Sari la conținut

Kagemusha

Super Membru
  • Număr conținut

    2.079
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kingdom of Heaven
  • Permis moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe.
  • Alte autovehicule si vehicule
    N-am...
  • Interese
    Way too private

Vizitatori Recenți Profil

3.997 citiri profil

Kagemusha's Achievements

  1. Eu am raportat postul ăsta. Înțeleg că este un forum și ne tutuim, dar nimeni nu te-a jignit. Ba chiar @Cavalerua fost extrem de îngăduitor când l-ai făcut prost cu ceva timp în urmă. Chiar dacă mai sunt câțiva fani gialloRossi pe aici, care probabil nu-l înghit pe Marc, oamenii se exprimă civilizat. Iar cei cu care puteai găsi similitudini de limbaj au dispărut temporar de aici (eu sper să nu îi mai citesc).
  2. Ba chiar la testul cu Panigale Bagnaia a avut un timp mai bun.
  3. Bre, paella este cu orez, nu cu paste. Anti-orar, anti-orar, anti-orar.
  4. Stă în Mazarrón, la Mediterană. Departe de Portugalia, dar cred că poate ajunge în opt ore la Portimao. Am fost în satul ăla acum vreo cincisprezece ani, când Pedro era probabil la grădiniță.
  5. @Cavaleru Asta este de pe Racing Circuit Database. Nu știu cât de corecta este.
  6. Nu cade decât în situația în care @frigiderinvocă sau pomenește numele lui Voldemort, cel care nu mai dă pe aici împreună cu alți câțiva gialloRossi.
  7. Alex îl bate aproape constant, iar ocazional îl bat și alții, cum a fost în cursa asta. Totuși, parcă tind să cred că motocicleta de anul trecut era mai bună, nu degeaba se plânge atât. Ce mult aș fi vrut să îl văd pe Marc pe motocicleta aia... măcar niște teste, am fi avut o a doua părere. Așa, singurul care a pilotat ambele modele este Pecco. Franky, care a avut GP24 a rămas pe același model, iar Martinel a schimbat echipa. Iar dintre ceilalți doi aflați acum pe GP25, nici Marc și nici Fabio nu au experiență pe modelul de anul trecut. Că tot am ajuns la comparații între modele din ani diferiți, se pare că nici Rossi nu pare prea convins de direcția în care a apucat-o evoluția recentă la Ducati. Se pare că anul viitor nu mai vrea motocicletă factory-spec: https://www.motogpnews.com/2025/08/16/valentino-rossi-has-now-turned-down-major-ducati-proposal-from-luigi-dalligna-for-2026-motogp-season/
  8. E foarte clar: Cel mai rapid în sesiunea 1. Cel mai rapid în sesiunea 2. Cel mai rapid în sesiunea 3. Cel mai rapid în Q1. Cel mai rapid în Q2 Cel mai rapid în cursă (fastest lap). Eu tot nu sunt lămurit cu Brusli și ceilalți... Revin peste vreo două ore cu un post serios, acum am ceva de făcut...
  9. S-a mai scăpat un amănunt subliniat de @xt600: nu tot timpul pilotul care a obținut pole position a avut cel mai rapid timp per total sesiuni, chiar anul acesta s-a întâmplat cel puțin o dată. Poate colegul @xt600 are răbdare să caute și să posteze. Întrebare: cine a fost cel mai rapid într-o astfel de situație?
  10. Numai că Diggia s-a plâns de faptul că a simțit tot weekendul trepidații puternice. Și cauzele, și efectele au fost diferite la Bagnaia și Diggia. Asta pentru cine a fost atent. Eu tot aștept să aflu care e mai tare între Brusli, Ciac Norris, Vandam și Cichician.
  11. https://bikesportnews.com/motogp/aron-canet-signs-a-multi-year-deal-with-the-elf-marc-vds-racing-team/ Nu scăpăm așa curând de cocalar.
  12. M-am întrebat și l-am urmărit toată cursa,după ce a ieșit de pe breteaua de penalizare. O depășire la tâmplar și apoi discreție totală, nici măcar nu s-a apropiat suficient de cei din față. Posibil să fie explicația oferită de @damager . Posibil să nu fi vrut să riște prea mult când a văzut că Pecco merge și mai penibil decât el. Care Pecco a fost a doua surpriză neplăcută. Și-a încordat puțin mușchii până a fost depășit de Marc, a rezistat puțin în fața lui Acosta, apoi s-a afundat în pluton cu fiecare tur care trecea. Tot aici s-a văzut nivelul fizic și tehnic la care se află Martinatorul. Rezultate slabe in antrenamente și calificări, cursă la fel de slabă. A început weekendul cu o căzătură și l-a terminat în mod identic. Și încă una, s-a observat și nivelul la care este Yamaha. Chiar dacă uneori Quartararo obține pe un tur de circuit mai multe decât poate cotețul, cum se ajunge în condiții de circuit și temperatură improprii motocicletei, rezultatele sunt jenante.
  13. Cred că nu strică să o lăsați mai ușor cu pianul pe scări. E adevărat că Sym (și Kymco dealtfel) e o marcă de încredere, dar hai să nu începem să afirmăm că ăsta e miezu'! De ce? Ai informații credibile?
  14. Marc a spus-o răspicat de mai multe ori. Cine și dacă are chef poate căuta în declarațiile lui din trecut. Ceea ce majoritatea nu înțelege acum: 1. Era vorba despre timpul petrecut la Honda și implicit despre motocicleta Honda. 2. 99% din căzăturile pe care le-a suferit erau lowside. Nu dezvolt mai mult, sper că e ușor de înțeles. Poate se îndură @Cavaleru Sau @apriliacluj să închidă odată topicul ăsta și să mutăm polemicile pe cel cu discuții generale.
×
×
  • Creează nouă...