Din 2011 compania Indian, care trecuse prin mai multe mâini în decursul anilor și avea vânzări foarte reduse, a fost cumpărată de Polaris, care a reorganizat-o și a relocat fabrica din State la una din fabricile Polaris undeva prin sud.
Pe motocicletele Indian există (ca pe toate motocicletele, de altfel, mai puțin Honda Transalp a lui Speedy, care are toate componentele produse în Japonia și a fost asamblată tot acolo, chiar în atelierul împăratului) și unele componente făcute în China (jantele, de exemplu). Piesele și componentele sunt produse în mai multe țări. Din ce îmi amintesc repede: Statele Unite, India, Tailanda, Mexic, China. Pentru asamblare au fabrici în Statele Unite, Mexic, Vietnam, Tailanda, Polonia și mai recent în Ungaria. A mea a venit pe bucăți din USA și a fost asamblată în Polonia.
Eu, din fericire, am mai multe motociclete, fiecare cu scopul ei. În oraș merg cu CRF 300L cu care mă mișc repede prin trafic. Dacă merg la cumpărături iau scuterul, care are locuri de depozitare. Când vreau să "mă dau" folosesc Ducati, KTM sau Yamaha. Dacă plec la plimbare iau Indian Scout. Mă simt foarte bine pe fiecare dintre ele pentru că merg cu ochii deschiși la trafic și condițiile de drum, le cunosc capabilitățile și asta mă face să fiu foarte relaxat, chiar și după 500-600km, ceea ce sper să facă toată lumea care va ajunge la vârsta mea, nici nu mai vorbesc de vârsta lui @Constantin, care chiar dacă ne amuză uneori cu proiectele lui trăznite, e de invidiat nu pentru condiția fizică ci pentru spirit.
Ca să nu fiu acuzat de partizanat, nu i-aș recomanda inițiatorului un cruiser decât dacă ține morțiș. Cruiserele nu sunt chiar pentru orice posesor de permis categoria A, precum Yamaha R1.
În locul lui aș cumpăra mai degrabă un Jack of all trades, gen Tracer 7 sau V-Strom 650 sau 800.