Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Pe scurt: la plezneala! Voiam un pneu mai sport si pe acesta il aveau in stoc baietii, l-am luat la ocazie dar intr-o stare f buna (cel de pe fata).

Eu as mai tine Pilot Road-urile tinand cont ca vine sezonul ploios.

 

 

 

 

Eu n-am atins toba niciodata, nu stiu cat de mult te-ai aplecat de ai apucat sa atingi cu ea :agree: In schimb, am cam ramas fara pintenii de pe scarite, s-au tocit subit..

 

Cred ca-ti poate da mai mult feedback Fanfane, el are 170 pe spate.

 

 

 

am apecat-o de urgenta sa nu intru sub TIR pe Cheia dupa ce, pe o curba la dreapta, am ocolit nisipul din coltul curbei.

nu prea ma intereseaza motocicleta (am CASCO) dar vreu sa-mi cresc copilul cu toate ca ma si asigurare de VIATA.

cauciucurile pe care le-ai ales sunt intr-o revista recenta pe primul loc si pe ploie si pe uscat intr-un test comparativ.

 

 

Fanfane: cum se comporta CBF-ul cu 170 pe spate?

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fanfane: cum se comporta CBF-ul cu 170 pe spate?

Treaba e ca nu am termen de comparatie. N-am mers decat f putin cu altele cu cauciuc normal. Eu mi-am cumparat-o cu 170. Pe curbe m-am dat doar cu a mea. Nu am reusit sa folosesc cauciucul pana la capat, tot mai ramane cam un cm neatins. Nu sunt eu mare racer, deci nu pot sa zic daca doar atat poate. Oricum n-am atins cu scaritele. Din cate am auzit eu pe la altii, cauciucul mai lat e mai bun in linie dreapta, ai stabilitate mai mare. Pe curba nu ar mai fi la fel de bun ca unul de marimea corecta.

Eu personal intentionez sa-mi schimb cauciucul acum in toamna. Si o sa iau unul standard, de 160. Atunci o sa va pot zice diferenta intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si arunca un ochi si pe CBF-ul de 1000. Daca nu avea autonomia aia de toata jena, il aveam deja.

 

Daca tragi un ochi aici o sa vezi ca posesorii de CBF1000 au inregistrat un consum mediu intre 5.5 - 7.5 si sigur printre cei 85 de utilizatori s-au gasit si cativa forjatori dispusi sa scoata untul din ele.

Oricum, daca as avea bani de un cbf1000 mi-as lua un FZ1 Fazer.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

De banii ăia mi-aș lua un CBF 600 S pe injecție și cu diferența aș face turul Europei :cheers:

 

Thrill, CBF-urile alea de 1000 nu sunt modele cu injecție? Consumă mai puțin decât cele pe carburatoare.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De banii ăia mi-a? lua un CBF 600 S pe injec?ie ?i cu diferen?a a? face turul Europei :cheers:

 

Thrill, CBF-urile alea de 1000 nu sunt modele cu injec?ie? Consumă mai pu?in decât cele pe carburatoare.

 

 

De banii aia mi-as lua un CBF 125 si as face turul lumii si de restu' gume Turbo.

 

Yep, toate-s pe injectie, 2007->2009.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, citesc ultima pagina si am crezut ca am gresit topicul.

 

Scarite pe asfalt, slidere terminate, toba pe asfalt, cauciucuri sportive, 200+.

 

Pai mie mi s-a spus ca mi-am luat o motocicleta de penionar. Si am actionat in consecinta.

 

Am livit o singura data cu cizma, si cred ca a fost din cauza unei pozitionari mai nefericite.

 

In cazul asta, mai am de invatat pana sa ma incumet la o plimbare cu voi. :cheers:

 

Pace....ma duc la antrenamente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Stai calm, nici eu nu am pus vreodată scărițele pe jos și se pare că nu merg chiar ca pensionarul. Cu cauciucurile duse până la capăt scărițele mele erau departe de sol, or fi strâmbe :cheers:

 

Cauciucuri sport? Adam și-a luat Pilot Road 2 (touring sau sport-touring), Thrill cu Pilot Road, eu am tot sport-touring, deja suntem destui pentru un azil pentru vârsta a treia, nu?

 

Dacă voiam senzații tari luam R6, nu CBF. Sau CBR RR, GSX-R, 'busa, dar am luat totuși CBF, de ce oare? Mie unul îmi place la nebunie să ajung întreg acasă de fiecare dată :cheers:

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet S nu se mai fabrică de ani buni, CBF 600 S e înlocuitorul (același motor, cam aceeași moto mai puțin elemente de design, vezi manualul Haynes comun pentru Hornet și CBF).

 

Nu se simte neapărat diferența de putere, ci modul în care o obții: CBF-ul are putere destulă, dar vine domol (carburatoare mai mici), e intenționat făcută chestia asta pentru începători. Hornetul e mai brutal. Diferența de putere nu o simți nici la top speed, peste 200 km/h e nasol cu ambele: consumă în draci.

 

 

Nu ma intereseaza viteza asa mare 200 km/h. Nici cu Horneta nu mergeam la drum lung

mai mult de 130 km/h (poate si din cauza vantului).

De Suzuki GSF 650S ce parere aveti? poate v-a trecut prin minte si modelul asta cand ati ales CBF.

Numai bine.

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006...ditGSF650Sc.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza viteza asa mare 200 km/h. Nici cu Horneta nu mergeam la drum lung

mai mult de 130 km/h (poate si din cauza vantului).

De Suzuki GSF 650S ce parere aveti? poate v-a trecut prin minte si modelul asta cand ati ales CBF.

Numai bine.

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006...ditGSF650Sc.jpg

Eu unu m-am uitat si la GSF. Chestiile care l-au dezavantajat in favoarea CBF-ului:

- nu are CBS

- motorul e de conceptie mai veche.

- cadru de otel vs cadru de aluminiu

- pozitia mi s-a parut mai comoda pe CBF, desi sunt diferente destul de mici

- o toba enorma care arata ca kuru - parere subiectiva nu dati cu pietre :cheers:

 

Ca avantaj, in momentul respectiv era pretul (vb de moto noua) dar acum s-a can dus draq si avantajul asta. Plus ca rata binisor (ce exceptia tobei).

 

Ca sa nu mai vorbim ca Honda e Honda :cheers: . Acum fara misto, daca de uiti la detalii, Honda are ceva in plus. Am fost de curand si m-am uitat la noul Diversion, care a fost si el pe lista la imceput. Pai ii falfaiau carenele stand pe loc. Plastic ieftin si de proasta calitate montat cu kuru. Pai la CBF-ul mu nu misca nimic, da senzatia ca e bine inchegata, nu ca sta sa se dezmenbreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se comporta CBF-ul cu 170 pe spate?

Niste baieti care zic la fel cum ziceam si eu: /index.php?...t&p=1752522

Daca pui orice alta guma decat cea din talon, se comporta diferit motorul. De obicei mai rau.

 

Prietenii tai se dau tare numai in linie dreapta, sau poate nici macar acolo... Pe viraje este foarte aiurea cu un cauciuc mai lat decat cel prevazut de producator.

 

Zic ca e bine (si legal) sa folosesti dimensiunea din talon, oricare ar fi aceasta. Daca pui alta dimensiune, se inrautateste manevrabilitatea, deoarece janta e de o dimensiune si guma de alta, astfel se deformeaza. Plus ca motocicleta a fost construita sa se comporte bine pt dimensiunea din talon.

 

Daca tragi un ochi aici o sa vezi ca posesorii de CBF1000 au inregistrat un consum mediu intre 5.5 - 7.5 si sigur printre cei 85 de utilizatori s-au gasit si cativa forjatori dispusi sa scoata untul din ele.

Eu am intrat pe rosu la 250Km cu a mea (si nu am mers pe autostrada) si la 290Km eram la benzinarie (mers cu 60km/h intr-a VI-a). Cu 1000-le, daca mergi batraneste probabil faci peste 300Km, dar daca mergi normal atunci s-ar putea sa nu faci nici 200Km.

 

Oricum, daca as avea bani de un cbf1000 mi-as lua un FZ1 Fazer.

Asta pentru ca tu te gandesti doar la motoare in celofan, gasesti 1000 fara celofan la preturi accesibile (~ + 2000 Euro fata de 600). :cheers:

 

Scarite pe asfalt, slidere terminate, toba pe asfalt, cauciucuri sportive, 200+.

Da, unii scot untul din ele (nu dau nume) pentru ca pe curbe, CBF sau Busa e tot un drac, de fapt cred ca CBF-ul e mai potent Busa fiind facuta pentru linie dreapta. Dar nu toti merg asa, eu cel putin n-o sa mai merg asa, mi-a ajuns. Iar scaritele se tocesc in mod natural pe circuit, pe strada foarte rar atingi cu ele pentru ca trebuie sa ai niste neuroni in hibernare ca sa te inclini atat de mult pe sosele publice unde una din trei curbe are nisip, ulei, baligi sau camioane parcate. Cine ti-a zis ca CBF e de pensionar avea dreptate, probabil era un pokemon cu SS. Dar dupa ce te maturizezi iti dai seama ca iti poate da si CBF-ul adrenalina mai multa decat poti duce. De fapt ca orice motor, sunt unii care cica pun genunchiul jos si cu poket bike-ul. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de consum, sa va zic ce am facut odata pe drumul vechi dinspre mare... N-am alimentat in Constanta si din greseala am luat-o spre Harsova. Pe acolo nu exista benzinarie pana la intrarea in Harsova. Uite asa am mers eu 90 de km pe rezerva... Iar cand am pus benzina, in rezervorul meu de 19 litri mi-au intrat 19.85 litri. :cheers:

Facusem aproape 400 de km cu un plin, pana la ultima picatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de voi, dar a mea face 400 Km cu un plin. Poate conteaza ca are si injectie si rezervorul de 20l (inteleg de la Fan Fane ca al lui are 19).

 

De obiciei la drum scot sub 5l la 100km si nu merg chiar incet (nu pun scarita jos dar nici nu ma tarai pe sosea).

 

Ce nu inteleg insa este cun functioneza indicatorul de benzina. Nu prea are nici o treaba cu ce e in rezervor. E mai mult o estimare decat o informare.

 

Mai bine reseteze trip-ul la fiecare plin. Just to be on the safe side.

 

P.S. Nu mai stiu cine a zis faza cu motocicleta de pensionari, dar la mine a avut exact efectul invers. De pensionari...cool...asta e de mine. Dupa cum am mai spus, se pare ca mie cate o data mi se arde siguranta de la limitarea interioara, si un astfel de motor e numai bun pentru astfel de situatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg insa este cun functioneza indicatorul de benzina. Nu prea are nici o treaba cu ce e in rezervor. E mai mult o estimare decat o informare.

 

Mai bine reseteze trip-ul la fiecare plin. Just to be on the safe side.

 

Pana la urma tot unde ziceam ajungi, nu? :cheers: Indicator, indicator dar km facuti nu mint niciodata... restul e gadget :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Nu ma intereseaza viteza asa mare 200 km/h. Nici cu Horneta nu mergeam la drum lung

mai mult de 130 km/h (poate si din cauza vantului).

CBF-ul te cam păcălește să mergi mai tare, are protecția la vânt destul de bună.

Mesaj completat

Nu stiu de voi, dar a mea face 400 Km cu un plin. Poate conteaza ca are si injectie si rezervorul de 20l (inteleg de la Fan Fane ca al lui are 19).

Dacă ai modelul pe injecție ai un litru mai mult în rezervor și consumul mai mic - nu e doar injecția, e alt motor. Eu ajung de obicei la 6 dacă merg mai tare și nu scad sub 5 nici dacă o împing, asta înseamnă cam 350 km cu un plin. Poate la un drum mai lung o să iau canistra de 5 litri cu mine ca să văd cât de departe ajung cu un rezervor :cheers:

Mesaj completat

Ce nu inteleg insa este cun functioneza indicatorul de benzina. Nu prea are nici o treaba cu ce e in rezervor. E mai mult o estimare decat o informare.

De obicei la injecție consumul se poate estima prin debitul din injectoare, dacă iei și timpul în calcul ajungi la litri consumați. Dacă are un senzor când faci plinul poți estima câtă benzină mai e în rezervor, mai mult sau mai puțin precis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma tot unde ziceam ajungi, nu? :cheers: Indicator, indicator dar km facuti nu mint niciodata... restul e gadget :cheers:

 

Se baga si asta ca musca in ciorba.

 

Cine a ramas ba de mai multe ori fara benzina? De fapt cine a ramas in pana prostului, ca eu nu am ramas niciodata (decat cu motocicleta ta dar aia nu se pune tocmai pt ca nu are indicator).

 

Pana una alta, indicatorul ala a functionat pentru mine. Nu e perfect, dar e preferabil decat nimic.

 

P.S. Sa inteleg ca te intereseaza un CBF, daca citesti topicul asta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ții degeaba turată pentru că trage destul de liniar și are cuplu bun și la turații mai joase. Dacă era CBR sau Hornet era de înțeles :(

Asta e valabil doar la modelele mai noi, mai ales cele pe injectie. Eu am mers pe un CBF din 2008 cu carburatoare (probabil printre ultimele scoase) si tot asa, e liniar. Dar al meu are un plus de putere serios de tot peste 6-7000. E chiar o placere sa-l turezi, sa simti cum o ia de sub tine la turatia aia. Cand am mers cu ala liniar, parca nu avea nici un farmec. Chiar ca mi se parea motor de pensionar...

 

Cat despre consum, scot in mod curent in jur de 5-5.5%. Mi s-a intamplat sa scot si sub 5. Depinde mult cum accelerezi si cat de sus o tii turata.

 

@Adam: legat de marimea rezervorului, eu il umplu 'pana in buza', adica mai bag cel putin juma de litru dupa ce altii ar zice ca e plin. Asa ca nu ma mira ca am bagat peste cei 19 litri oficiali. Gandeste-te ca orice recipient (sticla, borcan, cana, pahar etc) are capacitatea oficiala fara sa fie plin ochi. Nu am vazut pana acum sticla de bere plina pana la capac. :blink:

Mesaj completat

Indicator, indicator dar km facuti nu mint niciodata... restul e gadget :D

Asta e o mare prostie. Cu un rezervor plin pot sa fac intre 250 si 340 km inainte sa se aprinda beculetul (cand mai am 3.5 litri in rezervor, oficial). Daca m-as lua dupa kilometri, ori as ramane fara ori as face plinul mult mai des decat as avea nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar al meu are un plus de putere serios de tot peste 6-7000. E chiar o placere sa-l turezi, sa simti cum o ia de sub tine la turatia aia. Cand am mers cu ala liniar, parca nu avea nici un farmec. Chiar ca mi se parea motor de pensionar...

Din 3 persoane-eu,tu,mihnea- care am comparat mersul pe motorul tau cu mersul pe motorul meu tu esti singurul care zici asta.

Varianta mea:

1.ai pus filtru KN hyflow(poate ma insel) fara a modifica pozitia senzorului de acceleratie.De aici rezulta mai mult aer decat ar avea nevoie pentru o fuctionare optima-adica 16:1,in toata plaja de turatie.Din acest motiv motorul tau trage mai slab in ture joase si isi da drumul la turatia de care zici.Un filtru hyflow iti modifica curba de putere,oferind caluti la turatii inalte ca doar pe circuit nu mergi in 4000.

Ziceai la un moment dat ca ti se incalzeste motorul mai tare si mai repede. Amestul sarac adica mai mult aer decat ar trebui cauzeaza acest lucru.

2.ceea ce am observat si eu si mihnea la motorul tau e acea senzatie de viteza mai mare pe care ti-o da un autovehicul care vibreaza.Da,al tau vibreaza mai mult decat al meu ceea ce e normal daca iei in considerare uzura.

Deci daca tot faci comparatii fa-le frate ca lumea cu argumente,vino cu ceva palpabil nu al meu e mai bun decat al tau ca al tau e de pensionar :blink:

 

PS:discutia cu acceleratia liniara ai avut-o in legatura cu motorul meu 2006. 2008 e injectie.

PS2: acceleratia liniara este cea ideala,dorita de toti producatorii auto/moto pentru autovehicule de turism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord cu FanFane, CBF-ul pe carburatie nu are cum sa aiba aceasi putere la 4.000 rpm ca la 7-8.000 rpm. La injectie nu stiu, teoretic e posibil, n-am calarit vreun CBF injectat.

 

La fel si cu consumul, intri pe rosu de la 250Km la 340Km, si 80% conteaza in ce turatii o tii, 10% ce dimensiuni ai si 10% de unde bate vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord cu FanFane, CBF-ul pe carburatie nu are cum sa aiba aceasi putere la 4.000 rpm ca la 7-8.000 rpm. La injectie nu stiu, teoretic e posibil, n-am calarit vreun CBF injectat.

 

La fel si cu consumul, intri pe rosu de la 250Km la 340Km, si 80% conteaza in ce turatii o tii, 10% ce dimensiuni ai si 10% de unde bate vantul.

Off pai eu nu am spus ca e aceeasi la 4000 sau 7000 adica orizontala. Am spus ca e liniara,adica puterea/cuplul cresc liniar,dar in nici un caz nu are prag de putere,ceea ce se vede si din graficul turatie/cuplu/putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off pai eu nu am spus ca e aceeasi la 4000 sau 7000 adica orizontala. Am spus ca e liniara,adica puterea/cuplul cresc liniar,dar in nici un caz nu are prag de putere,ceea ce se vede si din graficul turatie/cuplu/putere.

Si cu asta sunt de acord. Dar uneori, puterea de la 4.000 rpm nu e suficienta (pentru depasiri rapide, condus sportiv, etc) si atunci cere a fi tinuta in turatii mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...