Sari la conținut

Mi S`ar Potrivi Un Transalp ?


bill
 Share

Postări Recomandate

Am 35 de ani. Va intreb care sunteti mai vechi in bransa daca mi s`ar potrivi un transalp sau altceva . Sunt mai plinut depasesc 100 de kilograme si nu as vrea sa par ciudat. Sunt interesat se pare de transalp dar as accepta si sfaturile voastre. Am si o nevasta careia i`ar place sa ma insoteasca are si ea vreo 75 de kile :ok: Imi plac drumurile lungi . Am condus si mobra si minsk iar acum cu voshod-ul nu ma aranjez deloc. Accept numai stilul turring enduro(cred ca nu gresesc) de accea am postat aici. Urmaresc de aproape 1 an forumul si in scurt timp mai precis in iarna pentru ca pana atunci nu am posibilitatea (sa fac imprumut in banca) , sa`mi iau un motor pe masura. As vrea cateva pareri de la cunoscatori.

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca un transalp ti-ar prinde bine.. fiabilitate de la honda si te duce cam peste tot pe unde vrei...plus ca sta foarte bine si la drum intins. Este si varianta mai mare .. adica Africa, dar eu unul as opta pentru transalp oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca un transalp ti-ar prinde bine.. fiabilitate de la honda si te duce cam peste tot pe unde vrei...plus ca sta foarte bine si la drum intins. Este si varianta mai mare .. adica Africa, dar eu unul as opta pentru transalp oricand.

cu ceva timp in urma optam pt. bmw f650gs dar se pare ca este ceva mai trepidant si la drumuri lungi cam deranjeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 35 de ani. Va intreb care sunteti mai vechi in bransa daca mi s`ar potrivi un transalp sau altceva . Sunt mai plinut depasesc 100 de kilograme si nu as vrea sa par ciudat. Sunt interesat se pare de transalp dar as accepta si sfaturile voastre. Am si o nevasta careia i`ar place sa ma insoteasca are si ea vreo 75 de kile :ok: Imi plac drumurile lungi . Am condus si mobra si minsk iar acum cu voshod-ul nu ma aranjez deloc. Accept numai stilul turring enduro(cred ca nu gresesc) de accea am postat aici. Urmaresc de aproape 1 an forumul si in scurt timp mai precis in iarna pentru ca pana atunci nu am posibilitatea (sa fac imprumut in banca) , sa`mi iau un motor pe masura. As vrea cateva pareri de la cunoscatori.

 

diji duru este omul cu care trebuie sa vorbesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand cu caldura transalpul ... face fata cu brio multor provocari si parca e facut pentru drumurile romanesti...

 

totusi o sa simti nevoia de mai multa putere... si iti recomand africa twin care e mai mare, mai puternic dar si mai greu...

 

dar chiar si asa transalpul meu s-a descurcat minunat cu 200 kg ( eu, pasager si multe bagaje)...

 

 

Multa bafta... :ok:

 

P.S. Multam fain BD-ule

Editat de djidji_duru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Africa Twin si pentru touring mi se pare ideal, mai ales pe soselele noastre. Problema este ca are ~250kg......asta este un handicap daca vrei sa te bagi in coclauri, in rest fuge pe asfalt de rupe si cara ca un magar. La drum lung pe sosea mergi lejer cu 140-150 km/h si trage la fel indiferent cate kilograme are in spete. Cu transalpul te limitezi un pic la sarcina pe care o pui pe el, iar viteza de croaziera este undeva intre 110-120 km/h,... daca vrei sa te tina mai mult. N-am avut trensalp, dar m-am dat destul cu unul inainte sa vand dominatorul......si am sarit peste acest capitol....... mi-am luat Africa....oricum acum este de domeniul trecutului pentru ca mi-am luat lc4 enduro.......pe sosea este mult mai multa plictiseala si nebuni in conserve, decat prin coclauri in mijlocul naturii.......Bafta!!! :hug: :P :P

 

P.S. Oricum si Transalpul este supermotor .

 

iti recomand cu caldura transalpul ... face fata cu brio multor provocari si parca e facut pentru drumurile romanesti...

 

totusi o sa simti nevoia de mai multa putere... si iti recomand africa twin care e mai mare, mai puternic dar si mai greu...

 

dar chiar si asa transalpul meu s-a descurcat minunat cu 200 kg ( eu, pasager si multe bagaje)...

Multa bafta... :ok:

 

P.S. Multam fain BD-ule

 

F650 - service mai ieftin, consum mai mic, monocilindru

Transalp - fiabilitate mai mare, service mai scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Africa Twin.. Tzi-l recomand cu caldura.. Eu am 120 de kile.. pretena-mea vreo 50-55... Am mers cu el cu o gramada de bagaje pe el shi n-are nici o problema sa mearga 120-140 km/h constant.. Shi inca mai ai o gramada de rezerva de putere pentru depashiri...

 

Dezavantajele la el: kile cam multe (230), consuma cam mult (cam 6/100 afara, 8/100 in orash) shi este foarte inalt.. Eu am 1.87m shi ajung cu picioarele pe pamant cam la limita.

 

Transalp nu am shi nu am calarit, da' din cate shtiu eu, Transalpu' ii un fel de frate mai mic al Africa Twinului. Au acelashi tip de motor (V2, twin spark), doar ca cel al Transalpului e mai mic. Oricum, oricare tzi-l vei lua, o sa te duca mult shi bine daca ai grija de el.

 

Bafta! DDC

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Africa Twin.. Tzi-l recomand cu caldura.. Eu am 120 de kile.. pretena-mea vreo 50-55... Am mers cu el cu o gramada de bagaje pe el shi n-are nici o problema sa mearga 120-140 km/h constant.. Shi inca mai ai o gramada de rezerva de putere pentru depashiri...

 

Dezavantajele la el: kile cam multe (230), consuma cam mult (cam 6/100 afara, 8/100 in orash) shi este foarte inalt.. Eu am 1.87m shi ajung cu picioarele pe pamant cam la limita.

 

Transalp nu am shi nu am calarit, da' din cate shtiu eu, Transalpu' ii un fel de frate mai mic al Africa Twinului. Au acelashi tip de motor (V2, twin spark), doar ca cel al Transalpului e mai mic. Oricum, oricare tzi-l vei lua, o sa te duca mult shi bine daca ai grija de el.

 

Bafta! DDC

 

:ok:

daca e vorba de putere mai mare , pe langa africa twin mai recomandati ceva?

 

apropo, ce consum are transalpul?

 

care sunt, daca sunt , diferentele dintre cel de 600 si 650cm(nu ma refer la anii de fabricatie)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice Varadero daca iti permiti.

Oricum cu nici o motoreta de peste 180 de kile nu prea iti vine sa te dai pe coclauri.

Varadero dupa mine e cea mai comoda vaca si asta ar fii parerea mea.

 

Bafta multa la alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am 35 de ani. Va intreb care sunteti mai vechi in bransa daca mi s`ar potrivi un transalp sau altceva . Sunt mai plinut depasesc 100 de kilograme si nu as vrea sa par ciudat. Sunt interesat se pare de transalp dar as accepta si sfaturile voastre. Am si o nevasta careia i`ar place sa ma insoteasca are si ea vreo 75 de kile :ok: Imi plac drumurile lungi . Am condus si mobra si minsk iar acum cu voshod-ul nu ma aranjez deloc. Accept numai stilul turring enduro(cred ca nu gresesc) de accea am postat aici. Urmaresc de aproape 1 an forumul si in scurt timp mai precis in iarna pentru ca pana atunci nu am posibilitatea (sa fac imprumut in banca) , sa`mi iau un motor pe masura. As vrea cateva pareri de la cunoscatori.

Transalp e o alegere OK. O alegere si mai OK ar putea fi Africa Twin, asta daca esti dispus sa accepti dezavantajul major - greutatea mai mare cu aprox 25 kg. Si Transalp care bine orice, Africa Twin cu atat mai mult (este si mai robusta).

 

 

Dar intre un F650 si un transalp??? Ce recomandati?

In functie de necesitati: pentru oras, plimbari solo, plimbari scurte, fara bagaje merge si F650. Daca vrei mai mult Transalp. F650 e monocilindru, Transalp e V-twin.

 

 

daca e vorba de putere mai mare , pe langa africa twin mai recomandati ceva?

 

apropo, ce consum are transalpul?

 

care sunt, daca sunt , diferentele dintre cel de 600 si 650cm(nu ma refer la anii de fabricatie)?

Modelul cu 650 (dupa 2000) e mai "plasticat", e conform Euro1, nimic important.

 

Al meu ('97) consuma 4.5 singur afara, 4.8 afara cu pasager + bagaj, oras 5.5 in sus depinde de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei motor de motor, ia-ti un transalp 650, dar nu mai vechi de 2003.

Avantaje:

- motoreta noua

- fiabilitate foarte buna

- o sa te tina multi km

- este mai in vana decat modelele de 600

- greutate acceptabila

- consum mic (aspect pe care nu trebuie sa-l neglijezi)

- design nou - arata ca o motoreta din secolul asta

 

eu daca as avea bani mi-as lua uul nou din magazin.

 

bafta multa ! :ok: :hug: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns simplu: DA, Transalpul e o motocicleta care te face sa te simti de la prima incalecare ca te-ai nascut in sha. E prietenoasa si ai sa fii surprins cum ara printre bolovani un motor de 200 de kile , sau cat de bine se simte pusa pe drum la croaziera a al long. Centrul de greutate jos te face sa o simti mai "usoara" decat este pe cantar. Fiabilitate legendara, pur si simplu merge si tot merge :hug: Dupa o perioada poti sa-i reprosezi o lipsa de putere pe sosea pentru cat de grea e cu pasager si bagaje, dar asta deja problema in capul riderului, motocicleta saraca e bine echilibrata :P Oricum, dupa o comunista, va parea racheta, si trebuie sa treaca muuulte mii de km pana sa poti zice ca te apropii de limita motocicletei. E a dracului de rapida pe curbe pt o vacuta , parca merge singura, si condusa de un pilot bun da clasa la multe motoare cu pretentii.

 

Vad ca baietii se arunca deja la recomandari mai costisitoare, nu ne-ai zis si de cati bani dispui, dar Transalpul 600 92+ (frana spate pe disc) mi se pare cea mai atractiva varianta facand raportul bani-satisfactii obtinute. Gasesti unul bun incepand de pe la 2500 eur.

 

Africa-twin 750 este o alta mancare de peste, e mai grea un pic dar si mai greu de stapanit , se simte mai "altfel" , centrul de greutate mai sus iar saua este criminala pe langa "fotoliul" Transalpului. Poate merge si offroad in ciuda celor 250 kile cu plinurile facute , problema e daca esti in stare sa te lupti cu vaca in teren greu. :ok: La bani e considerabil mai scumpa, modelul este foarte apreciat si isi tine pretul sus oriunde in lume. Gasesti unul bun incepand de pe la 3500 eur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai bine de 10.000 km pe Transalp, pe toate tipurile de drumuri existente si inexistente :hug: E un motor care te va duce oriunde si oricand, fara pic de bataie de cap. Fata de Africana e mult mai manevrabil in zonele urbane iar pe mine ma avantajeaza asta. Nu e numai greutatea diferenta ci si garda la sol si altele.

Consum minim scos: 4,5%. Consum mediu: 5.2-5.4% cu bagaje si pasager. Consum de oras: 5.5-6%.

Trebuie sa tii cont ca este un motor cuminte, nu este facut pentru a face smecherii si nici sa tragi in ultimul hal de el. Ai o viteza de croaziera de 120-130 pe autostrada si 100 in rest. Nu conteaza starea drumului :P Duce! Si duce confortabil si fara stres. Dupa 300 de kilometri poti sa te dai jos si inca iti mai simti trupul, ceea ce e mare lucru. Cuplu de jos, poti schimba treptele in 2500-3000 de ture, nici nu e nevoie sa-l turezi.

Despre deficienta de putere discutia e relativa! In toate drumurile facute am depasit absolut tot, fara sa ma stresez. Mai putin vitezane si sport-tourere pe care le-am luat de indata ce-au dat de drumuri proaste :ok: Depinde cu ce anume o compari! Daca vrei un motor touring care sa mearga oriunde si sa faca fata si in oras atunci nici ca se poate o combinatie mai buna. Daca vrei sa te axezi pe touring atunci poti opta pentru o Africa sau un SuperTenere. Daca vrei doar touring si asta la greu atunci Varadero, Caponord, etc... Totusi diferenta de pret se va simti.

Toate astea sunt gandite sa poti merge si pe sosele de calitate discutabila sau chiar drumuri forestiere, a la Romania, incarcat de bagaje. Daca planifici doar excursii pe asfalt bun atunci si un sport-touring e potrivit.

Preferabil ar fi sa optezi pentru un Transalp dupa 97 daca te hotarasti, cele doua discuri pe fata sunt de invidiat. Altfel si unul din 90 in mintile lui te va duce mult si bine! Il schimbi tu de doua ori inainte sa se strice el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incredibil,va multumesc la toti,intr-adevar motocicleta si motociclistii sunt acel "altceva" pe care il cautam.va plictisesc?joia trecuta m-am intors de la mare (unde am ajuns si la vama veche) unde mi-a placut foarte mult atmosfera(moto, corturi,bere,plaja).am fost cu masina si i-am invidiat pe baietii cu moto, de aerul care beneficiau, cu tot aerul conditionat al masinii.Pt. asta, sambata,eu pe voshod, sotia si fetita mea in masina am plecat la Lacul Rosu(BACAU-LACUL ROSU 120km),si cine nu a avut ocazia sa ajunga acolo e mare pacat.foarte multe moto si baietii zambareti . pt. prima data m-am intrebat ce caut eu acolo,mi-era rusine de mine.unul din ei m-a citit, si-mi spune:"stai linistit,mai toti am plecat de aici". numai ca la mine e cam tarziu, dar vorba aia. in legatura cu motocicleta ce mi-o voi lua, dupa cum spuneti si voi,este de ajuns TRANSALPUL. nu s-ar pune problema de bani, nu ca as avea f. multi dar nu vreau o motocicleta care nu se poate desfasura in voie pe drumurile noastre proaste si cu o circulatie infecta

 

cam cati km sa aiba o motocicleta transalp in germania, buna inca pentru romania ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si eu astept sa imi vand tantarul si tot transalpul se pare ca e prima chemare... dar parca aia 50 de cai imi bubuie intr-una in cap ca ar fi prea putini... nu stiu ce sa zic... transalp, africa sau supertenere? daca transul merge cu 130-140 pe autostrada, atat cat sa nu ma plictisesc, cred ca el va fi alegerea. BAfta

 

P.S. : si sa prinda macar 180!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 20-30.000 de ex motorul e de-abia rodat. Daca ai grija de ea si schimbi consumabile la timp +mai un accesoriu care se mai strica ocazional, merge mult si bine, sunt destule care au vazut peste 200.000 km. Atentie la nr de km, de multe ori nu au relevanta aia de pe ceas :hug: ci aia care se vad pe ea. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un topic fff tare si ca o concluzie din partea mea mi-am luat transalp,sper la nevoie sa gasessc un sfat sau sa primesc un sfat de la cei care au postat aici ca va pricepeti (fara alte comentarii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti posesorii de "vacute" (Transalp), nu stiu ce ar mai fi de spus k sa zis cam tot, trage de la ture mici (2500), viteza de croaziera e cam de 110km/h, la 5000 de ture ai 105km/h, viteza maxima cu care am mers este de 170km/h la 8500 de ture, tinand cont k la 8700 intra in rosu mam limitat aici, nu am vrut sa o fortez, consum bun, confortabil, porneste imediat indiferent de vreme, cam greut pt mine (63kg) la viteza mica, dar peste ma joc ku el, am mers si pe sea dupa cum se vede, am urcat si scari si borduri inalte, am sarit damburi de pamant si chiar mia placut mult, nu te bruscheaza, protectia la vand imi pare un pic cam slabuta pt k vantul te loveste direct in frunte si iti da capul pe spate, si o te te cam doara gatul, sau poti sa te faci comod si sa te pui mai in spate sau sa te apleci putin si o sa auzi decat motorul care toarce pur si simplu, toba de esapament este super silentioasa, eu iam desfacut esapamentul si iam scos o mare parte din site, dar nu e mare smecherie se aude un pic mai tare pt k are 2 tevi mici la evacuare si nu una mare cum au monocilindrele, plus k explozia o da un piston de 300cmc nu unul de 600 k la DR sau alte monocilindre. e bine totusi sa ii cumperi un crash bar si burdufele de la amortizoare se sparg, eu tocmai iam luat si crash bar si burdufe.

Intretinere, zicea cineva k e mai scupa k F650, eu unul lam luat la 27000 de km si pana acu nu iam schimbat decat rulmenti pe spate (360 de mii) in rest mam urcat pe ea si am plecat, bani de benzina sa ai k de restul se ocupa vacuta.

Ia-ti un Transalp si nu o sa regreti nimik, e un vis pe care sil doresc multi, numai bine si bafta la alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...