Salutare
Sa va povestesc ce am patit eu: am comandat un set de cauciucuri care apareau ca sunt pe stoc, in 06.04.18.
Pana aici ok. Am primit confirmarea comenzii. Iarasi ok.
Prin 25.04.18, dupa ce am incercat de cateva ori sa-i contactez telefonic, le-am trimis un mail sa aflu si eu ce se intampla cu comanda.In zilele urmatoare trimiterii mailului am mai incercat sa-i sun.
Dupa 5 zile primesc raspuns: cauciucurile sunt in curs de livrare de la furnizorul extern catre anvelope moto si ca voi fi contactat ulterior, inainte de livrare.
Astazi, 07.05.18 i-am sunat din nou de cateva ori. Credeti ca a raspuns cineva? chiar daca intimp ce sunam primeam mesajul ca apelatul e angajat in alta convorbire. Deci vedeau ca sun.
Nici dupa ce a terminat convorbirea, persoana respectiva nu a catadicsit sa raspunda.
Ca urmare le-am trimis un mail cu anularea comenzii.
Trageti si voi concluziile.
Incep sa ma simt vinovat ca i-am deranjat cu comanda mea de cauciucuri.
Nu asa se fac afacerile. Un amarat de raspuns cred ca eram indreptatit sa il primesc. Si "Ba (cuvant jignitor), nu ne mai deranja, ca nu ne pasa de comanda ta" era suficient.