Sari la conținut

Ajutor!


mir
 Share

Postări Recomandate

:moto:

fratilor, nu ma descurc sa pun la punct etz-ul!

nu se pricepe nimeni BINE la etz?

au incercat cativa oameni sa-si bage nasul, dar nu i-a dat nimeni de cap calumea.

problema e ca omoara bujii foarte repede.

deci trebuie sa fie ceva electric/ carburatie.

oricum, e dubios rau si nu vrea deloc sa mearga normal.

cineva mi-a spus sa incerc cu bobina+condensator nou.

sa incerc sa-i pun de dacie? nu prea-mi vine sa dau bani si pe alea si sa nu rezolv nimic...

carb mai ieftin de 100 euro (nou) gasesc? as da banu, da sa stiu ca am scapat de belea...

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:moto:

fratilor, nu ma descurc sa pun la punct etz-ul!

nu se pricepe nimeni BINE la etz?

au incercat cativa oameni sa-si bage nasul, dar nu i-a dat nimeni de cap calumea.

problema e ca omoara bujii foarte repede.

deci trebuie sa fie ceva electric/ carburatie.

oricum, e dubios rau si nu vrea deloc sa mearga normal.

cineva mi-a spus sa incerc cu bobina+condensator nou.

sa incerc sa-i pun de dacie? nu prea-mi vine sa dau bani si pe alea si sa nu rezolv nimic...

carb mai ieftin de 100 euro (nou) gasesc? as da banu, da sa stiu ca am scapat de belea...

:laugh:

Ce inseamna omoara bujia? Daca motorul porneste si merge aprinderea (platine si bobina sunt bune)

Daca bujia se supraincalzeste (izolatorul devine sticlos) pune o bujie mai rece (cu cifra termica mai ridicata)

Daca se inegreste si nu mai da scanteie ai amestec prea bogat (filtru de aer infundat, nivel de benzina in carburator prea ridicat) sau ai pus prea mult ulei in benzina, sau nu e ulei de amestec si nu arde bine.

Pentru ca e un motor in doi timpi trebuie sa verifici si toba sa fie curata si eventual, daca poti, verifica starea capului de piston si a chiulasei (fara calamina).

Fii sigur ca avansul e reglat corect si ca distanta la platine e buna.

Condensatorul e in afara de discutie daca porneste si platinele nu se maninca repede.

Da mai multe amanunte si poate te pot ajuta cu ceva sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna omoara bujia? Daca motorul porneste si merge aprinderea (platine si bobina sunt bune)

Daca bujia se supraincalzeste (izolatorul devine sticlos) pune o bujie mai rece (cu cifra termica mai ridicata)

Daca se inegreste si nu mai da scanteie ai amestec prea bogat (filtru de aer infundat, nivel de benzina in carburator prea ridicat) sau ai pus prea mult ulei in benzina, sau nu e ulei de amestec si nu arde bine.

Pentru ca e un motor in doi timpi trebuie sa verifici si toba sa fie curata si eventual, daca poti, verifica starea capului de piston si a chiulasei (fara calamina).

Fii sigur ca avansul e reglat corect si ca distanta la platine e buna.

Condensatorul e in afara de discutie daca porneste si platinele nu se maninca repede.

Da mai multe amanunte si poate te pot ajuta cu ceva sfaturi.

 

ok

detalii:

omoara bujia adica: e intr-adevar amestec prea bogat (bujia se incarca de calamina repede si dupa cateva curatari nu mai da scanteie) - problema este ca nu prea raspunde carburatorul la reglaje si nu-mi dau seama de ce. se poate sa fie de la surubul de reglat benzina care nu e exact identic cu cel dinainte. totusi am ajuns sa schimb jiglerele si surubelul tocmai din cauza ca nu se putea regla carbu. problema a inceput din senin (fara sa umblu eu la reglaje) dupa ce am facut primii 800-900 km cu motorul fara probleme dupa ce l-am luat. totusi, consuma cam mult de la inceput (l-am luat din cluj si pana in buc mi-a luat cam 5.5-6 l % la max 90-100 km/h).

platine nu are - are aprindere electronica din fabricatie.

bujie am pus de care trebuie si oricum am incercat de mai multe feluri fara rezultate spectaculoase.

nivelul de benzina din carb e aproape imposibil de reglat bine. nu-mi dau seama de ce. ba mananca toata benzina si moare cand accelerezi ca ramane fara, ba da pe-afara cand opresti motorul fara sa inchizi si robinetul.

toba am curatat-o destul de bine(cred); din pacate nu se demonteaza. cand am scos-o era plina de ulei (curgea din ea). am curatat-o cu mister muscolo :)

cu uleiul am facut o prostie la un moment dat ca eram pe drum si n-am gasit decat de la petrom (in nici un caz nu arde bine - scoate un fum groaznic - chiar daca e de amestec). acum am luat yacco.

din pacate nu prea ma pricep sa verific daca e calamina pe piston/ chiulasa (n-am facut asta niciodata).

nici avansul nu stiu bine sa-l reglez - mai ales nu stiu exact cat trebuie sa fie; am auzit multe variante de la multi oameni: ca sa fie mai mic sa nu se uzeze ambielajul, ca sa fie mare ca sa porneasca mai usor si sa aiba putere/zvac motorul, si tot asa (oricum minimul era 3mm / maximul 8mm inainte de punctul mort de sus).

nici distanta electrodului de la bujie nu stiu exact cat trenuie sa fie am auzit si de 0.6 si de 0.9.

de bobina si condensator mi-a zis un prieten ca i-a zis un mos cum ca se poate sa nu mai mearga bine cand se incalzesc si ba sa dea/ba sa nu dea curent la bujie.

nici nu mai stiu ce si cum e cu adevarat. vad ca sunt cati oameni, atatea pareri.

stii macar de unde as putea sa fac rost de un manual de etz 251? n-am gasit pana acum decat de etz250 si difera aprinderea si carbu. :laugh: :(

 

dupa ce am impins mult prin oras (odata m-a lasat chiar in baneasa la padure langa soseaua de centura :cheers:) ) am ajuns sa ma gandesc sa ma dau batut si sa strang bani de ural ca ala macar te duce pana acasa chiar daca intr-un singur piston. :moto:

o fi si asta o idee buna... ?

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in turatie amestecul aer benzina se regleaza dincuiul dozator, nu din suruburile exterioare. trebuie sa lasi cuiul nitel mai jos

suruburile exterioare sunt doar pentru reglajul la ralanty

daca era problema electrica se comporta altfel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am impins mult prin oras (odata m-a lasat chiar in baneasa la padure langa soseaua de centura :() ) am ajuns sa ma gandesc sa ma dau batut si sa strang bani de ural ca ala macar te duce pana acasa chiar daca intr-un singur piston. :moto:

o fi si asta o idee buna... ?

 

repara mz-ul. uralul o sa itzi dea de 4 ori mai multe probleme (4 timpi in loc de 2 si 2 cilindri in loc de 1 :laugh: )

 

si chiar asha... itzi iei doi cilindri ca sa mergi cu unul singur?

 

pana la urma problema ta era ancrasarea bujiilor de la un amestec prea bogat? ce carburator ai pe mz? originalul de etz 251?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie atat de simplu? doar din cuiul ala?

 

cum verific daca am calamina in chiulasa? trebuie sa desfac motorul?

 

ma gandeam la 2 cilindri ca sa nu mai raman in drum :laugh:

 

mersi, baieti! daca va mai vin idei va rog sa-mi spuneti. o sa le incerc pe toate si va anunt de rezultat (nu stiu daca acum, ca e cam frig afara:) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie atat de simplu? doar din cuiul ala?

 

:laugh: :moto: :( cuiul ala e foarte important. La carburatoarele simple el e fixat in subar cu un filet sau cu o siguranta pe niste caneluri. In functie de cum faci reglajiul cuiului (il lasi sa iasa mai mult in jos sau il tii mai ridicat fata de suber) ai amestecul aer-banzina mai sarac sau mai bogat. Reglajul il faci dupa culoarea bujiei, dupa fiecare modificare incalzesti motorul si mergi cu el in sarcina cel putin 5 minute, apoi analizezi bujia pana are o culoare maro sau roscata.

Unde naiba stai in bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii posibil ca sa iti intre in carter ulei din cutie, io asta am patit-o, sunt 2 semeringuri pe o parte si pe alta a abielajului, mie imi erau uzate si intra ulei de transmisie in amestec... si io tot asa am patit, nu tragea motorul k lumea, scotea fum de numa, am pus mana la capatul tobei si s-o umplut cu ulei....

 

Bafta la reparatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: :( :) cuiul ala e foarte important. La carburatoarele simple el e fixat in subar cu un filet sau cu o siguranta pe niste caneluri. In functie de cum faci reglajiul cuiului (il lasi sa iasa mai mult in jos sau il tii mai ridicat fata de suber) ai amestecul aer-banzina mai sarac sau mai bogat. Reglajul il faci dupa culoarea bujiei, dupa fiecare modificare incalzesti motorul si mergi cu el in sarcina cel putin 5 minute, apoi analizezi bujia pana are o culoare maro sau roscata.

Unde naiba stai in bucuresti?

 

:cheers: da,la mine cuiul e cu siguranta pe canelul de la mijloc.

stau langa cismigiu/ sala palatului.

 

ii posibil ca sa iti intre in carter ulei din cutie, io asta am patit-o, sunt 2 semeringuri pe o parte si pe alta a abielajului, mie imi erau uzate si intra ulei de transmisie in amestec... si io tot asa am patit, nu tragea motorul k lumea, scotea fum de numa, am pus mana la capatul tobei si s-o umplut cu ulei....

 

Bafta la reparatii

 

nu cred ca e ceva asa grav. nu scoate fum mai mult decat normal (mai ales cu ulei bun); si de tras,trage bine motorul. :cheers:

 

sper sa rezolv sapt asta cu rar/ inmatriculare (ca inca nu-s facute) si sa ma apuc dupa aia si de reparatii.

 

mersi de ajutor tuturor. vad ca o sa devin un adevarat mecanic; scoala am inceput-o pe dacia din 89 si acu incep sa ma prind cum sta treaba si cu moto in 2T :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e ceva asa grav. nu scoate fum mai mult decat normal (mai ales cu ulei bun); si de tras,trage bine motorul. :moto:

 

sper sa rezolv sapt asta cu rar/ inmatriculare (ca inca nu-s facute) si sa ma apuc dupa aia si de reparatii.

 

mersi de ajutor tuturor. vad ca o sa devin un adevarat mecanic; scoala am inceput-o pe dacia din 89 si acu incep sa ma prind cum sta treaba si cu moto in 2T :laugh:

Iti povesteam de calamina pe piston/chiulasa crezand ca ai autoaprindere, dar acum treaba pare destul de clara. Uita de chestia cu calamina pana cand incepi sa ai autoaprinderi (nu se opreste cand scoti cheia de contact).

Daca ai aprindere electronica distanta dintre electrozii bujiei este 0.6 la 0.9mm asa cum ai spus. Fiindca e iarna las-o mai spre 0.6mm.

Chestia cu uleiul din cutie e valabila daca ai presiune in cutia de viteze (scoate capacul de umplere cu ulei al cutiei si pune degetul pe gaura (nu inauntru totusi) si cu motorul pornit vezi daca incearca sa sufle aer pe langa deget. Daca nu face presiune in cutie esti OK.

Nivelul de benzina in amera de nivel constant se regleaza din plutitor. Plutitorul impinge sau are o tablita care impinge intr-o tija metalica (in dreptul stutului care aduce benzina la carburator) care se numeste cui poantou. E un fel de supapa simpla care daca e impinsa in sus trebuie sa inchida benzina. Daca il impingi cu mana trebuie sa vezi ca se opreste benzina din curs. Daca nu se opreste trebuie schimbata supapa aia ca asa se ineaca motorul.

De obicei sunt semne pina unde trebuie sa fie benzina in camera de nivel constant. Pune la loc jiglerele originale, daca nu sunt stricate (decalibrate prin curatarea cu obiecte tari), asaza "acul de dojaz" - cuiul ala care trece prin pistonasul carburatoruli (suber) care e actionat de cablul de acceleratie la jumatate.

Porneste motorul si lasa-l sa mearga 1 - 2 minute usor accelerat (fara soc tras) dupa care umbla la surubul care regleaza aerul la mersul incet pana obtii cea mai mare turatie. Regleaza surubul care actioneaza asupra cantitatii de amestec care merge la motor (de obicei e un surub care impinge suberul spre deschis, adica accelereaza) pana aduci din nou turatia la normal. Lasa motorul sa se incalzeasca bine si fa din nou reglajul la aer pentru relanti.

Cu aprinderea nu te pot ajuta ca nu stiu cum se regleaza la moto-ul tau, dar tine minte ca un avans mare (spre 8 mm inainte de PMS - punctul mort superior) poate da detonatii cu benzina proasta si face pornirea grea. Un avans min (in zona 3 mm inainte de PMS) poate rezulta in performante scazute (motorul nu trage, n-are viata) dar va porni usor.

Daca ai aprindere electronica probabil nu ai condensator ci numai bobina si cand nu merge motorul moare. Poti incerca s-o schimbi cu una buna de la alta motocicleta (nu trebuie neaparat sa fie de la ETZ).

Daca gasesti un carburator care se potriveste pe flansa ta poti incerca cu ala daca motocicleta are capacitate cilindrica asemanatoare (250 la 350 cc) si e tot cu 1 cilindru.

Uralul, nou, e probabil mai fiabil dar motorul e mult mai complicat asa ca mai bine mai pastreaza ETZ-ul si invata sa repari. Scoala asta nu-ti va prinde rau mai tarziu.

Sper sa rezolvi si sa te plimbi fericit cu motocicleta in noul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti povesteam de calamina pe piston/chiulasa crezand ca ai autoaprindere, dar acum treaba pare destul de clara. Uita de chestia cu calamina pana cand incepi sa ai autoaprinderi (nu se opreste cand scoti cheia de contact).

Daca ai aprindere electronica distanta dintre electrozii bujiei este 0.6 la 0.9mm asa cum ai spus. Fiindca e iarna las-o mai spre 0.6mm.

Chestia cu uleiul din cutie e valabila daca ai presiune in cutia de viteze (scoate capacul de umplere cu ulei al cutiei si pune degetul pe gaura (nu inauntru totusi) si cu motorul pornit vezi daca incearca sa sufle aer pe langa deget. Daca nu face presiune in cutie esti OK.

Nivelul de benzina in amera de nivel constant se regleaza din plutitor. Plutitorul impinge sau are o tablita care impinge intr-o tija metalica (in dreptul stutului care aduce benzina la carburator) care se numeste cui poantou. E un fel de supapa simpla care daca e impinsa in sus trebuie sa inchida benzina. Daca il impingi cu mana trebuie sa vezi ca se opreste benzina din curs. Daca nu se opreste trebuie schimbata supapa aia ca asa se ineaca motorul.

De obicei sunt semne pina unde trebuie sa fie benzina in camera de nivel constant. Pune la loc jiglerele originale, daca nu sunt stricate (decalibrate prin curatarea cu obiecte tari), asaza "acul de dojaz" - cuiul ala care trece prin pistonasul carburatoruli (suber) care e actionat de cablul de acceleratie la jumatate.

Porneste motorul si lasa-l sa mearga 1 - 2 minute usor accelerat (fara soc tras) dupa care umbla la surubul care regleaza aerul la mersul incet pana obtii cea mai mare turatie. Regleaza surubul care actioneaza asupra cantitatii de amestec care merge la motor (de obicei e un surub care impinge suberul spre deschis, adica accelereaza) pana aduci din nou turatia la normal. Lasa motorul sa se incalzeasca bine si fa din nou reglajul la aer pentru relanti.

Cu aprinderea nu te pot ajuta ca nu stiu cum se regleaza la moto-ul tau, dar tine minte ca un avans mare (spre 8 mm inainte de PMS - punctul mort superior) poate da detonatii cu benzina proasta si face pornirea grea. Un avans min (in zona 3 mm inainte de PMS) poate rezulta in performante scazute (motorul nu trage, n-are viata) dar va porni usor.

Daca ai aprindere electronica probabil nu ai condensator ci numai bobina si cand nu merge motorul moare. Poti incerca s-o schimbi cu una buna de la alta motocicleta (nu trebuie neaparat sa fie de la ETZ).

Daca gasesti un carburator care se potriveste pe flansa ta poti incerca cu ala daca motocicleta are capacitate cilindrica asemanatoare (250 la 350 cc) si e tot cu 1 cilindru.

Uralul, nou, e probabil mai fiabil dar motorul e mult mai complicat asa ca mai bine mai pastreaza ETZ-ul si invata sa repari. Scoala asta nu-ti va prinde rau mai tarziu.

Sper sa rezolvi si sa te plimbi fericit cu motocicleta in noul sezon.

 

mersi mult.

 

pot incerca cu bobina de dacie? fac rost mai usor (cu imprumut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit mai sus , pot fi :

 

1. Ulei de cutie ars in cilindru, tras cel mai probabil pe la simeringul de langa ambreiaj: Scoate fum, bujia o scoti neagra si uleioasa. Verifica, e problema intalnita la mai multe ETZ-uri.

 

2. Cui pontou stricat, se blocheaza pe "deschis" --> bujia iese neagra si prafoasa, sau uda de benzina daca dupa ce s-a oprit ii mai dai pedale, carburatorul curge pe la supraplin daca nu inchizi robinetul.

 

3. Filtru de aer colmatat. Verificarea e simpla, scoate-l si probeaza daca merge fara.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit mai sus , pot fi :

 

1. Ulei de cutie ars in cilindru, tras cel mai probabil pe la simeringul de langa ambreiaj: Scoate fum, bujia o scoti neagra si uleioasa. Verifica, e problema intalnita la mai multe ETZ-uri.

 

2. Cui pontou stricat, se blocheaza pe "deschis" --> bujia iese neagra si prafoasa, sau uda de benzina daca dupa ce s-a oprit ii mai dai pedale, carburatorul curge pe la supraplin daca nu inchizi robinetul.

 

3. Filtru de aer colmatat. Verificarea e simpla, scoate-l si probeaza daca merge fara.

 

:moto:

 

mersi

 

1. da, trebuie sa verific si sa ma lamuresc cum e cu uleiul din cutie...

 

2. cuiul pontou era stricat; acum e nou; nu era asta problema; poate o fi plutitorul (chiar daca nu pare sa intre benzina in el mie imi pare cam prea 'fin' reglajul)

 

3. ce inseamna colmatat? (scuze de necunoastere); filtrul e rotund, dintr-un fel de carton tare/ intarit (trebuia sa fie hartie moale/flexibila?); ce se intampla daca pun in locul filtrului de hartie un burete? e mai bine sau mai rau?

 

@mir : iti recomand ca mai intai sa iti repari motorul si dupa aia sa o inmatriculezi

Trus me, stiu io dece :)

:(

 

ca sa nu ma verifice ala de la rar? data trecuta nici n-a pornit-o. da m-a luat cu treburi de genul ca e ghidonul putin mai inalt decat originalul... :cheers:

 

in mai oricum imi expira itp-ul asa ca trebuie sa mearga macar pana atunci (si sa o si inmatriculez).

banuiesc ca nu e grav daca e radiata din vara trecuta, nu? am toate actele... (inafara de nenorocita de identificare de la rar :laugh: )

 

e mai sigur sa imi fac omologare individuala cu noul ghidon (mai inalt cu ~10cm) decat sa dau spaga sa trec asa de rar? stie cineva cat costa omologarea indiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR eu stiam ca la indentificare, daca ai ITP valabil, se uita doar la serii :laugh: Cea mai buna varianta sa nu iti mai bati capul e sa imprumuti de la un prieten un ghidon original dupa care il schimbi la loc.

 

Faza cu filtrul: In timp hartia aia filtranta se infunda cu praf, caz in care trebuie schimbat ( e consumabil, doar :moto: ) De recomandat sa pui altul original , la 2T conteaza mult in functionarea motorului. NU MERGE FARA FILTRU pt ca termini motorul rapid , merge prost si consuma mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult.

 

pot incerca cu bobina de dacie? fac rost mai usor (cu imprumut).

nu umbla la bobina, nu de acolo ai probleme, vezi naiba sa nu iti arzi aprinderea.

 

3. ce inseamna colmatat? (scuze de necunoastere); filtrul e rotund, dintr-un fel de carton tare/ intarit (trebuia sa fie hartie moale/flexibila?); ce se intampla daca pun in locul filtrului de hartie un burete? e mai bine sau mai rau?

jegos si plin de praf, se curata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu bujia omorata am intalnit o si eu si simteam ca nu e carburatie pt ca imi cunosc motorul. Cumpara ti un condensator nou, daca nu e condensatorul atunci e bobina. in principiu la elecrica e buba, mai exista si varianta unei cifre termice nepotrivite la bujie, dar cred ca daca era cazul te prindeai si singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nivelul benzinei din camera de nivel constant trebuie sa fie 14mm sub maxim.Bujia trebuie sa aiba cifra termica 260 , iti recomand sinterom 14n27 (e de 270) -3,5 lei :laugh: , am umblat si cu ngk si cu bosh dar amandoua sunt mult mai sensibile.Avansul trebuie sa fie 2,8-3 mm , dar nu mai mult.Restul reglajelor ti-au mai fost explicate.

 

Bafta la reparat!

 

post-4195-1139258616_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici io nu am identificare facuta, si motoru inca tot ii radiat :)

 

ma bucur ca nu-s singurul... :(

 

 

problema cu bujia omorata am intalnit o si eu si simteam ca nu e carburatie pt ca imi cunosc motorul. Cumpara ti un condensator nou, daca nu e condensatorul atunci e bobina. in principiu la elecrica e buba, mai exista si varianta unei cifre termice nepotrivite la bujie, dar cred ca daca era cazul te prindeai si singur

 

si eu am aceeasi banuiala(electrica).

bujia e de care trebuie dar in ult timp a fost ngk. am descoperit intr-un tarziu ca sinteromu e mai sanatos...

 

S-ar putea sa mai am prin beci un ghidon de ETZ, nu e al meu dar ti-l pot da imprumut sa treci RAR-ul. :cheers: Verific cand mai ajung pe acasa.

 

ce treaba... ai dominator si mai tii in beci ghidonul de mz?!

mersi.

e f dragut din partea ta. daca il gasesti sa-mi spui.... :cheers:

 

Salut!

 

Nivelul benzinei din camera de nivel constant trebuie sa fie 14mm sub maxim.Bujia trebuie sa aiba cifra termica 260 , iti recomand sinterom 14n27 (e de 270) -3,5 lei :laugh: , am umblat si cu ngk si cu bosh dar amandoua sunt mult mai sensibile.Avansul trebuie sa fie 2,8-3 mm , dar nu mai mult.Restul reglajelor ti-au mai fost explicate.

 

Bafta la reparat!

 

post-4195-1139258616_thumb.jpg

 

sa fie!

:moto:

ai manual?! de unde? ca eu nu gasesc!

stii unde se gasesc sinterom in bucuresti? la benzinarii n-am gasit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea electronica de pe 251 e foarte sensibila (nu da scanteie intotdeauna sau o da prea slaba) , adica daca nu ai bateria si incarcarea buna (min 12,5 cu motorul oprit si min 13,5 v cu motorul pornit) atunci porneste foarte greu si nu trage constant (cateodata cade in nas) din cauza scanteii slabe si chiar si cu acumulator bun e posibil sa faca figuri.Iti recomand sa incerci cu o aprindere clasica (platoul si platina se potrivesc de la trabant).Am avut si eu aprindere de 251 si dupa 2 zile am trecut inapoi la cea clasica.Eventual daca te pricepi la electronica incearca sa micsorezi valoarea rezistentei de polarizare al tranzistorului final (banuiesc ca acela o fi de vina , ca nu ma pricep la electronica) ca sa functioneze la tensiuni mai mici.

 

SINTEROM nu stiu unde gasesti , am manual de 250 dar e in maghiara.

Editat de ViKtor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...