-
Număr conținut
1.857 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Kingdom of Heaven
-
Carnet moto din
plastic
-
Motocicleta
Indian Scout
-
Numar Moto
cifre și litere
-
Club
Lonewolf
Informații profil
-
Motociclete detinute
Multe...
-
Interests
Nimic...
Vizitatori Recenți Profil
3.742 citiri profil
Kagemusha's Achievements
Rising Star (9/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Omule, eu înțeleg că ai ceva cu @Method, dar să spui că Matt Oxley este un ageamiu mi se pare cam... Oxley a uitat despre motociclism mai multe decât vom știi noi toți vreodată, la un loc. Good point!
-
Dacă vrei ceva din categoria 150-155, atunci Honda SH150i este alegerea normală. 17 HP, top case, roți de 16", revizii la intervale mari, bun pentru înălțimea pe care o ai. Dacă vrei de 200, atunci SYM, care vine cu roți de 14", motor mai leșinat (vreo 12-13HP), răcire pe aer, și service mai des din punct de vedere al kilometrajului. Nu vine cu top case dar are spațiul de depozitare nativ mai mare decât Honda.
-
Formularul 230 pentru redirecționarea 3,5% din impozitul reținut din salarii
topic a răspuns lui Kagemusha în Toniul MotoVeteranii
Corect! Din ceea ce am vorbit cu Ion, fie-i țărâna ușoară (Ivan, cum a fost cunoscut aici), a fost doar o încordare a mușchilor. Adică ăștia mai nemotocicliști dar dornici de "recunoaștere" sau supărat și apoi mări se vorbiră și se sfătuiră, să-și facă ei ceva al lor, dar și cu acte, de parcă actele i-ar face mai motocicliști. Mi-a zis că unul dintre ei chiar a recunoscut într-o discuție privată că au mers la fereală ca să nu afle ceilalți și să nu fie împiedicați cumva, iar apoi să piardă denumirea mult visată. Tot de la el am aflat și despre chefuri, manele etc. D-aia e bine să mergi pe drumul tău și să nu te bagi în seamă cu cei viteji. -
În Creta și Malta aproape nouă luni din an este cam neplăcut pentru mine, nu atât din cauza căldurii cât a umidității. Fiul meu cel mare are una în Costa del Sol și mi se pare că zona e cam scumpă pentru ce oferă, mai ales că se duce pe acolo din joi în Paști. Nu am idee de ce este prin Italia, am fost acolo doar de câteva ori și numai în orașele mari. Dacă îmi permiți o sugestie, Halkidiki este o zonă foarte bună, mai ales în afara perioadei iulie - mijlocul lui septembrie. Am avut două proprietăți acolo (nu amândouă în același timp). Sunt sate, chiar pe malul mării, nu foarte turistice (la aglomerație mă refer), unde poți găsi o proprietate sub jumătate din prețul celor menționate mai sus. Dacă vrei să stai o perioadă mai lungă în sezonul rece, nici nu mai contează că nu ai zbor direct, te duci cu mașina căci oricum mai ai lucruri de cărat la dus sau întors. Numai bine!
-
Nu te interesează ceva în Ierusalim?
-
Aveam. Am vândut-o anul trecut în toamnă, împreună cu miniflota moto de acolo și celelalte acareturi.
-
VID_20250218_131523606.mp4 Tot de marți. Am mai dat o dată ieri la prânz.
-
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Kagemusha în TonyTAul Service si intretinere curenta
După posibilități, șefu. Iau și eu ce-mi permite bugetul, nu mă compar cu bogații... Singurele chinezării pe care le am sunt adaptoarele și niște acumulatori. Numai bine! -
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Kagemusha în TonyTAul Service si intretinere curenta
Good point! Folosesc adaptoare la acumulatori, am scule Bosch dar am și acumulatori Parkside, pe care îi cumpăr la 50% din prețul unui Bosch. Diferența este vizibilă între un adaptor cumpărat de pe Ali și unul din Slovenia de la AkuAdapter, făcut tot în Chinezia, dar cu alte standarde de QC. -
Formularul 230 pentru redirecționarea 3,5% din impozitul reținut din salarii
topic a răspuns lui Kagemusha în Toniul MotoVeteranii
Am și oiengeu! Drept este că nu are legătură cu moșoveteranii, dar există acolo. Și se ocupă cu lucruri bune pentru comunitate. Ceea ce mi se pare de toată jena este să ceri bani pentru paranghelii, că asta am înțeles că se întâmplă la întrunirile stimabililor ăstora. Nu am auzit să fi făcut ceva de genul ajutat copiii săraci sau animale abandonate, plantat pomi, strâns gunoaie șamd. Numai bine! -
Formularul 230 pentru redirecționarea 3,5% din impozitul reținut din salarii
topic a răspuns lui Kagemusha în Toniul MotoVeteranii
Mă întreb doar, pentru ce acte de caritate au nevoie de bani veteranii ăștia? Mă gândesc serios să las un număr de cont. Pentru mine nu donați ceva? Mă încadrez la moșoveterani, deși nu fac parte din asociația lor și peste câțiva ani o să ajung eligibil și pentru longilini. Ce ziceți, las contul? Sunt bătrân și amărât, niște bani veniți ușor mi-ar prinde bine pentru un concediu și ceva de băut, că tare s-a scumpit rachiul! Vă mulțumesc în numele meu! -
Păcat de Rossi, a găsit o motocicletă proastă, fusese stricată de Casey Stoner... Faptul că Stoner a câștigat titlul cu motocicleta aia și mai mult de 100 puncte diferență față de locul doi nici nu merită să fie amintit.
-
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Kagemusha în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nici eu nu am chiar două mâini stângi, dar consider că timpul e prețios. Mai ales că nu mi-a rămas foarte mult. Trebuie să măsor, să calculez, să merg să cumpăr materiale, să execut, să ajustez, la nevoie, etc. Chiar și pentru scut e cam mult timp pierdut, nici nu mai aduc în discuție niște protecții serioase pentru motor. Dar fiecare are propriile reguli. Ușor de spus, greu de făcut. Poți câștiga ceva numai la evacuare. Dar toate celelalte vor adăuga: handlebars, crash bars, bash plate, luggage racks etc. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Kagemusha în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
https://outbackmotortek.eu/product-category/honda/honda-crf-300-rally-l/ https://eu.adventurespec.com/shop/category/hard-parts-bikes-honda-crf300l-38 Au marfă scumpă dar de calitate. Eu am luat de la ambele companii, de mai multe ori. La ambele am avut câteodată surprize (neplăcute, a lipsit câte ceva, odată mi-au trimis o chestie greșită), dar comunicarea cu ei a fost excelentă și rezolvarea rapidă. -
Poziția mea de condus pe rahatul ăsta de scuter este de așa natură încât la orice denivelare trebuia să am grijă să nu dau cu casca în parbriz. Cel mai mare chin însă era când îl mișcam de colo-colo pentru că atunci loveam parbrizul de fiecare dată.