@pppandrei. de ce nu mergi cu el la bmw? poate ti-l fac pe garantie...daca mai e vorba de asa ceva
mai am o nelamurie: care e diferenta intre ASC (disponibil pe GS) si DTC disponibil pe S-uri, k1600 si cateva R.
din cate am citit pe net, dar nu am inteles nimic clar pt ca am vazut mai multe opinii:
varianta 1: DTC este mai bun pe pista, ASC mai bun pe strada
varianta 2: DTC este noua varianta, ASC este cea veche
varianta 3: DTC vede cand motocicleta este inclinata si te ajuta, ASC nu te ajuta decat atunci cand e dreapta.
nu am reusit sa ma lamuresc exact ce e cu ASC asta...
intrebarile mele:
1-daca intrii in curba, prea tare si pierzi aderenta pe fata/spate, te ajuta?
2-daca la iesirea din curba accelerezi prea brusc si pierzi aderenta pe roata fata, te ajuta ASC?
3- sau sistemul este doar pt a impiedica roata spate sa derapeze la accelerarea in linie dreapta, cand motoreta nu e inclinata?\
Ce face ASC? Ce face DTC?