Sari la conținut

Kagemusha

Super Membru
  • Număr conținut

    2.012
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe.
  • Interests
    G Spot

Vizitatori Recenți Profil

3.896 citiri profil

Kagemusha's Achievements

  1. O să te sun mai către prânz, sa vedem dacă ne înțelegem și cum ajunge eventual la Dezmir. Poate avem noroc și vine Iulian cu mașina pe la Cluj.
  2. Nu sunt prea grele, dar pot fi prea înalte. Uite un site unde poți să faci niște simulări cu diverse modele: https://cycle-ergo.com/
  3. La 16 ani nu ai voie să conduci decât ceva cu o putere de maxim 15 cai. Toate de 250cmc sunt peste puterea asta și va trebui să aștepți până la 18 ani ca să dai examen și să poți merge cu ele pe drumul public. Dacă vrei să mergi fără permis doar pe câmp și prin pădure nu e o problemă, dar dacă ieși cu ea pe drumul public o pățești.
  4. Cred că Bau s-ar obișnui mai repede ca turcaletele, a mai trecut pe aici. Red Bull este sponsorul personal al lui Toprak, nu cred că vine cu bani la echipă, mai degrabă îi suportă o parte din salariu sau mai știu eu ce agreement au.
  5. Cum spune titlul, se vinde stander/elevator marca Acerbis, potrivit pentru motociclete de motocross, off road sau dual sport. Cam așa arată: Câteva detalii: - construcție din oțel; - prevăzut cu amortizor hidraulic pentru revenire; - siguranță pentru a preveni revenirea accidentală; - înălțime minimă între 23.5-36cm; - înălțime maximă între 33-46cm; - partea superioară rotativă la 360 grade, pentru a permite lucrul facil la motocicletă; - greutate maximă suportată 139-160 kg, diferă de la site la site, eu l-am probat cu un CRF 300L și a făcut față excelent. Starea produsului este impecabilă, a fost folosit o singură dată când am dat jos roțile de pe capră pentru a schimba anvelopele. Pentru moment nu se află în țară, va fi disponibil începând cu vinerea viitoare, 6 iunie. Fără acte, ITP și RCA expirate, nu ofer fiscal. Prefer probă și ridicare personală în Măgurele - Ilfov sau București, nu trimit în țară decât cu plata în avans a transportului. Dacă cineva este interesat, se vinde pentru că în România am o altă magaoaie, pe care o folosesc și la Indian și nu are sens să-l păstrez și pe acesta. Prețul este 50% din cel mai mic preț pe care-l găsiți pe net pentru unul nou. Contact la 0722.640.268 telefon sau WhatsApp, dacă nu răspund imediat sun înapoi. Revin cu poze reale cu obiectul după ce-l aduc din Grecia unde este "cazat" pentru moment. Numai bine!
  6. @apriliacluj, ce zici, lipsește ceva din anunț?
  7. Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun... Reply valabil și pentru OP.
  8. I couldn't agree more. Din nou despre Toprak: sincer, mi-ar plăcea să-l văd în MotoGP.
  9. Chiar și alea cu roți de 16" tot proaste sunt pe off. Te descurci cu ele pe pietriș sau chiar pe un drum de pământ mai ca lumea, dar suferă extrem în condiții de denivelări și gropi din cauză ca au garda la sol foarte mică. Cum ai zis, orice moto de 125 cu roți de 21/18 este mult mai bun.
  10. Face 30, cum a spus colegul @xt600. Sursa: https://www.worldsbk.com/en/rider/Toprak+Razgatlioglu/4544 Fără îndoială că turcul este un pilot foarte bun, acolo unde este. Dar Bulega, care pe vremea când era la Moto 3 și Moto 2 a fost un pilot mediocru, abia venit de un an în WSBK pare că îl cam bate anul acesta. Iar ca să vină la +29 ani în MotoGP și să rupă gura târgului e nevoie de mai mult și mă tem că Razgatlioglu nu are tot ce-i trebuie, altminteri Sofuoglu îl împingea de mult să facă pasul. Îmi amintesc că a fost în Red Bull Rookies Cup pe vremuri și n-a ajuns la nivelul fraților Oncu. Mă tem că nu va face mare lucru dacă vine în MotoGP, iar ca să vină și să obțină clasări în primii zece ar însemna doar puțin mai mult decât ce a reușit Karel Abraham. Dar să trăim și să vedem... Nici măcar atât, lumea confundă grav pneurile din WSBK cu MotoGP.
  11. În perspectiva revânzării, cred că e mai bine să ai cricul original. Valabil și la suspensii și alte alea.
  12. Cam pe acolo. A fost la peste două secunde de cel mai bun timp. Cam la fel ca Savadori și Pirro. Și eu. Poate pleacă Rins. Deși sunt ceva zvonuri că Miller ar avea o mega ofertă de la Honda din WSBK. Ceva cu șase zerouri.
  13. Cum vrei. La mine era gratis! Să știi însă că e nevoie și de altceva: fie să tai din cric, fie să pui unul mai scurt. Altfel trebuie să ai mare grijă cu ea, e foarte ușor să cadă pe partea dreaptă. Cricul mai este și el cam EUR 150 cu tot cu transport. https://adventure-bike.nl/webshop/kies-je-motor/honda/honda-crf-300l-r/rally-raid-verkorte-zijstandaard/ E mai ieftin puțin...
  14. https://www.fc-moto.de/en/KOUBALINK-Lowering-Kit-445-mm-Red-Honda-CRF300L-/-Rally Il poti monta singur foarte usor. Dacă nu te pricepi te ajut cu plăcere. Baftă!
×
×
  • Creează nouă...