-
Număr conținut
1.516 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
1290-S
Informații profil
-
Motociclete detinute
600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S
Vizitatori Recenți Profil
1.985 citiri profil
LimpTA's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
16. Motul Grand Prix of Japan 2022
topic a răspuns lui LimpTA în Kagemushaul Competitii Internationale
Si-a propus doar sa termine, probabil testeaza componente. Am vazut ca avea bascula de aluminiu -
Functioneaza daca vrei sa primesti vizualizari de la copilasi. Sau pe partea cealalta de la adulti cu diverse tipuri de retard. Cam ala e 'demograficul'. Acum ca efectiv oricine are o camera la indemana sau pe casca, motociclismul autohton ar fi putut fi ceva tare de tot, ca avem de toate in tara asta ca sa faci continut pe care altii l-ar invidia. Doar caaa... din nefericire mana intinsa la o lingura de ciorba aka vizualizari si/sau niste centi de la youtube, contureaza motovlogul in forma actuala Goana dupa atentie cu orice pret reflecta probabil niste traume mai adanci din copilarie, doar ca acum ai ocazia sa-i si vezi pe toti daca esti interesat :)))
-
Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021
topic a răspuns lui LimpTA în utzi22ul Discutii generale
Si a mea trage. "Asa face ele" . Te pacaleste si inclinarea drumului dar mai toate trag dreapta Steph a desfacut roata stpate si-a ajustat distantierele pentru intinderea lantului cu sublerul pe ambele parti si zice ca a lui nu mai trage. Eu am tot pus gradatiile alea fix pe fix (fara subler) si a mea tot trage. Cand am servisat furca ma asteptam ca odata desprinse telescoapele si realiniate triplele de jug cum trebuie sa nu mai faca. Aparent la fel trage. Si cu gume noi si fara. N-am stat sa-mi mai bat capul. Atat timp cat gumele se tocesc cum trebuie e ok. Guma fata oricum se va toci mai mult pe partea cu maneta de ambreiaj din aceleasi considerente cu inclinarea drumului. Mai e o chestie pe care fiecare posesor de KTM ADV 1000cmc+ ar trebui s-o stie: La viteze intre 60-80kmh mai ales pe decelerare e un sweet spot unde incepe ghidonul sa scuture ca un fel de mini voblaj daca iei ambele maini de pe el. Chestia asta se intampla din 2 motive, oricare sau cumulate: 1)striatiile gumei in timp fata se tocesc intr-un mod in care induc acest trepidaj. Efectul dispare cand pui guma fata noua 2) topcase-ul mai ales cand esti singur actioneaza ca o vela (opusul downforce) si iti strica incarcarea pe roata fata inducand acest voblaj fix la vitezele alea 60-80kmh Nu te apuca sa umbli la motoreta ca au schimbat baietii pe afara rulmenti de jug, furci, rulmenti de roata etc si era de fapt de la topcase -
Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021
topic a răspuns lui LimpTA în utzi22ul Discutii generale
Si lateralele originale cat si topcaseul KTM sunt facute tot de shad. De-aia si SH59 de aluminiu merge perfect cu lateralele de KTM Doar ca topcaseul original are un design mai ciudatel, e dublu ca pret si e mai mic decat SH58/9 care are avantajul de-a fi extensibil intre 36 si 58L. Topcase-urile mici de sub 30L pe care le primesti la scuter cand il inchiriezi in Grecia am exclus din start sa pun pe-o mobra cu care faci concedii. Nu incape nici o sticla de 2L de apa in ele. Nu mai vorbesc de situatiile in care pleci in plimbare 2-3 zile si nu se preteaza iei lateralele dupa tine, prin urmare ajungi sa bagi totul in topcase. Iar laterale aftermarket ai neajunsul ca iti maresc considerabil latimea. Esti un fel de Can-Am -
Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021
topic a răspuns lui LimpTA în utzi22ul Discutii generale
la modelul tau, placa de plastic a shad-ului se prinde direct pe placa de aliaj a coditei, fara alta placa intermediara extra. -
Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021
topic a răspuns lui LimpTA în utzi22ul Discutii generale
-
Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021
topic a răspuns lui LimpTA în utzi22ul Discutii generale
Felicitari pentru achizitie! 1290-ul nou e super misto dar gumele cu care vine ii iau grav din performate, feeling/incredere si in cele din urma zambete sau ranjete de-ale tale sub casca. Terra Force alea sunt niste mizerii ordinare. Eu am 1290 2017, iar un prieten il are pe asta nou ca al tau. M-am dat in mai multe randuri on/off sarind de pe a mea pe-a lui la diferite plimbari si gumele sunt horror. Dupa ce le-a dat jos si a pus Road6 a zis ca i s-a schimbat motoreta A fost cea mai proasta decizie a KTM sa renunte la Pirelli cu care venea inainte, s-au zgarcit la costuri fix la gume. Daca ti se pare ca in unele cazuri ii atingi limita, gandeste-te ca poate de 2 ori mai mult cu alte gume. Ar mai fi o chestie ca trebuie sa demontezi jumatate de motoreta dpdv plasticaraie daca vrei sa iti pui proiectoare(ca sa ai acces la mufele de ACC). Compenseaza cu faptul ca acum filtrul de aer e la indemana si nu mai trebuie sa demontezi aceeasi jumatate de motoreta ca sa-l schimbi (cum era modelul dinainte) In rest apa, paie si bataie. Motorul in sine e tanc, au baietii pe afara 200-300K cu ele. -
au fost suficiente si alea din moment ce majoritatea a inteles ca daca esti luat prin surprindere iti dublezi sau chiar triplezi distanta de franare. Prin urmare trebuie atat de mult, des si divers exersat incat dozajul sa devina reflex (la motocicletele fara abs). Iar cei care au venit acolo au fost cei care si-au pus intrebari sau macar curiosi, chiar daca rezultatele au fost realiste, adica slabe la inceput. De ceilalti, adica majoritatea covarsitoare care circula pe strada si pentru care motociclismul nu mai are secrete , nici nu are rost sa mai aduc in discutie. Ne supraapreciem pana ajungem sa ne facem pachet pe la parade...
-
N-am postat in niciun duh bre, posibil sa fi luat personal treaba cu cunoscutul motoretei care facea fererire la cei care fac plici. Desigur ca motoretele franeaza diferit functie de tipul si constructia lor. Tocmai de-aia proverbele scoase din contex nu spun nimic. Acum e adevarat ca in ziua de azi lumea vrea direct solutii sau raspunsuri simple ca sa nu mai sa aprofundeze, tocmai de-aia prind sintagmele cu "motul", "2ct" etc. Habar n-am ce mai face racerii de bulevard in ziua de azi dar daca e vorba strict de sportive in situatii mai serioase, tot frana fata e baza, problema e ca trebuie stapanita cum trebuie. Ca un mic exemplu practic, mai acum vreo 4-5 ani nu mai stiu, facusem o aciuare ad-hoc in spate la ikea pentru niste franare de urgenta in limita a X metri, in urma unui topic de pe aici. Primele incercari ale unor baieti de atunci care au sarit pe frana spate, au rezultat in faptul ca s-au dus sanie de nu s-au mai oprit. In ceea ce priveste on-topic, daca innozi fata ABS-ul nu te salveaza. Am cornering pe una dintre mobre si garantez oricui ca nu vrea sa-l testeze pe inclinat pe drumurile publice Ajungi prea repede in situatia in care nu te salveaza 'calculatoarele'.
-
N-am timp de cheltuit prea mult cu baietii odihniti de pe forum ma oboseam sa ma antrenez in discutii acum 5-10 ani. Dar "poate peste niste ani" cand ies la pensie am putea relua, dac-o mai fi cineva p-aici si plictiseala va fi mare...
-
Atat timp cat sunt scoase din context, 'proverbele' astea nu spun nimic. Doar alimenteaza ideile alea de gasca noasta e mai desteapta decat gasca voastra. Valabil pentru oricare tabere. Pe partea cealalta au fost si accidente destule de bajeti cu urme de spate blocat muuulti metri, care au facut plici, cand poate i-ar fi ajutat mult mai mult sa stie care-i treaba cu franarea eficienta. Treaba asta ti-o cam zice si constructorul functie de discurile cu care iti echipeaza agregatul, dar aici intram in chestii de cunoscut motoreta.
-
Greu cu instruitul la noi. Maxim sa starnesti curiozitatea cu vreun challenge cum am facut cu franarea de la 50kmh in spate la ikea Lumea acum e plina de convingeri deja dinainte sa se intrebe daca au ei lipsuri sau probleme.
-
Sunt anumite aspecte pe care riderii pro-ploaie ori nu vor sa le ia in seama, ori le baga sub pres ca sa minimizeze riscurile. In special treaba cu rugozitatea care de fapt nu exista la noi, mai ales in oras si pe drumurile intens circulate, neasfaltate de ceva vreme unde s-a ajuns sa te bronzezi de la sosea. Drumurile noastre sunt tabacite vai mama lor, apa nu se mai scurge, baltile persista mult mai mult decat pe sosele normale la cap, alea de mai merge lumea prin vestul europei si se mira ca la aia tine blanao, ba chiar te poate prinde si inceputul ploii acolo si totusi asfatul e foarte bun, matuit, poros, nu balteste. De Bucuresti nu mai zic, ca e un fel de linoleum, nu se poate numi asfalt. La fel si la bulgari, sa vezi ce misto e sa te prinda ploaia pe drumul ala de Veliko si tu sa vrei sa iei curba iar motoreta sa se duca unde vrea ea Sau la noi pe serpentinele tabacite de camioane unde iti fug ambele roti juma' de metru mai incolo pentru ca de ce nu, cu aceleasi gume cu care pe alte drumuri(alea normale la cap) poti face stoppie pe aceeasi ploaie. Baiatul a murit intr-o curba, pe un drum judetean, dintr-un sat. Contraexemplele ar trebui sa fie tot din acelasi film, altfel comparam mere cu pere. tot ce-ar trebui de invatat din tipicul asta e ca, din nou, trebuie sa te adaptezi la conditiile de drum indiferent cat de incet te forteaza situatia sa te deplasezi. Te prinde ploaia, asta e, bineinteles ca se poate merge, doar ca nu se poate merge fluierand.
-
Apropo de limite, la fel ca Niko nu am cautat niciodata ploaia dar la drum lung cred ca am avut 'sansa' sa prind cel putin 20 pana acum. O fi stupid dar mi-am format un obicei sa fac un check cu cizma pe asfalt si surpriza: in 100% din cazuri sub talpa a fost mult mai ghetus decat lasau impresia anvelopele. Fata de uscat nu mai zic ca diferenta era colosala. Dupa fazele astea mereu am redus viteza drastic sau in unele cazuri oprit pana trec siroaiele. Impresia lasata de ghidon(fara testul cu talpa pe jos) ma pacalea sa merg mai tare decat trebuie pentru ce era sub mine. Beleaua poate sa vina imediat. Gumele de touring prietenoase cu ploaia mi se par mai mult marketing. Daca luceste drumul in soare, fii sigur ca pe ploaie va fi horror. Ar mai fi o chestie ca ploile din ultimii ani fiind mai mult furtuni, par ca greseaza carosabilul in loc sa-l spele precum ploile de durata. Asfalt din asta rugos turnat ploaspat care dreneaza apa n-am prins niciodata, o fi la altii poate, nu la noi. Iar in Europa pe autostrada unde zici ca e mai decent, o ploaie de 8h de la Belgrad la Rijeka m-a linistit cu mers din asta "pe orice vreme".
-
+1 la asta. De ceva ani, la mers in afara am observat mirajul asta in care intri ca reflex. Par lucrurile meh, pregatire psihica inainte de tura... zero. Arunc repede chestiile in topcase cu 30min inainte dimineata si ii dau bataie pe aceleasi drumuri boring, cel putin primii 100-300km din Bucuresti catre orice punct, pentru ca le-am mai facut de 1 milion de ori. Ma uit atent in fata si totusi 'dorm'. Si nu pentru ca ma venerez ci pentru ca efectiv nu pare nimic nou. Si aici te poate fura. Versus un trackday la pista(unde paradoxal asfaltul e identic) - fac bagajele cu 2 zile inainte, le mai verific de 5 ori intre timp si am mindsetul continuu preocupat de cum sa fiu brici acolo, starea motoretei, presiune gume, hidratare, focus, etc. Imi pare rau de el. Nu impartaseam neaparat concluziile recenziilor lui unde mereu castiga BMW, insa i-am urmarit cu interes expeditiile si turele. Avea infinit mai multe de povestit decat altii care fac videouri din scandal.