Sari la conținut

pepsi

Super Membru
  • Număr conținut

    3.340
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Permis moto din
    2003
  • Motocicleta
    Yamaha TTR 600, KTM 390 Adventure
  • Numar moto
    2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet, KTM EXC 520 SM

Vizitatori Recenți Profil

6.116 citiri profil

pepsi's Achievements

  1. Eu am luat-o din casa de copii, mama biologica l-a returnat. Dar nu e pb, tot sa creat aceasi legatura.
  2. ba da si ziceai parca ca nu mai e de vanzare mi-ar fii placut pro pentru conectivitatea mai buna si racirea activa, dar ma descurc si cu air. de nou pro era mult peste buget
  3. urmeaza... sper ca anul viitor. L-am testat intro parcare si mi-a placut (ingusta si inalta , usoara si ceva mai puternica decat modelul vechi)
  4. 2x KTM 390 Adventure si 2x Kawasaki KLE 500, prin carpatii meridionali
  5. Frumos, se vede ca ai ceva background de cross. Am fost si eu de cate ori pe circuit cu 390-ul. prima oara cu anvelopele stock era mai mult un chin a doua oara cu anvelope 50 - 50 a fost fainut a treia oara cu anvelope cu crampoane a fost chiar distractiv
  6. pana mea, nu ai putut posta cu o saptamana mai repede? tocmai ce am luat un m4 air :))
  7. nu chiar, ghidonul "uzat", cel de jos in imagine, a adunat cazaturi pe o parte si alta timp de vreo 4 ani, poate peste 50 la numar ii de pe 390-ul unui prieten cu care a invatat sa mearga pe moto, pe offroad ii din aluminiu ghidonul la 390, dar are o dimensiune ciudata, adica 25mm la prinderile in jug.
  8. da, cand treceam peste denivelari se misca 1 picuti cricul si se oprea motorul as zice ca problema defapt nu era senzorul ci arcul cricului. am eliminat complet senzoru, cu https://www.ebay.com/itm/134369596511 nu merge sa legi pe scurt niste fire, trebuie o rezistenta de o anumita valoare intre ele PS: Intrebare: cate trante a luat ghidonul acesta de 390 ?
  9. Cum popularitatea motoarelor adventure este in crestere, poate nu ar strica promovat si pt acestea, eventual cu traseul ceva simplificat.
  10. Salut, recent pt o tura organizata https://motoadventuro.eu/ am cerut drept de acces pe drumuri forestiere intre Vidraru si Topolog de la directia silvica Arges. Au fost destul de deschisi si s-a obtinut autorizatia. La fel am incercat si in muntii Baiului sa obtinem autorizatie, dar zona din golul alpin nu tine de Romsilva, ci de 4 primarii. Le-am contactat dar cu exceptia primariei Comarnic, nu aveau nici o idee despre ce vb Deci pt zone forestiere, contacteaza mai intai directia silvica a judetului respectiv si ei ar trebui sa-ti dea un formular, sa ceara traseul exact si in caz ca o aproba, sa informeze ocoalele silvice.
  11. bun pontul cu max 50% in rezervor, as zice ca e valabil la toate moto adv am incercat si eu cu 390-ul de cateva ori circuit de cross, prima oara cu anvelopele de fabrica (Conti TKC 70 - mai degraba potrivit pt strada) apoi Mitas E07, apoi cu E09... experienta a devenit tot mai placuta cu trecerea la anvelope cu profil mai agresiv
  12. Mersi, o sa ma uit si eu care e procedura. Intre timp am vazut ca a aparut un recall in Canada https://wwwapps.tc.gc.ca/Saf-Sec-Sur/7/VRDB-BDRV/search-recherche/detail.aspx?lang=eng&rn=2025458 oare unde putem vedea daca recall-ul afecteaza si unitatile din Europa? Poze proaspete din Carpatii Meridionali... degeaba ai crampoane, ca dupa un km prin noroi lipicios, ai slick-uri Admiram platoul Bucegi de pe Baiului KTM-ul, cel mai comfortabil loc din Iezer Papusa KTM-ul admirand lacul Rausor Ultima urcare de la Romaniacs... sa ii dau? Facem un schimb de placute de frana pe drum Si cateva filmulete scurte Movie001.mp4 Movie003.mp4 Movie001 (1).mp4
  13. Adevarul e ca au scazut foarte mult preturile la 390 SH, nu prea se merita sa o vinzi la 3000 - 3500 daca i-si face treaba. Cere revizia la 30k schimb de pompa de apa? Nu stiam... eu inca sunt putin peste 21k. Cum suna 390-ul fara toba:
  14. cateva update-uri... Am montat anvelope noi, Mitas enduro trail XT: Mai jos se vede diferenta de inaltime cu extensiii de furca (stanga) si fara (dreapta) O varianta pt a ridica usor partea din fata a motoretei, cand ai de lucru la suspensie. Motoreta e pregatita pt TET in Carpatii Meridionali Pe langa astea: - am mai schimbat releul de pornire (OEM KTM), deoarece mai facea figuri. ~200 Ron + 15 minute de lucru - am montat un incarcator telefon de la Quadlock, deoarece incarcatorul in priza de 12V se tot misca si se intrerupea incarcarea... ~150 RON + 3 ore de lucru - am rezolvat problema cu reglajul farului. BTW: a inceput sa apara si in Romania modelul nou, 390 Adventure R... l-a incercat cineva? Eu am avut ocazia doar sa stau pe ea in showroom, i-mi place foarte mult pozitia pe ea, ca e ingusta, pare a fii fix ce i-mi trebe.
×
×
  • Creează nouă...