Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se gaseste tot pe site-ul mentionat de Edward !!!

 

 

pe site-ul acesta nu se gaseste aripa pentru roata fata pentru cbf!!!!:

 

http://www.bs-motoparts.de/advanced_search...45fb1331958d9b2

 

 

 

dar se gaseste aici (eu inca nu am comandat asa ceva):

 

http://cgi.ebay.co.uk/FENDA-EXTENDA-MUDGUA...007136004r15409

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie careva daca belly panul de 04-07 se potriveste si pentru un 08. Din cate stiu eu motorul este cam diferit si din de vad se prinde pe undeva pe sub motor. Plus ca am si crash bars de la hepko & becker care au prinderile tot prin zona aia?

 

In alta ordine de idei, La Multi Ani, si sper ca anul viitor poate se reuseste mai mult de o intalnire cu mai multi CBF-isti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca belly panul de 04-07 se potriveste si pentru un 08. Din cate stiu eu motorul este cam diferit si din de vad se prinde pe undeva pe sub motor. Plus ca am si crash bars de la hepko & becker care au prinderile tot prin zona aia?

 

In alta ordine de idei, La Multi Ani, si sper ca anul viitor poate se reuseste mai mult de o intalnire cu mai multi CBF-isti.

 

 

pe www.bs-motoparts.de se gaseste si pentru modelul din 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Are si pentru 08 dar este can ciudatel. Celalalt imi place mai mult. Asta parca e prea SF. Si tot nu sunt sigur ca nu se loveste in crash bar.

 

Am mai gasit niste siteuri cu produse asemanatoare. In caz in care e cineva interesat.

 

http://www.tcpsa.com/

 

http://www.jmvconcept.fr/2e07e4a2-2ca3-439...22c9248444.vdom

 

Unii dintre astia au si o aripa fata modificata, dar nu cred ca e ceea ce se dorea pe aici. Din cate mi-am dat seama nu e mai lunga in spate. Dar de poate intreba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum eu nu sunt pregatit sa renunt la crash bar pentru carene complete, oricat de bine ar arata (desi nu prea e cazul). Tampoanele care merg peste carene parca nu imi dau suficienta incredere.

Mesaj completat

De la TCPSA am avut eu carene complete la CB500. Utile, design mediocru (cam rotunde), calitate medie. Nu seamănă ca design și calitate cu componentele Honda, dar merg la nevoie.

 

Ia uite ce mi-au raspuns astia.

 

Goodmorning Dragos,

 

Thanks for your interest in TCP Aerodynamics!

 

TCP has also developed the lower fairing for CBF600SA8, but they decided to supply these

directly and exclusively to Honda Europe. So it is an "original accessory" now and will be no item for us.......

Please ask your official Honda importer about it - they must have that information.

 

Thanks and kind regards,

Hein

Tech-Line/TCP Holland

 

Daca e adevarat (un mare daca), inseamna ca au mai lucrat la calitate, ca sa fie preluate de Honda.

 

Cand ai spus ca erau utile carenele de pe CB la ce te-ai referit. Protectie la vant, aerodinamicitate. Care sunt diferentele pe care le-ai observat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Utile ca protecție la vânt (față de CB 500 naked e diferență uriașă), ceva aerodinamică (inclusiv la picioare carenele aduceau ceva protecție la vânt și la ploaie). Când am întreabat la Honda RO de un parbriz de schimb au zis că nu sunt piese de origine și nu lucrează cu TCP, nu ar fi exclus să zică asta și acum.

 

Părțile discutabile la calitate erau prinderile pe cadru (era carenă full) care vibrau, îmbinările dintre carene care aveau obiceiul să rupă din carenă (tensiune mare, unele aveau clips, altele doar un șurub, zona de prindere nu era ranforsată în nici un fel) și sistemul de prindere a farului care în timp ajunsese să facă joc de vibra becul în far, a ruginit de a trebui șlefuit și vopsit din nou și sistemul de reglaj la care șurubul original a zburat rapid și i-am făcut altul. Per total era mult mai bine decât fără carene, dar cu costuri minime și un pic de atenție puteau face ceva mai bun, mai ales că nu erau deloc ieftine.

 

Carena inferioară (bugspoiler) pentru modelul 08 care zici că arată SF poate fi și de la poziția evacuării. CBF 2008 e altă motocicletă, deși are multe componente comune cadrul, motorul și evacuarea sunt complet diferite. Dacă iei părțile comune rămân doar roțile, cred că nici bascula spate nu se potrivește, lanțul nu, codița nu pentru că nu se potrivesc suporții de bagaje de la un model la altul. Sunt 2 motociclete diferite făcute să arate la fel și limitate la aceeași putere (ambele motoare pot mai mult), atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu, noi nu mințim lumea în față. 4% consum când o zbura porcul cu GPL :cheers: 280 la bord ... și ce dacă? Nu trece nici de 240.

 

Și e scumpă rău, mai pui 500 EUR și o iei cu 0 km din magazin. Țeapă.

Mesaj completat

Cine stie ce cauciucuri sunt cele de pe moto din poza? Teoretic sunt cele cu care a livrat-o Honda (model 2008, vanduta in toamna lui 2008 in Bucuresti), dar nu stiu ce fabricant si ce model sunt.

Mesaj completat

post-7203-1263989709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, noi nu mințim lumea în față. 4% consum când o zbura porcul cu GPL :cheers: 280 la bord ... și ce dacă? Nu trece nici de 240.

 

Și e scumpă rău, mai pui 500 EUR și o iei cu 0 km din magazin. Țeapă.

Mesaj completat

Cine stie ce cauciucuri sunt cele de pe moto din poza? Teoretic sunt cele cu care a livrat-o Honda (model 2008, vanduta in toamna lui 2008 in Bucuresti), dar nu stiu ce fabricant si ce model sunt.

Mesaj completat

post-7203-1263989709_thumb.jpg

 

 

mergi pana la reprezentanta si vezi cu ce vin incaltate noile modele de CBF 600 si spune-ne si noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A trecut un an și jumătate, de obicei au aranjamente anuale, nu e nevoie să mai fie același model azi. Iar reprezentanța nu știu unde naiba e, știu că e un magazin prin Dorobanți și service prin Pipiera, la dracu' în praznic pe zăpada asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa din poza este michelin pilot road. Este ff ok atat pe uscat cat si pe ploaie.Ca e calda sau rece prin oras nu se simte diferenta.Este o anvelopa de touring dar face fata cu succes pe serpentine daca ai chef de dat. Teoretic anvelopa inca se mai gaseste pe la cei care o au in stoc de anul trecut dar de fabricat nu se mai fabrica pentru ca a aparut pilot road 2.Despre acest nou model am auzit numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa din poza este michelin pilot road. Este ff ok atat pe uscat cat si pe ploaie.Ca e calda sau rece prin oras nu se simte diferenta.Este o anvelopa de touring dar face fata cu succes pe serpentine daca ai chef de dat. Teoretic anvelopa inca se mai gaseste pe la cei care o au in stoc de anul trecut dar de fabricat nu se mai fabrica pentru ca a aparut pilot road 2.Despre acest nou model am auzit numai de bine.

 

 

Confirm. A mea a venit incaltata cu asa ceva si m-au tinut in jur de ~28 000. Se potrivesc perfect cu profilul motocicletei: previzibile (simti imediat cand pierzi aderenta), rezistente si fara personalitate. Nu stiu PR2 cum sunt dar PR1 stateau excelent pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi recomandati un service bun sa-mi fac revizia? Ce parere aveti de reprezentanta? Merita sa-mi fac revizia la ei?

 

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi recomandati un service bun sa-mi fac revizia? Ce parere aveti de reprezentanta? Merita sa-mi fac revizia la ei?

 

Merci anticipat.

 

 

reprezentanta din Brasov este mult mai ok decat cea din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi recomandati un service bun sa-mi fac revizia? Ce parere aveti de reprezentanta? Merita sa-mi fac revizia la ei?

 

Merci anticipat.

 

Pentru Bucuresti ai 3 variante:

 

1. Intermotorcycle din Pipera. .Tariful la manopera se invarte undeva la ~100 lei pe ora, sunt 2 mecanici.. nu stiu cum se face dar eu am nimerit tot timpul la cel incepator (mi-a pus aiurea o carena de m-am trezit cu ea prin aer la urmatorul semafor, nu a depistat la timp cateva erori la sistemul de iluminare).

In general incearca sa te traga in piept la contorizarea manoperei. Prompti cand vine vorba de livrarea pieselor, in maxim o saptamana mi-au fost livrate. Am facut mai multe revizii la ei si in ciuda aparentelor mi-au lasat o impresie de neprofesionisti.

 

2. Motor Show , dealer autorizat Honda. fiind satul de Intermotorcycle am apelat la ei. Au tarifele mai mici la manopera (~60-70), pretul pieselor originale Honda ramanand la fel de ridicat ca si la Intermotorcycle. O firma mica si orientata catre client, mecanicul este de treaba si foarte atent la detalii.

Daca vrei sa te programezi pentru o revizie da-le un telefon pentru ca au service-ul undeva langa Cora Lujerului.

 

3. La orice alt service autorizat sau neautorizat in care ai incredere :cheers:

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...