Sari la conținut

apriliacluj

Moderatori
  • Număr conținut

    23.621
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.universalsurub.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    : bubbe@hayabusa.ro
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Hayabusa L1
  • Numar Moto
    cj48bub
  • Club
    MY WAY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ-ETZ251, Pegaso650, Fazer1000, 450EXC, DR650cafe

Vizitatori Recenți Profil

13.287 citiri profil

apriliacluj's Achievements

  1. hai, pauza de masa, pofta mare!
  2. ba da! la COTA in 2024 cu Aprilia __________________________ PS. dar in acea cursa (Qatar), a terminat pe locul 2 la vreo 3 sec de MM, dupa care a fost penalizat pt presiunea scazuta din pneuri
  3. Neatzaaaa! .....se apropie..... ___________ A sosit! Vineri 13....., pffff ....... Grija mare!! Neatzaaaaaa
  4. concret, ce inaltime de sa are? are ceva sistem/device montat pt micsorarea inaltimii? si normal, se ofera fiscalul? e inmatriculata PF sau firma? PS. se vinde cu toate accesoriile?
  5. posteaza direct ce ai de zis! nu tot da REPLY la postarile precedente!!!! incarci degeaba textul si devine obositor de citit!!!!
  6. la celalalt trebuia luat permisul, doara a depasit pe linie continua, acolo nu mai trebuia filmarea de la pistol cu viteza... sigur l-a lasat sa plece? ca pe filmarea ta nu se vede
  7. vorbim de ghidon: Ce este permis legal: Modificarea ghidonului cu unul aftermarket omologat – dacă ghidonul este certificat (de ex. cu omologare TÜV sau CE), este în general acceptat. Schimbarea poziției sau înălțimii, atât timp cât NU: -afectează vizibilitatea instrumentelor de bord; -interferează cu comenzile (ambreiaj, frână, cabluri); -depășește limitele constructive admise. Fără suduri sau intervenții structurale asupra cadrului sau părților de prindere ale ghidonului. Ce este interzis sau necesită omologare suplimentară: Ghidon home-made sau modificat artizanal, fără omologare – interzis. Modificări care schimbă poziția de conducere periculos (ex. ghidon "ape hanger" foarte înalt) – pot fi considerate neconforme. Orice modificare care afectează sistemul de direcție sau control poate duce la respingerea motocicletei la ITP. Modificările trebuie declarate la RAR, dacă afectează datele tehnice relevante (dimensiuni, tip ghidon, etc.). Ce trebuie să faci dacă vrei să schimbi ghidonul: Cumpără un ghidon cu omologare (ideal de la un producător cunoscut). Montează-l corect, păstrând lungimea cablurilor și a conductelor (sau înlocuiește-le cu unele potrivite). Dacă e o modificare semnificativă, mergi la RAR pentru inspecție și trecerea modificării în CIV (Carte de Identitate a Vehiculului).
  8. mobra ta a mai fost inmatriculata in RO? la fiecare ITP s-au facut poze despre mobra... daca mergi la urmatoarea inspectie tehnica, poate inspectorului nu o sa-i placa noul look si te va respinge (aici in primul rand ma refer la ghidon, un prieten a patit-o) atunci va trebui sa mergi la RAR sa-i faci omologare individuala sau mai simplu, din 2 in 2 ani il refaci estetic sa semene cu pozele din arhiva RAR ....si in trafic mergi frumos si fara zgomot, sa nu aiba nici un politai motiv sa te opreasca
  9. vorbiti de diametrul discului, 340 vs 355 mm nu am putea afla despre ceilalti chiloti Ducati ce discuri folosesc? sau Pecco e prost si tot a folosit 340mm pe cand MM era cu 355?? hsbpla daca inteleg ceva
  10. neatzaaaa! sanatate si LMA Ioane, multe bucurii si numa bine!
×
×
  • Creează nouă...