Sari la conținut

unulupu

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.instagram.com/royal_enfield_romania/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Royal Enfield Himalayan
  • Numar Moto
    e prin poze
  • Club
    no club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZS 600
  • Interests
    snowboarding, editarea video, airsoft

Vizitatori Recenți Profil

923 citiri profil

unulupu's Achievements

  1. Inca asteptam sa se aduca modelul nou la Royal Enfield Romania. Din ce apare pe net se pare ca modelul nou nu mai are acelasi cuplu la turatii joase, adica exact ce trebuie atunci cand mergi prin locuri necunoscute.
  2. @Vlad 0_0 Salut Nu am avut probleme cu Himalayan -ul meu. Tocmai ce am trecut de 35000 km, din care aproape jumatate au fost in offroad. Am respectat indicatiile pe care le-am gasit in cartea tehnica a motociletei. La fiecare 5000-10000 de KM am verificat si schimbat tot ce era programat de catre RE In Romania, URAL este distribuitor uatorizat si au la vanzare camorice. De curand s-au scumpit toate si la ei. Un filtru de ulei care era 30 Lei, acum este 100 de lei. Litrul de ulei e cam 50 Lei Cu 200 Lei ti-ai facut revizia periodica. Filtrul de aer il schimbi la 10000, si asta daca este prafuit rau. Un filtru de aer este 100 Lei Himalayan-ul meu consuma cam 3.5 L de carburant in regumul de exploatare mixt - urban si extra urban. Rezervorul este de 15 L , si cu un plin eu fac minimum 360 km. In extraurban eu depasesc 400km, mergand cu viteze intre 80-100 km/h, regim de ture 4000-5000 Gasesti ceva continut romanesc cu Himalayan aici: https://www.instagram.com/royal_enfield_romania/ Daca nu vrei sa dai 5700 euro pe un Himalayan de la Ural Romania atunci poti sa cauti pe site-ul "mobile.de". Recomand sa cumperi din Germania, Tarile de Jos sau tarile nordice. https://www.mobile.de/ro/motocicletă/royal-enfield/vhc:motorbike,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:21750,mld:himalayan,abs:true Un transport din Germania si pana in Romania nu ar trebui sa depasasca 400 euro, in functie de ce trasportator folosesti. Eu cred ca poti sa ajungi la 4000 euro pret total (achizitie, transport, inmatriculare). Daca esti in Bucuresti si ai nevoie de ajutor la motor poti sa te duci la Serice-ul Ural sau vii atelierul unde eu sunt ucenic - YzyFlow - https://www.instagram.com/yzyflow/ ) Spor!
  3. Inca sper din tot sufletul sa fie un fake news
  4. Stiu ca e din scurt dar na... Maine vreau sa incerc un soft offroad pe langa Bucuresti, zona de nord, Ora 1200, Locatia: https://www.google.ro/maps/place/OMV/@44.4921993,26.1260701,18.09z/data=!4m8!1m2!2m1!1sikea!3m4!1s0x40b2029d463f8b91:0x646137c4357e5040!8m2!3d44.4930204!4d26.1264398?hl=en&authuser=1 La ora 1215 se pleaca in tura Durata este de 3-4 ore. Obiectivul este de a explora rute de soft offroad in jurul Bucurestiului si/sau descoperirea de rute asfaltate dar putin circulate. Pt mai multe amanunte/ Whatsapp -> 0744 65 81 84 (ca sa nu ne chinuim aici prin mesaje interminabile) Seara faina --- Lup
  5. Stiu ca e din scurt dar na... Maine vreau sa incerc un soft offroad pe langa Bucuresti, zona de nord, Ora 1200, Locatia: https://www.google.ro/maps/place/OMV/@44.4921993,26.1260701,18.09z/data=!4m8!1m2!2m1!1sikea!3m4!1s0x40b2029d463f8b91:0x646137c4357e5040!8m2!3d44.4930204!4d26.1264398?hl=en&authuser=1 La ora 1215 se pleaca in tura Durata este de 3-4 ore. Obiectivul este de a explora rute de soft offroad in jurul Bucurestiului si/sau descoperirea de rute asfaltate dar putin circulate. Pt mai multe amanunte/ Whatsapp -> 0744 65 81 84 (ca sa nu ne chinuim aici prin mesaje interminabile) Seara faina --- Lup
  6. @vladf, gura pacatosului adevar graieste Da, asa este. Modelul Hymalayan din primul sau an de productie si pana in finalul lui 2017 au existat multe probleme. Pe vremea aceea motorul era pe carburatie. Un pic de investigatie mai amanuntita ai fi aflat ca acele poze sunt din perioada in care Royal Enfield nu lansase modelul Hymalayan world wide. Asfel, majoritatea riderilor care doreau sa testeze acest model trebuia sa mearca in tara de origina (la dracu'n praznic). Nu am gasit alta rima Lucrurile au evoluat si acest model a fost luat la matrasit de toata lumea si incepand incepand din 2018, cei de la RE au facut modificarile necesare in ceea ce priveste calitatea materialelor. La banii astia, ai motor nou cu garantie 2 ani oferita prin distribuitorul local (daca ai noroc). Nici eu nu l-am avut la teste, am avut "un baiat" Nu e dracu atat de negru cum il fac artistii plastici. --- ps: strugurii nu sunt atat de acri Apreciez toate comenturile voastre.
  7. Royal Enfield Himalayan 410cc este o motocicleta "adventure" destul de controversata in acest moment din cauza pretului redus pe care il are la iesirea din fabrica (IndiaLand) de aprox. 2000 euro ± sa mor daca stiu ca nu m-a mai interesat. In Europa pretul de achizitie variaza intre 4500 si 5000e, pentru ca... "TAXE!". In Romania, cei de la Ural ofereau acest model la pretul de 4700 euro cu TVA inclus. Asadar, cu 5000 de euro zbori pana in New Deli, cumperi motorul si te intorci pe roti pana in Europa. Chiar daca fabulez, ati prins ideea :)) Gurile rele mi-ar spune ca... nu e vorba ca un BMW R1250GS Adventure este scump, ci sunt eu prea sarac ca sa imi permit asa ceva. In contra partida, vin si bag batul prin gard si intreb retoric: De ce sa ai cauciucuri de strada pe un "GS"? Anyway... Pentru ca cei de la Ural Romania (unic distribuitor la noi) nu au putut sa ma serveasca in timp util am apelat la "un baiat" care face Nemtia, ma intelegi? De la plasarea comenzii si pana am avut motorul la scara a durat cam 4 zile. Cat a costat? 4500 euro + cheltuielile cu inscrierea motorului in Romania. Precizez ca motorul a fost SH, la aproape 2000km cu revizia si istoricul la zi, ca nu te pui cu neamtu'. Pentru cei ca mine care nu isi permit ultimul model de "moto adv" si o viata palpitanta cu rate la banca, recomand un Hymalayan. Ce trebuie sa stii: - garantie de 2 ani (in limita a 100.000km cred). Garantia este World Wide, si este acoperita de Distribuitor, oricare ar fi tara europeana. - la primii 500 km se face prima revizie, si pana atunci se merge cumpatat. In cartea tehnica care insoteste motorul sunt explicati toti pasii. - cauciucurile (Pirelli MT60 de 21inc si 17inc) nu sunt bune pt "moloz noroios", dar in rest isi fac treaba de minune. Pentru cei care vor sa se mocirleasca, sau sa isi rupa picioarele explorand culmile crizei varstei mijlocii, trebuie sa treaca la "caramele". Dar oricum, la razboi nu te duci nicioadata singur, asa ca forta motorului tau si priceperea ta este masurata in cati camarazi de tura sunt pe langa tine; eu stiu :)) - motorul este un "Single Cylinder, 4 Stroke SOHC, Air cooled, Fuel Injection" care tine in haturi 24 de cai puturosi de postalion la 6500 rot/min, dar are 32 Nm la 4000 rot/min, deci un "low and go" in toata regula. - are greutatea de 192kg (cu tot cu ulei si benzina), iar greutatea totala cu tot cu gagica ta si bagaje ei nu tre' sa depasasca 365 kg. - 5 trepte de viteza cursive si iertatoare care sunt idicate pe bord, avantaj pt incepatori si profesionisti deopotriva. - transmisia este pe lant. Ungerea trebuie facauta la fiecare 500 km sau de fiecare data cand iti speli motorul dupa o zi de extaz mioritic. - de la pamant si pana la sa avem o inaltime de 80 cm, asadar motocicleta poate fi calarita si de persoane mai mici de statura. - 22 cm este garda la sol, suficient pt a satisface majoritatea gandurilor zburdalnice. -suspensia fata are o cursa de 20 cm, deci "no comment" -suspensia spate, un mono shoc hidraulic, are o cursa de 18 cm. - consumul de carburant este intre 3.5-4L/100 km in regim mixt. Rezervorul este de 15L. - viteza la care te simti ca "lupul intre oi" este de 80 km/H la 4000-5000 rot/min. Motorul se simte foarte ok si la 100 km/h. Abia dupa ce treci de 110km/h te simti rusinat ca Adam care a muscat din Fructul Oprit. Maximum (cica) poate 127 km/h, dar de ce vrei tu il vezi pe Dumnezeu asa de repede? - este ideala pt incepatori pt ca: cilindree potrivita, acceleratie iertatoare, schimbatul vitezelor se face usor, mentenanta de baza este mai usoara si ieftina daca alegi sa mergi la un service moto, si da bine la gacici, chiar daca nu se pricep ele la motoare. - are SWAG*. Este un "Adventure" in adevaratul sens al cuvantului, si nu pt ca are o busola la bord, ci pt ca iti permite sa te dai cam pe unde vrea p#&@ ta, dar cu bun simt si fara excese. Si la cum arata motorul asta, sincer acum, chiar da bine in fata la Belle Epoque pe Dorobanti langa un Bentley sau sus pe platoul Bucegi. - tech infos** ----- *gusturile nu se discuta **mai multe informatii amanuntite am sa postez mai jos ***pt si mai multe informatii va recomand sa discutati cu cei de la URAL ROMANIA. **** daca v-a placut acest articol va rog frumos sa bagati o geana pe https://www.instagram.com/royal_enfield_romania/ si sa dati un follow, like si un share din oficiu. Astfel o sa pot sa cresc mai usor pe alti posesori de RE si sa formam mica comunitate care sa faca chestii faine. Va multumesc! #royalenfieldromania #royalenfield #hymalayan
×
×
  • Creează nouă...