Sari la conținut

ALEX-Guzzista

Super Membru
  • Număr conținut

    2.179
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu am

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Permis moto din
    1989
  • Motocicleta
    Moto Guzzi V7 Special 2023
  • Numar moto
    B-xxx-GUZ
  • Club
    Celor cu 2 in V

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA,JAWA,IJ PLANETA,SUZUKI DR 650,SUZUKI TL 1000 R,Suzuki Intruder M800
  • Alte autovehicule si vehicule
    Dacia Logan,din patriotism! Mercedes Sprinter,Iveco Daily,Fiat Ducato...

Vizitatori Recenți Profil

11.046 citiri profil

ALEX-Guzzista's Achievements

  1. ALEX-Guzzista

    Negrutz

    Colegul are un stil de a scrie mai “poietic”,care lasa loc de interpretari si subintelesuri …. Noi suntem fani date tehnice,accesorii,turatii,cupluri si alte chestii exacte. Poate se da dupa noi…. Daca in loc de igrasie zicea mucegai era altceva,mucegaiul poate fi si folositor…. E ca in povestea aia cu sarea in bucate. Daca te ai referit la noua achizitie,e foarte urat ce ai spus. Aici sunt iubitori ai motoarelor,ai inceput cu stangul,din pacate. Te -ai suparat degeaba. Postarea ta nu are umor….deloc Pt.umor e un topic dedicat. Nu ne-am simtit lezati,au fost multi care au scris mult mai rau decat tine,si tot ei s-au suparat ca nu i-am inteles si aprobat…..doar ca e total aiurea ce ai scris si cum te-ai exprimat. Daca postai serios si strict un subiect cu motoare pe un forum de poezii,epitete,scriitori si alte chestii ,sigur erai si acolo neinteles. Marea calitate a unui om este sa isi recunoasca greselile si sa caute sa le indrepte si mai ales sa nu le mai repete. Referitor la achizitea,sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca numai bucurii. Sa o iubesti ca pe o amanta,nici o femeie nu te tavaleste asa cum o face o motocicleta…
  2. Poate a contat si faptul ca e adusa din Olanda,din cate stiu eu acolo e o mare problema cu salinitatea aerului,candva am vrut sa cumpar un Sprinter duba,adus din Olanda,avea rugina inclusiv in cabina,pe dedesubt nu mai spun. Conteaza si cum a fost folosita acolo masina,una e sa fie de familie ,alta e sa fi fost taxi sau de inchiriat. De frica asta,nu cumpar auto,moto decat de la primul proprietar care a luat-o de noua din Romanica,ma uit si la moto,aduse din Canada si Sua,mai ieftine ca din Germania sau Romania,zici ca acolo sunt tarile "binefacatorilor"
  3. Nasoala experienta,asta e riscul masinilor luate pe nevazute la licitatii. Chestia cu bateria va fi principala problema la masinile electrice,dar vor aparea si aici produsele "aftermarket"care le va mai prelungi viata la "batranete"
  4. Sanatate si Sarbatori cu bine. Asfalt Uscat in anu ‘care vine
  5. Atat timp cat te strecori civilizat,fara a tura motorul excesiv sau claxon si cu viteza mica ,eu zic ca e ok. Asta vara am prins in fiecare Duminica seara coada de cativa km la Taxare pe A2. Daca as fi stat in coloana schimbam motorul dupa fiecare plimbare,Guzzi are racire libera. Iar afara erau 30 grade la ora aia. E greu de prins aia,nu au numere ,daca da sa-l opreasca ,o ia pe trotuar si la revedere. Bine că stătea la semafor…. Viitor motociclist cu MIAR din prima zi… Nu poți să-l altoiești că intri la belea… Dacă era Militia de pe vremuri era băiat cuminte… Părinții sunt principalii vinovați in prima faza,dar mai sunt si familii divortate sau parinti cu probleme : Alcool,droguri sau păcănele ….copilul e ultima lor grijă. Ca să-i prindă pe ăștia doar urmăriți pe camerele de trafic și săltați când stau pe loc cu polițiști în civil, se vede clar că au viteză cat o mașină sau chiar mai mult… Dar e complicat pentru autoritățile noastre.
  6. Belea mare cu pasiunea moto care incepe cu Mobra,sunt cativa pe aici care asa s-au "infectat "si se "chinuie"de zeci de ani sa scape de "boala"si tratamentul e scump ca boala evolueaza in susul CmC si CP. Mobra e frumoasa asa cum a facut-o fabricantul. PS:Cu completarea profilului ai reusit ceva sau nu vrea sa "porneasca" !
  7. In niciuna dintre ele nu merita sa investesti bani ca sa le repari,iti trebuiesc scule,prese si ceva cunostinte de mecanica specifica motoarelor de moto in 2 timpi ! Poate doar sa gasesti un motor complet functional si compatibil cu crossul chinezesc
  8. Cross-ul banuiesc ca este chinezarie ... Toate motoarele de mica capacitate,chiar si cele de sub 500 cmc sunt de obicei abuzate de proprietari,vor performante de 1000 cmc din 500. Motor mic si bun,e sa il ai tu de nou si sa tragi de el atat cat trebuie...
  9. O fi gasit (primit) vreo Mobra si vrea sa-i dea capat la vitezometru... Radem,glumim..dar nu prea ai ce sa-i faci,asta luand in considerere ca acel motor de 50 cmc si 4 CP este in parametri de fabrica,ceea ce e greu de crezut. Sunt niste socoteli foarte exacte acolo,referitor la carburatie,rezistenta pieselor interne..etc Pe vremuri existau cluburi sportive de karting care mareau motorul la 80 cmc ,dar motoarele alea rezistau cateva curse,erau ingineri care se ocupau de asta,aveau utilaje,bancuri de probe...etc si multe motoare de stricat... Daca ....sa zicem...ca ai o Mobra care arata impecabil,si acte la ea,o poti vinde si cu acei bani iti iei ceva cu motor mai mare.
  10. A plecat sa caute traducere la ce a zis colegul Pinnochio…..
  11. Politicienii merg cu electrice,sau cu motoare de 900,1000 cmc ?? Sau cumva ca V 10-V 12 biturbo ?? Sunt scarbit de cate masini occidentale Euro 5 cu fum vad pe strazi si circula nestingherite,de acolo ar trebui inceputa lupta pt.poluare,dupa aia curatenia pe strazi,nu stropit degeaba,infrastructura..etc Schimbata mentalitatea soferilor de a conduce,ma uit la unii...accelereaza ca sa puna frana..cum am mai spus,stationarea cu motorul oprit..etc Am avut Dacie 1300 cu Gpl pe carburatie si 1310 Li,pe injectie monopunct,nici nu incercam sa le pornesc direct pe Gpl. Ambele au avut instalatie BRC-Italy,erau varf de gama atunci Mai depindea si de modelul de instalatie,mai de buget,sau premium.. Posibil avea amestec bogat in Gpl,asa cum unii se incapatanau sa porneasca fara soc,la motoarele pe carburatie,porneau dar greu si dupa aia se vaitau ca masina consuma mult....nivel mare de benzina in carburator... Daca fabricantul a pus socul,nu la pus degeaba....asa si cu Gpl-ul
  12. Corect,nu poti sti cum e un lucru pana nu il ai si nu il folosesti,dar aici cel mai mult se vb de rentabilitate,incarcare Moka,adica socoteli matematice avansate ! Dupa aia se discuta de feeling-ul conducerii,gâdilarea urechii la sunet de termica sau liniste relativ totala. Afara e frig si umezeala,motoarele dorm la garaje…etc,sevrajul de iarna si a facut aparitia….
  13. Masini de firma,combustibil platit de firma…. La juma de litru pe ora la Diesel,de ce sa o mai opresca…
  14. Degeaba ne agitam unii dintre noi se agita…trebuie sa se faca infrastructura,asa incat sa nu se mai stea in trafic ore intregi cu viteza melcului. Schimbata mentalitatea celor care chiar si la 20 grade afara stau cu motorul pornit prin parcarile hypermarketurilor. Cand e foarte cald,inteleg,cand e frig,asijderea….dar cand e placut afara….e clar ca e prostie si durere la lupa,ca si ei tot acest aer respira… 1.Rabla si Casa Verde sunt chestii politice,dictate de UE ca sa isi vanda masinile,si de “baietii destepti”ca sa vanda instalatiil fotovoltaice aduse din Asia care polueaza la greu,plata se face din buzunarul nostru al tuturor,si dupa aia se plang ca trebuie bani la buget,hai ca ….mai scumpim totul…..un pic… 2.nu trebuie musai ,masina noua,iei un Sandero SH cu 10.000 si cu cei 10.000 diferență calculata intre curent si Gpl….bagi la Gpl de uiti socoteala.
  15. Tocmai de aia nu mi-am luat niciodata mai mult de Dacia ...ori noua ..ori de la primul proprietar cu putini km...maxim 30-35 k. Nici nu dau 20.000 Euro pe o conserva,mai bine imi iau un HD nou de banii aia.. Cand aud pe unii ca si-a luat masina straina SH,cu 2-300.000 la bord,e tipla boss....proprietari..numa ea stie..impecabila..cu fum..150 CP,jumate morti,restul nemancati. Combinatie cu electrica e sa o incarci gratis pe la job,strict naveta prin oras,da sunt scumpe de noi. Ce e treaba buna ca poti sa o gasesti incalzita iarna sau racita inauntru vara,nu stiu daca la toate modelele... La Golan am rezolvat incalzirea si dezghetarea iarna,inainte de plecare,prin montarea unui incalzitor diesel Eberspacher cu programator,bun si daca stau sa astept nevasta pana iese de la shoping,nu stau cu motorul pornit. Ai avut marcile ieftine ale Occidentului,ia sa fi avut marcile de top...era altceva...depinde cum erau cand le-ai luat,cat ai dat pe ele. Ca fapt divers,in 2019,am luat Loganul actual fab.2006,cu 31.111 km cand l-am luat,statea in garaj de 8 ani,am dat 3150 Euro pe el,relativ mult pt.ca nou a fost vreo 10,500 +1600 ron revizie cap-coada in service+1000 ron gume Michelin all-season,doar ca sa pot merge cu ea,total vreo 3700 E...la banii aia imi luam masina straina dar cu ceva km la bord.... Adica la masina straina daca ea noua a fost 20.000 Euro si o iei cu 3000 sa nu ai pretentii,de aia occidentalii si la noi marile corporatii care au bani nu le tin mai mult de cativa ani sau prea multi km,ca incep sa bage bani in ele. La o masina mica,conteaza cum si unde a fost folosita,cati proprietari a avut,intretinerea...etc Lumea nu intelege ca km din bord sunt una,orele de functionare per total ale motorului e altceva.... Daca sta in trafic zilnic si face 10-15 km intr-o ora,langa aia 15 km de pe bord ar trebui adaugati inca 40 km zilnic ca uzura a motorului,daca ar fi mers pe judetean cu 50-55 km/h Si atunci rezulta ca in loc de 450 km/30 zile...motorul a mers de 1650 km/luna si la turatie joasa,daca e Diesel e si mai nasol...daca sa mai stat pe loc,zeci de ore prin parcari,cum e moda....alte bube Adica iei o masina de 5 ani cu 27.000 km (60 luni*450 km/luna) si ea de fapt are 99.000 km (60*1650 km)... Daca are 100.000 km ...deja diferenta este enorma... Am avut Iveco Daily 2017,in bord apareau si orele de functionare ale motorului,revizia se facea la km sau la ore !!
×
×
  • Creează nouă...