Sari la conținut

Wav3

Membru
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buzau

Vizitatori Recenți Profil

800 citiri profil

Wav3's Achievements

  1. Deja pare ca pica. A luat EMA 200 ca rezistenta, pe 15m momentan. Posibil sa fii fost un fake break-out, asa cum se asteapta multi. Sper sa se duca la 29k, acolo unde are support mare.
  2. Am inteles. Tot e ok. Moto de 6200 o iei cu 4800 si o vinzi ca SH dupa un an tot cu 4800. Nu faci profit dar ai mers gratis 1 an.
  3. Pai mna, am judecat strict dupa articol, am zis ca acolo sunt toate detaliile. Daca ar trebui sa fie rabla mea de x timp atunci cum de se poate sa cumperi de la dealer? Practic iti gaseste el o rabla si de-asta mai primesti doar o parte din ticket, restul e onorariul lui. Apoi la treaba cu nevandutul..nu cred ca ai cum sa impui asta. E bunul meu si il vand daca am nevoie. Plus ca cine verifica daca mai am motorul in garaj? N-o sa poata viitorul proprietar sa-l inmatriculeze pt ca figureaza ca e luat recent cu Rabla? O sa caut legea sa vad exact. Parca era un svon de 2 rable; nu se aplica si la moto?
  4. Dat fiind faptul ca motocicletele nu-si pierd instant din valoare cand ies pe poarta dealerului, nu cumva e loc de facut bani folosind Rabla? De ex. un CB500F ABS costa 6290E si emisii 80g. Daca cumperi o rabla de peste 15 ani cu 2000lei (gasesti si mai ieftina) si primesti voucher de 9000lei, asta inseamna 7000lei adica 1400E, deci ramane motocicleta la 4890. O vinzi cu 5500E cu 0km, in tipla. Mi se pare win win si pentru tine si pentru cumparator. Apoi repeat.
  5. Salut! Am si eu 2 intrebari te rog: 1. care sunt pasii ce trebuie parcursi de client dupa ce-i aduci motocicleta acasa? Ma gandesc ca trebuie facut RAR, apoi inmatriculat si inscris la fisc, dar care sunt perioadele obligatorii? Pot sa merg calare pe ea la RAR sau trebuie cu remorca? 2. vreo sansa sa gasesti un CBR 600FA, sau macar un CB600FA, 2011-2013, in stare buna, in bugetul de 4500E cu tot cu pretul serviciilor tale? Adica modelul ala cu bord digital, dar nu cel impartit in 2 ecrane + ABS neaparat. Merci
  6. Intrebare de noob: ce culoare este trecuta in talon pentru modelele din 2011-2013 in doua culori (ex.: alb si rosu)? Merci
  7. Nu prea mi-e clar cum ai putut sa te gandesti ca ai voie sa te urci pe motor fara sa ai casca in cap, indiferent ca ai permis sau nu, mai ales ca incepator. Iti imaginai ca faci scoala fara casca, apoi, prima ta iesire in trafic real, o faci cu casca in cap? Iti dai seama ce diferenta de feeling ar fi, nu? Abia te obisnuiesti si tu ca un noob ce esti cu motocicleta si apoi iesi in trafic cu borcanul pe cap, printre masini. Legat de eliminarea obligativitatii purtarii castii, este acelasi lucru ca si cu centura de siguranta in masina. Casca e ceva intim. N-as vrea sa respir unde a ragait altu si nici sa port o casca folosita de un incepator care transpira ca porcu' de emotii la turele din poligon, mai ales acum pe canicula asta. Cel mai bine iti iei de acum MACAR strictul necesar pentru a conduce moto in siguranta si nu mai cauta sa imprumuti pentru ca e gross si nici nu te protejeaza cum trebuie daca echipamentul gasit nu este pe masura ta. Eu mi-am luat aproape tot echipamentul, fara pantaloni, inainte de a incepe scoala si nici macar acum, dupa un an jumate, nu am motor
  8. Am facut 8-urile cu relantiul pt ca daca acceleram catusi de putin nu ma mai incadram intre jaloane (hornet de 600) si tot am scos sub 3 min, deci stai linistit. Ia-ti repere cum trebuie la 8-uri ca sa nu te incurci si in rest e floare la ureche.
  9. Nu stiu daca s-a mai recomandat, dar eu folosesc Viofo pe ambele masini si sunt multumit. Am a119 care este single, adica doar fata si filmeaza FullHD si am si a129 care este DUO si filmeaza 4K (FHD pe spate, parca). Oricum, le tin pe ambele pe FHD pentru ca pe 4K isi cam ia freezuri, iar diferenta de imagine nu e foarte mare. In consecinta, recomand versiunile FHD, nejustificandu-se pretul pentru 4K. Au suport ce se prinde de geam cu 3M si camera doar o prinzi de el, cu click; deci, teoretic, o poti muta la alta masina, suport in plus sa ai. La variantele cu GPS, modulul GPS serveste si ca suport, iar GPS-urile se pot cumpara separat, deci poti avea mai multe suporturi pentru mai multe masini (sunt un pic incoerent, intelegeti voi). - Din cate stiu nu vin cu acumulator/condensator. Se poate folosi in modul parcare cu conexiune directa la baterie si porneste filmarea cand detecteaza miscare. - Filmeaza in loop, setezi tu de cat sa fie filmarea. Eu le-am pus la 2min. La a129 de ex, are 600MB filmarea de 2min de pe fata si 300MB aia de pe spate. - N-au comenzi vocale. - Poti face poza apasand pe un buton de pe camera sau poti cumpara separat buton special pentru poza si-l pui unde vrei tu (de ex. pe volan). + Variantele sunt ceva de genu', daca retin bine: - a119 - camera fata, FHD - a129 Wifi - camera fata, FHD, Wifi - a129 Pro Wifi - camera fata, 4K, wifi - a129 Duo Wifi - camera fata-spate, FHD, Wifi - a129 Duo Pro Wifi - camera fata-spate, 4K, wifi + toate suporta si varianta cu GPS, identificandu-le prin G-ul din versiune (ex. a119G) https://www.spy-shop.ro/catalogsearch/result/?dir=asc&order=price&q=viofo+a1 Exemplu cum vede&aude a119 - https://www.youtube.com/watch?v=cuJTmZ1iQSA (bonus la 01:10) Exemplu cum vede&aude a129 Pro (cred ca era pe FHD, nu pe 4K) - https://www.youtube.com/watch?v=DGXjI2bXM14 Daca sunteti interesati, pot descarca clipuri recente din a129, fata&spate.
  10. Wav3

    Scoala moto Buzau

    Salut, Eu am facut cu dl Dima, anul trecut. Are scoala (firma) facuta cu baiatul lui, Octavian, si cu el vei face orele + iesitul in oras. Ma rog, iti arata la inceput cum sa pornesti, merci, franezi, apoi te lasa de capul tau. Cel putin asa a fost la mine, dar probabil eu am prezentat incredere ca nu fac vreo nefacuta, nefiind pustan. Oricum, din cate am observat, mare lucru nu prea are ce sa te invete. Incepi sa mergi cu motocicleta si te invarti prin jaful ala de poligon pana dupa jumatatea scolii cand incepi sa faci opturile. Eu, din cauza programului nasol de la serviciu, am facut doar cateva sedinte, toate singur, apoi, in saptamana cu examenul, m-am apucat de poligon si in 3 zile am luat A-ul. Cand m-am apucat de poligon au venit amandoi si mi-au aratat, au explicat super ok, n-am ce reprosa. La traseu a fost super bine cu Octavian. Nu stiu cum sunt ceilalti, dar Octavian te ajuta; te invata de inainte ce semne iti face ca sa nu faci greseli in trafic..ca mna, emotii. Probabil si alti instructori fac la fel tho. Ca rezumat, depinde de tine. Daca esti descurcaret, fa cu Dimas. Daca ai nevoie de dadaceala, nu stiu cum sunt pe partea asta pentru ca nu am interactionat foarte mult cu ei, dar ai si alte alternative. Categorie: A (hornetul albastru) Pret: 1200 + 100 dosarul (sau era inclus in pret? nu mai stiu) PS: vezi ca ti-am refacut eu cu vopsea sagetile din poligon ca se stersese xD
  11. Strict legat de carvertical, NU recomand! De fiecare data cand am avut nevoie, vininfo mi-a furnizat cele mai multe informatii. Carvertical e doar marketing si atat.
  12. Bani multi pentru branduri midtier. Daca ai buget mergi pe Arai, Shoei sau AGV. Apoi HJC si restu'.
×
×
  • Creează nouă...