Sari la conținut

Kagemusha

Super Membru
  • Număr conținut

    1.993
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe.
  • Interests
    G Spot

Vizitatori Recenți Profil

3.861 citiri profil

Kagemusha's Achievements

  1. Cred că mai toți aveți dreptate. În teste, Martin trebuia să aibă răbdare și să vadă ce poate cotețul, apoi avea tot timpul să-i dea cât vrea. Dar el a vrut probabil să arate din prima cine e noul șerif și a furat-o. La fel în Qatar, chiar dacă Aprilia "l-a obligat" sau i-a forțat mâna, trebuia să stea la cutie și să facă kilometri, kilometrii ăia pe care i-a ratat în teste. Mă tem că și la altă echipă va proceda la fel, o să încerce să forțeze ca să arate cât e de bun și, cu oasele lui de sticlă, nu-i trebuie prea mult ca să pună capăt carierei. De caracter nu mai comentez...
  2. Salut! Dacă ești din București/Ilfov sunt interesat de obiect. Pentru moment am Kriega, dar prezintă două dezavantaje, e cam mică și e fixată pe codiță. De aceea aș dori să mă uit puțin la asta, poate merge la mine. 0722.640.268, dacă nu răspund sun înapoi rapid. Mulțumesc!
  3. Vezi ce înseamnă? De aia am întrebat și eu dacă există cineva prin zonă, să fie informația acolo, just in case. Am făcut asta acum treizeci și ceva de ani, când aveam timp de pierdut, acum nu mai merge.
  4. Complet de acord. Ce prostii a început să spună începând din 2023 când a devenit pretendent serios la titlu... Eu chiar sunt manager. Mă manageriez personal!
  5. Pune și aici dacă recomandarea e din București sau apropiere și nu e la secret. Suntem mulți cu roți cu spițe.
  6. Și am greșit și cu Bestia, ia 2 milioane jumate.
  7. Păi, ăla de a scris articolul zice și de ceva bonusuri date de Ducati: 150.000 o victorie în GP, 40.000 un sprint, 3 milioane pentru titlul mondial. Frumoase bonusuri, doar că nu prea le ia Pecco.
  8. Cred că motivul se vede în clasament. Pentru moment par a fi niște bani investiți cu cap de Ducati. *ref 12 milioane pentru Marquez. Nu aș fi putut să o spun mai bine.
  9. Adică Albert Valera îi manageriază pe amândoi, precum și pe alții mai slabi. Iar Acosta pare pentru moment mai "promising" decât Martin, cu toate că ultimul este campion mondial. Acosta este curtat de Honda și Ducati. Iar dacă vorbim despre Honda, eu cred că mai degrabă l-ar lua pe Acosta, și nu numai din punct de vedere economic, Acosta acceptând cu siguranță un salariu mai mic. Că tot am ajuns la salarii, am citit recent în MotoSprint că ordinea celor mai bine plătiți ar fi: 1-2. M. Marquez și Quartararo, 12 milioane 3. Pecco, 7 milioane 4. Martin, 4.2 milioane 5-6. Vinales și Zarco, 4 milioane 7. Miller, 3.2 milioane 8. Mir, 3 milioane 9. Acosta, 1.5 milioane 10. Bastianini 0.5 milioane Nu știu de unde au cifrele, oricum nu și-ar dezvălui sursele. https://www.motosprint.it/news/motomondiale/moto-gp/2025/05/07-8121379/motogp_chi_incassa_di_pi_gli_stipendi_della_stagione_2025 Rectific: 1-2. M. Marquez și Quartararo, 12 milioane 3. Pecco, 7 milioane 4. Martin, 4.2 milioane 5-6. Vinales și Zarco, 4 milioane 7. Miller, 3.2 milioane 8. Mir, 3 milioane 9. Acosta, 1.5 milioane 10-11. Binder și Morbidelli, 1 milion 12. A. Marquez, 900 mii 13. Oliveira, 800 mii 14. Bastianini 500 mii 15-16. Diggia și Marini, 400 mii 17-19. Aldeguer, Bezzecchi, R. Fernandez, 300 mii
  10. Managerul lui este și managerul lui Pedro Acosta...
  11. Nu zici rău. Deocamdată Aprilia nu a ieșit cu nimic oficial, dar e foarte posibil să-i fi zis lu' gipsy chiar așa. Dracu' știe ce scrie în contractul ăla, dar mulți și-au luat măsuri. N-ai voie să faci aia, aia, aia... Afacerea asta pare că devine mai interesantă decât campionatul. Ca să zic și ceva despre cursă, thumbs up pentru Zarco, a fost un fel de "now or never!". Marc a stat la cutie, probabil a aflat că a căzut Pecco și a socotit punctele, chiar a declarat diplomatic că a încercat să-l ajungă pe Zarco, a văzut că nu câștigă prea mult dacă forțează și s-a concentrat să păstreze distanța față de cel din spate. Briefly: - Tâmplaru', omul zilei. - Marquez, omul weekend-ului.
  12. Acum caut articolul ăla. Nu l-am găsit încă, dar am găsit alte două interesante. Într-unul Pecco zice că a testat și el cadrul, dar nu a observat nimic pozitiv și a revenit la cel vechi: A new swingarm was available to the factory Ducati riders at the Jerez test, Davide Tardozzi explained. However, that remains a key point of difference between the bike that Bagnaia is riding and his teammate Marquez’s. “I am already using the one from last year,” Bagnaia said about swingarms. “Marc is using another one. “I tested it. But I didn’t like it. The feeling was very similar so I changed back to mine, and we will continue with it." https://www.crash.net/motogp/news/1069401/1/pecco-bagnaia-brings-new-item-le-mans-something-marc-marquez-already-using În altul, Diggia spune că încearcă și el aceleași senzații ca Pecco și nu simte fața: https://www.gpone.com/en/2025/05/10/motogp/di-giannantonio-zero-confidence-in-the-front-a-problem-ive-never-had-before.html Uite-l și pe ăla unde Pecco zice imediat după teste că el nu a testat șasiul nou, pentru că nu simte că poate face asta până nu simte din nou fața ca înainte: https://www.gpone.com/en/2025/04/28/motogp/bagnaia-marquez-tried-the-chassis-i-wasnt-in-the-condition-to-do-it.html Și aici ce a zis Tardozzi după teste: “We tested different things with both riders,” Tardozzi told MotoGP.com. “With Marc, we investigated the front [end] things, just to give him more confidence on the entering of the corners. While with Pecco we had to investigate more the balance of the bike, that he was not happy with during the weekend. “But we also had new parts, a swingarm that we have to test again.” https://www.crash.net/motogp/news/1068856/1/ducati-we-have-not-only-two-champions-two-intelligent-guys
  13. Am citit undeva că "sarcinile au fost trasate" de "ăi mari", piloții doar au executat. Am făcut un pic de research după ce am citit chestia aia auzită de @frigider la TNT și am înțeles că la Jerez în teste lui Marc i s-a dat cadrul nou (el a zis că pe pistă nu a sesizat nicio îmbunătățire, dar dacă inginerii cred că e mai bun, el are încredere în ei), iar lui Pecco i s-au dat altele. Aparent, nu a fost alegerea piloților. Caut articolele și revin cu un update.
  14. A mai apărut și în alte părți. Nu iese fum fără foc. Stai să vedem pe circuitele cu grip mai prost ce face Ogura, poate acolo are mai multe șanse. Bezzecchi se plânge că troaca vibrează prea tare, mai tare decât Ducati: https://www.gpone.com/en/2025/05/10/motogp/bezzecchi-i-keep-getting-vibrations-and-i-dont-know-why.html
  15. https://www.crash.net/motogp/news/1069671/1/ducati-confident-pecco-bagnaia-can-adapt-after-frank-admission-about-2025 Ce zice Tardozzi despre Pecco și motocicleta lui Pecco... Și ceva zvonuri despre noul 850 care va începe testele pe pistă la începutul anului viitor: https://www.gpone.com/en/2025/05/08/motogp/ducati-pushing-hard-first-motogp-850-tests-in-march.html
×
×
  • Creează nouă...