Sari la conținut

Cavaleru

Moderatori
  • Număr conținut

    9.733
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar Moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Vizitatori Recenți Profil

9.009 citiri profil

Cavaleru's Achievements

  1. io sper sa nu fie nevoie sa apelez la garantie vreodata
  2. ce e culmea ca honda care are ceva experienta cu aerodinamica in auto are aceleasi probleme ca yamaha, iar yamaha nu face masini. adica inteleg retinerile yamaha ca nu stiu de unde sa apuce. dar babalaii de la onda... nu au scuze
  3. de acord cu tine @Method nu vad logica venirea cu un V4 acum inainte de schimbarea cilindreei. in plus nici nu poti refolosi acelasi cadru nici de la modelul actual la V4 de 1000 nici la cel de 850..
  4. in caz ca nu stiti ce sa faceti cu suflanta, uite ce fac eu cu dewaltul meu. e drept e cea mai mica si compacta versiune si cea mai ieftina, urmatoarea era dublu si un pic ca pret si nu o puteam justifica suflanta 1.mp4 208019576_suflanta2.mp4
  5. ceva de genu https://selectauto.ro/aparate-pentru-aerisit/3621-pistol-pneumatic-pentru-aerisit-frana-seltech-5949128210920.html o conectezi la compresor si aspira
  6. dai de A2 si iei direct S1000RR, daca vrea politia sa te opreasca, ii dai cu praf de mers, n-au cu ce sa te ajunga din urma
  7. domnu, dvs luati niste exceptii si incercati sa le transformati in reguli
  8. ca are pe cine sa dea in judecata si de unde sa se umple de bani.
  9. Nu ma supara nimic, sunt un om care a lucrat in reprezentanta si a vazut cum producatorul vede lucrurile si ofera informatiile de reparatie. am facut-o si o fac si pe cont propriu aplicand unde e cazul si solutii de garaj din spatele blocului. bine punctat.
  10. Fac pariu ca solutia salvatoare a venit dupa ce ai povestit tot ce ai schimbat si a venit in urma unei deductii logice. ai schimbat tot ce se putea, ce mai ramane..
  11. As vrea sa vad pe voi cei ce comentati de schimbatorii de piese sa faceti voi zi de zi reparatiile de genul incarcat cu sudura si alezat la cota in atelierul vostru sa vedem cat de profitabila devine activitatea voastra si nu mai zic ce costuri de investitii pentru scule aveti ca sa faceti asemenea operatiuni. la o reprezentanta nu exista asemenea proceduri pt ca producatorul nu le permite, cum spune si Eneos mai sus. Procedura la reprezentanta este inlocuirea piesei. Daca in urma unui accident ajunge masina la tinichigerie unde anumite repere trebuiesc inlocuite conform specificatiilor producatorului, dar in cazul tau Dorel decide, ce mai stau eu sa schimb toata asta, o trag un pic pe cadru si se indreapta imediat. O stii Dorel care e tinichigiu, ca piesa aia face parte din structura de siguranta a masinii ca odata strambata, trebuie inlocuita cu un reper nou pentru ca isi pierde proprietatile in urma incercarilor de indreptare?
  12. a castigat cu motoreta din 2007, Rossi a venit in 2011 cand deja mr.Stoner avea un trend descendent calare pe ducati.
×
×
  • Creează nouă...