Sari la conținut

Kagemusha

Super Membru
  • Număr conținut

    1.809
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe...
  • Interests
    Nimic...

Vizitatori Recenți Profil

3.635 citiri profil

Kagemusha's Achievements

  1. Ce volan? Metropolis e un fel de MP 3...
  2. @frigider, mii de mulțumiri pentru linkuri, știu că în spatele lor e un efort demn de multă admirație și respect, ține-o tot așa! Ești invitatul meu la o bere, un vin sau ce bei tu, după inchiderea sezonului de MotoGP. Oricum voi fi în câștig după ce câștig pariul făcut înainte de începutul sezonului cu @damager... Mulțumesc încă o dată și numai bine! Nu @ENEOS a spus asta, ăi de au zis-o nu mai prea intră pe aici, au băgat capul ca struțu'...
  3. Dani nu a fost de acord cu poziția asta, pentru că ar fi trebuit să călătorească prea mult. Aparent va fi numărul doi. El a fost prima opțiune.
  4. Wrong place, wrong time. Trebuia să fi mers acum. Uite mai jos și un link cu 390 Duke. Doar nu le-au greșit pe toate! https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390duke
  5. Nu îmi place în mod special. Am făcut comparație între 390 Adventure și CFM 450 Adventure. 690 e dintr-o altă clasă ca performanțe dar și ca preț. Cele două au însă un preț foarte apropiat, iar eu aș alege 390 pentru că, din punctul meu de vedere este superior. Alții vor alege 450. https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt-24 https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw
  6. Nu știu care sunt prețurile la motociclete la momentul acesta, dar pentru un TET mai ușurel aș merge mai degrabă pe 390 Adventure cu ochii "larg închiși".
  7. Am avut suficientă răbdare să pierd timpul și să urmăresc ambele așa zise "review"-uri. Bag seama că în State noțiunea de off-road e complet diferită de Europa/România, mai ales la ăla grasu'. Ca să mă exprim mai clar, am mers chiar și cu KTM 390 Duke (nu Adventure) pe drumuri mult mai dificile decât cele pe unde au mers băieții ăia cu unicornu'. Dacă astea sunt review-urile la chinez, să fie la ei acolo și să se bucure de el! CRF 300L sau Rally fac pipi pe el de la mare înălțime!
  8. Kagemusha

    Bicicleta BTWIN 26"

    Bună ziua, Se vinde bicicletă BTWIN: - roți de 26" - suspensii față și spate - anvelope și camere noi (rulaj sub 200km) - ghidon aftermarket montat în aprilie 2024 - manete frâne, schimbător și foaie aftermarket (Shimano Altus) montate în aprilie 2024 - schimbător pinioane aftermarket (Shimano Tourney) montat în aprilie 2024 Bicicleta este în stare perfectă de funcționare și a fost întreținută foarte bine. Se poate vedea in Măgurele, Ilfov. Contact la 0722.640.268. Prețul este RON500 negociabil.
  9. Suspensia față originală. La greutatea mea (82-85 kg cu echipament și eventual rucsac) s-a comportat mai mult decât decent. Vorbesc numai din experiența proprie, nu am făcut off-road foarte dificil, doar șosea, pădure și pe malurile Argeșului. Partea proastă e că nici în Europa nu se găsesc motociclete mai noi la prețuri decente. Eu aș cumpăra mai degrabă una nouă.
  10. Cine știe, cunoaște. Copyright @pepsi. Asta e doar o mică demonstrație a ceea ce poate face o amărăciune de 16HP, cu motor în patru timpi, fără să fie abuzat. My two cents: La ora asta nu exista ceva mai potrivit (atât în ce privește capabilitățile cât și prețul) cu care să te distrezi în off decăt asta, iar ca bonus e street legal. OP: Succes, dar mă tem că nu mai există niciuna SH și relativ nouă la vânzare în România...
  11. Pe lângă condițiile favorabile (circuite "de mâna stângă", sau unele pe care se simte bine, ploaie etc.) cred că e posibil să fi primit ceva upgrade-uri (de care mă îndoiam la începutul sezonului, ca să fiu sincer). E brusc prea aproape de cei doi contenderi, iar el nu cred că s-a împrietenit cu motocicleta peste noapte... Dacă are acces la upgrade-uri, atunci ceea ce spuneau Hodgson și Michael Laverty pe TNT Sports poate fi înfricoșător pentru cei doi din față: urmează unele circuite cu aderență scăzută, poate vine și o ploicică pe ici-colo, mai e și Philip Island ("de mâna stângă"), deci e posibil să-l vedem mai în față, poate chiar în cărți pentru titlu. Momentul adevărului va veni probabil odată cu testele din februarie, pe modelul 2025.
  12. Ducati România există, are personal, de la director la mecanic. Doar că există sub umbrela Metrotehnica (nu VAG), care este o companie cu o cifră de afaceri mult mai mare. Dacă emit facturile sub Metrotehnica nu înseamnă mare lucru. Iar factura finală ar trebui să o primești de la caserie (sau cum se numește) după ce achiți contravaloarea serviciilor, iar pe această factură se regăsesc toate lucrările efectuate, detaliat, împreună cu materialele folosite, tot detaliat. Exact ce scrie pe asta de mai sus se regăsește și pe factura finală, doar că nu mai scrie "proformă". Fata aia care îți ia banii, îți înapoiaza proforma, factura finală și bonul fiscal, toate capsate împreună. Dacă mă străduiesc poate găsesc niște facturi mai vechi să le pun aici, deși eu nu prea le păstrez. Dar astea sunt mărunțișuri, nu te împiedica de ele, bucură-te de motocicletă.
  13. Bună dimineața! Îmi pare rău, am uitat să actualizez. Dacă nu a avut succes aici, s-a vândut pe OLX.
×
×
  • Creează nouă...