Sari la conținut

pepsi

Super Membru
  • Număr conținut

    3.324
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Permis moto din
    2003
  • Motocicleta
    Yamaha TTR 600, KTM 390 Adventure
  • Numar moto
    2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet, KTM EXC 520 SM

Vizitatori Recenți Profil

6.056 citiri profil

pepsi's Achievements

  1. nu am folosit beta-ul la trial ci mai mult la dualsport, cand ktm-ul era in service, dar un scurt feedback: - pentru inaltimea mea (178 cm) e un pic micuta daca vreau sa ma duc ridicat in picioare - frana spate foarte OK, frana fata slabuta daca vrei sa o folosesti si pe strada - puterea mica in general nu m-a deranjat, daca e nevoie prinde 100... dar la urcari mai abrupte a fost nevoie sa folosesc treapa 1 - greutatea mica cumva i-ti da curaj sa te bagi peste tot cu ea chiar daca esti singur repet, singurul lucru mai serios care nu-mi place la ea, e suspensia - spatele parca e prea moale - fata parca nu lucreaza ca si o suspensie - adica la viteza ceva mai mare, peste denivelari mici, parca nu se comprime / extinde destul de repede si tinde sa se flexeze - telescoapele au fost servisate, mecanicul i-a pus cuzineti noi (care din fabrica nu sunt !!!) , ulei mai subtire ca sa reactioneze mai repede peste denivelari, dar parca tot nu e ce trebe pt dualsport.
  2. Singura problema la Alp 200 ii suspensia slabuta, aproape ca nu exista, dar compenseaza greutatea mica Iar ca problema sa fie si mai greu de rezolvat, modelele 2018+ au trecut la suspensie de 37mm (vs 38mm ani precedenti), cea ce face mai grea trecerea la o suspensie mai buna (de la un trial adevarat) In rest motoreta e foarte distractiva, mai ales pe portiuni dificile, tecnice, unde nu poti merge cu viteza. Foarte scump, am dat anul trecut 3000E pe Alp 200 din 2020, deci...
  3. ktm exc-urile , motorizarea RFS (450, 520/525) din 2000 - 2005 avea carburatorul acesta... ar trebui sa gasesti pe OLX destul de usor
  4. inteleg da, s-au prins mai multe iepuri Video-ul turului:
  5. multumim! scuze, dar nu m-am prins, care e faza cu prinsul iepurelui?
  6. nu a bagat prompt-ul bun la generarea imagini :))
  7. pepsi

    KTM 690 Enduro R

    Mai baga niste poze, altfel nu te credem
  8. Tic tac tic tac, mai sunt doar 3 locuri libere! 3 zile de trasee faine 650 lei / persoană (ghid, cazare, cină, mic dejun și gustări pe traseu incluse!) Vă așteptăm la înscrieri! https://facebook.com/events/s/tur-moto-adventure-de-3-zile-i/1268859687938937/
  9. Oare nu ar fii fost suficient sa cureti sub semeringurile de ulei? La EXC de multe ori am rezolvat curgerile asa... dar acum e prea tarziu pt asta Nu nu, erau la pret de OLX
  10. Ieri, avand o zii libera am zis sa instalez proiectoarele powerparts pe 390. Cum nu aveam prinderile si instalatia electrica a trebuit sa improvizez Instalatia electrica l-am luat de pe Aliexpress, prinderile le-am facut eu in garaj. Spre seara am iesit sa le testez 1 pic, sa vad daca ma ajuta pe offroad... si au trecut testul
  11. pepsi

    KTM 690 Enduro R

    Nomad Sweeden are mai multe video-uri in care explica cum si-a facut asa ceva la T7, poate te ajuta In descriere sunt si niste linkuri catre produsele folosite
  12. sa se odihneasca in pace...
  13. pepsi

    KTM 690 Enduro R

    Felicitari! Banuiesc ca merge si un telefon cu aplicatia potrivita, dar roadbook-ul se da si in format digital?
  14. Schimbi cu 390 Adventure ? fara diferenta ca n-am de unde :)) E ce trebe jucaria, bafta la vanzare
×
×
  • Creează nouă...