la 'Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face !'

Numai bine.

 

LE: Ca bine zici :

FREE B.RIDE, FREE SSSS, FREE KUMUYA, FREE DANNY, FREE WHITEMAN, FREE DKW.....AND THE REST

 

am si eu o intrebare dak tot vad ca se discuta despre lumini p aici .dak ma hotarasc sa imi pun xenon pe f2 meu ,credeti ca m-ar dezavantaja oglinda si farul meu ,avand in vedere ca este un model mai vechi ?dezavantaja in sensu de luminozitate.merci

 

Sa-i dau o mana de ajutor lui LUV si tie :

Dupa umilele mele experimente mi s-a parut ca exact la farurile mai vechi se preteaza HID . Cu cat un far e mai nou si mai elaborat cu atat mai degenerat mi s-a parut a fi fasciculul rezultat. Cel mai bine insa ar fi sa dai o fuga la maestrul LUV si sa vezi diferenta la farul tau.

Cateva diferente(avantaje) ti le spun eu :

1. Fascicul mult mai puternic .

2. Consum mai mic (35 W in loc de 55 W / filament, arc cum vrei)

3. Poti sa-ti alegi culoarea intr-o plaja larga de la 3000 Kelvin pt ceatza, trecand prin decentul 5000 k si ultramanelistul 8000 k si ajungand la 15000 k .

Cum o sa arate fasciculul rezultat si cat o sa te tina balastul asta doar bunul Dumnezeu si respectiv LUV pot sti.

Editat de alnaibii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da,un raspuns elegant si pertinent..

Cu asa ceva mai vii de-acasa,ca sa zic asa..nu trebuie sa te scuzi,esti la zi cu lectiile si este o placere sa ai un dialog cu cineva ca tine.

Altii bat campii,dar fiind un forum deschis este de inteles,deranjant este cand faci din asta o ocupatie permanenta..sau poate se plateste la metru si nu stiu eu..

In fine..

Am avut client care mi-a cerut doar un bec..m-am intilnit cu el,am stat de vorba vreo ora si ceva..l-am ajutat sa-i faca proba..am aflat ca le luase de la cineva..la punga!

Cit te poate tine asa ceva,este clar ca fiind luate la kilogram nu te pot tine-o viata..nu mai vorbesc ca erau generatia veche,balasturile alea cit caramida,desi erau de la un singur producator erau diferente vizibile de culoare la becuri...cica erau din stocuri diferite..am ras de m-am prapadit!!

Referitor la reglaj,cel mai bun barometru ramane tot traficul,eu le si spun clientilor mei..cand va luati flash-uri de la ceilalti inseamna ca-s prea sus..!

Simplu,nu?

Referitor la randamentul lor..asa cum am spus am montat si la masini,unele de ultima generatie si nu mi s-a parut ca ar fi ceva in neregula cu dispersia luminii.

Poate conteaza si calitatea filamentului,nu am de unde sa stiu.

La motoare(de fapt SI la motoare) conteaza foarte mult si calitatea oglinzii cit si claritatea geamului(plasticului) farului.

O oglinda matuita,un geam"sablat"de miile de particule de praf schimba radical calitatea luminii dispersate,nu?

La mine la RT,atunci cind mi-am montat xenon am observat in interiorul farului o pulbere alburie depusa de la temperatura si ani vechime,care "filtra" foarte mult lumina becului.Idem si la masina personala,in urma unui accident am montat faruri noi si parca aveam alta masina,desi becurile erau cele vechi!

Toate astea conteaza foarte mult,dar este mai simplu sa spunem ca ..xenonu' e de vina!

Din punctul meu de vedere HID este un mare pas inainte,orice halogen,oricit ar fi de bine reglat nu "arunca" nici jumatate din lumina xenonului.

In incheiere..poate am lungit un pic pelteaua,dar nu am facut-o decit pentru a face putina "lumina" in subiectul asta.

Sanatate la toti.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama , cu o chinezarie de scuter. Fac naveta , 100 km /zi si e jale cind se intuneca , nu mai vad nimic , sau aproape. Si mai rau e cind vin masini din sens invers , ma orbesc , pur si simplu. Pe sosea merg , ai dracu , cu proiectoare , faruri si cu tot ce se poate. Cind le iau in ochi , adica , non-stop , nu mai vad nici asfaltul. Noroc ca stiu drumul si oricum o las mai usor.

Poate pot parea (cuvant urat) , dar , sincer , vreau sa vad singe. La figurat. Si vreau sa vad mai bine pe intuneric. Merge sa-mi pun si eu macar un halogen ? Si cum , ca am inteles ca-mi arde instalatia electrica. Acum am un biet bec de 35/35 W si farul nu stiu cit e de elaborat , adica oglinda.

Cind am pomenit de singe , ma gindeam sa am niste lumini care sa-i orbeasca pe nenorocitii aia , cum ma orbesc si ei pe mine , ca nu mai pot , bai nene , m-au terminat psihic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Lil,imi pare rau,dar te dezamagesc.

Mai am un 'caz' la fel ca tine,omul are un bec acolo 35w/35w,cu doua filamente lunga/scurta,asemanator cu H4 dar diferit la fasung.Nu cunosc tipul acela de bec,dar ar trebui vazut despre ce este vorba,eventual daca se poate face vreo modificare la prinderea in far.

Daca vrei ne conversam pe PM si stabilim detaliile.

Multa sanatate..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la reglaj, cel mai bun barometru ramane tot traficul, eu le si spun clientilor mei..cand va luati flash-uri de la ceilalti inseamna ca-s prea sus..!

Simplu,nu?

 

Intr'adevar "genial" de simplu!...

 

Sunt curios insa daca ti'ai mai sustine afirmatia in fata unui complet de judecata in cazul cand vre'unul dintre "clientii tai" ar fi acuzat de provocarea unui accident a carui principala cauza a fost farurile prost reglate si/sau incompatibilitatea noilor "becuri" cu vechiul sistem reflectorizant ...

 

Nu am nimic impotriva celor ce fac si ei un ban din vanzarea si instalarea accesoriilor auto/moto dar nu trebuie ignorat aspectul ca modificarile la sistemul de iluminat, pe langa faptul ca sunt ilegale (adevarat, cui ii mai pasa de legalitate in RO?) pot si chiar de multe ori creeaza sau contribuie substantial la creearea de accidente.

 

Marea majoritate a luminilor "moderne" cu iz de neon de discoteca pe care le'am intalnit noaptea din sens invers aproape ca m'au scos de pe carosabil si mi'e greu sa cred ca doar din cauza reglarii dupa ureche. "Foaie verde" ala din UK (tara care pe langa RO chiar este buricul pamantului) demonstreaza cu argumente solide si masuratori practice cu aparat omologat ca HID nu poate inlocui pur si simplu clasicul bec cu halogen fara ca fascicolul rezultat sa nu disperseze in directii nedorite. Este foarte posibil si chiar probabil ca cel din spatele "luminilor de discoteca" sa aiba senzatia sau chiar sa vada mai bine noaptea... intrebarea e, cu ce pretz?

 

Inchei interventia mea in acest topic printr'un banc care mi se pare foarte sugestiv pentru tema dezbatuta:

 

"Intrebare: - Stiti ce face diferenta pentru a'ti place sau nu sexul oral?

Raspuns: - Capatul sculei la care te afli!... "

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uau,uau..complet de judecata,orbiri temporare cu xenoane...aselenizari,viata pe Marte..cine l-a ucis pe JFK..esecul americanilor in Bay Of Pigs...astea da probleme existentiale!

Cu xenonu' ati ucis poporu'..

Tati,de ce iti faci tu viata complicata?

Nu-i destul de grea si-asa?

Pin'sa te omoare xenonu' nu esti atent cind cazi in canale fara capac..nu stii cind iti fuge nevasta cu vecinu'..da tu-l stii de baiat bun(pe vecinu'..),toate sansele din lume sa te calce v'run diliu matol iesit cu taraboanta lui din sat,pe strazi nisip cu tona,pe mijlocu' benzii de rulare ulei grupa..(d'asta se merge "pe roata"..nu..nu pe-o roata,iti amintesti,nu?),strazi nemarcate/caini vagabonzi/carute nesemnalizate/acu'i toamna..matoi la greu.

Ar mai fi,da acu'e tarziu si sunt obosit..ce mai ramasese..ceva esential..aaa,da..XENONU'

Le-am dat de cap(de cap zic..da nu d'ala de care pomeneai tu)la toate dar asta da problema ramasa fara rezolvare.

Musai trebe' eradicata..musai,ma-ntelegi?

Cum sunt un baiat cu simtu'umorului dezvoltat si cum apreciez sueta subtire si garagata fina(parc'am mai zis..scuze daca ma repet..)ma simt dator sa-ti raspund tot c'o gluma;

""La Alimentara se 'dadea'conserve de elefant..coada la greu..Bula la coada,ia si el o cutie..n-avea lovele mai multe..amarastean,de..ajunge acasa,o desface..goala..innebunit de draci mere-napoi s'o-ntreaba p-aia..cucoana,am dat ultimii bani pe rahatu' asta si cind colo era goala,ce-nseamna asta..

Ce sa-ti fac bre,daca s-a nimerit la mata tocmai gaoaza!!"

..Asa si tu,din tot elefantu' ai ales tocmai cucurucu...cu.ru??

Ce sa-nteleg,ca din astea trei pagini tu ai retinut tocmai nenorocirile??

Probabil absorbit de altceva ai inteles gresit..eu n-am spus ca iesi pe DN1 si acolo iti reglezi farurile..eu am spus ca DUPA ce le-ai reglat,daca-ti iei flashuri de la partenerii de trafic(retine..am spus partenerii de trafic..)inseamna ca-s prea sus.

Eu zic ca se-ntelege dupa logica frazei,da'tu care parte n-ai inteles-o?

Vad ca esti din Constanta,daca tot o iei personal si crezi ca eu invat oamenii la rau:) poate cind ai drum pe aici ma suni si te invit la garaj la partenerul meu care monteaza instalatiile(un electrician auto/moto de exceptie dealtfel,dar din ala cu patalama..nu pirliciune) si acolo ai sa vezi si aparatul de reglat farurile..poate-l stii..din-ala vechi..cu lupa..daca ai timp mai mult,in timp ce-ti bei cafeaua iti arata si cum functioneaza..

Sau mai simplu,daca tot esti pornit pe-o idee..intra la topicul meu,trimite PM la cei care au luat xenon de la mine si intreaba-i daca le spun sau nu ca in 95% din cazuri(depinde de motor)trebuie sa-si regleze farurile dupa montaj..si pe urma te-as ruga tot aici sa ne spui si noua ce-ai aflat!

Sperind ca am lamurit si chestia asta inchei aici..sanatate multa la toti.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce'ai baut?...

 

Da, complet de judecata... ce'i asa greu de inteles?

 

In foarte neplacutul si sper improbabilul caz ca voi avea vre'odata vre'un eveniment rutier datorat oribirii temporare cauzata de "xenoanele aftermarket" si voi si putea sa'l identific pe cel in cauza, fi sigur ca'i voi intenta proces. Mai mult ca sigur ca nu ai vrea sa fie unul dintre "clientii" tai (multumiti).

 

Nu sunt permise nici un fel de modificari la instalatia originala de iluminat a unui autovehicul fara reomologare, indiferent ca sunt facute de nea' Gigi de la coltul blocului sau vre'un expert electrician "cu patalama nu... parliciune"!!! Si tu si colegul tau de intreprindere ("expertu") ar trebui sa fiti un pic mai precauti, macar in atitudine.

 

Nu inteleg de ce, daca tot aveti "aparat de reglat farurile" (d'ala vechi... cu lupa) clientii totusi pleaca de la voi cu ele dereglate ??? (citez, "Trimite PM la cei care au luat xenon de la mine si intreaba-i daca le spun sau nu ca in 95% din cazuri(depinde de motor)trebuie sa-si regleze farurile dupa montaj" ???) Nu e bun aparatul? Nu stiti sa'l folositi?... sau poate ca pur si simplu farurile in noua configuratie nu pot fi reglate corespunzator ?!

 

 

Ride Safe!

 

P.S. Incepe sa se prefigureze profilul "motomanelistului": guma cat mai lata pe spate, toba "reising"(!?), cutie de viteze doar cu treapta a-Ia, pistol cu bile de cauciuc la bracinari si... faruri cu xenon (aftermarket)! Sunt destui care corespund profilului asa ca nu'ti face griji, vei avea destui clienti si in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...