Sari la conținut

Ovidiu M

Membru
  • Număr conținut

    250
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Permis moto din
    2014
  • Motocicleta
    CFMOTO 700MT
  • Numar moto
    de SB
  • Club
    niciodata

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda FJS400 SW; Kawasaki KLE 500; Kymco X-citing 300; Aprilia Pegaso 650
  • Alte autovehicule si vehicule
    Ford Focus ; Skoda Citigo EV
  • Interese
    tot ce misca

Vizitatori Recenți Profil

2.211 citiri profil

Ovidiu M's Achievements

  1. Azi am fost cu un prieten și a dat avansul prin Rabla. Preț final: 3000 Euro
  2. Bine de stiut. Realist, cam 95% o sa vada asfalt (mai bun sau mai rau). Cei 5% sunt maxim un drum neasfaltat/ forestier. Greutatea si supensiile nu o recomanda pentru offroad. Ai nemultumiri de calitate/ utilitate sau de faptul ca incurca la offroad?
  3. Pe principiul motocicletă chinezească și accesoriile să fie chinezești. A ajuns topcase-ul de pe AliExpress. A fost în jur de 450 lei de BF și este mult peste așteptări. Lucrat bine, materiale ok, toate îmbinările etanșate. Materiale: aluminiu și plastic foarte solid. Placa de prindere din inox de 3mm. Căptușeala interioară din piele sintetică și burete. Eu încep să mă îngrijorez la nivelul serios cu chinezii ăștia. Nu sunt la nivel de Europa & SUA, dar viteza cu care asimilează și produc chestii de calitate tot mai bună și la preț de dumping, nu are cum sa fie de bun augur pentru noi.
  4. Faina alegere. Grija mare la unitatea MultiAir. Este considerata consumabila si costa ceva inlocuirea. Drumuri bune.
  5. Greutatea nu este punctul ei forte, intr-adevar, Are 241 kg. A fost la un moment dat un red flag pentru mine. Dar na... a aparut oportunitatea rabla, bugetul a fost limitat, faptul ca in banii astia nu poti lua moto mai usoara m-a facut sa accept compromisul (nici o moto nu e perfecta). Compenseaza cu saua extrem de joasa (800mm). Manevrele pe loc sunt greoaie din vauza greutatii, dar macar ai un control foarte bun datorita seii joase. In mers in schimb, este bicicleta. Mai merg din cand in cand cu un R1200 GS si 700MT mi se pare mai agila la viteze mici. Ce am mai observat pe la moto: -Motorul este 99% motorul de Kawasaky Versys650/ Ninja 650. Sunetul este iarasi foarte asemenator. Cutia de viteze nu este aceeasi (are rapoartele mai scurte), dar este precisa, schimba bine si gasesti N-ul foarte usor. -Sistemul de franare este brand-uit CFMOTO, dar in realitate este 99% sistem JJuan (Brembo de buget). Are etriere radiale -Furca si amortizotul spate sunt KYB -ECU, ABS-ul si sistemul TC sunt Bosch (Made in China) -Anvelopele sunt CST (tubeless) -bascula spate este de aluminiu -calitatea fabricatiei este neasteptat de buna. Partea de cablaje arata ordonat si bine facuta. -aplicatia mobila are perioada de proba de 1 an. Probabil dupa este contra cost. Activitate de sâmbătă: schimbat parbrizul cu altul tot original, dar mai înalt și montat protecție radiator. Prețuri: parbrizul 325 de lei (oferă de BF la AtvRom) și protecția 70 de lei (AliExpress ). Observații: parbrizul cu care vine moto are o tentă ușor fumurie, cel înalt nu are. Protecția de radiator este din aluminiu și vopsită în câmp electrostatic. Calitate excelentă.
  6. Multumesc tuturor. Un update: pretul a fost 4600 E + tichetul Rabla.
  7. Salutare, Hai ca deschid eu topicul. Am achizitionat jucaria prin programul Rabla 2025. Vin dupa o pauza de aproape 4 ani datorate unei fracturi de glezna si a unei operatii pentru un diagnostic oncologic. Este prima moto noua si am facut doar 10km (lipsa numere), deci foarte multe impresii nu pot sa impart. Ultima motocicleta a fost o Aprilia Pegaso pe carburatie, deci diferentele sunt enorme. Exista o comunitate pe Fb si din ce se pare sunt ceva utilizatori in Romania (ocazie cu care ii asteptam cu informatii si pe topicul acesta). Am achizitionat si ceva accesorii ce urmeaza a fi instalate: parbriz inalt, protectie radiator, cutie spate, etc.
  8. Fara ITP s-ar umple de tobe chinezesti, motociclete cu motoare schimbate dupa placerea utulizatorului (mai ales pe la scutere si mopdede) , tot felul de luminite, suportii de numar rabatabili sau lipsa, etc. Totusi traim in Romania si romanului daca ii dai un degect, iti si f**e una dupa.
  9. Mulțumesc. Prețul RAR-ului se oferă discount la achiziție dacă este cineva interesat la modul serios.
  10. Postez pentru un prieten fără cont: Piaggio X-Evo de 400 cc, fabricație 2009, 42.000 km, import Germania, neînmatriculat. Dotări: - injecție electronică, topcase original cu spatiu pentru 2 căști, închidere centralizată pe cheie, 2 spații de depozitare sub șa, frână dublă roată față, computer de bord, husă șa originală,etc Scuterul a fost achiziționat în 2017 la 33.000 km și a circulat de atunci doar in Germania. Proprietar în acte. Are carte service la zi și acte care dovedesc km și reviziile. În august a primit ulei și filtre (ulei + aer) noi, revizie furcă (ulei + simeringuri), bujie, rulmenți jug noi, revzie transmisie (role + curea). Anvelope Michelin in stare foarte bună, discuri și plăcuțe noi acum 3 ani. 2 seturi de chei disponibile. Toate actele pentru înmatriculare în regulă. Are careva zgârieturi pe partea dreaptă (așa a fost achiziționat). Consum de 3,5%. Nu schimb. Locație: Sibiu Preț: 1800 Euro (negociabil la fața locului) Contact: 0747551109 sau PM VID20251206100421.mp4
×
×
  • Creează nouă...