Sari la conținut

Cavaleru

Moderatori
  • Număr conținut

    10.331
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

3 Urmăritori

Despre Cavaleru

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A
  • Alte autovehicule si vehicule
    Dacia Logan MCV Stepway SL Explorer
  • Interese
    Fixing bikes, DIY stuff, woodworking

Vizitatori Recenți Profil

9.874 citiri profil

Cavaleru's Achievements

  1. si eu il vad pe JM la 'onda cred ca ar face treaba buna Q calare pe Aprilia, Bez cred ca si-a asigurat locul in echipa cu prestatia acestui sezon. si-a vazut de treaba si a lasat rezultatele sa vorbeasca. JM.. papagal ... Dar daca Acosta se duce la Ducati si Peco ramane acolo, MM se intoarce la Onda si ramane JM cu ea in mana?
  2. pt ca motoretele KTM care se vand sunt alea de enduro si cele derivate din tiparul enduro touring. Nici decum cele racing. Si sa nu uitam sa adaugam in mixul asta si Husquarna si GasGas ca si ele fac parte din grup si tot ADN enduro au
  3. Progresul in clasament la puncte al pianelor e dat de faptul ca...... au echipa satelit, care si aia aduce puncte. Honda a progresat daca o luam dupa puncte si s-a vazut si in curse, n-au mai fost ciuca batailor si nici Mir nu s-a tavalit chiar cu fiecare ocazie. Au adunat curse finalizate si puncte la final. Clasamentul e influentat de: .... pozitia de la finalul curse. Pam pam... Degeaba progresezi fata de performantele de anul trecut cand altii progreseaza de 2 ori mai bine, in final tot la ultimul loc de lupti. Timpii pe sectoare sunt acolo ii pot analiza si vedea unde pierd timp si cat timp pierd. Cum am mai zis performata seaca e degeaba daca in cursa nu poate fii fructificata. Yamaha pe viraje are o viteza ridicata, astfel incat compenseaza viteaza lipsa pe liniile drepte, dar asta e valabil numai in calificari sau cand au pista goala in fata. In cursa se schimba smenu si pierd in fata tuturor aproape.
  4. am mai explicat asta, timpii astia sunt facuti in conditiile ideale din calificari, daca era asa buna motoreta era in primele 2 linii la fiecare cursa. dar nu e si problema ei e ca viteza pe viraj nu e avantaj decat in conditiile in care esti primul in cursa. Dar cand ducatiurile trec pe langa tine pe linia dreapta cu 5-10km/h peste top speedul yamaha, plus ca acceleratia ducatiurilor e dementiala. orice pilot ar fii nu va avea ce sa faca. vine ducati pe linia dreapta s-a parcat in fata ta pe apexul virajului si nu-ti mai poti dezvolta avantajul Yamaha care e viteaza superioara pe viraje, iar apoi la iesirea din viraj nu poti tine pasul cu acceleratia Ducatiurilor. si hai sa-l lasam pe Q20, cum se face ca nici ceilalti nu pot scoate in cursa rezultate mai bune decat pozitiile de start?... pt ca avantajul yamaha e usor de anulat si nu are arme sa compenseze pe celelalte planuri. Nici pe franare, nici pe acceleratie si nici pe top speed. Cum crezi ca poti face performanta cu acest cotetz, explica te rog ca sunt foarte interesat sa aflu cum se face
  5. Nu doar realist. Cu un sezon bun nu insemana ca AM e dumnezeul motoretelor vezi sezoanele precedente pe ducati, neica nimeni locul 9 si 8 tot la gresini tot pe ducati..
  6. in ultimii 12 ani nu a fost sezon la Ducati fara un italian pilot. Acelasi Peco e singurul italian cu 2 titluri mondiale cu Ducati. Ducati nu va renunta la el usor, in favoarea lu neica nimeni Alex Marquez
  7. nu cred ca vede AM contract la uzina cat timp Peco nu-si doreste sa plece...
  8. Pai anul asta au avut GP25 baietii in rosu si Diggia iar Morbi, AM73 si Fermin au avut GP24 in 2026 probabil AM va primi si el gp26 in timp ce restu o sa ruleze pe gp25 asta daca nu aduce Ducati inca un GP26 sa fie 4 pe pista
  9. Koveul face ce face CRFul dar de 2-3 ori mai bine, cam la acelasi pret.. pana la urma o motoreta de rally raid configurata in acest fel, nu ai cum sa ai pretentii sa fie usoara. Totusi ai 3 rezervoare. Daca nu bagi carburat in cel din spate o sa ai un centru mai jos decat la CRF datorita rezervoarelor laterale. Suspensiile nici nu cred ca poti face comparatie intre ele
  10. eu ma mir ca astia de la ktm inca investesc in proiect pt 2027 ...
  11. daca nu ma insel ai niste dimensiuni impuse la cotele cilindrilor sau cursa pistoanelor asta zice AI-ul Current Rules (Pre-2027) Displacement: Maximum 1000cc. Cylinders: Four-cylinder configuration. Bore: Maximum 81mm. Gears: 6-speed gearbox. New Rules (From 2027 Season) Displacement: Reduced to 850cc. Bore: Maximum 75mm. Fuel: Mandated 100% sustainable fuel. Aerodynamics: Stricter limits on fairing design.
  12. @Kagemusha mai poti incerca un truc cand vezi ca necesita atat de mult plumb. dejantezi cauciucul si-l rotesti pe janta
×
×
  • Creează nouă...