In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite
Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi"
1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch).
Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton.
Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :))
Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul
2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine.
In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc.
3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat.
Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala.
bafta!