Sari la conținut

pepsi

Super Membru
  • Număr conținut

    3.272
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gsx_16

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Yamaha TTR 600, KTM 390 Adventure
  • Numar Moto
    2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet, KTM EXC 520 SM

Vizitatori Recenți Profil

5.248 citiri profil

pepsi's Achievements

  1. pe mine personal ma intereseaza pt prezoanele la masina, axul de la moto... sa nu ma chinuiesc cu antrenorul, care e destul de scurt.
  2. Poti folosii scula si pentru strans suruburi? Are niste trepte de reglaj pt cuplu? Ma gandesc ca 226 Nm te ajuta enorm sa desfaci suruburi, dar la strans ar rupe usor si prezoanele (de la roti de ex), sau gresesc?
  3. sapa o torni peste placa de beton? eu momentan am pavaj in gara / atelier dar nu-mi place si ma gandeam sa o scot si sa torn placa de beton si sa o inalt si cu 5cm sa am prag doar la intrare nu si la isire si i-mi e 1 pic groaza ca daca placa sau amestecul de beton nu e bun, sa nu se tot sfarame, dar e buna ideaa cu covorul de cauciuc
  4. ii pt MTB? sau ii de purtat sub pantaloni enduro? stiu ca under armour face mai mult echipamente pt sport
  5. pe pagina de la suzuki zicea "Curb weight 151 kg" pt varianta enduro, 154kg pentru varianta SM
  6. https://auto.hindustantimes.com/auto/two-wheelers/2025-ktm-390-adventure-range-details-leaked-ahead-of-debut-at-eicma-2024-41729788808580.html noi informatii despre noul 390, se pare ca vor fii 4 variante (Adventure R, Adventure X, Enduro R si SMC R
  7. TET-ul in Carpatii Orientali s-a terminat, Ashley nu ne-a invins, 390-ul sa comportat foarte bine Iata cateva poze, urmeaza si video in viitorul apropiat
  8. Ieri in lipsa de ocupatie, am confectionat un aparator de crengi pt pedala de frana (Brake snake ii se mai zice) Am vrut si pt pedala de schimbator, dar nu prea are sens la 390, pedala fiind destul de inauntru, greu intra ceva acolo.
  9. nu m-ar surprinde si daca prinde la public, probabil ca o sa il puna si in ceva KTM / Husq.
  10. Pfuu, de mult nu s-a mai postat nimic aici Vin eu cu niste update-uri: 1. am observat ca am un mic joc la jug, surubul din capatul axului era slabit. Am mai strans 1 pic piulita de reglaj am strans surubul si jocul a disparut. 2. I-am montat extensiile de furca de la NiceCNC. Le am de vreun an, dar eram reticient sa le montez Lumea pe internet zicea ca nu poate strange la cuplu suruburile de la jugul inferior, deoarce tubul exterior a furcii e putin conica. Am reusit sa le strang la cuplu (12 Nm) fara nici o problema. Cam asta e diferenta intre furca cu si fara extensie Avand kitul de cartuse de la Andreani, capacul furcii nu e plata ca si cel OEM, asa ca nu se aseaza chiar perfect in extensie, dar nu vad o problema in asta, furca fiind stransa in jug oricum. 3. La recomandarea lui @Cristian C. am schimbat amortizoarele de cauciuc din butucul spate cu amortizoare OEM de pe Kawasaki KR150. Se potrivesc perfect, is mai rigider. Im-mi place ca raspunde mai rapid motoreta la acceleratie, ridic mai usor roata fata. Am facut modificarea la motoreta mea si a colegului care are tot 390 Adventure. 4. Am schimbat placutele de frana spate cu ceva Brembo sinteric. Foarte usor de schimbat, in total mi-a luat putin peste 6 minute (fara sa pregatesc sculele in avans, fara sa ma grabesc) Nu am observat ceva diferit cu placutele acestea, motoru franeaza la fel de bine. 5. Motoreata are o colega noua de garaj A plecat bestia (Yamaha TT600R-ul) si a venit frumoasa (Beta Alp 200), care e motoreta sotiei. 6. Saptamana viitoare plecam o saptamana pe TET in Carpatii Orientali, asa ca am testat 1 pic modificarile pe dealurile de langa Cluj. I-mi place cu fata mai ridicata, ii o imbunatatire pe partea de ergonomie.
  11. Si de doua ori mai scumpa Daca nu ar fii asta, probabil toti care am laut 390 pt offroad am fii luat 690-ul. Mie mi-a placut review-ul acesta la 450MT si m-a pus pe ganduri sa vand 390-ul. E in maghiara, dar din filmari va puteti da seama cum se da Jeli. Pe scurt: - pentru mers mai tare, suspensiile is foarte bune, rigide chiar daca au cursa mai scurta, tot timpul ai feedback bun - pentru mers confortabil in sa, te scutura foarte tare, indiferent de ce reglaj ii faci - saua si greutate joasa, centrul de greutate jos te ajuta pe offroad - pentru strada ergonomie foarte buna la 1.70, peste 180 nu prea - rapoartele de transmisie OK pt offroad, prea scurte pt strada
×
×
  • Creează nouă...