-
Număr conținut
1.815 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
Kagemusha's Achievements
Rising Star (9/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Jurnalul căpitanului, data stelară 202512152007: Vremea a devenit cam rece, nu mai a fost timp propice distracției adevărate pe două roți. În ultimul timp am ieșit doar cu scuterul și o căpriță. Iar astăzi a fost o vreme numai bună de stat "la gura sobei" și băut oarece, în timp ce nevasta împodobea bradul cu nepoții. Așa că am făcut un drum până în pod și am scos de sub praf câte ceva, apoi am început să degust ușurel, pe ritmuri bătrânești, de mulți uitate sau chiar neștiute. Astăzi, despre coniac. Spre deosebire de vin, rom, poate chiar whisky, când vine vorba despre coniac lucrurile se simplifică extrem de mult. Așadar, coniacul franțuzesc este de departe peste orice competiție. Singurii care mai au ceva oarecum rafinat sunt grecii, cu Metaxa, dar numai cel de 12 stele poate rivaliza cât de cât cu coniacul franțuzesc. Coniacul meu „de fiecare zi” este Hennessy VS. Iar dacă vreți ceva mai “smooth” puteți încerca un VSOP, tot de la Hennessy, sau Courvoisier, ori Meukow, care este chiar mai aromat. Bottom line: În ce mă privește, dacă vreau ceva mai “rough”, atunci alegerea este Hennessy VS. Dacă sunt într-o dispoziție mai “smooth”, optez pentru Meukow VSOP sau Metaxa 12 stele. Dacă tot a fost ceva soare afară, ca să nu mă plictisesc, ca bonus pe timpul degustării am schimbat uleiul la Scout. Iar dacă voi bate în zadar la porțile raiului, mă voi întoarce: Să fiți sănătoși, sărbători fericite și s-auzim de whisky!
-
Am trăit același sentiment cu ceva ani în urmă. Cred că am și postat pe un topic care a dispărut între timp. Intrasem în "showroom-ul" de pe Splai să mă interesez de o motocicletă pentru băiatul cel mic. Sărăcie lucie, o singură motocicletă expusă (Ninja 300), ceva echipament și atât. Am căscat gura vreo 10 minute, timp în care flăcăul care ar fi trebuit să se ocupe de clienți nici nu m-a observat și nu și-a ridicat ochii din smartfon. Recomand cu același entuziasm ca și @ENEOS! În ultimii zece ani am cumpărat diverse cotețe Kawasaki, Yamaha, Honda, Indian, Ducati, KTM, Beta. Dealeri diferiți, tratament de nota 9-10, motoare pe stoc sau ajunse în maxim trei săptămâni! Nu mai pomenesc de discount-uri.
-
https://m.gpone.com/en/2024/12/04/motogp/herve-poncharal-ktms-motogp-program-for-2025-is-confirmed.html Om trăi și om vedea...
-
S-a discutat despre asta - poate nu aici - a fost o gluma. Cei de la Gresini (Nadia, Alex si tacsu') i-au zis "uite, noi suntem pe primul loc (in teste adica, Alex Marquez)" si el le-a arata degetul.
-
Ce volan? Metropolis e un fel de MP 3...
-
20. Motul Solidarity Grand Prix of Barcelona ("Valencia")
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
E un italian, dar nu e creț. -
17. Qatar Airways Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
Haters gonna hate. -
17. Qatar Airways Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
@frigider, mii de mulțumiri pentru linkuri, știu că în spatele lor e un efort demn de multă admirație și respect, ține-o tot așa! Ești invitatul meu la o bere, un vin sau ce bei tu, după inchiderea sezonului de MotoGP. Oricum voi fi în câștig după ce câștig pariul făcut înainte de începutul sezonului cu @damager... Mulțumesc încă o dată și numai bine! Nu @ENEOS a spus asta, ăi de au zis-o nu mai prea intră pe aici, au băgat capul ca struțu'... -
15. Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
Dani nu a fost de acord cu poziția asta, pentru că ar fi trebuit să călătorească prea mult. Aparent va fi numărul doi. El a fost prima opțiune. -
CFMoto 450 Adventure
topic a răspuns lui Kagemusha în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Wrong place, wrong time. Trebuia să fi mers acum. Uite mai jos și un link cu 390 Duke. Doar nu le-au greșit pe toate! https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390duke- 76 răspunsuri
-
CFMoto 450 Adventure
topic a răspuns lui Kagemusha în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu îmi place în mod special. Am făcut comparație între 390 Adventure și CFM 450 Adventure. 690 e dintr-o altă clasă ca performanțe dar și ca preț. Cele două au însă un preț foarte apropiat, iar eu aș alege 390 pentru că, din punctul meu de vedere este superior. Alții vor alege 450. https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt-24 https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw- 76 răspunsuri
-
CFMoto 450 Adventure
topic a răspuns lui Kagemusha în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu știu care sunt prețurile la motociclete la momentul acesta, dar pentru un TET mai ușurel aș merge mai degrabă pe 390 Adventure cu ochii "larg închiși".- 76 răspunsuri
-
CFMoto 450 Adventure
topic a răspuns lui Kagemusha în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am avut suficientă răbdare să pierd timpul și să urmăresc ambele așa zise "review"-uri. Bag seama că în State noțiunea de off-road e complet diferită de Europa/România, mai ales la ăla grasu'. Ca să mă exprim mai clar, am mers chiar și cu KTM 390 Duke (nu Adventure) pe drumuri mult mai dificile decât cele pe unde au mers băieții ăia cu unicornu'. Dacă astea sunt review-urile la chinez, să fie la ei acolo și să se bucure de el! CRF 300L sau Rally fac pipi pe el de la mare înălțime!- 76 răspunsuri
-
Bună ziua, Se vinde bicicletă BTWIN: - roți de 26" - suspensii față și spate - anvelope și camere noi (rulaj sub 200km) - ghidon aftermarket montat în aprilie 2024 - manete frâne, schimbător și foaie aftermarket (Shimano Altus) montate în aprilie 2024 - schimbător pinioane aftermarket (Shimano Tourney) montat în aprilie 2024 Bicicleta este în stare perfectă de funcționare și a fost întreținută foarte bine. Se poate vedea in Măgurele, Ilfov. Contact la 0722.640.268. Prețul este RON500 negociabil.
-
Cumpar Beta Alp 200
topic a răspuns lui Kagemusha în Constantinul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Suspensia față originală. La greutatea mea (82-85 kg cu echipament și eventual rucsac) s-a comportat mai mult decât decent. Vorbesc numai din experiența proprie, nu am făcut off-road foarte dificil, doar șosea, pădure și pe malurile Argeșului. Partea proastă e că nici în Europa nu se găsesc motociclete mai noi la prețuri decente. Eu aș cumpăra mai degrabă una nouă.