Am avut Cruiser(M 800 Intruder) multi ani,pe drumurile noastre iti rupe oasele,ca sa faci 5-600 km intr-o zi,trebuie sa fii masochist,pozitia cu picioarele inainte nu iti permite sa te ridici in scarite la nevoie,au suspensia 'scurta',simti orice denivelare.
Cruisere sunt la vanzare pe net de mult,sunt supra-evaluate pt ca Japonezii nu mai fabrica acum cruisere cu mult crom,motor in V..etc
Doar HD,Indian mai fabrica dar sunt scumpe rau.
Indian-ul are suspensia foarte scurta si la fel picioarele in fata.
R 18-ele de la BMW,e un fel de Cruiser,dar este foarte grea,iar motorul boxer enorm nu prea da extraordinar pe un cruiser,motorul in V-ul este altceva.
Eu sunt fan cruiser,dar am acum o Moto-Guzzi V7 Special,un naked,clasic,crom,suspensii confortabile,vizibilitate in oglinzi,pozitie dreapta pe sa,cu parbriz,e ok pana in 100-110 km/h,consum pana in 5 %,e Made in Italy,nu China sau alte tari asiatice,am eu o pasarica pe creier cu Asiaticele...
Tie iti trebuie un naked sau un adventure de 6-800 cmc,dat fiind ca nu ai experienta de loc,cu crash-baruri montate,reduci pagubele daca o scapi pe jos,o carenata iti face gaura serioasa in buzunar.
Plus ca vei merge mult in oras.
Neaparat racire pe apa in oras.
Chestia cu demarajul ala pana la 100,depinde foarte mult si de gume,starea drumului,experienta...si mai trebuie sa o si opresti in scurt la nevoie.
Si nu vad la ce te ajuta,doar poate sa faci liniute pe bulevard.