Sari la conținut

Europa - de la o coasta la alta


RvsS
 Share

Postări Recomandate

In anul de gratie 2009 am dorit sa extind putin limitele calatoriilor si am reusit sa organizez prima iesire in afara tarii. Ca sa nu fie doar o iesire pana la bulgari, am decis ca daca tot ies din tara macar sa o fac pana la cealalta coasta, adica s-a profilat o excursie de la Marea noastra Neagra la Marea Nordului, pe traseul atasat. Este vorba de un Suzuki Bandit S, cu pasager si bagaje si ... atat. Fara alti motociclisti, fara prieteni cu masina in spate. Noi 3 si drumul.

 

ws5hdj.jpg

 

Excursia se afla acum in desfasurare, deci finalul nu este cunoscut deocamdata, randurile acestea fiind scrise dintr-unul din punctele de pe traseu :makeout:

 

Episodul 1: Pregatirea:

Pentru ca nu mai facusem drumuri foarte lungi (practic nu mai iesisem din tara cu moto) am vrut sa fac toate pregatirile tehnice necesare ca sa nu am surprize neplacute. Bandit-ul a primit fata de dotarea stock:

a. crashbar-uri

35lx4z7.jpg

b.priza

svnhfq.jpg

c.Sistem de prindere si bagaje laterale, topcase, transformandu-se astfel intr-un mic tir.

264jmgl.jpg

Mesaj completat

Cu cateva zile inainte de plecare ma decid sa modific si saua. Userul Darian se ocupa cu retapitari si o las pe mana lui. Partea superioara iese bine, dar nu stim sa o reasamblam, asa ca pentru scurt timp am crezut ca voi fi nevoit sa plec asa:

xo2ude.jpg

 

Din fericire, reusim sa ii dam de cap si rezultatul se poate vedea mai jos, saua fiind transformata intr-una dintre cele mai comode pe care am avut placerea sa o folosesc.

 

vdedud.jpg

 

Mesaj completat

Constanta-Bucuresti nu aduce intamplari semnificative, asa ca incepem povestea din capitala.

 

La 7:30 scot Bandit-ul din garaj si pornim. Nu apucam sa facem 200 m cand un Logan albastru ne taie fata, intorcand peste 2 benzi si 2 linii de tramvai. Franez puternic si intamplator ii zaresc numerele de inmatriculare - Ministerul Afacerilor Interne. Eh, macar e bine de stiut cine ar fi fost gasit vinovat daca se intampla ceva, nu-i asa ?

 

Testam sistemele de comunicatie intre pilot si pasager si le inchidem deocamdata pana dupa Pitesti. pentru a economisi baterie. Sa-i dam bice.

 

(va urma)

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Episodul 2: Romania

Trecem de A1 pana la Pitesti si dupa autostrada deschidem din nou sistemele de comunicatie. Desigur, nu mai functioneaza. Mai exact, doar unul are sunet, celelalt fiind deja mort. La o inspectare mai atenta observam ca s-a frant mufa dintre casti si receptor. Nici nu apucasem sa le folosim. Pacat, erau achizitionate exact pentru acest tip de calatorii.

 

Cu o zi inainte, a plecat un prieten pe traseul Bucuresti-Timisoara "pe jos" (pe la Drobeta Turnu Severin) si ne-a spus ca se lucreaza intens, asa ca am ales drumul "pe sus" (prin Sibiu). Primul drum pe faimosul Deal Negru pentru mine cu moto, dar nu a fost asa intensa calatoria pentru ca au fost foarte multe tiruri care impuneau coloanei o viteza relativa redusa, asa ca pe curbe nu au fost senzatii tari.

 

Plecam din Sibiu cand incepuse sa picure si aproape de Deva a inceput o rapaiala de vara. Ne-am retras la un Cico intr-o benzinarie si aproape imediat cerul s-a inseninat asa ca am pornit intins spre Lugoj. Drumul este fantastic si execrabil in acelasi timp. Urcari si coborasuri piperate cu multe curbe stranse, peisaje frumoase si zmeura pe marginea drumului, dar asfalt de proasta calitate. Nu inteleg cum e posibil ca pe zeci de km sa nu ai o fasie de macar 200 m cu asfalt neted. Totul este valurit, plombat, astupat la niveluri diferite. Este efectiv rusinos sa nu fii in stare sa faci 1 km de drum normal intr-o zona atat de frumoasa.

 

Dupa Lugoj dispar dealurile si avem drum larg si drept catre Timisoara, dar ... in constructie. Cu marcaje relativ putine si denivelari multe intre straturile de astfalt. Ajungem spre seara si deja viziera complet neagra tinde sa faca drumul mai intunecat decat ar fi recomandat.

 

9gd0g4.jpg

 

350njo3.jpg

 

4q1vu1.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajungem la hotel si desfacem bagajele laterale.

 

Stiam ca toba sport era prea aproape de cutia laterala, asa cum se poate observa in poza de mai jos.

 

2nksxds.jpg

 

Pana la Timisoara, cutia s-a hotarat sa se aeriseasca putin, astfel ca i-am descoperit o gaura in partea din spate. Toba sport este prea infierbantata si scoate flacarile Iadului pe gura, astfel ca, desi partea de jos este protejata de un material special care a fost livrata de producatorul suportilor laterali, s-a gasit un loc mic unde totusi temperatura a fost prea mare si a gaurit plasticul. Modificam felul in care este prins materialul ca sa acopere mai bine si cautam magazine de piese moto/auto. Peste tot oamenii par mirati de ce le cerem (ceva care sa reziste la caldura) si ne gandim sa incercam la cele de materiale constructii. Pana la urma ni se recomanda polistiren ignifugat si, desi nu prea am incredere, e singura solutie momentan deci luam o bucata, o decupam si o montam intre toba si cutie.

 

Ajungem la granita si inspectam polistirenul. Evident, toba l-a facut praf. N-a mai ramas nimic din saracul material facut sa termoizoleze blocuri asa ca il scoatem complet si ne multumim cu faptul ca azbestul montat initial isi face bine treaba.

Iesim pentru prima data din tara cu moto, este un moment important :)

 

Asadar, catre Budapesta, sa-i dam bice.

 

(excursia nu s-a incheiat, finalul e necunoscut, va urma)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si multa bafta in continuare !!!! Asfalt uscat pe unde calatoriti si sa va intoarceti cu foarte multe amintiri frumoase si multe pozeeeee ! :D :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Episodul 3: Ungaria

Odata ce intram in Ungaria lucrurile se schimba putin. Asfaltul devine mai neted, satele au case ceva mai ingrijite. Culmea, chiar si comportamentul soferilor romani se schimba, acestia incetinind acum la limita legala la fiecare intrare in localitate, desi aceiasi soferi zburau prin satele romanesti acum doar cativa kilometri.

 

Criza imobiliara a lovit si Ungaria, asa ca avem o situatie in care un bloc nou 100 apartamente are doar 17 locatari care au achizionat noile locuinte. Ungurii se adapteaza si astfel, desi am inchiriat o camera la hostel, primim un apartament de 2 camere pentru sederea in Budapesta. In timpul zilei facem pe turistii si ne bucuram de soare.

 

La Muzeul de Istorie citim lucruri putin diferite fata de ceea ce ni s-a predat noua, trecutul e interpretabil :D

 

x1wqxg.jpg

 

Admiram apoi mijloace alternative de transport

 

jhg0on.jpg

 

si trecem pe Podul cu Lei pentru o privire de ansamblu

 

28as6fr.jpg

 

2l94gg9.jpg

 

Spre seara ne retragem pe insula unde participam la festivalul Sziget si avem ocazia sa vedem live Placebo, Offspring si Faith No More.

 

Am inca acasa caseta cu albumul Smash al celor de la Offspring (yes, I'm that old :D ) dar stiu ca live lucrurile sunt diferite. Dexter Holland nu are capacitatea vocala sa ridice de unul singur publicul in picioare, dar nu este o problema, partea instrumentala este foarte bine pusa la punct si spectacolul este unul reusit.

 

2j1v4ac.jpg

 

2q2h451.jpg

 

Avem apoi placerea si onoarea sa vedem niste mosi pe scena - Faith No More s-au reunit pentru o serie de concerte. Arata exact asa cum ii vedeam pe MTV acum 10 ani. Mike Patton este efectiv internabil (tipul isi mananca sireturile pe scena), dar de mult nu am vazut o reprezentatie atat de puternica, atat de unita ca formatie (mai exact de la reuniunea Rage Against the Machine din 2008).

 

Cu scuzele de rigoare ca nu am prins nimic in poze de la concertul lor (eram mult prea in fata printre corpuri ce se miscau haotic ca sa putem scoate aparatul), va las cu Mike in tinerete - http://www.tomajazz.com/perfiles/merino/14MikePatton.jpg .

 

A doua zi parasim Ungaria si planuim sa zburam prin Austria si sa ajungem la calcaiul Germaniei la Passau.

 

Los! (sau in germana mea mai mult sau mai putin de balta ceea ce vrea sa spuna Sa-i dam bice).

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Plecam din Budapesta si vrem sa trecem in goana prin Austria pentru a ajunge la buza Germaniei, la Passau.

 

Drumul este foarte frumos, cu o autostrada ce trece prin zone cu diferente de altitudine si destul de virajata care ofera pe langa un trafic relativ lejer si peisaje foarte frumoase.

 

16ishvr.jpg

 

Bicele despre care vorbeam sunt date si asfel ajungem in Passau unde suntem intampinati cu caldura.

 

2s99dfb.jpg

 

Spre seara iesim prin orasul care se gaseste la intersectia Dunarii cu Inn si Ilz fiind numit si Orasul celor Trei Rauri. Nu ne putem desparti de moto nici dupa atatia kilometri si iesim tot cu ea, sa ii aratam si cum e prin Germania.

 

29w8f20.jpg

 

Ajungem in zona orasului vechi si urcam catre o fortareata. Este deja intuneric si pustiu, ni se face foame si ne hotaram sa ne intoarcem in partea turistica. Incerc sa intorc moto in varful pantei, dar este prea abrupt si intr-un moment de neatentie o scap si imi cade intre picioare. Ne ridicam imediat si ma enervez pentru ca stiu ca ar fi fost nevoie doar de putin mai multa forta bine dozata din partea mea ca sa o tin si nu s-ar fi intamplat nimic, aveam 2 km/h. La cateva secunde dupa aceasta, in spatele nostru ajung 2 nemti pe un BMW F650CS si ma ajut sa o ridic imediat de jos. O inspectam si nu are nimic, crash-bar-urile de care va spuneam in primul post si-au facut datoria.

Observ ca are maneta de ambreiaj putin indoita catre partea de jos si o trag putin in sus sa o indrept. Moment in care ....

 

 

jin81y.jpg

 

2dhgv41.jpg

 

raman cu maneta in mana. Realizez gravitatea problemei. E noapte, sunt intr-un oras nu foarte mare care probabil nu are manete de ambreiaj in stoc si nu pot sa bag sa schimb vitezele. A doua zi trebuie neaparat sa ajung in Koln, la peste 600 km distanta.

 

Nemtii ma intreaba de un acronim pe care nu il inteleg. Le spun ca am toate felurile de asigurare, dar nu asta ii interesa si continua cu acronimul respectiv. Pana la urma inteleg ca e vorba de un fel de ACR din partile locului si evident ca nu am abonament la asa ceva. Ei ma sfatuiesc sa nu ii chem pentru ca nu ar face decat sa ma tracteze intr-un garaj peste noapte, dar nu o vor repara si costul interventiei este de 500 EUR. Ma sfatuiesc sa o duc incet pana in partea de jos a dealului si sa vad maine ce fac. Le urmez sfatul si gasesc o parcare unde o las peste noapte.

Mesaj completat

Ganduri negre ma macina si ma trezesc fara alarma la 6:30. Gasesc din fericire un dealer autorizat Suzuki relativ aproape si ne urcam in taxi care ne duce pe niste dealuri pana la marginea orasului unde vedem ca firma reprezinta Yamaha, Kawasaki si Suzuki. Intru cu nodul in gat. Daca nu au piesa trebuie probabil comandata prin Internet si dureaza 1-2 zile, ceea ce inseamna ca trebuie sa abandonez moto si sa iau tren/avion. Trebuie neaparat sa ajung seara in Koln.

 

Piesa dorita este Kupplungshebel si vad ca doamna scoate ceea ce seaman cu o un diafilm pe care il examineaza la microscop. Ma gandesc ca daca asa cauta ei piesel n-am nicio sansa, dar vad ca se muta apoi la calculator si apoi pleaca in spate. Hai, hai, gaseste-o, gaseste-o, stiu ca o ai in stoc! Vine si imi pune pe masa piesa. O au! O cumpar dar ii intreb daca poate veni cineva cu mine sa o montam. Ma gandeam ca nu e mare problema, dar nu stiam decat ca ambreiajul de la modelul meu este hidraulic si nu stiam ce implica asta la montare si nici ce alte probleme ar putea avea pe care nu le-am sesizat. Imi spune ca nu pentru ca masina lor de interventie este ... in service. Ironia sortii.

 

Totusi, insist sa il iau cu taxiul pe mecanic si ma roaga sa astept ca vom rezolva cumva. Prietena pleaca cu taxiul spre oras si eu raman la reprezentanta, ceva mai optimist. Dupa cateva minute iese un mosulet din spate injurand in germana de mama focului. Probabil il deranjasem dimineata si cand a si auzit pentru ce dorea sa ne deplasam i-a picat prost. Il vad ca isi ia o casca si imi face semn sa-l urmez.

O casca ? Stai putin, asta nu suna bine, ce nevoie are de casca daca mergem cu masina ? Doar nu ...

 

Ajungem la un garaj in care sunt 4 vehicule. Un Bandit exact ca al meu, un ATV si un scuter. Sperantele mi se indreapta catre ATV in acel moment pentru ca, asa cum sunt si alti motociclisti, pot sa ma dau cu moto, dar am groaza de a fi pasager. Nu-mi ies pasentele, mosul scoate ceea ce cred ca era un Daelim si boscorodeste sa ma urc in spate ca pierdem vremea. Ma urc repede ca sa nu il fac sa astepte, nu apuc sa imi inchid geaca, sa imi leg casca, nici sa imi pun manusile.

 

De la prima curba imi dau seama ca nu e de bine. Mosul nu are nicio protectie in afara de casca, dar se apleaca pe dracia aia mai mult decat am facut-o eu vreodata pe Cheia. Depaseste pe contrasens, franeaza tarziu inainte de curba. Ma tin de el si incerc sa imi amintesc ce ii predicam pasagerei la inceputuri, din ce citisem si eu pe net:

Apleaca-te in aceeasi directie in curba

Nu sta teapana pe mijloc cand eu sunt aplecat ca ma dezechilibrezi

Nu tipa :cheers:

 

Evident nu-mi iese decat partea cu tinutul pliscului, restul le ratez cu brio in primele curbe. Ma uit pe geaca de mosului dintr-un material sintetic, probabil made in China, ce gasesti la tarabe pe la noi cu 10 lei. Observ brodat: "Racing!" E clar, asta ne omoara pe amandoi. Cursa continua, mai tarziu am aflat ca depasisem si taxiul care plecase cateva minute inainte si in care era prietena si doamna taximetrista ma arata cu degetul si radea, probabil aratam traumatizat.

 

Mosul ajunge in zona veche a orasului si intra pe piatra cubica. Am presupus ca acum se linisteste, macar atat stiu ca daca e astfel de carosabil incetinesti si franezi prudent. De unde, o tine blana pe micile stradute, probabil la ei piatra cubica e pusa mai neted decat la noi. Ajungem in parcare, mosul se duce direct cu o cheie, strange 2 suruburi in jurul manetei si imi spune sa ii fac o proba. A durat 10 secunde, daca stiam ca era asa simplu ... Merge perfect, ii multumesc si ii dau mai multi bani decat cere. Incerc sa ii explic ca mi-a facut un mare bine, ca trebuia neaparat sa ajung departe. E prima data cand zambeste, imi ureaza noroc si zvacneste cu scuterul inapoi.

 

Imi rad in barba de comportamentul rusinos ca pasager si ma urc din nou pe Bandit. E timpul sa-i dam bice.

Mesaj completat

Plecam din Budapesta si vrem sa trecem in goana prin Austria pentru a ajunge la buza Germaniei, la Passau.

 

Drumul este foarte frumos, cu o autostrada ce trece prin zone cu diferente de altitudine si destul de virajata care ofera pe langa un trafic relativ lejer si peisaje foarte frumoase.

 

16ishvr.jpg

 

Bicele despre care vorbeam sunt date si asfel ajungem in Passau unde suntem intampinati cu caldura.

 

2s99dfb.jpg

 

Spre seara iesim prin orasul care se gaseste la intersectia Dunarii cu Inn si Ilz fiind numit si Orasul celor Trei Rauri. Nu ne putem desparti de moto nici dupa atatia kilometri si iesim tot cu ea, sa ii aratam si cum e prin Germania.

 

29w8f20.jpg

 

Ajungem in zona orasului vechi si urcam catre o fortareata. Este deja intuneric si pustiu, ni se face foame si ne hotaram sa ne intoarcem in partea turistica. Incerc sa intorc moto in varful pantei, dar este prea abrupt si intr-un moment de neatentie o scap si imi cade intre picioare. Ne ridicam imediat si ma enervez pentru ca stiu ca ar fi fost nevoie doar de putin mai multa forta bine dozata din partea mea ca sa o tin si nu s-ar fi intamplat nimic, aveam 2 km/h. La cateva secunde dupa aceasta, in spatele nostru ajung 2 nemti pe un BMW F650CS si ma ajut sa o ridic imediat de jos. O inspectam si nu are nimic, crash-bar-urile de care va spuneam in primul post si-au facut datoria.

Observ ca are maneta de ambreiaj putin indoita catre partea de jos si o trag putin in sus sa o indrept. Moment in care ....

 

 

jin81y.jpg

 

2dhgv41.jpg

 

raman cu maneta in mana. Realizez gravitatea problemei. E noapte, sunt intr-un oras nu foarte mare care probabil nu are manete de ambreiaj in stoc si nu pot sa bag sa schimb vitezele. A doua zi trebuie neaparat sa ajung in Koln, la peste 600 km distanta.

 

Nemtii ma intreaba de un acronim pe care nu il inteleg. Le spun ca am toate felurile de asigurare, dar nu asta ii interesa si continua cu acronimul respectiv. Pana la urma inteleg ca e vorba de un fel de ACR din partile locului si evident ca nu am abonament la asa ceva. Ei ma sfatuiesc sa nu ii chem pentru ca nu ar face decat sa ma tracteze intr-un garaj peste noapte, dar nu o vor repara si costul interventiei este de 500 EUR. Ma sfatuiesc sa o duc incet pana in partea de jos a dealului si sa vad maine ce fac. Le urmez sfatul si gasesc o parcare unde o las peste noapte.

Mesaj completat

Ganduri negre ma macina si ma trezesc fara alarma la 6:30. Gasesc din fericire un dealer autorizat Suzuki relativ aproape si ne urcam in taxi care ne duce pe niste dealuri pana la marginea orasului unde vedem ca firma reprezinta Yamaha, Kawasaki si Suzuki. Intru cu nodul in gat. Daca nu au piesa trebuie probabil comandata prin Internet si dureaza 1-2 zile, ceea ce inseamna ca trebuie sa abandonez moto si sa iau tren/avion. Trebuie neaparat sa ajung seara in Koln.

 

Piesa dorita este Kupplungshebel si vad ca doamna scoate ceea ce seamana cu un diafilm pe care il examineaza la microscop. Ma gandesc ca daca asa cauta ei piesele n-am nicio sansa, dar vad ca se muta la calculator si apoi pleaca in spate. Hai, hai, gaseste-o, gaseste-o, stiu ca o ai in stoc!

 

Vine si imi pune pe masa piesa. O au! O cumpar dar ii intreb daca poate veni cineva cu mine sa o montam. Ma gandeam ca nu e mare problema, dar nu stiam decat ca ambreiajul de la modelul meu este hidraulic si nu stiam ce implica asta la montare si nici ce alte probleme ar putea avea pe care nu le-am sesizat. Imi spune ca nu pentru ca masina lor de interventie este ... in service. Ironia sortii.

 

Totusi, insist sa il iau cu taxiul pe mecanic si ma roaga sa astept ca vom rezolva cumva. Prietena pleaca cu taxiul spre oras si eu raman la reprezentanta, ceva mai optimist. Dupa cateva minute iese un mosulet din spate injurand in germana de mama focului. Probabil il deranjasem dimineata si cand a si auzit pentru ce dorea sa ne deplasam i-a picat prost. Il vad ca isi ia o casca si imi face semn sa-l urmez.

O casca ? Stai putin, asta nu suna bine, ce nevoie are de casca daca mergem cu masina ? Doar nu ...

 

Ajungem la un garaj in care sunt 3 vehicule. Un Bandit exact ca al meu, un ATV si un scuter. Sperantele mi se indreapta catre ATV in acel moment pentru ca, asa cum sunt si alti motociclisti, pot sa ma dau cu moto, dar am groaza de a fi pasager. Nu-mi ies pasentele, mosul scoate ceea ce cred ca era un Daelim si boscorodeste sa ma urc in spate ca pierdem vremea. Ma urc repede ca sa nu il fac sa astepte, nu apuc sa imi inchid geaca, sa imi leg casca, nici sa imi pun manusile.

 

De la prima curba imi dau seama ca nu e de bine. Mosul nu are nicio protectie in afara de casca, dar se apleaca pe dracia aia mai mult decat am facut-o eu vreodata pe Cheia. Depaseste pe contrasens, franeaza tarziu inainte de curba. Ma tin de el si incerc sa imi amintesc ce ii predicam pasagerei la inceputuri, din ce citisem si eu pe net:

Apleaca-te in aceeasi directie in curba

Nu sta teapana pe mijloc cand eu sunt aplecat ca ma dezechilibrezi

Nu tipa :cheers:

 

Evident nu-mi iese decat partea cu tinutul pliscului, restul le ratez cu brio in primele curbe. Ma uit pe geaca de mosului dintr-un material sintetic, probabil made in China, ce gasesti la tarabe pe la noi cu 10 lei. Observ brodat: "Racing!" E clar, asta ne omoara pe amandoi. Cursa continua, mai tarziu am aflat ca depasisem si taxiul care plecase cateva minute inainte si in care era prietena si doamna taximetrista ma arata cu degetul si radea, probabil aratam traumatizat.

 

Mosul ajunge in zona veche a orasului si intra pe piatra cubica. Am presupus ca acum se linisteste, macar atat stiu si eu, ca daca e astfel de carosabil incetinesti si franezi prudent. De unde, o tine blana pe micile stradute, probabil la ei piatra cubica e pusa mai neted decat la noi. Ajungem in parcare, mosul se duce direct cu o cheie, strange 2 suruburi in jurul manetei si imi spune sa ii fac o proba. A durat 10 secunde, daca stiam ca era asa simplu ... Merge perfect, ii multumesc si ii dau mai multi bani decat cere. Incerc sa ii explic ca mi-a facut un mare bine, ca trebuia neaparat sa ajung departe. E prima data cand zambeste, imi ureaza noroc si zvacneste cu scuterul inapoi.

 

Imi rad in barba de comportamentul rusinos ca pasager si ma urc din nou pe Bandit. E timpul sa-i dam bice.

 

Mesaj completat

Postul se pare ca se dubleaza, forumul moto nu are cel mai fiabil server.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Frate, iti jur ca nu am mai ras asa de .., nu imi mai aduc aminte.., fantastica faza cu mosu.., pietene sa te faci scriitor de satira ca esti demential, jur.Imi curg lacrimile de la atata ris, culmea ca mai eram si nervos si deprimat cand am inceput sa-ti citesc povestea.., mii de felicitari! Jean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos traseu,felicitari si drum bun in continoare :D

 

PS In vara,am trecut prin Passau,si am nimerit o zi caniculara si aglomerata,GPS-ul o luase razna,ne invartea in cerc,M-au 'trecut toate apele",de atata urcat,intors ,coborat tot orasul ala-cu pietoni,cu piatra cubica,strazi inguste-nu am mai avut chef sa opresc nici pt o poza....Imi pare rau pt incidentul tau,eu am fost la limita :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, iti jur ca nu am mai ras asa de .., nu imi mai aduc aminte.., fantastica faza cu mosu.., pietene sa te faci scriitor de satira ca esti demential, jur.Imi curg lacrimile de la atata ris, culmea ca mai eram si nervos si deprimat cand am inceput sa-ti citesc povestea.., mii de felicitari! Jean

 

 

:rose: Super Moshu to the rescue!!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, domne', frumos! Bravos pentru curajul de a pleca in aceasta aventura! Va invidiez, pentru asta. Mergeti cu grija si bucurati-va cat mai mult de calatorie (daca nu cumva ati terminat-o). Si inca o chestie: am observat ca plimbarile de unul singur, sau cu "perechea" sunt cele mai frumoase. Pleci cand vrei, opresti cand vrei, nu depinzi de nimeni. Asteptam vesti in continuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru intarziere.

 

Sa continuam. Asadar cu maneta noua de ambreiaj am pornit spre Koln.

 

Urma sa fie cea mai lunga zi ca si numar de kilometri. Ma asteptam ca pe autostrazile din Germania sa fie mai usor, dar m-am inselat. Drumul este aproape in totalitate prin padure si cu schimbari de altitudine, lucru frumos la inceput, dar care se transforma in stress pentru ca nemtilor nu le mai ajung cele 2 benzi. Pe prima sunt tiruri unul dupa altul iar pe a doua mai intalnesti persoane care nu sar de 110-120 km/h, depasind tirurile care merg cu 100 km/h in cam 5 minute. Nimeni nu facea flash-uri, nu clanoxa, asteptau rabdatori in Porsche sa termina un Golf 2 depasirea de exemplu. O mare portiune din drum era in lucru, totul foarte frumos semnalizat, dar cu restrictii dese la 80 km/h pe care le respecta toata lumea.

 

Astfel, drumul este parcurs in foarte multe ore si ajungem pe centura Cologne-ului spre inserat. Chiar inainte de intra in oras, autostrada devine cu 4 benzi si deja sunt surprins de viteza cu care se merge pe ultima banda. Mi-am dat seama ca pe portiune nu este limita de viteza si cand am plecat din Romania ma gandeam ca voi putea testa limitele, dar nu e deloc asa. Pe banda 4 la ei se merge peste 200 km/h, iar eu nu pot tine un astfel de ritm. In zona respectiva chiar si banda 3 se mergea cu un ritm ceva cam rapid decat pot sustine. Banditul este totusi un naked, cu toate modificarile pe care i le-am facut.

 

Deja trebuie sa merg cu viziera deschisa pentru ca este complet intunecata si pe inserate nu mai vad mare lucru.

 

Cu parere de rau, la Koln eu am fost prins cu treburi 2 zile, dar pasagera ne aduce urmatoarele imagini din oras:

 

dfdq35.jpg

 

Domul este unul dintre simbolurile orasului:

 

10o1u2h.jpg

 

Insa, atractie cea mai mare a fost .... Muzeul Ciocolatei.

 

oi56o1.jpg

 

Desigur, atractia e mare, deci inca o poza din muzeu:

 

xn8dwl.jpg

 

si la final, un cadou pentru cei care petrec mult timp in fata monitorului, tot din muzeu:

 

21kbjms.jpg

 

Dupa 2 zile lasam Koln-ul in urma si ne indreptam catre cel mai nordic punct al calatoriei noastre: Amsterdam. Ne simtim mai relaxati, vom ajunge la jumatatea calatoriei noastre in curand, inapoi trebuie sa fie mai usor.. Sa-i dam bice.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...