edward_zone Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Cu 5000 euro iti iei una din 2005 cu ABS la 0 kilometri (in limita stocului disponibil). Mai plusezi inca 1000 euro si iti cumperi una din 2008, tot 0 km. Am vazut azi 2 CBF-uri, unul albastru cu topcase si inca unul negru in parcarea AGIP din Calea Calarasilor; s-au inmultit nu gluma, fapt deloc resimtit pe forum. nu este nici o diferenta intre cele din 2005 fata de cele din 2007? iar 1000 euro in plus pe vreme de criza poate sa insemne foarte mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 nu este nici o diferenta intre cele din 2005 fata de cele din 2007?iar 1000 euro in plus pe vreme de criza poate sa insemne foarte mult! 1000 Euro peste 5000 pentru o motocicleta noua fata de una second care doar "arata ca noua" eu zic ca merita. Aia noua mai are si garantie 2 ani. La motociclete mai ales daca nu te pricepi poti sa iei teapa mare la second. Daca era diferenta de pret mai mare, poate ca merita. Dar asa, eu merg pe varianta motocicletei noi oricand. Si ABS in opinia mea chiar merita. Chiar daca exista si multe opinii contrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) Am mai întâlnit ieri la Sfântu Gheorghe un CBF gri model 2008-2009 (injecție) cu număr de București. Nu sunt chiar atât de rare, nu or fi CBR sau Hornet dar sunt destule. De fapt cred că sunt mai multe CBF-uri 2004-2009 decât Hornet din aceiași ani. 6000 EUR pentru o moto din 2008 e cam mult, era 6300 acum un an și ceva, acum suntem la sfârșitul lui 2009 totuși. Dar poate merită pe termen lung 1000 EUR față de una sh din 2007, e vorba (cumulat) de uzură, injecție și rezervor mai mare - ultimele dau combinat o autonomie mai mare. Dar de ce sh 2007 când una din 2004-2005 e doar ~3500 sau chiar mai puțin? E același model de motocicletă și de obicei când iei una sh tot trebuie să cam schimbi cauciucuri, kit de lanț, ulei și plăcuțe și în afară de asta nu prea se vede diferența la uzură, cred că e un motor care ține peste 100.000 km așa că 5-10.000 km diferență nu prea au efect. PS. Nu vând nimic, abia mi-am luat CBF-ul în primăvară, fabricat 2004 și ieftin. Editat Octombrie 24, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 1000 Euro peste 5000 pentru o motocicleta noua fata de una second care doar "arata ca noua" eu zic ca merita. Aia noua mai are si garantie 2 ani. La motociclete mai ales daca nu te pricepi poti sa iei teapa mare la second. Daca era diferenta de pret mai mare, poate ca merita. Dar asa, eu merg pe varianta motocicletei noi oricand. Si ABS in opinia mea chiar merita. Chiar daca exista si multe opinii contrare. Salut.Eu cred ca la finalul lui 2009 este mult 6.000 ptr o motocicleta.Cand piata peste tot s-a dus in cap la noi inca motoarele au pret. Si eu merg pe ideea unui SH cu km putini + un mecanic priceput care sa o descoasa putin. Pana la urma dai niste bani ptr buzunarul dealer-ului iar reviziile la Honda (Inter Motorcycle) nu sunt deloc ieftine. Si mai este inca un lucru, in general sunt niste motorete foarte fiabile, nu cred ca necesita prezenta prea des in service, numai Doamne fereste, sa nu o dai pe jos rau. Parerea mea, Mesaj completat Cu 5000 euro iti iei una din 2005 cu ABS la 0 kilometri (in limita stocului disponibil). Mai plusezi inca 1000 euro si iti cumperi una din 2008, tot 0 km. Am vazut azi 2 CBF-uri, unul albastru cu topcase si inca unul negru in parcarea AGIP din Calea Calarasilor; s-au inmultit nu gluma, fapt deloc resimtit pe forum. Sunt perfect de acord cu tine.Eu m-am intalnit cu aprox. 8 CBF-uri prin Bucuresti insa schimbul de impresii/pareri pe forum lasa de dorit. Ar trebui sa stim toti ce mai este nou, ce probleme au mai aparut, ce opotunitati, etc. Pana la urma este cel mai ieftin mod de a ne consulta si cred ca ne apropie si mai mult unii de altii. Mesaj completat Salut la toata lumea. Am vazut un Kawasaki Ninja cu niste lampi montate in fata, sub faruri, si se vedeau foarte frumos pe motor. Sunt ceva de genul becurilor din farurile Audi. Ca sa nu mai spun ca ajuta mult si in trafic - te face mai usor observat. Stie cineva de unde s-ar putea cumpara asa ceva ? Sau unde s-ar putea monta ? Mentionez ca erau montate in fantele de la faruri, exact cum avem si noi la modelele noastre de CBF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Nici o sansa sa arate bine pe cbf banda cu leduri asa ca in poza, poate doar daca ar fi o banda continua. Eu dorind sa ma fac vizibil am pus 2 proiectoare mici cu cate 9 leduri foarte puternice-se vad in poza.N-am nici o poza din fata ca sa va arat cat de bine se vad. In orice caz de la distanta se vad mai bine decat faza scurta. M-au costat 70 de lei din care ledurile 45 lei si corpurile sunt 2 lanterne mici dezafectate.Dap,sunt home-made,dar nu inseamna ca sunt prost facute.Arata foarte tare.Conectarea la curent: 1.plus permanent de pe pozitie,trecut printr-un intrerupator, 2.plus de la contactul de dat flash. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Mie chiar îmi trebuie claxon, cel pe care îl am parcă e de bicicletă - nu știu dacă e cel original sau nu dar la CB atrăgea atenția, aici trebuie să fii atent ca să îl auzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Vorbeam serios, daca as putea chiar mi-as pune niste goarne d'alea. 1) Cele de pe Louis mi se par la fel de anemice. 2) Tobele galagioase sunt de cocalar prost si-mi distrug mie confortul si auzul inainte de a fi auzite de un Loganist cu geamurile inchise si muzica pornita. 3) Xenon-ul e atractiv dar nu duce alternatorul si nu vreau sa-mi schimb bateria regulat. 4) Halogenele albastre desi sunt de prost gust, se vad binisor in trafic dar noaptea nu vezi tu mare lucru cu ele. Asa ca o sa-mi pun un claxon serios si niste leduri mai puternice pe pozitii, albe sa nu ma ia organele la intrebari. 1.caca-maca de claxoane,zici ca sunt de trotineta. Pe testate!!! 2.De acord cu tine.Decat o toba care urla si imi vibreaza curu/capu' si nervii mai bun un claxon. 3. Xenonul consuma 35 W , halogenul 55 W. Apropo:alternatorul la cbf de cati watti e ca habar n-am? 4.X-treme power merita Goarne prin magazine auto,modelul cu melc,ceva de genul 35 lei 2 bucati.Eu am una d-aia pe masina si e puternica.Goarne mai mari exista pe la 70-120 de lei cu pompa de aer si 2 goarne>Problema: 12 V x 30 A =360 W NO FU.KING WAY!!! Cum frate,leduri de 20 de lei? Le gasesti pe astea cu 10 lei in targ la Vitan,le-am dat jos de pe moto intrucat noaptea sunt albastre.Identice si la fel dar la bucata-3 lei parca la www.syscomelco.ro(momentan nu le merge site-ul) Later edit:Stebel Nautilus am vazut pe undeva pe la noi dar tb sa-mi aduc aminte unde... Editat Noiembrie 2, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Din manual: maxim 340W la 5.000RPM. Ms. de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Sau echipament mai deschis la culoare. La drumuri mai lungi, in timpul zilei, mergeti cu faza lunga aprinsa? Eu de exemplu merg cu ea aprinsa cand soseaua are cate o banda de circulatie pe fiecare sens, mai-mai sa ma vada cate un ametit caruia ii vine ideea inspirata de a se baga in depasire in ultimul moment. LE: intr-adevar toba galagioasa nu pare sa aiba efect, decat daca ti se pune pata si vrei sa scoli din somn pe cineva din masina, asta dupa ce deja ai trecut .. Editat Noiembrie 2, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 SPECIFICATII: Normal output power 34.5W ±2W Maximum inrush current at 13.5V 8A (108W) Max inrush current 13.5V low power level 3.2A (43.2W) Efficiency of D1S and ballast at nominal supply 80% Pare OK, 34.5W+2W la 80% randament înseamnă o intrare de 45.625W. Maximum inrush current e fracțiunea de secundă când cuplezi circuitul, iar 108W ca vârf nu e o problemă. Dacă cele normale consumă 50-55W obții chiar un circuit mai eficient. Mesaj completat Vorbeam serios, daca as putea chiar mi-as pune niste goarne d'alea. Și eu vorbeam foarte serios că am probleme cu claxonul, nu face la fel de mult zgomot ca cel vechi. Am mai pățit asta la mașină când s-a ars cel original și am pus unul de 20 RON de la colț, se auzea de parca îl strângea cineva de ouă, după ce l-am returnat și am încercat vreo 3 buc a fost nevoie să dau 45 RON pe unul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Bună alegere. Și pe mine mă bate același gând de vreo 2 ani, dar mi-a fost întotdeauna lene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Mda, se pare ca problemele cu Xenonu apar din balast ieftin si prost, sunt multi si cu masini care se vaita cu aceleasi probleme. Cred ca o sa incerc sa-mi pun pe faza scurta un Xenon, lunga o pastrez cu halogen sa pot da flash-uri. Cred ca faza scurta pe xenon si lunga pe halogen este cea mai OK solutie. Apropo de tobele galagioase, nu cred ca mai deranjeaza pe multi in sensul sa iti faca loc.Ah, este OK ca te aud insa multi dintre ei au inceput sa fie deranjati de zgomotul tobelor si strang mai mult distanta intre benzile de rulare. De exemplu, veneam de curand din Crangasi catre Drumul Taberei si rulam frumos printre cele doua benzi de masini care mai mult stateau.La un moment dat in spatele meu apar doua vitezane cu tobele praf. Ma gandesc sa ma dau la o parte si sa deschida ei drumul caci sunt mai galagiosi.Greseala, pana la semaforul de la Lujerului de 3 ori conservarii se strangeau si se faceau ca se uita in alta directie sau ca vorbesc la telefon. O alta idee buna este cea a goarnelor dar intreb, unde le montam ? Stie cineva vreun model de mai mici dimensiuni si un loc unde sa le montam (si de unde sa se faca si auzite ???)? In continuare va intreb, stie cineva de unde as putea cumpara niste lampi superioare pe fata ? cele facute de andu sunt OK dar ma tem ca nu sunt atat de dibaci sa le construiesc de la zero. multzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 cele facute de andu sunt OK dar ma tem ca nu sunt atat de dibaci sa le construiesc de la zero.multzu Inainte sa le fac pe astea am cautat si pe site-uri in afara dar fara succes pentru ca erau prea scumpe si prea mari.Singurele mai ''compacte'' erau unele de la Touratech pentru f 650 gs carora oricum ar fi trebuit sa le fac bride de prindere,oricum in jur de 500 de lei. Poti sa te mai uiti aici aici si aici pentru montat sub faruri,insa pentru montat sus trebuie improvizat.O alta problema ar fi greutatea destul de mare care depaseste 250 g/bucata in majoritatea cazurilor.In primul link sunt cateva mai mici si vreo 2 care din poze par a fi cu spot de 12 V,cca. 35 W. Poate ceva te inspira. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Inainte sa le fac pe astea am cautat si pe site-uri in afara dar fara succes pentru ca erau prea scumpe si prea mari.Singurele mai ''compacte'' erau unele de la Touratech pentru f 650 gs carora oricum ar fi trebuit sa le fac bride de prindere,oricum in jur de 500 de lei.Poti sa te mai uiti aici aici si aici pentru montat sub faruri,insa pentru montat sus trebuie improvizat.O alta problema ar fi greutatea destul de mare care depaseste 250 g/bucata in majoritatea cazurilor.In primul link sunt cateva mai mici si vreo 2 care din poze par a fi cu spot de 12 V,cca. 35 W. Poate ceva te inspira. Bafta! Multumesc de informatii Andu. Am gasit ceva interesant la Autoshrott, la 263 RON.Ar mai fi si niste baghete de doar 6 leduri la Autoelectronics.Astea din urma sunt mai ieftine, 65 RON. La Best Auto au unele cilindrice cu leduri albastre (120 RON).Cred ca astea din urma sunt in genul lampilor tale.Acestea ar merge montate sus, celelalte doua in fantele din fata, de sub faruri.Ma mai gandesc la care sa ma opresc.Spune-mi te rog de unde ai luat alimentarea ptr ele ? Se aprind automat cand pui contactul sau au intrerupator separat ? Ti se vad firele urat sau ai gasit o modalitate sa treci cablajul in asa fel incat sa fie cat mai putin vizibil ? Multumesc, Editat Noiembrie 4, 2009 de burlanm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Spune-mi te rog de unde ai luat alimentarea ptr ele ?Se aprind automat cand pui contactul sau au intrerupator separat ? Ti se vad firele urat sau ai gasit o modalitate sa treci cablajul in asa fel incat sa fie cat mai putin vizibil ? Multumesc, Alimentarile sunt 2 care functioneaza in paralel: 1.luat + de la un bec de pozitie,trecut prin intrerupator.Pe asta l-am pus prin bord. 2. plus de la butonul de flash(curent slab pentru ca trece prin releu). Deci daca proiectoarele sunt stinse din intrerupator pot da flash odata cu faza mare.Daca sunt aprinse din intrerupator...raman aprinse dahhhh. Mai jos o schema in graba si o sa fac cateva poze diseara sa explic pe unde am bagat firele(singurele fire care se vad au cam 1 cm lungime langa proiectoare).Totul este estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Incearca sa te uiti si la oferta unor "rusnaci" (prin piete), de multe ori am gasit aceleasi chinezisme ca-n supermarketuri dar de cateva ori mai ieftine. Pentru bicicleta mi-am luat o lanterna cu 5 leduri ultra stralucitoare la 5 RON iar in magazinele de piese de bicicleta fix aceasi lanterna era 20-40 RON. O sa ma uit si prin piata la Moghioros la rusi insa intrebarea este : sunt sigure? La bicicleta cred ca sunt OK dar la vibratiile si vitezele prinse cu motocicleta or rezista ? nu am chef sa ma trezesc ca imi zboara vreun proiector pe la 150 km/h. Parca mai mult m-as uita la cele auto, am mai multa siguranta insa multumesc de pont, o sa dau o raita prin piata. numai bine, Mesaj completat Alimentarile sunt 2 care functioneaza in paralel:1.luat + de la un bec de pozitie,trecut prin intrerupator.Pe asta l-am pus prin bord. 2. plus de la butonul de flash(curent slab pentru ca trece prin releu). Deci daca proiectoarele sunt stinse din intrerupator pot da flash odata cu faza mare.Daca sunt aprinse din intrerupator...raman aprinse dahhhh. Mai jos o schema in graba si o sa fac cateva poze diseara sa explic pe unde am bagat firele(singurele fire care se vad au cam 1 cm lungime langa proiectoare).Totul este estetic. Deci vreau sa spun ca esti foarte dibaci daca ai facut schema aia pe motor.Sa pun diode si releu ????E un super challenge ptr mine !!! Eu ma gandeam (sincer!) sa ajung cumva la firele de pozitie sau faza scurta, sa vad cum fac sa mai scot din mufele alea de plastic cate un fir si sa alimentez proiectoarele.Eventual chiar si fara intrerupator.Am pornit motoreta, s-au aprins luminile. Insa ceea ce ai facut tu acolo imi ofera o noua perspectiva :faza scurta, flash pe faza lunga, foarte tare. Daca si firele care se vad sunt numai acei cativa cm care duc efectiv in fundul proiectoarelor, atunci e foarte misto. te rog da-mi mai multe detalii si am sa incerc in weekend-ul asta sa ma ocup de ea. Am norocul ca o tin intr-un garaj mare si luminat si chiar as putea sa fac totul curat. Inca o data multumesc ptr suport. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Releul si circuitul ala prin releu este existent pe moto si anume pe faza lunga pentru flash,eu doar am adaugat diode ca sa limitez/separ circuitele pe care le-am facut eu pe acolo.Daca vrei ceva foarte simplu cu intrerupator poti lua plus de la faza scurta,pui un intrerupator pe undeva si gata.Insa ai grija sa aduni puterea finala pe care o ai pe circuit si sa schimbi siguranta in raport cu asta. Sper sa nu ma insel(verifica schema electrica ca scrie acolo) dar parca circuitul de lumina are doar faza scurta+lunga adica 110 W si siguranta de 10 A. Daca ajungi la un total de 160 W sa zicem pune o siguranta de 15 A in loc de aia de 10 A. Am facut un calcul simplu pentru mine: - faza scurta +faza lunga 110 W - pozitie 20 W -alte utilitati gen bord/injectie 50 W -gps+manere incalzite 50 W Nu pun aici semnalizare si frana ca alea sunt doar varfuri de consum. Rezulta 240 W,fara incarcarea bateriei. Nu am conectat niciodata in serie bateria cu un ampermetru ca sa stiu cat suge din alternator.As aproxima pentru o baterie semi-descarcata un consum de 12 x 3 A = 36 W . So, aprox 280 W. Naspa intrucat as incerca sa stau la max. 90 % din puterea nominala a alternatorului ceea ce inseamna aprox. 320 W. Au mai ramas doar 40 W. Cu niste proiectoare de 70 W s-a cam terminat cu joaca in cazul meu cu gps si manere. Asta a fost motivul pentru care am optat pentru ceva cu leduri. Mesaj completat Nu pot sa mai dau edit....siguranta pe lumini e de 20 A,prima locatie din blocul de sigurante de sub saua pasagerului. Schema electrica in postul #277. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ai dreptate,comanda de pe faza scurta in releu si asta alimentat din blocul de sigurante sau de la baterie+ siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ai dreptate,comanda de pe faza scurta in releu si asta alimentat din blocul de sigurante sau de la baterie+ siguranta. Aveti dreptate (tu si Adam).Decat sa risc sa prajesc ceva fire si sa dau in alta mai nasoala mai bine caut ceva pe leduri, cu un consum redus. Ma uit in seara asta din nou pe net si sper sa gasesc ceva pe leduri, exact cum le ai tu. mai multe leduri concentrate intr-un singur bulb sunt foarte luminoase. In acest fel scap de un consum mare si pot sa fac o schema/legatura mai simpla. Oricum, ideea este sa fii mai vizibil in trafic noaptea deoarece foarte multa lumina aditionala ptr drum nu poti sa obtii. Multumesc mult si te tin la curent cu ''ingineria'' care va fi facuta. toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Pun cateva poze cu ''ingineria mea''.Am desenat aprox. pe unde vin firele ascunse.Cele de la blocul de lumini vin prin mantaua aia mare si ies undeva sub bord. La montaj este mai usor sa dai jos aparatoarea neagra care vine peste bord pentru acces sa ascunzi mai bine cabluri,etc. Am facut pozele de aproape si vad ca a rezultat o nuanta usor verzulie dar in realitate lumina este alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Pun cateva poze cu ''ingineria mea''.Am desenat aprox. pe unde vin firele ascunse.Cele de la blocul de lumini vin prin mantaua aia mare si ies undeva sub bord.La montaj este mai usor sa dai jos aparatoarea neagra care vine peste bord pentru acces sa ascunzi mai bine cabluri,etc. Am facut pozele de aproape si vad ca a rezultat o nuanta usor verzulie dar in realitate lumina este alba. Foarte misto facut montajul.Bravo ! Cablaj vizibil cat mai redus, intrerupator in potitie ergonomica, excelent. Zilelel astea ma uit dupa proiectoare si daca gasesc ceva asemanator dau capacele alea negre jos si ascund tot cablajul. Fara sa vreau am vazut ca langa blocul de lumini ar mai fi un intrerupator, face parte tot din schema ? Am vazut ca tu ai mentionat locul intrerupatorului pe carena, frontal ?????? multzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Fara sa vreau am vazut ca langa blocul de lumini ar mai fi un intrerupator, face parte tot din schema ?Am vazut ca tu ai mentionat locul intrerupatorului pe carena, frontal ?????? multzu merci de aprecieri Intrerupatorul ala mare de pe ghidon e de la manerele incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 merci de aprecieriIntrerupatorul ala mare de pe ghidon e de la manerele incalzite. Bravo ! Super misto ti-ai facut motoreta. Dupa ce o rezolv cu proiectoarele vreau sa mai fac un lucru- sa ii pun aripa spate ptr protectia amortizorului. A mai fost topic-ul asta dar nu s-a tras o concluzie, de unde se poate lua, cat este de folositoare. Poate vad si ceilalti comment-ul meu si vin cu o informatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Legat de consumatoare, de xenon, etc... Mie mi-a masurat un tip de la un service consumul si mi-a zis ca pt a nu imi manca putere din baterie (deci la punctul in care nici nu incarca bateria) tre sa am minim 1500 de ture. Deci daca stau cu reglajul standard de 1300 de ture la relanti, as putea sa ma trezesc cu bateria moarta dupa mult stat in trafic, pe la stopuri. Asa ca mie personal imi e frica sa-mi mai pun alti consumatori pe motor. Xenon pe scurta si manere incalzite mi se par deja la limita cu consumul pt un CBF. Iar legat de aripi, eu am o mare problema cu aripa fata. Imi arunca noroi/apa pe radiator si pe picioare in ultimul hal. O exista o aripa mai lunga, sau exista vreo varianta sa-i pun ceva in plus ? Ma gandeam sa prind ori o bucata de cauciuc ori ceva plastic, probabil cu niste suruburi. Desi imi e cam mila sa-i dau gauri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Legat de consumatoare, de xenon, etc... Mie mi-a masurat un tip de la un service consumul si mi-a zis ca pt a nu imi manca putere din baterie (deci la punctul in care nici nu incarca bateria) tre sa am minim 1500 de ture. Deci daca stau cu reglajul standard de 1300 de ture la relanti, as putea sa ma trezesc cu bateria moarta dupa mult stat in trafic, pe la stopuri.Asa ca mie personal imi e frica sa-mi mai pun alti consumatori pe motor. Xenon pe scurta si manere incalzite mi se par deja la limita cu consumul pt un CBF. Iar legat de aripi, eu am o mare problema cu aripa fata. Imi arunca noroi/apa pe radiator si pe picioare in ultimul hal. O exista o aripa mai lunga, sau exista vreo varianta sa-i pun ceva in plus ? Ma gandeam sa prind ori o bucata de cauciuc ori ceva plastic, probabil cu niste suruburi. Desi imi e cam mila sa-i dau gauri... Salut. Poate o exista o aripa mai lunga. Si eu am aceeasi problema, dupa un drum pe niste trasee mai murdare sunt murdar pe ghete iar radiatorul este plin de noroi. Nici nu stiu daca isi mai face bine treaba la cat noroi strange pe el. Eu as zice sa nu ii faci improvizatii. Unu, nu este sigur, doi, ii strici estetica. Cu acest subiect al consumului de curent nici nu mai stiu ce sa cred.Cred ca difera de la motor la motor deoarece am auzit de mai multe praguri de incarcare al alternatorului. Cred ca cel mai bine se masoara fiecare motor in parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.