Sari la conținut

Cristian C.

Membru
  • Număr conținut

    477
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    București
  • Permis moto din
    2018
  • Motocicleta
    KTM 390 Adventure '22; HONDA NT1100 '25
  • Numar moto
    PH 69 UNN, PH 24 PSB
  • Club
    Red Knights Romania 1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSF 650s k7, CBR 600 RR '07

Vizitatori Recenți Profil

2.498 citiri profil

Cristian C.'s Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Spre surprinderea mea, la 1700lei cat am dat pe ea, calitatea materialelor e foarte buna, functionalitatea ei e închegată, etanseaza corect, interiorul e foarte calitativ si placut, similar cu o perna in jurul capului. Varianta carbon vine si cu viziera neagra inclusa si pinlock.
  2. Salut, eu am si fullface si modulara. La modulara am vrut exclusiv mecanismul LS2/Shark, cu mutarea barbiei pana spre ceafa. Am ales LS2 advant x carbon fiind mai potrivita pentru mine. Este silentioasa cat casca fullface si mult mai confortabila. Asta e experienta mea.
  3. Mă bucur că ai ajuns la o concluzie. Cel mai important e să-ți creezi încrederea în anvelope/motocicletă. Restul ține de abilitățile tale și de competența motorului.
  4. Asa este, dar costa 210€ si mi e cam greu sa dau acum atata pentru o acceleratie..
  5. Am desfăcut tot cablajul, am verificat mufe, am curatat, dat cu spray de contacte. Cablurile sunt trase larg, fara sa se sugrume sau sa atinga. Daca mai la inceput de an erau 50/50 sanse sa faca figuri acum sunt 100% sa nu o pot folosi.
  6. N am avut probleme cu senzorul de la cric, mai mult cu jocul prinderii, am pus o saiba si sta mai solid. Cat despre utilizarea motorului, nu in mai pot folosi deloc, aduna doar praf. Motivul, accelerația care nu mai functioneaza. lv_0_20251029160120.mp4 Am vrut sa ii dau un jet cu apa la spalatorie sa iau praful de pe el sa il depozitez undeva dar n am reusit sa l scot din parcare.
  7. Dacă zici că ai senzori de presiune, important e să nu ai pană. În rest, să ai presiune în ele cât e recomandat, minim-maxim, și sănătate. La mers sportiv, presiunea urcă cu 0.3 bar. Altfel, nu văd semne de alarmă sau atenție sporită să ai la anvelope.
  8. Din completările profilului înțeleg că ești începător și nu îți e teamă de vremea mai rece pentru plimbat cu motorul sau naveta. Părerea mea umilă este că atenția ta la presiunea pneurilor este irelevantă; contează mai mult prevenția și abilitățile tale în a conduce motocicleta decât obiectul în sine.
  9. Mă bucur că ai ajuns la o concluzie după toată discuția acestui topic. Cel mai bine e să-ți găsești singur ce ți se potrivește. Pare că ești pe calea corectă. Succes!
  10. 1. Schimba amicul, cu aberațiile lui. Poate la motoare din anii 80 se faceau manevre de genul cu uleiul. 2.Unii veterani au tot motoare din era veteranilor si conceptii invechite precum ai scris in final mai devreme. 3. Partea asta e cea mai apropiata de realitate. Bonus: evident ca fiecare din 100 motocicliști are o preferință personala, o vascozotate preferata. In manual sunt recomandari. Mai rau te incurca parerile unuia si altuia. Gaseste un ulei al tau(adica alegere personala) care iti place si aia e.
  11. Da, s-a resoftat pe dyno, s-au facut tot felul de teste. La Silviu Novac, SKR Super-Bikes Tech Garage. Nu m-am complicat cu evacuari nu știu de care, filtre, sonde anulate sau ceva. Mai ales ca e extrem de greu de umblat la cele 2 filtre de aer in ideea de curățat mai des fata de schimbat cele stock la 12k.
  12. Salut. Nu mai deschid alt topic, scriu aici ca subiectul e acelasi. Am facut resoftare la motocicleta personala, Honda NT1100. Am postat pe forumurile dedicate, sa informez pe cei care au avut idei spre asta, care isi doresc, sau pentru pura informare. Rezultate!? stock: 96cp 107nm la roata (102cp si 112nm de producator la ax/motor) dupa: 108cp 125nm la roata. Scopul? Sa elimin temperaturile mari periculoase din camera de ardere generate de amestecul scazut din fabrica, eliminarea smuciturilor la viteza mica si foarte mica in treapta 1-2. restul sunt doar bonusuri, ca trage cum trage sau cifrele de mai sus. Informatii am studiat, m-am documentat ce inseamna amestec sarac, ce inseamna bogat, pro-contra, principii de functionare. Intrebarea mea e, de ce sunt persoane care aduc tot felul de argumente penibile cand le sunt prezentate astfel de informatii? Ca "nu ai cumparat motorul care trebuie" ca "o sa crape motorul la 50k km" ca "emisiile ce zic" s.a.m.d. Tind sa cred ca sunt invidiosi doar.. Alte info relevante .. filtre stock, totul stock, pret 3,000 lei.
  13. Stimate client, In cadrul activității noastre continue de monitorizare a calității, am identificat existența unui posibil defect în cazul unor motociclete Honda CB1000S/SPS, CB750AS, CMX1100A2S/AS, XL750S, CRF1100A3S/AS/A4S și NT1100AS, modele 2025, comercializate de Honda Trading România. INFORMAȚII IMPORTANTE – ACȚIUNE DE RECHEMARE ÎN SERVICE Posibilă scurgere a uleiului de motor În cadrul activității noastre continue de monitorizare a calității, am identificat existența unui posibil defect în cazul unor motociclete Honda CB1000S/SPS, CB750AS, CMX1100A2S/AS, XL750S, CRF1100A3S/AS/A4S și NT1100AS, modele 2025 și comercializate de Honda Trading România. În unele cazuri, în timpul rulării, uleiul scurs poate ajunge pe anvelopa din spate și poate provoca alunecarea și căderea motocicletei. https://honda-moto.ro/verificare-serie-sasiu/?+3pv
  14. La tv au zis ca in primele 5 lapuri trebuie sa faca ambele long lap. Dar nu in primul de la start. In primele 3 primul si in următoarele 2 pe celalalt.
  15. Am o presimțire ca si Honda si BMW si ce or mai fi au la bază vreun Castrol, Motul..
×
×
  • Creează nouă...