Sari la conținut

Nicte Sfaturi Legate De Lumini Si Faruri!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

..Neata..

Chiar vroiam sa remarc faptul ca discutia si contrele de aici pastreaza o nota de respect intre participanti..

Chestia ai cu..ce-ai baut,derapeaza putin si nu cadreaza..

Te rog..nu ma dezamagi..!

O pun seama faptului ca este tarziu in noapte..NU vreau sa ma gandesc ca esti un baietel frustrat scapat din lesa,care nu mai tine la argumente si dialog subtire si da cu pietre in geamu' vecinului..

M-as bucura sa-ntelegi EXACT ce vreau sa-ti spun,dar sa incerci sa nu faci urat..daca nu tii la dialog elegant nu-ti mai bate capul cu noi..

Considera ca nu te meritam..

Ma simt putin prost ca-ti fac morala,dar totusi am 41 ani,o nevasta,un copil acasa,puterea sa merg pe-o discutie eleganta.

Ce zici,te incadrezi in profil sau ne oprim?

Hai sa-ti raspund punctual..nu stii probabil cu ce se maninca micuta afacere cu vanzarea de xenon..foarte multi clienti sunt din provincie,trimit prin Posta,iti dai seama ca nu am cum sa fac treaba cu reglajul,multi au luat seara..sambata/duminica..

Ca sa intelegi si mai bine..NU traiesc din asta,am alta ocupatie,afacerea asta am inceput-o si pentru bani,este adevarat..da' n-am auzit pe nimeni pina acum sa munceasca pe boabe de porumb..de fapt erau..da'n sclavagism..revin,,micuta mea afacere o fac cu pasiune si sunt disponibil seara,duminica,dimineata,etc.

Am avut cazuri cind cineva a cumparat o instalatie pe care o facea cadou..

Sunt cazuri si cazuri in care nu am posibilitatea sa reglez farurile omului.

Dar niciodata nu uit sa le explic cum s-o faca..si mai ales ca trebuie s-o faca!

Oricum este logic..daca sunt prost reglate bat sus si nu vezi nimic la locul faptei..adica pe sosea,asa incit esti obligat sa le reglezi in asa fel incit sa vezi TU,nu sa le rupi ochii la altii!

Si iti spun cu toata sinceritatea..pina acum n-a venit nimeni sa-mi ceara xenon cu care sa orbeasca partenerul de trafic..toti mi-au cerut xenoane"sa lumineze mai bine"..sesizezi diferenta?

Oricum,indiferent cit de bine sunt reglate,din cauza gropilor/hirtoapelor/denivelarilor o motocicleta oricum orbeste mai mult decit o masina,din cauze constructive,este vorba de parametrii constructivi/suspensii/..unela tari,altele moi,gindeste-te ca frinezi des/accelerezi des iar orice mina-n gaz ridica fascicolul in ochii colegilor de trafic din sens opus.

O motocicleta are alt motor,aici totul este bazat pe ture,orice acceleratie,cit de fina ridica instantaneu botul motorului..nu ti s-a intimplat sau nu ti-ai pus problema?

Nu-mi spune ca nu ti-ai luat niciun flash noaptea de la ceilalti tu,calatorule care ai halogen si cele mai bine /reglate/legale faruri?

Si atunci unde-i diferenta,sau mai bine zis de unde incepe pericolul..sau care-i limita aia imaginara intre xenonu' meu si halogenu' tau?

Deosebesti cumva injuraturile pe care ti le iei de la ceilalti?

Sunt mai "dulci" in cazul tau si mai "de mama" la mine?

Nu difera cu nimic,iti spun eu..

Cit timp tu "cauti" pe sosele "orbirea temporara" eu iti mai spun ceva..a ma acuza pe mine de ceva este ca si cum ai injura arborii de cauciuc din care s-a facut prezervativul care s-a rupt atunci cind ai fost tu la curve!

Eu spun sa nu te lasi "orbit :grinbandit::) de pasiune si sa "vezi lucrurile asa cum sunt ele de fapt..

Daca ideea de xenon iti displace nu-ti lua,mi-e teama insa ca daca ai sa te urci noaptea pe vreo mobrita cu lumini d'astea ai sa ma cauti..

Si am sa-ti stau la dispozitie cu placere..dar la tine le reglez eu personal..cu"manutele astea doua"..vorba unui clasic in viata!

Sanatate si o zi placuta iti doresc

Luigi Vicol

PS:Te mai rog..trimite mesaj la cei care au luat si vezi ce-ti spun..si daca eu am mintit sau exagerat cu ceva imi cer scuze aici!

De fapt chiar imi doresc ca vreun client sa citeasca aici si sa te lamureasca..

Oricum,discutia s-a dus la vale..topicul era pentru altceva..eu spun sa ne oprim aici.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Xenoanele au fost inventate pentru cocalari. Care ati mai calatorit prin tari europene, spuneti va rog, cate faruri de genul asta ati vazut? Nu vedeti bine noaptea? Asta sa i-o spuneti lui Mutu, ca Orbul nu va crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Belbo,este un punct de vedere dar nu ai dreptate.

Daca nu ai vazut tu asta nu inseamna ca nu exista.Daca ai sa bagi un ochi pe Ebay.de ai sa gasesti puzderie de firme care monteaza si vand asa ceva.

Si apoi nemtii chiar au corectitudinea-n sange..la ei se poate si la noi nu?

De ce sa fim noi mai catolici decit papa?

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenoanele au fost inventate pentru cocalari. Care ati mai calatorit prin tari europene, spuneti va rog, cate faruri de genul asta ati vazut? Nu vedeti bine noaptea? Asta sa i-o spuneti lui Mutu, ca Orbul nu va crede.

Acuma chiar exagerezi.

Am stat cu F4 meu (halogen) langa un F4i care avea HID.

Nu sufera comparatie, parca aveam doar pozitiile aprinse (exagerez un pic, insa diferenta de intensitate si culoare era mai mult decat evidenta). Asa ca, cu riscul de a fi considerat cocalar (LOL), acesta va fi urmatorul upgrade pentru motoreta mea. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... eu spun sa ne oprim aici

 

 

De acord! Succes in activitate si nu uita sa le reamintesti clientilor tai prevederile legale referitoare la instalatia de iluminare a autovehiculelor:

 

 

REGULAMENT de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice

 

CAPITOLUL I

Dispozitii generale

 

(...)

 

Art. 13. - Autovehiculele, remorcile si tramvaiele trebuie sa fie dotate, prin constructie, cu instalatii de iluminare, semnalizare si avertizare sonora, omologate, care sa corespunda conditiilor tehnice stabilite de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei.

 

Art. 14. - Se interzic montarea la autovehicul, remorca sau tramvai a luminilor de alta culoare sau intensitate, a altor lumini, dispozitive ori accesorii de avertizare, altele decat cele omologate, precum si circulatia pe drumurile publice atunci cand acestea sunt defecte sau lipsesc.

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate aveti dreptate, dar eu vad destul de bine cu becurile din dotare, adica halogen, si la masina si la motocicleta. Cat de bine pot lumina? Ca ziua? In nici un caz. Sa nu uitam ca e noapte totusi. Plus, ca in oras poti merge foarte bine cu pozitiile (exagerez), cu faruri sau fara nu e mare diferenta, iluminatul stradal e suficient. La drum lung, in bezna completa, lumina farurilor cu halogen zic eu ca e suficienta.

Dar intotdeauna, cei cu xenon de pe sens opus te orbesc mai mult decat cei cu faruri obisnuite, si este super enervant si obositor, si culoarea spre albastru este enervanta. Slava domnului ca aici nu au prea multi si sunt suficiente autostrazi. Ajungi uneori sa incetinesti pana la 30km/h din cauza unui bou din asta cu xenoane, pe un drum obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu sunt unul din clientii dl-ui. Luigi Vicol

 

Mi-am montat xenoane nu din spirit cocalaresc, ci din nevoie. Cu vechile mele lumini nu vedeam absolut nimic (faza scurta lumina ca pozitia iar faza lunga disipa lumina foarte tare, lumina prost dar primeam flash-uri de la soferi)

 

Dupa ce am montat xenoanele diferenta este uriasa, faza scurta care este pe lupa imprastie foarte bine lumina, dezavantajul ei este ca nu lumineaza la fel de puternic ca cea lunga care nu este pe lupa (oricum diferenta este enorma inspre bine); cu faza lunga am ceva probleme in sensul ca imprastie cam aiurea lumina (din pacate farul meu atat poate); cat de curand o sa ma duc sa-l reglez cum trebuie. Per total, exceptand aceste mici neajunsuri tot este mult mai bine cu xenoane decat cu vechile mele halogene chioare.

 

Ca o mica paranteza, dl. Luigi este un om de nota 10, genul de om care nu iti baga ceva pe gat daca nu ai nevoie sau nu vrei si care te indruma si iti ofera sfaturi utile. Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o mica paranteza, dl. Luigi este un om de nota 10, genul de om care nu iti baga ceva pe gat daca nu ai nevoie sau nu vrei si care te indruma si iti ofera sfaturi utile. Respect !

Asta probabil pentru ca face afacerea asta din placere si pasiune, nu ca sa manace o paine, ci pentru bomboana de dupa masa. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tiptil..multumesc pentru interventie si pt.vorbele frumoase..cred ca oamenii s-au lamurit ce si cum.

Strumfu'...ai sintetizat perfect..nici eu n-o nimeream mai bine..

Luigi Vicol

PS:Emylyo,sa ne tii la curent cum ai rezolvat problema..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, complet de judecata... ce'i asa greu de inteles?

 

In foarte neplacutul si sper improbabilul caz ca voi avea vre'odata vre'un eveniment rutier datorat oribirii temporare cauzata de "xenoanele aftermarket" si voi si putea sa'l identific pe cel in cauza, fi sigur ca'i voi intenta proces.

:blink:)

Tu uiti in ce tara traiesti.....

Poate inca nu stii dar in tara asta daca unul iti iese in fata dintr-un drum fara prioritate si tu te imprastii in timp ce franezi si nu-l atingi , "vinovatul" legal nu are nici o vina, fara contact el nu este implicat in accident. Au fost destui care au patit chestia asta...... si tu crezi ca ai sa reusesti in vreun proces sa demonstrezi ca ai facut accident din cauza imbecilului cu faruri aiurea ce te-a orbit, circuland pe contrasens..... :grinbandit:

 

A fost o perioada in care circulam f mult pe intuneric cu un IJ pe care aveam un bec 40/45W fara halogen, eu de vazut vedeam cat de cat atata timp cat nu ma orbeau cei din fata , dar cum is multi nesimtiti pe drumurile noastre de multe ori aveam surpriza neplacuta sa ma trezesc pe contrasens cu soferi care mergeau cu faza lunga iar cu farul meu degeaba le dadeam flash ca nu-i deranjam mai deloc. Am suportat eu o perioada pana cand intr-o noapte in timp ce m-am dat mai spre dreapta sa evit efectul orbitor al unei faze lungi am dat cot in cot cu un biciclist care circula fara nici o lumina sau element reflectorizant, nu l-am vazut absolut de loc, m-am speriat ca dracu ca nu mi-am dat seama de ce m-am atins decat dupa ce m-am oprit .

Atunci mi-am montat un bec cu halogen H4 55/60w, si surpriza, procentul nesimtitilor care nu se sinchiseau sa schimbe faza nici macar dupa flashuri a scazut aproape de zero.

Cu cat vezi mai bine cu atat sansele de a avea surprize neplacute, implicit accidente sunt mai mici , bine asta nu inseamna sa-ti pui far de nesimtit cu care sa-i orbesti pe ceilalti

Intradevar legea nu permite sa faci modificari la sistemul de iluminat dar asta nu inseamna ca e o lege buna, de exemplu sunt o gramada de situatii in tara asta in care este trasata pe sosea linie continua in zona cu perfecta vizibilitate si linie punctata in zona fara vizibilitate

 

P.S. @luv kit bixenon H4 cu temperatura de culoare mai mica de 6000k pot gasi la tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Binox,ar fi multe de spus despre cum se circula,despre faptul ca suntem invizibili in trafic..

Eu de pilda,dupa accidentul pe care l-am avut am inceput sa am teama de a ma urca pe motor..bine,acasa ma asteapta si un copil,o nevasta..mi-este un dor ca dracu' de Rt-ul meu,de cite un drum in mijlocul saptamanii de 400 km doar pentru o ciorba(sanchi..) si totusi am indoieli ca m-as mai urca pe motor in jungla asta..

Cind mai aud si moralistii ca aia nu-i bine/aia nu..chiar imi trece..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu speram sa dau vreodata atatia bani pe xenon.A picat pur si simplu si nu m-a costat nimic pe mine.Vedeam destul de bine cu ce aveam-Philips pe faza scurta si originalul pe faza lunga.Hayabusa are lumini bune de serie.Tin minte ca mergeam pe autostrada cu 200-220 noaptea cu faza scurta si nu aveam nevoie de faza lunga,dar cand dadeam faza lunga se focaliza in asa fel incat completa lumina data de faza scurta-pe faza lunga merge si faza scurta.Am zis sa pun totusi xenon ca poate este loc si de mai bine-vizibilitate mai buna si la flashuri de atentionare confereau un mic avantaj.Dupa montarea fazei scurte am fost foarte multumit de cum se comporta si am montat si pe celde faza lunga care este protejat de o lupa,dar rezultatul a fost dezamigitor-isi face treaba doar la flashuri.Testul suprem a fost in trafic-nu am primit niciodata niciun flash sa schimb faza cand eram pe scurta-deci nu deranjeaza si am incercat sa merg si cu faza lunga si la fel acesta nu deranja.Faptul ca sunt chinezarii o stie toata lumea si sunt convins de calitatea si fiabilitatea balasturilor,dar tinand cont ca au garantie si se pot schimba eu zic ca fac banii pe care i-am dat :grinbandit: si in cei 0 lei si zero bani se merita sa le folosesc macare cat sunt in garantie ,eventual in cat vor mai merge dupa expirarea acesteia. O sa incerc sa scot becul de la faza lunga si sa-l montez din nou pe cel vechi sa vad diferentele de focalizare si apoi sa incerc in fata unui perete sa fac reglaje.Daca nu merge cred ca lupa este cea care retine lumina pt a nu deranja ceilalti participanti si o sa pun inapoi becul sau o sa iau cel mai tare model de la Philips ca sa am faza lunga si balastul o sa-l pastrez pentru faza scurta de rezerva.Am gasit pe Yotube si un filmulet explicativ cu amanunte cum se instaleaza Hid pe busa.Multumesc celor care m-au sfatuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Ajungi uneori sa incetinesti pana la 30km/h din cauza unui bou din asta cu xenoane, pe un drum obisnuit.

 

sau din cauza altui bou care merge si cu proiectoarele aprinse (care din cate stiu sunt pt ceata)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu uiti in ce tara traiesti.....

 

Nu, nu uit in ce tara traiesc insa voi se pare ca uitati ca se poate si altfel... si mai ales imi place in mod deosebit ce superficial sunt tratate ilegalitatile facute de motociclisti dar si ce virulenti devin "motoforumistii" cand altcineva nu respecta legea si "drepturile" lor!

 

Vinovatul "legal" care a cauzat un accident chiar si "fara contact" nu numai ca poate fi ci chiar ESTE implicat in eveniment. Totul e sa nu o stearga de la fatza locului pana sa poata fi identificat si mai ales sa'ti poti sustine cu probe afirmatiile in instanta (martori, inregistrari ale camerelor oficiale... etc). Este adevarat. sunt destui soferi neatenti in trafic, adevarati "killeri" pentru motociclisti insa pe de alta parte exista si foarte multi copii incepatori pe motoare prea mari pentru ei, pe care nu le pot stapani si care cad din frane sau din gaz... Ce sa faca si ei atunci? Dau vina pe soferul "fantoma" care le'a taiat brusc calea si apoi s'a evaporat!

 

Eu incerc sa va atrag atentia ca farurile modificate cu xenon sunt foarte usor de remarcat (chiar si in varianta "nemanelista"), lucru ce face ca oricine sa'si dea seama ca sistemul vostru de iluminat a fost modificat. Orice modificare la sistemul de iluminat a unui autovehicul este ilegala iar acest fapt va poate creea mari neplaceri in cazul in care ati fost implicat (total nevinovat) intr'un eveniment rutier produs noaptea. Conducatorul celuilalt autovehicul poate invoca faptul ca a fost orbit temporar de farurile dvs. si, chiar daca nu este adevarat, faptul ca poate dovedi cu probe ca in loc de sistemul original omologat dvs. aveati xenon ii da un atu nemeritat. Lucrurile pot lua o intorsatura chiar mai serioasa daca au fost si victime omenesti. Stiu, pare paranoia, "conspiratia mondiala"... etc. insa totul pare o mare gluma pana cand vi se intampla chiar dvs. Trebuie mentionat si faptul ca, pe langa cei ce le folosesc, si cei ce efectueaza practic modificari la sistemul original de iluminat al unui autovehicul sunt potential vinovati indirect de producerea unui eveniment rutier.

 

Faceti cum credeti, eu unul insa consider prea mare riscul potential fata de avantajele pe care le poate oferi un "upgrade" la xenon.

 

Ride Safe!

 

P.S. A merge noaptea cu motorul pe drumurile din RO reprezinta oricum un risc deosebit, asa zisul avantaj al xenoanelor este doar o iluzie comerciala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al naibii..esti documentat si imi face placere sa port o discutie cu tine.

Prima replica pe care ai scris-o a fost cam paralela cu subiectul si am crezut ca nu esti decit un bagator in seama,cum sunt multi pe aici..

Ai spus un lucru exact..DACA SUNT FACUTE PROST,cu balasturile poti avea probleme.

Buna remarca..si asa cum am spus mai sus nu tot ceea ce este facut in China este..chinezarie..asa cum iti place tie sa spui.

Cum nu le-a cumparat de la mine nu pot sa stiu ce kituri a montat Emylyo,stiu insa ca eu am posibilitatea sa cumpar doua feluri de kituri,identice ca specificatii/aspect/ambalaj,unele mai ieftine si altele mai scumpe..diferenta destul de mare dealtfel..

Cind am intrebat de ce este diferenta de pret,producatorul mi-a spus ca unele dau eroare de 1-2%,celelalte 4-5%.

Personal am luat cele mai scumpe,nu este vrajeala cind spun ca imi da satisfactie faptul ca omul este multumit cu ce a cumparat.

Am montat si la masini..Jeep Lexus,Mitsubishi Pajero,Golf 5,ultimul Passat..din astea noi..unele au necesitat module de eroare,cred ca stii despre ce vorbesc..BMW-uri mai vechi..nicio problema pina acum,nu bruiaza nimic,totul este ok.

Rezumind..asa cum am mai spus..ce bani dai aia ai!

Faptul ca nu stiu ce Foaie Verde din UK a luat pozitie impotriva montajului HID nu este relevant,este o tara libera,fiecare spune ce vrea si UK nu este chiar buricul pamintului pe lumea asta..

Pina una alta un produs de calitate HID se vede,eu am si la masina(Audi,de prim montaj pe scurta,dar vreau sa pun si pe lunga de-ale mele)si la motocicleta,daca sunt bine reglate nu deranjeaza pe nimeni,iar calitatea luminii nu necesita comentariu..

Sanatate multa iti doresc..

Luigi Vicol

PS:A inceput sa puta si topicul asta..a aparut Dl.Bogdanawo in zona..si are chef e vorba si contre..eu unul ma opresc..

PS2:Pt FCA..daca vrei sa te convingi cum lumineaza,intra topic,trimite mesaje la cei care au cumparat asa ceva si vezi ce-ti spun ei.Asa mi e pare el mai corect.

Am montat chestii din astea pe cele doua vehicule pe care le detin acum:

- Pe Kawasaki relativ veche (1993) merge treaba perfect, si se vede o diferenta enorma fata de becul cu halogen (din ala smecher numit Silver de la Osram care chiar dadea mai multa lumina decat ala original) unde pe vreme proasta mergeam ca orbetele si acum pur si simplu simt ca vad mult mai bine.

- Pe scooter Piaggio nou treaba a mers cam prost pentru ca dat fiind ca tampenia aia de bec de moto de 35W nu exista pe auto a trebuit sa fac o improvizatie (care a inclus multe lipituri si cu UHU si cu ciocanul de lipit sarme); dupa aia m-am trezit ca modulul de comanda de H4 dual nu se astepta sa primerasca curent pulsatoriu, asa ca tremura de parca l-ar fi prins malaria si a trebuit sa-i improvizez un redresor ca sa mearga mai mult de 2 secunde pe faza lunga si fara tremurici... Si dupa toata munca asta am constatat ca bate in pomi (cu farul dat la maximum in jos, ca pur si simplu apareau niste irizatii in partea de sus pe o foaie A4 tinuta in fata farului la 20-30cm), asa ca i-am pus niste power-tape ca sa nu bata prea tare in ochii celor din sens opus, ca am ajuns sa ma intrebe lumea daca am cazut si mi-am spart farul si l-am lipit cu power-tape... Pentru cei curiosi, da, am cazut chiar de 2 ori, si farul de Piaggio nu se sparge asa de usor (dar se zgarie), dar poate ca si cei de la Piaggio ar trebui sa fie mai atenti sa echipeze motoarele vandute macar in Bucuresti cu gume de enduro, nu de vitezana... Oricum acum am curajul sa merg si cu scooterul noaptea pe o strada fara iluminat public, ca cu k.ktul ala de bec de 35 de W riscam sa dau pe langa drum noaptea...

Ideea e ca incerci sa-l reglezi cu niste distantiere si daca nu da efect pui niste banda relativ opaca pe partea care bate in ochii alora de pe sens opus (jos si ridicata pe dreapta), ca oricum in cazul asta si daca tai jumatate din lumina tot o sa vezi mai bine decat cu un bec de k.kat...

 

Xenoanele au fost inventate pentru cocalari. Care ati mai calatorit prin tari europene, spuneti va rog, cate faruri de genul asta ati vazut? Nu vedeti bine noaptea? Asta sa i-o spuneti lui Mutu, ca Orbul nu va crede.

Eu nu vad bine noaptea, si dupa ce am avut ghinionul sa vin acasa noaptea pe o ploaie torentiala (cand am avut noroc gramada si in Adunatii-Copaceni unde e varza drumul nu am avut probleme dar am luat un canal "scufundat" la 10cm la mai putin de 500m de casa si era sa cad).

Pe de alta parte am 47 ani, imi place sa ascult rock (e adevarat, de preferinta din ala mai vechi, dar accept aproape orice de genul Heavy metal, Punk, etc...), din toate carciumile din Bucuresti ma simt cel mai bine la Biker's Bar (macar pentru ca pun tot timpul rock), singura bijuterie pe care o port e verigheta de la casatorie, cand aud manele aproape ca imi vine sa vomit, asa ca te rog sa-mi explici si mie prin ce m-as incadra la categoria "cocalari" pentru ca mi-am pus HID pe motocicleta aia nenorocita...

Cred ca ar trebui sa pastram cat de cat o masura pe forumul asta, ca azi-maine nu mai poti fii nici macar biciclist sau pieton fara sa te catalogheze unul de cocalar, eventual unul care in timpul asta sparge seminte si asculta manele in fata tastaturii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru termenul "cocalar", insa mi se par de prost gust, lumina lor este cretina rau. Dar chestia e alta:

Uite chiar acum m-am intors de la Viena de la aeroport si am mers pe bezna si la dus si la intors. (260km) Dintre sutele de masini din trafic, chiar am numarat special cate xenoane am vazut: 2!!! Unul la dus la un autoturism si altul la intors la un tir (cred ca era din RO 100%). Cum dracu vad oamenii astia (cehi,austrieci, whatever) in trafic numai cu halogene?? Exact romanul, are nevoi de tichie de margaritar, ca nu vede noaptea! Hai sa ne batem care-i mai tare in lumini! :grinbandit:

P.s., nici eu nu vad bine noaptea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..In Germania poti sa pui cam orice pe masina(roti late/volane sport/proiectoare/xenoane,etc) cu conditia sa ai omologare TUV(RAR-ul lor..pentru cine nu stie..).

Adica te programezi frumos,a treia zi te duci frumusel la ora fixata,intri(fara sa astepti ore in plus pt.ca alti smecherasi ti-o iau prin fata cu complicitatea lucratorilor),daca te incadrezi in norme ti le omologheaza..te duci si platesti o mica taxa si dupa un ceas pleci rezolvat.

Totul elegant si fara bataie de cap,fara milioane date pe taxe.fara spagi/birocratie/nervi.

Acuma revin si spun..daca la noi s-ar putea si asa oare nu ne-am duce sa ne rezolvam problemele singuri,stiind ca daca nu am face-o politaiul din colt ne-ar arde cu prima ocazie?

Incercati sa faceti o banala revizie la motocicleta la RAR..nu spun la masina,ca in perioada asta te programeaza peste doua luni..si daca nu pierdeti acolo o zi intreaga pentru o hartie sa imi ziceti cutu'..asta daca aveti norocul sa va programeze dupa vreo saptamina!

.......

Belbody..traiesti intr-o confuzie,din sutele alea de masini pe care le-ai vazut tu probabil 80% aveau xenon,diferenta este ca aveau becuri standard cu temperatura 3000 sau 4300K.

Astea sunt temperaturile de baza de la care pornesc xenoanele si arata ca un bec halogen normal..galbenul acela clasic.

Cu cit creste temperatura..5000/6000/8000/10.000K culoarea pleaca de la argintiul acela pur cu mici reflexe bleu si se termina cu violetul acela dur cu nuante rozalii..

Ca la noi este trendy sa punem becuri de 10.000 fara sa stim ca nu o sa vedem nimic afara sau sa ne comandam Jeep-uri Alb Alpin asta este alta discutie.

De aici pleaca confuzia ta..nu te lasa pacalit de aparente,tu nu vezi ca Xenonul,asa cum era ABS-ul odata si cum este tractiunea integrala acum tinde sa faca parte din echiparea standard cam la orice autovehicul?

Diferenta esentiala insa este data de PARTEA DE REGLAJ dupa montaj,adica exact ce s-a tot discutat in paginile astea.

Nu mai incriminati aiurea o tehnologie de top doar pentru ca sunt idioti care merg pe sosele ca si cum ar fi ale lor..nu idiotii astia sunt etalonul.

Sanatate.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..In Germania poti sa pui cam orice pe masina(roti late/volane sport/proiectoare/xenoane,etc) cu conditia sa ai omologare TUV(RAR-ul lor..pentru cine nu stie..).

Adica te programezi frumos,a treia zi te duci frumusel la ora fixata,intri(fara sa astepti ore in plus pt.ca alti smecherasi ti-o iau prin fata cu complicitatea lucratorilor),daca te incadrezi in norme ti le omologheaza..te duci si platesti o mica taxa si dupa un ceas pleci rezolvat.

Totul elegant si fara bataie de cap,fara milioane date pe taxe.fara spagi/birocratie/nervi.

Acuma revin si spun..daca la noi s-ar putea si asa oare nu ne-am duce sa ne rezolvam problemele singuri,stiind ca daca nu am face-o politaiul din colt ne-ar arde cu prima ocazie?

chiar nu inteleg ce relevanta au aceste lucruri vis-a-vis de acest topic.

Incercati sa faceti o banala revizie la motocicleta la RAR..nu spun la masina,ca in perioada asta te programeaza peste doua luni..si daca nu pierdeti acolo o zi intreaga pentru o hartie sa imi ziceti cutu'..asta daca aveti norocul sa va programeze dupa vreo saptamina!

.......

iarasi nu vad nici relevanta acestei fraze.....sa-ti spun ceva, la buzau, am rezolvat 2 motociclete la rar in aproximativ o ora, da, 2 simultan, am dat telefon inainte, m-am programat, m-am dus la 11:00, m-au bagat in 5 minute in hala, dupa ce am completat cererea, apoi la 11:50 eram deja liber sa plec, cu conditia sa ma intorc intre orele 15:00 - 16:00 in aceeasi zi sa-mi ridic cartile de identitate ale celor 2 Honde.....daca nu, puteam sa revin a doua zi, la orice ora in timpul programului, dar, asa cum am spus mai sus, la fel, offtopic.....

Belbody..traiesti intr-o confuzie,din sutele alea de masini pe care le-ai vazut tu probabil 80% aveau xenon,diferenta este ca aveau becuri standard cu temperatura 3000 sau 4300K.

Astea sunt temperaturile de baza de la care pornesc xenoanele si arata ca un bec halogen normal..galbenul acela clasic.

Cu cit creste temperatura..5000/6000/8000/10.000K culoarea pleaca de la argintiul acela pur cu mici reflexe bleu si se termina cu violetul acela dur cu nuante rozalii..

Ca la noi este trendy sa punem becuri de 10.000 fara sa stim ca nu o sa vedem nimic afara sau sa ne comandam Jeep-uri Alb Alpin asta este alta discutie.

De aici pleaca confuzia ta..nu te lasa pacalit de aparente,tu nu vezi ca Xenonul,asa cum era ABS-ul odata si cum este tractiunea integrala acum tinde sa faca parte din echiparea standard cam la orice autovehicul?

Diferenta esentiala insa este data de PARTEA DE REGLAJ dupa montaj,adica exact ce s-a tot discutat in paginile astea.

Nu mai incriminati aiurea o tehnologie de top doar pentru ca sunt idioti care merg pe sosele ca si cum ar fi ale lor..nu idiotii astia sunt etalonul.

Sanatate.

Luigi Vicol

eu nu cred deloc ca traieste intr-o confuzie.....sincer, mi se falfaie de xenoanele lor, nu am probleme cu ochii si nu sunt atat de idiot incat, daca vad o sursa puternica de lumina sa privesc in ea si sa fiu atras de ea precum mustele.....secretele farurilor sunt 3 si cam atat:

1. gradul de degradare al oglinzii (cu cat mai mic, cu atat "lumina" mai buna)

2. gradul de "jeg" de pe geam/lentila (cu cat mai mult, cu atat "lumina" mai proasta)

3. cel mai important, reglajul farurilor

 

daca cele 3 conditii nu sunt indeplinite, in special ultima, poti pune si acetilena in faruri si blitz-uri si fulgere, ca poti sa le arunci si ori nu vezi nimic, ori, mai grav, ii orbesti pe altii cu putere mai mica de concentrare care isi arunca aiurea privirea in reflectoarele tale din "padurea spanzuratilor"

 

Bogdan Awo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai are relevanta dpdv al legalitatii,are relevanta daca nu citesti printre randuri,sau daca nu vei s-o vezi..relevanta asta.

Daca nu reusesti s-o vezi(relevanta..)monteaz-ti xenon :grinbandit:

Despre Buzau..poate este vreun land in Germania Buzaul asta de merg lucrurile atat de bine!

Parcul moto acolo numara 12 motoare si 5 scutere..este normal sa mearga treaba snur..hai o plimbare pina la Bucuresti la RAR,poate-ti revii!

Acum redevenind serios,sunt convins ca ai inteles exact ce-am spus..

Sanatate..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai are relevanta dpdv al legalitatii,are relevanta daca nu citesti printre randuri,sau daca nu vei s-o vezi..relevanta asta.

Daca nu reusesti s-o vezi(relevanta..)monteaz-ti xenon :goodposting:

Despre Buzau..poate este vreun land in Germania Buzaul asta de merg lucrurile atat de bine!

Parcul moto acolo numara 12 motoare si 5 scutere..este normal sa mearga treaba snur..hai o plimbare pina la Bucuresti la RAR,poate-ti revii!

Acum redevenind serios,sunt convins ca ai inteles exact ce-am spus..

Sanatate..

Luigi Vicol

nu crezi ca ar fi mult mai bine sa faci o plimbare pana la buzau, sa-ti rezolvi rapid si prompt problema cu rar-ul decat sa stai si sa te chinui, daca chiar asa este, in bucuresti?

sunt numai 110km, drumul este foarte bun, nu prea ai ce vedea ca este doar campie, dar cred ca merita decat sa-ti faci nervi aiurea.

stii ca poti face rar-ul absolut oriunde in tara.....(ma rog, identificarea)

.....si nu, nu imi voi monta xenon.....auzi, o intrebare.....ca vad ca se tot da cu consumul redus , 35W ai becului fata de 55W sau 60W sau poate chiar 75W la cele normale sau cu halogen......ce randament are convertorul? ce putere absoarbe numai electronica? nu de alta, dar, trebuie spus ca puterea finala include cei 35W plus cei absorbiti de ridicatorul de tensiune in impulsuri, corect?

 

LE: sa nu uit semnatura:

Bogdan Awo

:agree:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...auzi, o intrebare.....ca vad ca se tot da cu consumul redus , 35W ai becului fata de 55W sau 60W sau poate chiar 75W la cele normale sau cu halogen......ce randament are convertorul? ce putere absoarbe numai electronica? nu de alta, dar, trebuie spus ca puterea finala include cei 35W plus cei absorbiti de ridicatorul de tensiune in impulsuri, corect?

Io'te ielectroniztu'! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ba da ,este o idee si asta..cu RAR-ul

Cunosc drumul,l-am facut de cel putin 6/7 ori cu RT-ul,apoi stinga spre Siriu,Risnov,urcare in Poiana si retur pe DN1(cind ma grabeam)sau Cheia..aproape 500 KM de vis..

La partea de electronica nu ma pricep deloc,din ce am vazut tu esti de meserie si mai in masura sa afli ce si cum.

Salut.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...