-
Număr conținut
431 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
București
-
Carnet moto din
2018
-
Motocicleta
KTM 390 Adventure '22
-
Numar Moto
PH 69 UNN
Informații profil
-
Motociclete detinute
GSF 650s k7, CBR 600 RR '07
Vizitatori Recenți Profil
2.209 citiri profil
Cristian C.'s Achievements
Collaborator (7/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
Sunet la pornire - GSXR 600 k7
topic a răspuns lui Cristian C. în Razvan-Ionutul Service si intretinere curenta
Depinde si ce istoric are acest motor, la cei 60.000 ar fi trebuit sa aiba "niste" revizii majore pe langa cele uzuale. Ar fi posibil sa fi cedat intinzatorul distribuției, oricum ar fi la acesti km poate are nevoie de o revizie generala cu schimburile aferente. Service uri.. e plin Bucureștiul. La prima cautare pe maps sau google apar multe, mai ales la capitală. Suna si tu si vezi care are timp de motorul tau. -
Care este treaba cu FJR-ul? Multe persoane am auzit cu pareri/propoziții care sa conțină acest model. M-am și documentat cu ocazia asta despre aceasta motocicleta, să înțeleg și eu dacă e ceva miere în jurul lui. Pare un motor care își are locul lui, insa marele dezavantaj îl vad ca fiind faptul ca a ramas in urma cu toate, sunt modele 2024 cu tehnologie rămasă in urmă cu 10 ani. Pacat de motocicleta, mai costa si o sacoșă de bani.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Cristian C. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Mă bucur ca nu ai luat-o de rea, nu încerc sa fiu răutăcios sau ceva ci să înțelegi, să faci ce trebuie în continuare. Succes! -
"Problema" noastră e că există varietatea asta a motocicletelor în prezentul 2025, cu fel si fel de modele, cilindree, culori. În anii ce au trecut, era mai limitat numărul lor, nu erau nici toate "adventure"-urile astea apărute mediatic. Daca vrei acum motor nou sau sh ai o mare de modele de unde sa alegi, greu, usor sa o prinzi pe cea potrivita, nu știu. De ce sa te chinui cu 300cc sau 2t sau mai stiu eu ce baba pe carburație, ca asa face x si y când exista motoare mai noi, mai bune mai comode. Va trebui sa avem grija de corpurile noastre de aici incolo ca sa mai prindem bătrânețea.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Cristian C. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Cum ți-a trecut asta prin minte? Ai măcar minimele cunoștințe de lucrat la motocicleta? Adică asta se cere la un schimb de ulei/plăcuțe. Primul pas pe care trebuia să il faci ar fi fost să scoți capacul rezervorului de lichid corespondent franei unde ai schimbat, ulterior înlocuind și lichidul.(De ce? Din experiența mea, pe spate mi s-a uzat mai mult lichidul decat pe față, iar cand am schimbat plăcuțele la jumatea materialului, lichidul era deja uzat) Încearcă totuși sa desfaci capacul rezervorului si sa schimbi lichidul, acum ca tot ai desfăcut furtunuri si ai facut o de oaie. -
Ecran cu Android Auto si CarPlay
topic a răspuns lui Cristian C. în Marius Mihasanul Accesorii after-market pentru motociclete
Dacă la NT zic că am android auto și apple carplay înseamnă că sunt norocos sau că mă laud? Consumă cam 3-4% baterie din telefon /100km cu waze sau maps în funcțiune. Dacă folosesc alte aplicații mai sofisticate scade bateria ca și cum aș folosi normal telefonul în suport pentru navigat. Altfel aș fi ales Garmin x2 dacă nu aș fi avut opțiunea asta. -
Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge. Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort.
-
Salut! Văd că topicul e pentru Adventure și Touring. Când cauți motor pentru touring te uiți spre jante 17" în principiu, cele de 18,19,21" având justificarea că trec mai ușor peste gropi, lemne și borduri. Nu zic eu, ce m-am documentat. Acum în funcție de preferința fiecaruia, care în majoritatea timpului e dată de buget, se face orientarea spre 40cp, 70cp sau 100+. Că se folosesc la plimbat cu sau fără bagaje/pasager ambele categorii, asta este, la fel de bine o fac mulți cu naked-uri, sportive sau scutere. Cel mai important e să știe cumpărătorul la ce folosește motocicleta pe care și-o dorește, pentru că mulți vor și își ia supersport pentru că arată într-un fel și vor să demonstreze ceva, dar tot ei jelesc când se trezesc la o plimbare pe Transfăgărășan, Transalpina sau până la Timișoara, Iași etc. Compromisul mi se pare altă mizerie folosită tot mai des. Pierdere de timp ai bani, ca mai devreme sau mai târziu să se ajungă tot la o variantă de motocicletă mai potrivită nevoilor fiecăruia. Așadar, cilindreea, cardanul, kilogramele, culoarea sau brandul motocicletei sunt în funcție de bugetul, înălțimea, vârsta, experiența si kilogramele fiecaruia. Mie îmi place ceva, ție altceva, lui ce imi place mie, altcuiva ce nimanui nu îi place.
-
1.Mi-a scăpat. 2.Era o forma de comparație. Într-adevar, șaua trebuie neapărat schimbată, ca mai proastă n-am avut sub poponeata, parca ai călători pe o bordură efectiv, cei 2 cilindrii își fac treaba, 112nm mișcă, iar lanțul.. cardanul.. preferințele fiecaruia. Daca aveam 20.000 ma uitam la Triumph 1200, dar nu am avut.
- 51 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Poate fi constructiv, cumva mă identific cu omul când m-am decis sa cumpăr ktm ul 390 adventure în urma cu 2 ani pentru motivele menționate de el: -touring -offroad ocazional (adică drum fără asfalt mai mult decât mers prin padure) -întreținere minimă Dintre toate acestea touring-ul s-a concretizat 95% pe asfalt și partea cu întreținerea. Așadar.. modelul unei motociclete orientat spre denunirea de adventure își are explicația doar pentru drumuri mai proaste pe unde vrei să te limbi (Transfăgărășan, alte drumuri din infrastructura României) Într-adevăr, pentru omul de rând e suficient, însă a fi motociclist nu se oprește doar aici (că de aceea nu lăsăm o motocicletă stock și continuăm să investim în toate accesoriile posibile pentru ea) așa am ajuns și eu la aceeași motocicletă potrivită pentru touring ca și precedenta, NT1100. De ce? Pentru că mai bine te deplasezi din A în B cu un Mercedes decât cu un Logan. Nu e motiv sau argument de înlocuit un motor, însă s-a întâmplat intr-un final, de la 5.000 la 16.000 prețul fiecăreia (deci nu se mai pune problema să o alegi doar pentru că e mai ieftină pentru ce oferă). Până ne identificăm cu ce motor ne potrivim, mai schimbăm diverse modele, poate acum e bun MT 450, în viitor poate va deschide topic cu suzuki 1000GT sau bmw 1300GS sau vreun FJR sau Tracer9GT ș.a.m.d.
- 51 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
SISTEME AUDIO-INTERCOM-BLUETOOTH-HANDS FREE-Discutii Generale
topic a răspuns lui Cristian C. în Axa cu Scameul Discutii Generale
Nu pleacă niciunde un intercom de cateva grame/zeci de grame aplicat pe casca cu banda 3m. -
Am facut numai 850km, vreo 200 cu pasager. Pentru mers solo preferinta mea e modul rain, mi-e mai plăcută la condus. Cu pasager, puterea maxima, sisteme pe minim, nu simți nici pasagerul și e foarte sprintenă, însă șaua e o glumă proastă, nu am mers pe ceva mai nașpa. (Am avut bandit, 600RR, ktm-ul, fiecare muult mai confortabile) Incă mai cântăresc variantele, să vad ce aleg, sa confort honda sau retapitare existenta. Prefer întotdeauna pentru naveta/mers oras si imprejur ktm-ul, Nt-ul pentru 200km+ la drum lung.
- 51 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Te salut si pe tine si pe ceilalți! Majoritatea motoarelor suporta pe subframe pe la 190kg sarcina. Referitor la ce ai adus in discuție.. poate te ajuta experiența mea cu 390-ul adventure de la ktm. Am fost vara trecuta in Albania, cu pasager si bagaje ~ 60kg+60kg+20-30kg.. pentru touring a fost ok. OK si atât. Au fost pe la vreo 3.200km totalul, cu drumuri bune, porțiuni fara asfalt, dar nare parte asfalt. La depășiri se comporta rezonabil, trebuiau "pregatite" iar in portiunile de urcare prin Macedonia nu puteam depasi uneori 90 in full gas. Altfel.. ma deplasam lejer cu 90-110. In depășiri urca spre 120-130 daca se impunea. Suspensia setată corespunzător, parbriz înlocuit si sei retapițate, cam astea au fost modificările de confort. Au contat. Ceva mai multa putere conteaza mult pentru astfel de plimbări. Mi am achiziționat si un NT1100 pentru plimbările de anul ăsta, tocmai pentru a compensa neajunsurile unui motor de capacitate mica, ieftin s.a.m.d.
- 51 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
topic a răspuns lui Cristian C. în Dan Nastaseul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, suni la o reprezentanță honda si pui sa verifice seria motorului tau. Daca se încadrează, te programează sa te rezolve