Motor_Fan Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 Salut baieti si fete Chiar daca is inregistrat de mai multa vreme pe motciclism de vre-un an nu am mai trecut pe aici, de aia tin sa ma re "introduc": Paul, din Suceava de loc prin Portugalia purtat de noroc, de vreo 3 ani departe de casa si mai ales de prieteni. Aproape o zi intrega am citit posturile voastre si tin sa zic BRAVO, bravo mai baieti. Nu aveam idee ca in ro se dicuta dar mai ales se face atat de mult pe subiectul "choperelor". Eu unul nu aveam nimic de a face cu acest lucru pana acu vre-o 2 ani jumate pana am ajuns sa lucrez aici www.davidsperformance.com (site-ul este uploadat in fiecare zi si curand va fi si versiunea english). Chiar daca sunt un mare iubitor al motoarelor japoneze, al tehnicii de varf si mai ales a inovatiilor acestui segment, am invatat aici sa iubesc si mai ales sa respesct Harley-ul si tot ceea ce inseamna custom, choper, bobber, etc. Pot spune ca ma simt mai mult decat implinit cu acest job. Chiar va doresc si voua sa aveti un servici la care sa fiti nerabdatori dimineata sa ajungeti, pentru ca asa ma simt eu in fiecare dimineta. Chiar daca bat zilnic cam 40 km pana acolo si merg pe una din cele mai aglomerate autostrade din Europa (IC19 Lisabona- Sintra), gandul ca fiecare zi e unicata ma incita enorm. Suntem un mic atelier, lucrez doar eu si seful David dar stiti voi... seful zice, Paul face! . Seful cu o buna baza in ale mecanicii (absolvent a MMI - Motorcycle Mechanics Institute -- Phoenix Arizona), cursuri de sudura si strungarie printre altele, eu ca un burete invatand cat mai multe dupa el si ma perfectionez pe zi ce trece. Nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu ma laud si nu fac publicitate imi impart doar bucuria si norocul de care am avut parte cu voi, ca pe toti va admir. Tin sa mentionez ca in atelierul nostru nu intra decat Harley, nu din alte considerente, dar se merge pe ideea ca ceea ce facem este de cea ma buna calitate, detinem doar manuale Harley, scule speciale si pregatire teoretica si practica doar pentru regele american. Indiferent de ceea ce se lucreaza la un motor, in tot se pune suflet, mult suflet si sudoare pentru ca in primul rand noi trebuie sa fim satisfacuti de produsul final si dupa aia clientul. Se lucreaza la standarde cat mai ridicate fiecare detaliu este important si i se acorda atentia, timpul si munca necesara. Indiferent ca e o revizie, o modificare sau o constructie de la zero, se pune mult suflet si truda pentru ca rezultatul sa depaseasca tot tipul sperantele. Sunt sigur ca voi toti cei care ati construit, modificat, intelegeti ce vreau sa zic. Asta e genul de servici care e greu sa-l lasi in hala, si nopatea in somn iti vin idei, si te framanat ganduri. Avem parte de rezultate bune (zic eu) nu doar datorita muncii ci si datorita sculelor care ajuta mult si voi stiti asta. (si eu foloseam 2 surubelnite si un patent sa scot un clip). Ca scule avem doar snap-on si blue point scule cu garantie pe viata (se decalibreaza sau se rupe o cheie e trimisa in state si cea noua vine fara nici un fel de intrebare) Printre altele mai avem un strung, masina de gaurit pe verticala, ghilotina, aparat de "polishing" , aparat de sablare, aparat de sudura MIG, aparat de sudura TIG, plasma cutter si mai sunt.... Dar hai ca v-am plictisit destul, am sa pun cateva apoze sa vad daca va plac. Daca nu v-am obosit cu ochiul poate am sa va mai povestec. Tin sa precizez ca am facut acest post in ideea ca as putea ajuta, sper, cu orice, o idee, o piesa, un sfat, un detaliu tehnic, sau de ce nu informatii tehnice din manuale de reparatii originale HD. Cu alte vorbe nu va sfiiti sa-mi cereti ajutorul. p.s. suntem dealeri WW cycles, Custom Chrome, Zodiac, etc, asa ca daca aveti nevoie de piese, stiu eu orice, va rog intrebati-ma. Cu mult respect si BRAVO inca o data va salut de departe Paul S. mai cateva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 Bravo domne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 Iata un job pe care mi l-as dori si eu, hehe... Super! Vreau sa te intreb daca H-D-urile au o fiabilitate atat de proasta cum se sustine sau e o poveste gen vulpe-struguri acri? Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 Shovel-uri... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Septembrie 19, 2006 Autor Share Postat Septembrie 19, 2006 Multumesc Din pct meu de vedere, harleyurile (adevaratele, nu noua generatie- vrod- care nu mai are nimic de a face cu legenda) sunt motociclete simple mecanic, necesita putina intretinere, si ruleaza sub conditii grele (benziina proasta, drumuri grele, etc). Deci DA din pct meu de vedere un harley bine intretinut si nu foarte mult coxat ... te va duce mult mult tare. Un amic de-al sefului tocmai a ajuns la 127.000 mile, fara sa desfaca motorul... cred ca zice multe. Si inca un lucru, un harley tot timpul isi va mentine mai bine valoarea finaciara fata de oricare alta motocicleta. Iara piata paralela pt hd-uri e giganta de-a dreptul, poati modifica, cumpara, repara si construi absolut tot ce iti poti imagina.... dar ca orice motor au multe avantaje si dezavantaje: Greoiae, cilistica nu dintre cele mai bune, putini cai putere in schimb mult torque, oarecum lipsa performanta. Dar pe de alta parte daca ai un motor custom, cand zici ca ai un harley parca celelalte nu mai conteaza. Fiecare cu parerea lui eu unul lucrez cu ele zilnic dar mai intai voi avea un cbr xx, si poate dupa aia un harley. Respect si multam inca o data pt vorbele voastre Shovel-uri... B. IUbitor de "lopeti"? Seful are una, iar aici sunt foarte rare, si la mare cautare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ca7a_73 Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Felicitari si succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 Ce tobe folositi la customuri? Sunteti si dealeri Vance and Hines? Eu citeam de mult posturile tale de pe sbz...ma rog, nu prea ai cu cine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Septembrie 28, 2006 Autor Share Postat Septembrie 28, 2006 Ce tobe folositi la customuri? Sunteti si dealeri Vance and Hines? Eu citeam de mult posturile tale de pe sbz...ma rog, nu prea ai cu cine acolo. Depinde de aplicatie, nu folosim doar de la cineva anumit. In multe din cazuri le construim chiar noi, dar destul de rar. De ce ma intrebie de Vance and hines, ca sinceri nu sunt sigur daca am instalat asa ceva dar ma pot interesa. Bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 confectionati si cadruri sau doar le luati de undeva? si la ce preturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Octombrie 1, 2006 Autor Share Postat Octombrie 1, 2006 confectionati si cadruri sau doar le luati de undeva? si la ce preturi? salut da confectionam si cadruri de la zero. prima poza e chiar cu unul, dar le facem doar daca nu se gasesc pe piata (exact ceea ce cautam), sau sunt la preturi mult prea "aberante". Insa in cele mai multe din cazuri le cumparam, pentru ca un cadru bine facut, aliniat si cu proiect in CAD dureaza mult si costisitor din pct. de vedere al manoperei. Avem cosntruit un "jig" facut de noi, dupa ideile noastre, care poate fi aliniat si setat pentru o mare diveritate de aplicatii. uite si poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Da,foarte meseriaj suportul de cadre...imi place mult ideea cu axul/suport pentru cilindrul jugului...cum circula de sus in jos pe stalpul suportului si cu axul/suport prins pe surub ca sa poti schimba unghiul furcii fata.Si agregatul pentru partea din spate a cadrului este bine gandita cu gaurile axului spate in diferite pozitii...foarte fain. Ce tip de sudura folositi?Ce diametru are teava pentru cadruri? Folositi mai multe diametere de teava intr-un cadru? Cand fabricati un cadru fabricati numai rigide sau faceti si softail? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 cel mai smecher banc de cadre pe care l-am vazut..si am mai vazut cateva;e-adevarat..doar in poze bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 dulapul ala cu scule , este impresionant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 Da,foarte meseriaj suportul de cadre...imi place mult ideea cu axul/suport pentru cilindrul jugului...cum circula de sus in jos pe stalpul suportului si cu axul/suport prins pe surub ca sa poti schimba unghiul furcii fata.Si agregatul pentru partea din spate a cadrului este bine gandita cu gaurile axului spate in diferite pozitii...foarte fain. Ce tip de sudura folositi?Ce diametru are teava pentru cadruri? Folositi mai multe diametere de teava intr-un cadru? Cand fabricati un cadru fabricati numai rigide sau faceti si softail? pai cam asta a fost si ideea, ca acest suport de cadre sa poata fi folosit la o diversificare cat mai mare de aplicatii. Toate piesele care suporta/ fixeza cadrul sunt C&C machined adica la strungarite pe calculator pentru a avea o precizie cat mai mare. Alinierea toatala este incorecta (adica cap coada, suportul are o abatere de 0.2 mm ). Insa cel mai greu aspect care a fost de depasit era punctul de oscilare, adica la toata hardugheaua cu tot cu cadru sa aiba un punct de oscilare atat de usor manevrabil incat sa nu necesite multa forta fizica la invartirea lui, in functie de sudura care tre sa o faci. Cu alte cuvinde lucreaza ca un pendul gigant de peste 500 kg (cred eu ). Poate fi pozitionat in 14 pozitii diferite deoarece o sudura niciodata nu se face de jos in sus ci nuami de sus in jos! La cadruri folosim sudura TIG (Thungston Inert Gas) ca cei de la OCC dar avem si sudura in argon. Niciodata nu poti face un cadru care sa aiba toata tubulatura de aceiasi dimensiune, deoarece doar "back bone-ul" tre sa suporte atat de multa solicitare fizica si greutate incat un tub mai mic (cum e coada sau bascula) nu ar face fata. Teava pt cadruri depinde de aplicatie dar de obicei nu am lucrat cu mai mica de 25mm diametru si 3 /4 mm grosime. Deocamdata am fabricat doar rigide, dar avem tot ce ne trebuie si pentru un softail doar ca e de 2.5 ori mai multa munca. bafta dulapul ala cu scule , este impresionant pai uite ca o idee doar dulapul fara scule! a costst 5.000 eur (da ai auzit bine cinci mii) dar e Snap-ON scule cu garantie pe viata. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Decembrie 5, 2006 Autor Share Postat Decembrie 5, 2006 News from Heaven... Vin cu explicatiile mai tarziu Oinii? p.s. produsul final rezerva inca cateva surprize.... sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 criminal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) Sper sa va placa... http://www.clubemotard.com/amaro si http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Editat Noiembrie 11, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 offfffff,nebunie,old school is cool,pacat ca sunt sarac,offfffff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Nu sint fan choppere, desi imi cam plac. Adevarul ca imi plac de toate soiurile, cred ca as fi in stare sa-mi iau de la enduro pina la sport si daca se poate toate odata Ce ordine e prin atelier, credeam ca numa in jermania vezi asa ceva. Cit esti de norocos sa ai asa un job... cit te invidiez... cred ca este una din cele mai mari bucurii in viata: sa faci ceea ce-ti place si sa traiesti din asta. Tine-o tot asa! offtopic: in potocalia te poti da tot anul cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Motor Fan,la ce pret e la voi o furca springer ca aia de pe sportster? faina treaba o iesit!!! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Ianuarie 31, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2007 (editat) Nu sint fan choppere, desi imi cam plac. Adevarul ca imi plac de toate soiurile, cred ca as fi in stare sa-mi iau de la enduro pina la sport si daca se poate toate odata Ce ordine e prin atelier, credeam ca numa in jermania vezi asa ceva. Cit esti de norocos sa ai asa un job... cit te invidiez... cred ca este una din cele mai mari bucurii in viata: sa faci ceea ce-ti place si sa traiesti din asta. Tine-o tot asa! offtopic: in potocalia te poti da tot anul cu motorul? Mda intradevar face mult sa mergi la servici cu zambetul pe buze si cateodata chiar nerebdator sa termini ceva ce ai inceput cu o zi inainte. Pai eu am motor aici si pot zice ca se poate merge 365 zile pe an Iarna aici ii in jur la +3 -- + 15 grade celsius. Si in zilele naspa ploaie, atat. legat de oridinea prin atelier crede-ma ca in poze e chiar deezastru, doar ca in ultima vreme nu am mai avut timp sa le mai organizez. Multam de vorbele tale. Motor Fan,la ce pret e la voi o furca springer ca aia de pe sportster? faina treaba o iesit!!! B. Maine iti pot zice cu cat a vandu-o seful. Stiu doar ca o are de cativa ani buni de pe motorul mamei, si a reconstruit-o la un moment dat 100% ca pentru el, facandu-i si multe imbunatatiti / modificari . Tot ce e hardware e inox. Iar aspectul final i-l da mai mult powdercoatingul. De mentionat ca la produlul final al acestui sporster aka The bomber, mai lipsesc cateva detalii..... jante albe, butucuri negre, piele si burete pe scaun... etc offfffff,nebunie,old school is cool,pacat ca sunt sarac,offfffff Nu as putea sa-ti dau o suma exacta, dar credema ca a fost un motor low low budget, si un sfat niciodata sa nu crezi ca nu iti poti indeplini un vis Multa bafta p.s inca cateva fotogrfaii si clipuri http://www.clubemotard.com/som/ Editat Ianuarie 31, 2007 de Motor_Fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.