-
Număr conținut
3.324 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Cluj
-
Permis moto din
2003
-
Motocicleta
Yamaha TTR 600, KTM 390 Adventure
-
Numar moto
2
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet, KTM EXC 520 SM
pepsi's Achievements
Community Regular (8/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
nu am folosit beta-ul la trial ci mai mult la dualsport, cand ktm-ul era in service, dar un scurt feedback: - pentru inaltimea mea (178 cm) e un pic micuta daca vreau sa ma duc ridicat in picioare - frana spate foarte OK, frana fata slabuta daca vrei sa o folosesti si pe strada - puterea mica in general nu m-a deranjat, daca e nevoie prinde 100... dar la urcari mai abrupte a fost nevoie sa folosesc treapa 1 - greutatea mica cumva i-ti da curaj sa te bagi peste tot cu ea chiar daca esti singur repet, singurul lucru mai serios care nu-mi place la ea, e suspensia - spatele parca e prea moale - fata parca nu lucreaza ca si o suspensie - adica la viteza ceva mai mare, peste denivelari mici, parca nu se comprime / extinde destul de repede si tinde sa se flexeze - telescoapele au fost servisate, mecanicul i-a pus cuzineti noi (care din fabrica nu sunt !!!) , ulei mai subtire ca sa reactioneze mai repede peste denivelari, dar parca tot nu e ce trebe pt dualsport.
-
Singura problema la Alp 200 ii suspensia slabuta, aproape ca nu exista, dar compenseaza greutatea mica Iar ca problema sa fie si mai greu de rezolvat, modelele 2018+ au trecut la suspensie de 37mm (vs 38mm ani precedenti), cea ce face mai grea trecerea la o suspensie mai buna (de la un trial adevarat) In rest motoreta e foarte distractiva, mai ales pe portiuni dificile, tecnice, unde nu poti merge cu viteza. Foarte scump, am dat anul trecut 3000E pe Alp 200 din 2020, deci...
-
ktm exc-urile , motorizarea RFS (450, 520/525) din 2000 - 2005 avea carburatorul acesta... ar trebui sa gasesti pe OLX destul de usor
-
inteleg da, s-au prins mai multe iepuri Video-ul turului:
-
multumim! scuze, dar nu m-am prins, care e faza cu prinsul iepurelui?
-
-
nu a bagat prompt-ul bun la generarea imagini :))
-
Mai baga niste poze, altfel nu te credem
-
Tic tac tic tac, mai sunt doar 3 locuri libere! 3 zile de trasee faine 650 lei / persoană (ghid, cazare, cină, mic dejun și gustări pe traseu incluse!) Vă așteptăm la înscrieri! https://facebook.com/events/s/tur-moto-adventure-de-3-zile-i/1268859687938937/
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Oare nu ar fii fost suficient sa cureti sub semeringurile de ulei? La EXC de multe ori am rezolvat curgerile asa... dar acum e prea tarziu pt asta Nu nu, erau la pret de OLX -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ieri, avand o zii libera am zis sa instalez proiectoarele powerparts pe 390. Cum nu aveam prinderile si instalatia electrica a trebuit sa improvizez Instalatia electrica l-am luat de pe Aliexpress, prinderile le-am facut eu in garaj. Spre seara am iesit sa le testez 1 pic, sa vad daca ma ajuta pe offroad... si au trecut testul -
Nomad Sweeden are mai multe video-uri in care explica cum si-a facut asa ceva la T7, poate te ajuta In descriere sunt si niste linkuri catre produsele folosite
-
sa se odihneasca in pace...
-
Felicitari! Banuiesc ca merge si un telefon cu aplicatia potrivita, dar roadbook-ul se da si in format digital?
-
pepsi îl urmărește pe Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
-
Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
topic a răspuns lui pepsi în cozminoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Schimbi cu 390 Adventure ? fara diferenta ca n-am de unde :)) E ce trebe jucaria, bafta la vanzare