Sari la conținut

voltmetru


Postări Recomandate

Salut. Vreau sa pun la bordul TDM-ului un voltmetru pentru am vedea tot timpul daca incarca si cat incarca, pt ca imi face surprize neplacute. si raman fara baterie.

 

exista o solutie ieftina si eventual care sa imi arate ori pe un ceas or digial volti de la bornele bateriei?

 

initial ma gandisem la un multimetru dar e prea butucanos chiar si in varianta cea mai mica.

 

exista alte solutii??

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 92
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Uite aici o varianta destul de buna : http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=7868

Daca alegi varianta asta ai grija ca se alimenteaza la 5V deci iti mai trebuie si un stabilizator de tipul 7805 care e in jur de 1-2 lei.

Mai exista si variante analogice dar is mai greu de gasit si nu stiu cat de bine se comporta la vibratii. Eu am gasit in targul de la autovit un voltmetru de baterie cu ac dar inca nu l-am montat, a fost 4 lei si avea mai multe cel de la care l-am luat.

 

Uite si o varianta cu ac: http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...roducts_id=2406

 

Sau asta daca ai deja montata priza de bricheta: http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...roducts_id=9228

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, plusul de masura este diferit de plusul de alimentare dar minusul e comun, daca nu ar fi asa nu ai putea masura tensiunea sursei din care alimentezi voltmetrul.

Daca te uiti pe siteul adelaida ai sa vezi ca mai sunt si alte voltmetre digitale care arata chiar mai bine dar nu pot fi folosite pe moto decat daca le pui baterie proprie, cele la care spune ca tensiunea de masurat este flotanta fata de cea de alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ieri eram intr-un magazin de electronice din iasi si cascind gura, am zarit in raftul cu aparate de masura ceva ce semana cu MP3 player ca aspect si dimensiuni. N-am apucat sa-ntreb ce e, dar banuiesc ca e un mini-multimetru. Stiu ca exista exact ce vrei tu pe Louis, dar daca-mi amintesc bine costa oleaca. Mai gasesti prin benzinarii niste testere cu LED-uri, se aprinde un anumit LED functie de starea de incarcare a bateriei. Nu vad de ce-ar fi musai sa-l montezi pe bord, poti sa-l tii si sub sa, ca cel mai probabil nu te uiti la el la fel de des ca la vitezometru. Sau poti sa-ti improvizezi tu unul, banuiesc ca te costa vreo 10 lei toata distractia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cu voltmetrul se masoara volti atunci corect ar fi ca aparatul cu care masori bateria sa fie bateriometru, nu?

 

deci nu mai vorbiti prostii acolo...

 

BTW, cand esti la mama dracu departe de casa si vezi pe bateriometru ca nu iti incarca bateria, cam cu ce te ajuta asta? iti da asa un avertisment sa... ce? Sa te legi la stalp si sa incarci sau ce...

Mi se pare o legare la cap cand de fapt nu te doare nimic. Daca trebuia la ceva puneau astia din fabrica ca nu era mare cacao sa adauge un displei cu 2 cifre....

 

Ar mai trebui indicator de cauciuc spart, sa tipe "nino nino" cand face bum cauciucul.... Indicator de ploaie, indicator de rezervor gol, sa se aprinda cand e GOL rezervorul, de parca cand se opreste motorul in camp fara benzina nu e suficient de clar...

 

zic si eu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cu voltmetrul se masoara volti atunci corect ar fi ca aparatul cu care masori bateria sa fie bateriometru, nu?

 

deci nu mai vorbiti prostii acolo...

 

BTW, cand esti la mama dracu departe de casa si vezi pe bateriometru ca nu iti incarca bateria, cam cu ce te ajuta asta? iti da asa un avertisment sa... ce? Sa te legi la stalp si sa incarci sau ce...

Mi se pare o legare la cap cand de fapt nu te doare nimic. Daca trebuia la ceva puneau astia din fabrica ca nu era mare cacao sa adauge un displei cu 2 cifre....

 

Ar mai trebui indicator de cauciuc spart, sa tipe "nino nino" cand face bum cauciucul.... Indicator de ploaie, indicator de rezervor gol, sa se aprinda cand e GOL rezervorul, de parca cand se opreste motorul in camp fara benzina nu e suficient de clar...

 

zic si eu... :)

cauciucul are indicator de cauciuc spart integrat, ma, ca de aia face bum!

iti dai tu cu parerea aiurea!

tu de ce crezi ca se aude bubuiala aia la cauciuc cand se sparge? nu e cumva ca sa te avertizeze ca ai explozie? sa stii si tu, ce dracu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul are indicator de cauciuc spart integrat, ma, ca de aia face bum!

iti dai tu cu parerea aiurea!

tu de ce crezi ca se aude bubuiala aia la cauciuc cand se sparge? nu e cumva ca sa te avertizeze ca ai explozie? sa stii si tu, ce dracu'?

 

Bum se aude numai la cauciucurile cu camera, cele tubeless nu explodeaza...ca d-aia au fost inventate. Deci...ce faci cu aia care au tubeless?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cu voltmetrul se masoara volti atunci corect ar fi ca aparatul cu care masori bateria sa fie bateriometru, nu?

 

deci nu mai vorbiti prostii acolo...

 

BTW, cand esti la mama dracu departe de casa si vezi pe bateriometru ca nu iti incarca bateria, cam cu ce te ajuta asta? iti da asa un avertisment sa... ce? Sa te legi la stalp si sa incarci sau ce...

Mi se pare o legare la cap cand de fapt nu te doare nimic. Daca trebuia la ceva puneau astia din fabrica ca nu era mare cacao sa adauge un displei cu 2 cifre....

 

Ar mai trebui indicator de cauciuc spart, sa tipe "nino nino" cand face bum cauciucul.... Indicator de ploaie, indicator de rezervor gol, sa se aprinda cand e GOL rezervorul, de parca cand se opreste motorul in camp fara benzina nu e suficient de clar...

 

zic si eu... :)

 

 

bah nene, dudui de prostie, cel putin la faza cu bateriomentru ....

 

sunt multe lucruri care trebuia sa le puna japonezii din fabrica, dar nu le-au pus. la mobra touring nu au pus idicator de carburant, sau indicator de treapta, sau cric central. astea sunt chestii care abia acum le pun standard la noutati.

 

hai sa incetam cu aberatu

 

il vreau ca un avertizor. macar sa stiu sa opresc din timp la o benzinarie sau sa caut un supermarket si sa imi iau o baterie, sau ma opresc si verific unde e buba, ca sa nu raman in mijlocul drumului.

 

aveam o parere mai buna despre tine si de posturile tale dar parerile se pot schimba repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞtiam de mult că forumul are 95% caracter de canal de chat....

Ai probleme la încărcare, rezolvă-le once forever, părerea ta conform căreia o oprire la supermarket te scapă de problemă.... :D

Plus că legea porcăriei universale spune că tester-ul te va anunța de bubă, dacă ai bulan, noaptea, pe ploaie, în pădure, în Retezat.... Âşi pun pariu că nu ai lampă frontală la tine...

În rest, pune câte bling-blinguri aftermarket în bord vrei.... :D

PS: sistemul de încărcare de pe TDM are o serie de semne colaterale de suferință: variații ale luminozității martorilor din bord la semnalizare, scăderea intensității luminii farurilor în ture peste 2000...dar dacă un voltmetru what ever care tip make you happy ...

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nene, dudui de prostie, cel putin la faza cu bateriomentru ....

 

sunt multe lucruri care trebuia sa le puna japonezii din fabrica, dar nu le-au pus. la mobra touring nu au pus idicator de carburant, sau indicator de treapta, sau cric central. astea sunt chestii care abia acum le pun standard la noutati.

 

hai sa incetam cu aberatu

 

il vreau ca un avertizor. macar sa stiu sa opresc din timp la o benzinarie sau sa caut un supermarket si sa imi iau o baterie, sau ma opresc si verific unde e buba, ca sa nu raman in mijlocul drumului.

 

aveam o parere mai buna despre tine si de posturile tale dar parerile se pot schimba repede

Si tu esti prea prost ca sa intelegi o gluma, cat de prost tre sa fii sa crezi ca am vorbit serios de "bateriometru"... nici nu trebuia mentionat nimic...

Cred ca daca mobrele ar avea legat la cdi pe pinul de kill un prostiometru tu nu te-ai plimba cu mobra in viata ta..

 

Mesaj completat

Si in plus ma vita, japonezii nu pun toate cacaturile pe mobre asa cum nici pe masini nu se pun poate pentru ca nu toata lumea ar avea bani sa le cumpere cu toate briz-brizurile si poate nu toata lumea vrea briz-brizuri.

Eu unul nu vreau cric central la mobra si nici voltmetru si nici la masina aer conditionat. Asa vreau eu sa fie...

Nu mai fi bou vagon, si firmele de after-market tre sa traiasca din ceva.

 

p.s. si nu dau 2 lei pe parerea ta daca o schimbi cum bate vantul... poate pe tine te iau la misto dar pe altul il ajut si ma apreciaza...in plus nu-ti faci pareri pe forum despre oameni pe care nu-i cunosti.

Mesaj completat

si mergi putin prin tara sau prin alte tari sa vezi cam din cati in cati km gasesti baterii moto, de parca ar conta oricum, nu mai zic ca tu te astepti sa gasesti regulatoare la benzinarii sau la supermarket.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la Japoneza am voltmetru, cand apes un buton acul de turumetru imi arate voltajul. Nu e chiar foarte util, numai daca ai probleme repetate la sistem de incarcat, si atunci poate mai bine investesti bani aia sa repari ce o fi stricat. Faza cu luat baterie de la supermarket nu e foarte feasible, sa va descarca si aia daca alternatorul nu incarca.

Chiar, la a mea se vede ca merge alternator cand am lumina portnit, pe relanti e un pic scazut intensitatea becurilor, cand accelerez, creste intensitatea.

 

Mesaj completat

.. te astepti sa gasesti regulatoare la benzinarii sau la supermarket.

Chiar, am avut si eu nevoie de un furtun de benzina, nu am gasit la benzinarii. S-au micsorat nr. de dacii, au mai scos 'consumabile' de gen din asortiment.

Baterii e motocicleta am vazut ieri din intamplare la un hipermarket. Dar pana plece cu ea pe moto trebuie pus acid, ar trebui formatat, .. complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in toata Cehia am vazut o singura data baterii moto intr-un supermarket, si asta acu 2 ani, si de atunci nu. Si nici prin alte parti, unde supermarketurile tind sa aduca doar ce se vinde in mod curent, iti trebuie nu-s ce dracu n-ai decat sa te duci la magazinul specializat sau de pe net...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu esti prea prost ca sa intelegi o gluma, cat de prost tre sa fii sa crezi ca am vorbit serios de "bateriometru"... nici nu trebuia mentionat nimic...

Cred ca daca mobrele ar avea legat la cdi pe pinul de kill un prostiometru tu nu te-ai plimba cu mobra in viata ta..

 

Mesaj completat

Si in plus ma vita, japonezii nu pun toate cacaturile pe mobre asa cum nici pe masini nu se pun poate pentru ca nu toata lumea ar avea bani sa le cumpere cu toate briz-brizurile si poate nu toata lumea vrea briz-brizuri.

Eu unul nu vreau cric central la mobra si nici voltmetru si nici la masina aer conditionat. Asa vreau eu sa fie...

Nu mai fi bou vagon, si firmele de after-market tre sa traiasca din ceva.

 

p.s. si nu dau 2 lei pe parerea ta daca o schimbi cum bate vantul... poate pe tine te iau la misto dar pe altul il ajut si ma apreciaza...in plus nu-ti faci pareri pe forum despre oameni pe care nu-i cunosti.

Mesaj completat

si mergi putin prin tara sau prin alte tari sa vezi cam din cati in cati km gasesti baterii moto, de parca ar conta oricum, nu mai zic ca tu te astepti sa gasesti regulatoare la benzinarii sau la supermarket.

 

mister, lasa tonu de femeie iesterica. gluma cu bateriometru nu a fost clara de loc.

 

la celelate afirmatii nu ma mai obosesc sa iti raspund ca nu merita, te contrazici singur in posturi consecutive ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in toata Cehia am vazut o singura data baterii moto intr-un supermarket, si asta acu 2 ani, si de atunci nu. Si nici prin alte parti, unde supermarketurile tind sa aduca doar ce se vinde in mod curent, iti trebuie nu-s ce dracu n-ai decat sa te duci la magazinul specializat sau de pe net...

Da. Pai oricum, bateria nu e nici cauza nici solutia la problema din cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la Japoneza am voltmetru, cand apes un buton acul de turumetru imi arate voltajul. Nu e chiar foarte util, numai daca ai probleme repetate la sistem de incarcat, si atunci poate mai bine investesti bani aia sa repari ce o fi stricat. Faza cu luat baterie de la supermarket nu e foarte feasible, sa va descarca si aia daca alternatorul nu incarca.

Chiar, la a mea se vede ca merge alternator cand am lumina portnit, pe relanti e un pic scazut intensitatea becurilor, cand accelerez, creste intensitatea.

Treaba cu scazutul intensitatii farurilor la relanti se intimpla la mine de cind am motorul (1 an jumatate). Observ asta cind stau la semafor in spatele unei masini, reflexia luminii farurilor creste in intensitate cind plec de pe loc. Pina acum n-am avut nici un fel de probleme, si am si alarma care e armata tot timpul pe timpul noptii. Nu mi s-a descarcat bateria nici macar o data. In manualul de reparatie spune ca releul de incarcare se verifica masurind tensiunea pe baterie la 4000 de ture, si aceasta trebuie sa fie 14.1V (sper c-am retinut bine). Tinind cost de asta e firesc sa creasca intensitatea luminii peste ralanti. Deci nu cred ca asta e un simptom real.

 

Chiar, am avut si eu nevoie de un furtun de benzina, nu am gasit la benzinarii. S-au micsorat nr. de dacii, au mai scos 'consumabile' de gen din asortiment.

Baterii e motocicleta am vazut ieri din intamplare la un hipermarket. Dar pana plece cu ea pe moto trebuie pus acid, ar trebui formatat, .. complicat.

Eu am o Yuasa maintenance-free, care a venit cu acidul in niste butoiase separate. In instructiunile din cutie scrie ca se pune acidul in baterie, se lasa 20 de minute si se pun capacelele. Atit. Nu e mentionat nimic de formatare si nici nu mi-am batut capul cu asa ceva de amorul artei. Si dupa cum ziceam, pina-n ziua de azi nu am avut probleme.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea de baza a topicului e sa vezi ca ai probleme la baterie, incarcare, sa tragi dracu in primu oras si sa cauti un service sau pe cineva care sa te ajute sa remediezi defectiunea, ca sa nu ramai in retezat noaptea fara frontala la tine :D

 

Mesaj completat

ÂŞtiam de mult că forumul are 95% caracter de canal de chat....

Ai probleme la încărcare, rezolvă-le once forever, părerea ta conform căreia o oprire la supermarket te scapă de problemă.... :D

Plus că legea porcăriei universale spune că tester-ul te va anunța de bubă, dacă ai bulan, noaptea, pe ploaie, în pădure, în Retezat.... Âşi pun pariu că nu ai lampă frontală la tine...

În rest, pune câte bling-blinguri aftermarket în bord vrei.... :D

PS: sistemul de încărcare de pe TDM are o serie de semne colaterale de suferință: variații ale luminozității martorilor din bord la semnalizare, scăderea intensității luminii farurilor în ture peste 2000...dar dacă un voltmetru what ever care tip make you happy ...

 

mobra se duce azi la service sa aflu exact care e problema si sa o si remediez one and forever :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea de baza a topicului e sa vezi ca ai probleme la baterie, incarcare, sa tragi dracu in primu oras si sa cauti un service sau pe cineva care sa te ajute sa remediezi defectiunea, ca sa nu ramai in retezat noaptea fara frontala la tine :D

Bai omule tu nu pricepi ca nu ai ce sa remediezi, daca nu mai incarca inseamna ca s-a stricat releul de incarcare, caruia nu ai ce sa-i faci, trebuie schimbat. Si sansele sa gasesti un releu la service sau service moto sunt foarte mici.

 

Si gluma cu bateria, ce dracu bateria e marime fizica de poti spune bateriometru????? E o aberatie si am vrut sa fiu amuzant, dar vad ca nu am cu cine... Si nu te infuria, mi-e frica sa nu ma bati... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...