Sari la conținut

Cristian C.

Membru
  • Număr conținut

    441
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    București
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    KTM 390 Adventure '22
  • Numar Moto
    PH 69 UNN

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSF 650s k7, CBR 600 RR '07

Vizitatori Recenți Profil

2.225 citiri profil

Cristian C.'s Achievements

  1. Bun venit în club. De anul trecut ne am luat eu și a mea modelul acesta de la Helite, ea cu actionare mecanica, eu electronica. Ventilația e la fel ca și fără aceasta vestă.
  2. Este alegerea lui ce vrea să foloseasca pentru protejarea motorului, fie ca sunt doar estetic placute, fie ca sunt prinse cine stie cum, macar pentru cazut de pe loc sa isi faca treaba cat de cat. Bine ca se gasesc soluții.
  3. Salut. In primul rand aunt 2300lei fara taxe de import, fara vame, tva uri, etc. Posibil sa se duca in 3000 cumpărate din state. Pentru modelul tau cu atatea carene probabil firmele aftermarket scot mai multe crash pad uri, decat alte protectii.. Nu știu ce să îți raspund, dar fiind si mai nou modelul respectiv de motor, e cu atat mai complicat sa gasesti ceva bare de protecție.
  4. Ce ne facem cu brandul acesta? De fabricat nu, aia nu, cealaltă nu. Sper sa fie ceva stocuri de piese rămase până una alta.
  5. La ce consumuri menționați, mă gândesc oare ce stil de mers aveți. Cu 600RR scoteam 6.. 7L/100km la mers rapid-foarte rapid. Cu 390-ul adventure in oras se invarte pe la 3.5-4 la mers rapid. Cat despre NT.. maxim 5.5 am scos in 2.000km.. la mers mixt, si regulamentar si mai rapid, reprize, etc.
  6. Componenta se înlocuiește, janta se îndreaptă. Aventura continuă.
  7. +1 pentru ce îți dorește sufetul, ce îți place, pe care o simți mai "a ta". Restul sunt detalii, da, conteaza si detaliile, dar trebuie sa te atraga motorul respectiv, mai ales ca dai niste bani pe el.
  8. Cunoști principiile functionarii unui motor? Scanteie, aer, benzina. Filtru de aer trebuie sa ai.. scânteie trebuie sa ai, daca zici ca învârte (poate ai aruncat un ochi au la bujii). Mai ramane benzina, adica pompa, ca aia împinge benzina. Ai mai zis si nu stiu ce despre rezervor. Degeaba te ai uitat la filtrul de benzina, daca nu are ce sa curga in el. Se aude pompa cum amorseaza? Sita aia de la baza pompei o fi plina de diverse, curata, verifica si după aceea vezi. Daca nu te pricepi, mergi pana la mecanic moto, o rezolva el.
  9. Am fost cu 2 ktm uri la ei pe perioada garanției, fara nici o problema, foarte înțelegători și prietenoși, m au ajutat si cu lucrari de garanție și cu alte programari.
  10. Salut. Încep așa, am 171cm si am facut test ride cu adventure sport, cu sei confort, m am urcat pe un Africa normal, pe ambele am ajuns suficient jos, mai pe vârfuri dar cand e sa fie ghinionul, si cu talpa jos o faci de cacao. Eu am NT-ul din '25.. e groaznică șaua stock, efectiv dupa 10 min de mers/stat pe ea ma doare fundul, oasele. Am calculat o vreo luna.. pana la urma am luat șeile confort de la Honda.. nu mi se pare mare schimbare a contactului cu asfaltul. Cat despre confort.. dupa 150km m am oprit doar sa ma hidratez, la final de tură (300km) fundul meu nu a simtit ca a mers pe motocicleta. De aici mai departe tu alegi.
  11. Depinde si ce istoric are acest motor, la cei 60.000 ar fi trebuit sa aiba "niste" revizii majore pe langa cele uzuale. Ar fi posibil sa fi cedat intinzatorul distribuției, oricum ar fi la acesti km poate are nevoie de o revizie generala cu schimburile aferente. Service uri.. e plin Bucureștiul. La prima cautare pe maps sau google apar multe, mai ales la capitală. Suna si tu si vezi care are timp de motorul tau.
  12. Care este treaba cu FJR-ul? Multe persoane am auzit cu pareri/propoziții care sa conțină acest model. M-am și documentat cu ocazia asta despre aceasta motocicleta, să înțeleg și eu dacă e ceva miere în jurul lui. Pare un motor care își are locul lui, insa marele dezavantaj îl vad ca fiind faptul ca a ramas in urma cu toate, sunt modele 2024 cu tehnologie rămasă in urmă cu 10 ani. Pacat de motocicleta, mai costa si o sacoșă de bani.
  13. Mă bucur ca nu ai luat-o de rea, nu încerc sa fiu răutăcios sau ceva ci să înțelegi, să faci ce trebuie în continuare. Succes!
  14. "Problema" noastră e că există varietatea asta a motocicletelor în prezentul 2025, cu fel si fel de modele, cilindree, culori. În anii ce au trecut, era mai limitat numărul lor, nu erau nici toate "adventure"-urile astea apărute mediatic. Daca vrei acum motor nou sau sh ai o mare de modele de unde sa alegi, greu, usor sa o prinzi pe cea potrivita, nu știu. De ce sa te chinui cu 300cc sau 2t sau mai stiu eu ce baba pe carburație, ca asa face x si y când exista motoare mai noi, mai bune mai comode. Va trebui sa avem grija de corpurile noastre de aici incolo ca sa mai prindem bătrânețea.
  15. Cum ți-a trecut asta prin minte? Ai măcar minimele cunoștințe de lucrat la motocicleta? Adică asta se cere la un schimb de ulei/plăcuțe. Primul pas pe care trebuia să il faci ar fi fost să scoți capacul rezervorului de lichid corespondent franei unde ai schimbat, ulterior înlocuind și lichidul.(De ce? Din experiența mea, pe spate mi s-a uzat mai mult lichidul decat pe față, iar cand am schimbat plăcuțele la jumatea materialului, lichidul era deja uzat) Încearcă totuși sa desfaci capacul rezervorului si sa schimbi lichidul, acum ca tot ai desfăcut furtunuri si ai facut o de oaie.
×
×
  • Creează nouă...