Sari la conținut

Kagemusha

Super Membru
  • Număr conținut

    1.943
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe...
  • Interests
    Nimic...

Vizitatori Recenți Profil

3.804 citiri profil

Kagemusha's Achievements

  1. Martin e bine, așa zice lumea pe social media. Adică nu a avut extra probleme în urma căzăturii. Vorbim despre Qatar, 99% din asistență a fost formată din expați. Motociclismul nu este un sport chiar popular la arabi in general și în Golf în special.
  2. Cred că nu, altfel ar face-o, mai mult ca sigur (plec de la premisa că afirmațiile lui sunt sincere și nu fabulează inventând motive). Dar mi se pare că este curios, anul trecut a câștigat multe curse de sprint.
  3. Bagnaia: rezervorul de combustibil lovește din nou: https://www.crash.net/motogp/news/1067663/1/fuel-tank-blamed-again-angry-pecco-bagnaias-qatar-motogp-sprint-slump Pentru cei interesați, cursa de sprint va fi difuzată în reluare pe Digi Sport 3HD începând cu 1230. Comentariile lui Florin Ion și Vlad Haralambie: priceless!
  4. Am vrut să spun că Aldeguer îl depășea Oricum, chiar și fără greșeala lui Quartararo din ultimul viraj când a încercat să treacă de Franky.
  5. Dacă vrei second hand, ia Yamaha, eu aș alege MT și nu carenata. Dacă vrei nouă, cu un supliment de aproximativ 500 euro la buget poți lua Suzuki GSX-S125. Dar, dacă iei nouă, probabil o vei vinde peste câțiva ani și trebuie să ai în vedere o pierdere financiară. Eu aș lua una nouă.
  6. A fost o cursă frumoasă. Nu prin prisma luptei pentru locurile 1-3, unde treaba, așa cum era de așteptat, s-a tranșat in primele două tururi, ci prin ceea ce s-a întâmplat în pluton. Dealtfel, a fost singura cursă de sprint de până acum în care transmisiunea în direct a fost axată pe luptele din pluton, ceea ce spune multe despre spectacol din punctul meu de vedere, ăla de doi bani jumate... Câteva lucruri, pentru cei care nu au avut posibilitatea să urmărească: - Bagnaia, după un start mediocru, a căzut până pe 13 la un moment dat, apoi a revenit, cu calm și ceva noroc. Cerebral, probabil va recupera mai mult în cursa mare, mai ales cu un start decent. - depășirea lui Martin la Bagnaia, care îi va provoca coșmaruri lui Pecco. - cursă neașteptat de bună făcută de același Martin, nu știu dacă l-a lăsat fizicul sau gumele, dar cred că pe Bezzechi îl așteaptă zile grele când Martinatoru' va fi apt. - cursă bună și pentru "tâmplar" care a mers foarte bine dar a abuzat gumele în stilul caracteristic. - Ogura chirurgical, deși mai are de învățat. - Vin ales și Acosta, trădați si ei de gume. - tânăra speranță Aldeguer pare că începe să confirme. - Diggia, un start și un prim tur nu tocmai reușite, dar o prestație tot mai solidă. - Quartararo, a încercat dar a fost trădat de motocicletă și de stilul conservator. Dacă mai era un tur era depășit și de Aldeguer. Nu-l vad bine în cursa mare. Nu prea e nimic de spus despre cei din familia Marquez, care pare că uneori trăiesc și aleargă în lumea lor, de neatins pentru alții.
  7. https://motomundo.net/2025/04/motogp-2025-round-4-qatargp-losail-watch-online-free/ Calitate proasta a imaginii, dar nu auziti comentatori ratati.
  8. Când vei călători într-un avion cu "căpșunari" vei avea probleme mai mari decât îți poți imagina, fiind încadrat la port ilegal de armă!
  9. O să stai bine în ce privește întinderea picioarelor, dar poziția în șa este cam prea dreaptă, așa că dacă ai probleme cu coloana trebuie să ai grijă la orice denivelare.
  10. Relaxează-te! Poți lua casca fără probleme, am călătorit și cu Wizz și cu alții. Treci frumos prin filtrul de securitate, iar la îmbarcare nu te va întreba nimeni nimic de cască. Dacă vrei să te acoperi 100% ia un Wiiz Plus, care include și alegere loc, priority boarding, bagaj mare la cală și un al doilea bagaj de cabină.
  11. Ioane, la al meu seria de șasiu e de State. După ce am verificat, înainte să plec cu el i-am întrebat pe cei de la reprezentanță și au spus că vine de la fabrica din Pulonia. Iar KTM-ul a fost făcut în India toată ziua, chiar dacă are serie de Austria! Poate doar să fi fost asamblat la Mattighofen, dar mă îndoiesc sincer, mai degrabă a fost vreun austriac la QC în India... Cu de-alde noi scapi ușor, ai grijă însă să nu te treacă @apriliacluj pe caiet cu vreuna! Să știi însă că mai scapă și printre japos unele făcute acolo, la mama lor.
  12. Din 2011 compania Indian, care trecuse prin mai multe mâini în decursul anilor și avea vânzări foarte reduse, a fost cumpărată de Polaris, care a reorganizat-o și a relocat fabrica din State la una din fabricile Polaris undeva prin sud. Pe motocicletele Indian există (ca pe toate motocicletele, de altfel, mai puțin Honda Transalp a lui Speedy, care are toate componentele produse în Japonia și a fost asamblată tot acolo, chiar în atelierul împăratului) și unele componente făcute în China (jantele, de exemplu). Piesele și componentele sunt produse în mai multe țări. Din ce îmi amintesc repede: Statele Unite, India, Tailanda, Mexic, China. Pentru asamblare au fabrici în Statele Unite, Mexic, Vietnam, Tailanda, Polonia și mai recent în Ungaria. A mea a venit pe bucăți din USA și a fost asamblată în Polonia. Eu, din fericire, am mai multe motociclete, fiecare cu scopul ei. În oraș merg cu CRF 300L cu care mă mișc repede prin trafic. Dacă merg la cumpărături iau scuterul, care are locuri de depozitare. Când vreau să "mă dau" folosesc Ducati, KTM sau Yamaha. Dacă plec la plimbare iau Indian Scout. Mă simt foarte bine pe fiecare dintre ele pentru că merg cu ochii deschiși la trafic și condițiile de drum, le cunosc capabilitățile și asta mă face să fiu foarte relaxat, chiar și după 500-600km, ceea ce sper să facă toată lumea care va ajunge la vârsta mea, nici nu mai vorbesc de vârsta lui @Constantin, care chiar dacă ne amuză uneori cu proiectele lui trăznite, e de invidiat nu pentru condiția fizică ci pentru spirit. Ca să nu fiu acuzat de partizanat, nu i-aș recomanda inițiatorului un cruiser decât dacă ține morțiș. Cruiserele nu sunt chiar pentru orice posesor de permis categoria A, precum Yamaha R1. În locul lui aș cumpăra mai degrabă un Jack of all trades, gen Tracer 7 sau V-Strom 650 sau 800.
  13. Despre cursă nu ziceți nimic, ați plecat toți după fenta lui Marc? În afară de @Method... Mie mi s-a părut că Bagnaia a mers foarte bine, și înainte ca Marc să cadă, și după aia. La fel și Marquez junior, și-a văzut limitele și a stat cumințel să câștige puncte. Din ce în ce mai bun însă Diggia. Pare că pe măsură ce se vindecă se înțelege tot mai bine co motocicleta și parcă îl văd contender la locul doi la general (să vedem și update-urile de la "uzină" pe parcursul sezonului). Cum ar zice susnumitul Method Man, I can't wait să văd ce face în Qatar! Lumea a plecat și aici după fentă, Crafar este șef la stewarzi...
×
×
  • Creează nouă...