Sari la conținut

pepsi

Super Membru
  • Număr conținut

    3.297
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gsx_16

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Yamaha TTR 600, KTM 390 Adventure
  • Numar Moto
    2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet, KTM EXC 520 SM

Vizitatori Recenți Profil

5.873 citiri profil

pepsi's Achievements

  1. Tabla Butii, Strategica cred ca sunt trasee faine unde nu deranjezi pe nimeni daca mergi civilizat
  2. nu nu, eu mai vreau niste poze cu DR-ul, am apasat tasta gresita
  3. Buna alegere. Oarecum similar trebuia si eu sa aleg intre un Saeco si Delonghi Magnifica, am mers pe Delonghi stiind ca cel ce avem la birou zilnic face 100+ cafele si nu da semne de oboseala. Nu regret decizia
  4. Ce avem noi aici.... https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-690-rally-spy-shots/
  5. ciudat am comandat echipament de la ei de mai multe ori si cu marime gresita si cu bonul aruncat, dar intodeauna s-a gasit o solutie ca clientul sa fie multumit
  6. In weekend am avut ocazia sa testez 450 MT si sa o compar cu 390 Adventure-ul meu pe un traseu offroad ceva mai dificil, din cauza noroiului. Baiatul din grup cu 450 MT era incepator asa ca portiuni mai dificile i-am trecut eu motoreta. Intradevar, greutatea nu o ajuta si nici latimea mare in fata, daca mergi incet cel mai probabil o sa pici. ceva mai usor controlam 390-ul meu, dar pt un incepator probabil si 390 e mult pe offroad Inschimb mi-a placut ergonomia, din punctul asta de vedere e clar peste 390 Adv. La putere, chiar daca dupa cifre 390 Adv e aproape, 450 MT se simte mult mai puternica, nu ca ai avea nevoie de atata putere pe offroad...
  7. Pt stocuri yamaha / aprilia / triumph verifica eventual si dealeri din Cluj (motomus, motoland, coc motors)
  8. m-am dat la testride cu toate modelele de 660 de la aprilia (rs, tuono, tuareg) nu am simtit nici o vibratie deranjanta la nici una... mi-ai lasat impresia ca sunt mai puternice decat sunt, cuplu mai mare, decat la un 600 vechi (eg. hornet) singurul minus de care retin e ca venea cam multa caldura pe picioare. din lista ce ai enumerat tu (fara r9) as merge pe asta. PS: r7 cum de nu iei in considerare?
  9. Atunci pune o baterie noua, verifica incarcarea si bucurate de ea
  10. In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi" 1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch). Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton. Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul 2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine. In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc. 3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat. Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala. bafta!
×
×
  • Creează nouă...