Sari la conținut

Cristian C.

Membru
  • Număr conținut

    443
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    București
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    KTM 390 Adventure '22
  • Numar Moto
    PH 69 UNN

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSF 650s k7, CBR 600 RR '07

Vizitatori Recenți Profil

2.262 citiri profil

Cristian C.'s Achievements

  1. @raikk poate se merita dublarea efortului si pentru verificarea jocului supapelor, adica mie mai groaza îmi e sa umblu la întinzător decat la capacul axelor În altă ordine de idei eu am montat și handguard-urile pe motor astăzi. În rest.. are pe ea tot ce se putea, protectii, accesorii, samd.
  2. Si eu am niste ieftinaturi sub 100 lei de vreo 2 3 ani.. n au nici pe naiba, incercate de vant și pisați de caini, multi pisați. S au mai murdărit de la lant.. le inlocuiesc mai mult ca devin jegoase decat din degradare. Urmaream si eu una premium, dar sa dau x site de lei sa se impută sau ceva, sa fie si voluminoasa, mai bine lasa. Pana si alea de la Lidl imi fac cu ochiul.
  3. Bun venit în club. De anul trecut ne am luat eu și a mea modelul acesta de la Helite, ea cu actionare mecanica, eu electronica. Ventilația e la fel ca și fără aceasta vestă.
  4. Este alegerea lui ce vrea să foloseasca pentru protejarea motorului, fie ca sunt doar estetic placute, fie ca sunt prinse cine stie cum, macar pentru cazut de pe loc sa isi faca treaba cat de cat. Bine ca se gasesc soluții.
  5. Salut. In primul rand aunt 2300lei fara taxe de import, fara vame, tva uri, etc. Posibil sa se duca in 3000 cumpărate din state. Pentru modelul tau cu atatea carene probabil firmele aftermarket scot mai multe crash pad uri, decat alte protectii.. Nu știu ce să îți raspund, dar fiind si mai nou modelul respectiv de motor, e cu atat mai complicat sa gasesti ceva bare de protecție.
  6. Ce ne facem cu brandul acesta? De fabricat nu, aia nu, cealaltă nu. Sper sa fie ceva stocuri de piese rămase până una alta.
  7. La ce consumuri menționați, mă gândesc oare ce stil de mers aveți. Cu 600RR scoteam 6.. 7L/100km la mers rapid-foarte rapid. Cu 390-ul adventure in oras se invarte pe la 3.5-4 la mers rapid. Cat despre NT.. maxim 5.5 am scos in 2.000km.. la mers mixt, si regulamentar si mai rapid, reprize, etc.
  8. Componenta se înlocuiește, janta se îndreaptă. Aventura continuă.
  9. +1 pentru ce îți dorește sufetul, ce îți place, pe care o simți mai "a ta". Restul sunt detalii, da, conteaza si detaliile, dar trebuie sa te atraga motorul respectiv, mai ales ca dai niste bani pe el.
  10. Cunoști principiile functionarii unui motor? Scanteie, aer, benzina. Filtru de aer trebuie sa ai.. scânteie trebuie sa ai, daca zici ca învârte (poate ai aruncat un ochi au la bujii). Mai ramane benzina, adica pompa, ca aia împinge benzina. Ai mai zis si nu stiu ce despre rezervor. Degeaba te ai uitat la filtrul de benzina, daca nu are ce sa curga in el. Se aude pompa cum amorseaza? Sita aia de la baza pompei o fi plina de diverse, curata, verifica si după aceea vezi. Daca nu te pricepi, mergi pana la mecanic moto, o rezolva el.
  11. Am fost cu 2 ktm uri la ei pe perioada garanției, fara nici o problema, foarte înțelegători și prietenoși, m au ajutat si cu lucrari de garanție și cu alte programari.
  12. Salut. Încep așa, am 171cm si am facut test ride cu adventure sport, cu sei confort, m am urcat pe un Africa normal, pe ambele am ajuns suficient jos, mai pe vârfuri dar cand e sa fie ghinionul, si cu talpa jos o faci de cacao. Eu am NT-ul din '25.. e groaznică șaua stock, efectiv dupa 10 min de mers/stat pe ea ma doare fundul, oasele. Am calculat o vreo luna.. pana la urma am luat șeile confort de la Honda.. nu mi se pare mare schimbare a contactului cu asfaltul. Cat despre confort.. dupa 150km m am oprit doar sa ma hidratez, la final de tură (300km) fundul meu nu a simtit ca a mers pe motocicleta. De aici mai departe tu alegi.
  13. Depinde si ce istoric are acest motor, la cei 60.000 ar fi trebuit sa aiba "niste" revizii majore pe langa cele uzuale. Ar fi posibil sa fi cedat intinzatorul distribuției, oricum ar fi la acesti km poate are nevoie de o revizie generala cu schimburile aferente. Service uri.. e plin Bucureștiul. La prima cautare pe maps sau google apar multe, mai ales la capitală. Suna si tu si vezi care are timp de motorul tau.
  14. Care este treaba cu FJR-ul? Multe persoane am auzit cu pareri/propoziții care sa conțină acest model. M-am și documentat cu ocazia asta despre aceasta motocicleta, să înțeleg și eu dacă e ceva miere în jurul lui. Pare un motor care își are locul lui, insa marele dezavantaj îl vad ca fiind faptul ca a ramas in urma cu toate, sunt modele 2024 cu tehnologie rămasă in urmă cu 10 ani. Pacat de motocicleta, mai costa si o sacoșă de bani.
  15. Mă bucur ca nu ai luat-o de rea, nu încerc sa fiu răutăcios sau ceva ci să înțelegi, să faci ce trebuie în continuare. Succes!
×
×
  • Creează nouă...