Deci e vanzatorul sau producatorul? Sau poate e unul si acelasi..? Nu de alta dar vanzatorii spun de f multe ori lucruri traznite.
In general se face referinta la coeficientul de frecare si nu la duritate, dar o placuta cu coef mai mare e mai dura, uzeaza mai repede discul, si nu rezista ea neaparat mai mult. Dar franeaza mai tare.
La auto ebc erau clasificate dupa culori. Din experienta mea cu acest producator... m-as orienta catre altul.
Poate astea ale tale or fi placute racing care scartaie + au prostul obicei sa fie eficiente doar cand sunt calde, nici nu sunt omologate pt strada din cauza asta.
Vaselina (aia cu Cu, nu orice unsoare!) se pune in zonele de contact, adica unde a zis goe + unde se reazema placutele pe etrier/suport si unde ating lamelele elastice placuta. Curatarea si ungerea acestor puncte de contact reduce zgomotele nedorite, dar daca sunetul care te exaspereaza provine strict din frecarea placutei pe disc nu o sa-l elimine niciodata complet.
Discul a fost cumva unsuros? Pt ca daca da, si nu a fost degresat bine inainte de montaj, unsoarea a contaminat materialul de frictiune. Atunci poti sa dai si cu mama sprayului ca nu mai iese, in schimb poate sa scartaie.
Nu in ultimul rand, am intalnit discuri moto aftermarket mai subtiri decat cele originale, si din cauza asta pot intra in rezonanta.