Sari la conținut

ALEX-Guzzista

Super Membru
  • Număr conținut

    2.067
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu am
  • Yahoo
    nu am
  • Skype
    nu am

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Moto Guzzi V7 Special 2023
  • Numar Moto
    B-xxx-GUZ
  • Club
    Celor cu 2 in V

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA,JAWA,IJ PLANETA,SUZUKI DR 650,SUZUKI TL 1000 R,Suzuki Intruder M800

Vizitatori Recenți Profil

10.125 citiri profil

ALEX-Guzzista's Achievements

  1. Eu cred ca Dl.Constantin a scanat traficul pe unde merge,nu ne-a vazut,si ne zice asa pe ocolite sa iesim la plimbare sa nu mai stam sa butonam la tastatura. Eu unul as face macar 20-30 km/zi daca as avea timp si posibilitate,dar prin natura meseriei nu prea sunt pe la Buc si cand sunt ,merg cu masina de la firma ca asta imi e meseria.
  2. O sa ma inarmez cu ce trebuie si cu prima ocazie ma apuc de treaba,acu ma duc sa o plimb putin !
  3. Cu filetanta sau cu electrica cu turatie reglabila. Ma refeream sa fie cat de cat dura ca sa pot apasa cu simt de raspundere !
  4. Multumesc,o sa retin oferta. Ieri am incercat la mana,dar o sa caut si ceva pasla rotativa dura pt bormasina pt.ca janta de pe spate e mai patata de la spuma activa.
  5. Ai vreun link de unde o comanzi ?? Aia a mea e luata de Aici
  6. Eu sunt mai greu de cap.... Dumneata intrebi daca se merita un motor nou in contextul in care ai nevoie sa mergi 100 km/zi,cat permite vremea ,bineinteles ?? Cat mai puteti rula,daca va referiti la varsta,asta nimeni nu stie....
  7. De ceva timp imi statea o "pasarica"pe creier,o geanta cu aspect de piele care sa le intregeasca pe cele doua laterale,care sunt simpatice,dar cam mici pt nevoile mele. Nu am vrut sa dau multi bani pe ea,asa ca am apelat tot la renumitul Temu,de unde le-am luat si pe cele laterale. Geanta de sus pare mare in poze,in realitate nu incape o casca integrala. Prinderea este de tip Romanesc,in trei suruburi,de suportul de topcase de la Shad,ca sa poata fi data jos repede daca tre sa pun topcase-ul. Cele laterale la fel pot fi date jos repede,fara a afecta prinderea valizelor laterale de la Shad. De valizele laterale Shad,aveam prinse si acele cutii de scule,tip termos,dar le-am prins cumva de suportii de la Shad,ca sa fie intotdeauna pe moto,daca schimb valizele cu gentile,sculele sunt necesare ....dar aici mai am de lucru,mai am niste idei.... M-am inspirat si eu de net,pentru gentile piele....pt carcotasi ...doar ca am vrut ca moto sa fie ingusta cu gentile montate . Am incercat azi si un polish luat mai demult pt jentile patate de spuma activa de la "jetoane",rezultatul nu a fost chiar rau,dar am facut muschi...
  8. Sunt acu ceva reduceri pe Emag la articolele de gradina. Nu am studiat oferta lor,doar mi-a sarit in ochi. Daca nu ai Genius ,da-mi PM si rezolvam.
  9. Rezolvare simpla: Te imbraci cu echipamentul,pozitia sperietoare de ciori,rotire lenta,casca pe cap….si sotia de spala cu jet-ul
  10. Nu chiar,exista side-case-uri dedicate,detasabile modele piele sau textile de la Givi pt moto clasice. Eu prefer ca motocicleta sa poată fi folosită și în oraș și la drumuri lungi. Acu fiecare știe cum preferă Motocicleta Într-adevăr stopul ăla e cam ciudat dar încadrat de două genți de piele parcă nu se mai vede așa urat.
  11. E cam “dezbracată” asa cum vine din fabrica,dar se mai poate adauga cate ceva,dupa gust si necesitati. Eu astept sa vina o geanta de piele eco pt.a fi montata in locul la topcase si care sa se asorteze cu cele laterale tot din pele eco. In oras ma cam incurca cutiile laterale de 23 L de la Shad,gentile de piele au in jur de 12 L.
  12. Eu sunt fan cruisere medii, dar nu se mai fabrica de marii producatori,iar piata SH este o mare necunoscuta, plus ca sunt foarte scumpe,supraevaluate. Referitor la stralucirea M.G V7-ului, atentie ca spuma de la spalatoriile self service pateaza foarte rau jentile de aluminiu !!
  13. Sa o stapanesti sanatos. Parerea mea sa-i faci un rodaj de cateva sute de km,la drum intins,max 100 km/h,pt.ca este motor racit cu aer si nu i-ar strica sa se rodeze fara sa se incinga stand la semafor. Strict parerea mea,am lucrat in domeniul auto,eu asa am facut cu tot ce am avut de nou,unii zic ca nu conteaza…. Ma gandeam ca sunt singurul din Buc cu combinatia asta de culori,nici prin tara cat am mai umblat nu am vazut,nu prea am vazut Moto Guzzi in general,marca exclusivista rău …. Oferta a fost buna,garantia aia suplimentara e ca sa fii obligat sa faci reviziile la ei,pe niste preturi nesimtite si calitate jalnica. Trebuie sa citesti atent ce include garantia,ca merg mult pe prosteala,toti dealerii nu numai astia. A mea avea revizia de 1500 km facuta de fostul proprietar si am gasit o piulita (cu frana)nestransa (dar zmăngălita cu galben)la timoneria cutiei de viteze,care putea sa ma lase cu moto in drum,daca cadea si nu puteam remedia,sunt curios cine platea platforma si alte cheltuieli pana la service…. Uleiul de la grup nu cred ca a fost schimbat,pt.ca l-am schimbat eu la 3000 km si avea pilitura multa de magnetul busonului de golire. Dar pe factura apare. Eu imi bag mainile in ea,zilele astea am demontat toata timoneria schimbatorului de viteze,pedala,axul care trece prin cadru….totul era uscat fara pic de vaselina. Cand am timp vreau sa fac acelasi lucru si la rulmentii de la jugul furcii fata. Nu erau probleme,dar am facut preventiv.
  14. Bine ai revenit ! Daca vrei neaparat noua iei din reprezentanta ca nu ai ce face. Dar poti opta si pt una cu extrem de putini km,sunt cateva pe Olx,oricum e mai ieftina si iti faci mentenanta unde vrei . A mea pana in Decembrie ,ar fi inca in garantie,dar am renuntat si ii fac mentenanta singur,decat sa ma enervez cu mecanicosii din service. Am scris mai multe despre “ea” in topicul dedicat Italianca mea
  15. Ca sa masori jocul dintre piston si cilindru trebuie scos pistonul, sunt scule speciale cu care se masoara cilindrul in interior,uzura si ovalitatea. Se scot segmentii si se masoara cu lera distanta dintre capete cu segmentul bagat in cilindru. E treaba serioasa, tre mecanic sa stie meserie. La remontare tre pusi segmentii in exact aceeasi pozitie, altfel scapa compresia si papă ulei. La "ochiometru" se poate vedea doar pragul din cilindru pana unde ajung segmentii, daca agata la unghie e uzat bine. E treaba complicata....
×
×
  • Creează nouă...