Skrillex Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Depide, eu doar "uneori" conduc sportiv (cand trebuie sa ma tin dupa unii interesati doar de adrenalina), altii "tot timpul". Fiecare dupa necesitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Hai mah Andule, ce te-ai atacat asa ? Eu retinusem ca e mai nou motorul tau, stiam de ceva sub 2 ani. Oi fi retinut eu gresit. Sa stii ca eu am mai mers si pe un alt CBF, al lui Thrill, si tot se simte o diferenta pe la 6-7000 de ture. Iar Mihnea, din cate stiu eu, nici nu a sarit de turatia asta cu al meu. Cel putin mie asa mi-a zis. Mi-ai dat o idee cu filtrul ala. O sa-l pun pe ala original sa vad ce diferente sunt. Ce voiam eu sa zic, dar n-am fost clar, e altceva. Eu cred ca am printre cele mai vechi CBF-uri. Ma gandesc ca de-a lungul anilor au mai facut mici ajustari si, desi e acelasi motor, sunt ceva diferente de comportament. Probabil ca da, au tins spre acceleratia liniara, si la variantele mai noi s-au apropiat mai mult de ea. Totusi, ce am vazut eu prin diverse pareri despre motoare pe net, chiar lipsa liniaritatii in putere/cuplu dau personalitate motoarelor. Multi apreciaza puterea crescuta la turatii mari sau cuplul mare la turatii joase sau mai stiu eu ce alte variatii. Si am vazut multe review-uri care zic de CBF ca e lipsit de personalitate. Banuiesc ca din cauza asta. Eu personal sunt de acord cu parerile astea. Imi da o senzatie f misto plusul ala de putere. Altfel nu cred ca m-ar mai tenta sa o urc in ture decat in depasiri. Probabil ca as merge ca un pensionar cu ea. Si nu zic ca al meu e mai bun. Are el o gramada de bube, am inceput sa ma cam satur de problemele cu el. Dar din punctul de vedere al curbei de putere, il prefer pe al meu. N-am facut comparatie intre motoare, ci doar dintr-un singur punct de vedere. Hai asfalt uscat ! Din 3 persoane-eu,tu,mihnea- care am comparat mersul pe motorul tau cu mersul pe motorul meu tu esti singurul care zici asta.Varianta mea: 1.ai pus filtru KN hyflow(poate ma insel) fara a modifica pozitia senzorului de acceleratie.De aici rezulta mai mult aer decat ar avea nevoie pentru o fuctionare optima-adica 16:1,in toata plaja de turatie.Din acest motiv motorul tau trage mai slab in ture joase si isi da drumul la turatia de care zici.Un filtru hyflow iti modifica curba de putere,oferind caluti la turatii inalte ca doar pe circuit nu mergi in 4000. Ziceai la un moment dat ca ti se incalzeste motorul mai tare si mai repede. Amestul sarac adica mai mult aer decat ar trebui cauzeaza acest lucru. 2.ceea ce am observat si eu si mihnea la motorul tau e acea senzatie de viteza mai mare pe care ti-o da un autovehicul care vibreaza.Da,al tau vibreaza mai mult decat al meu ceea ce e normal daca iei in considerare uzura. Deci daca tot faci comparatii fa-le frate ca lumea cu argumente,vino cu ceva palpabil nu al meu e mai bun decat al tau ca al tau e de pensionar PS:discutia cu acceleratia liniara ai avut-o in legatura cu motorul meu 2006. 2008 e injectie. PS2: acceleratia liniara este cea ideala,dorita de toti producatorii auto/moto pentru autovehicule de turism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) @fane stai calm ca nu m-am atacat. Cand te fac o liniuta? PS:nu de comparare ci doar asa de a verifica acel ''punct de vedere'' Editat Septembrie 16, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 ce discutii legate de turatie .... , fiecare merge cum are placere . Eu merg cu ea mai turata din urmatoarele motive .. ma ajuta mult la depasiri si de ce nu am senzatie ca sta mai bine pe drum. la a mea becul de gaz se aprinde cand mai am in rezervor aprox 3.5 litri . moto este din 2007 , carburatie . ati mai zis voi la un moment dat de o intalnire saptamanala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Eu ma gandesc sa ma bag si eu la intalnirea hornetistilor, ca adunare doar cu ai nostri mici sanse. Cred ca daca ne-am aduna in fiecare saptamana cate 4-5 ar fi mare lucru. Asa, cu verii nostri, o sa fie gasca mai mare. Mesaj completat Cand te fac o liniuta? PS:nu de comparare ci doar asa de a verifica acel ''punct de vedere'' Vezi ca pe Thrill il cam faceam, cu tot cu toba lui sport. De fapt eu plec de pe loc cu a doua, si desi se misca mai incet la inceput, castig mult cand celalalt schimba viteza. Chestie de tehnica, dom'le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Vezi ca pe Thrill il cam faceam, cu tot cu toba lui sport. De fapt eu plec de pe loc cu a doua, si desi se misca mai incet la inceput, castig mult cand celalalt schimba viteza. Chestie de tehnica, dom'le. Te cam inseli domnule, si iti voi demonstra la urmatoarea intalnire asta Si ca tot veni vorba de intalnire, haideti sa venim fiecare cu cate o sugestie si poate ne intalnim cat mai curand. Eu de exemplu voi fi liber (80% sigur) weekendul viitor (26-27 septembrie) sau in timpul saptamanii dupa ora 18 (de miercurea viitoare). Ne putem intalni pret de o ora-doua la Academiei dupa orele de serviciu. Editat Septembrie 16, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Vezi ca pe Thrill il cam faceam, cu tot cu toba lui sport. De fapt eu plec de pe loc cu a doua, si desi se misca mai incet la inceput, castig mult cand celalalt schimba viteza. Chestie de tehnica, dom'le. Da am auzit si pe altii ca pleaca cu a 2-a de pe loc.....a stai ala era camion Daca faci asa cum zici tu nu mai ai timp sa recuperezi timpul ala nesemnificativ pe care zici tu ca l-as folosi pentru schimbatul vitezelor. PS:la liniute se schimba vitezele apasand ambreiajul max 1 cm sau deloc daca e sportiva---iete aici tehnica dom'le---.Deci timpul cat schimb eu e aproape nul fata de timpul cat iti ia tie sa accelerezi cu a 2-a. wanna bet? Editat Septembrie 16, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Chiar ca parca am avea motor SS. Liniute, scarite pe asfalt. Hai mah, relaxati-va... Pe de alta parte, am si eu nevoie de un spray de pene. La 2-3 zile tot mai trebuie sa-i bag ceva presiune. Parca n-am chef sa ma duc cu ea la vulcanizare sa-mi mai bage un snur in cauciuc... Stiti de pe unde pot cumpara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Chiar ca parca am avea motor SS. Liniute, scarite pe asfalt. Hai mah, relaxati-va... Pe de alta parte, am si eu nevoie de un spray de pene. La 2-3 zile tot mai trebuie sa-i bag ceva presiune. Parca n-am chef sa ma duc cu ea la vulcanizare sa-mi mai bage un snur in cauciuc... Stiti de pe unde pot cumpara ? de la benzinarii, sau chiar la honda am vazut de la motul. Dar tot mai bine te duci la vulcanizare sa iti bage un snur, eu am reparat o data cu spray si cand m-am dus sa imi schimbe cauciucul, avea un fel de lichid alb in interior, de zici ca plouase in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 de la benzinarii, sau chiar la honda am vazut de la motul. Dar tot mai bine te duci la vulcanizare sa iti bage un snur, eu am reparat o data cu spray si cand m-am dus sa imi schimbe cauciucul, avea un fel de lichid alb in interior, de zici ca plouase in el. Plus ca de la spray-ul ala poti sa ai probleme cu echilibratul rotii. Eu am avut ocazia sa folosesc la masina. Era o roata pe fata si s-a simtit imediat in volan. M-am dus direct la vulcanizare si am rezolvat problema. Si intradevar avea un lichid prin cauciuc. Probabil ca de la ala era si vibratia. P.S. De curiozitate, la moto merge numai snur. Petic nu se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 P.S. De curiozitate, la moto merge numai snur. Petic nu se poate? Snurul ar trebui sa fie solutia temporara din cate stiu, pana ajungi la vulcanizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 P.S. De curiozitate, la moto merge numai snur. Petic nu se poate? Ba e chiar recomandat peticul. Doar ca trebuie data roata jos. Nu-i greu dar nu poti umbla mereu cu sculele necesare la tine iar aia dela vulcanizari o sa se uite ca la felul 14 daca nu-s specializati pe moto. Iar cei pe moto te rup. Mi-au luat 150 lei la Honda-Intermotorcycle-Auto Italia pentru un schimbat de cauciuc dupa ce mi-au zis 75 lei prin telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) In legatura cu spray-ul de reparatie. Folosesc de cand a aparut spray Lada am bagat in 5 roti auto si 6 roti moti.Singurul loc unde este la preturi acceptabile ceva gen 20 lei- Kaufland,floreasca. Nu este lichid ci este o spuma.La dat rotile jos la masina nu am gasit lichid doar o pelicula albicioasa frumos imprastiata pe toata suprafata. Folosire: 1.Se agita foarte bine recipientul ca si cum ar fi vopsea. 2.Se inmoaie anvelopa cat mai mult(nu e necesar de tot).Se tine apasat intre 5-10 secunde pentru o anvelopa(in functie de gravitatea situatie).La pori foarte mici care necesita umflarea anvelopei 1 data pe saptamana -5 secunde(nu scrie pe tub asa ceva, v-o spun din experienta). 3.Se reumfla anvelopa pana la presiunea necesara. 4.Imediat dupa asta se merge cu autovehicului.Deci,preferabil operatiunea sa fie facuta in dimineata unei plimbari in afara orasului,chiar in benzinaria/punctul de intalnire,fara sa treaca mai mult de 10 minute inainte de punerea in miscare. Daca respectati intocmai pasii de mai sus va garantez ca nu veti avea probleme de echilibrare. Lichidul gasit in anvelopa este urmarea agitarii prea putin a recipientului.Dezechilibrarea este rezultatul stationarii in prima ora de la bagarea in anvelopa. Editat Septembrie 17, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 De ce se inmoaie anvelopa? Presupun ca asta inseamna "se dezumfla"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 De ce se inmoaie anvelopa? Presupun ca asta inseamna "se dezumfla"... Da,se dezumfla si se face asta pentru ca sprayul nu face fata foarte bine la presiunea din roata.Merge ok la 1.8 atm. sa zicem dar la 2.9 cat avem noi pe spate incepe si da pe alaturi fara sa bage deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Suna logic. Si oricum, daca ai nevoie de spray inseamna ca roata oricum va necesita represurizare dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Chiar ca parca am avea motor SS. Liniute, scarite pe asfalt. Hai mah, relaxati-va... Pe de alta parte, am si eu nevoie de un spray de pene. La 2-3 zile tot mai trebuie sa-i bag ceva presiune. Parca n-am chef sa ma duc cu ea la vulcanizare sa-mi mai bage un snur in cauciuc... Stiti de pe unde pot cumpara ? eu vazusem in real, costra vo 30 de lei Mesaj completat Suna logic. Si oricum, daca ai nevoie de spray inseamna ca roata oricum va necesita represurizare dupa. cand am patit-o la a mea si am folosit in spray dintr-asta, roata era turta cum se zice, si dupa ce am bagat tot flaconul, aveam presiune exact cat trebuie: 2,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Neatza, M-am intors si eu acum din Alpi (o sa pun poze) si vroiam sa va intreb daca ati schimbat lant si pinioane, cam la cati Km si cu de care. Sarumana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Neatza, M-am intors si eu acum din Alpi (o sa pun poze) si vroiam sa va intreb daca ati schimbat lant si pinioane, cam la cati Km si cu de care. Sarumana. Eu inca il mai folosesc pe cel cu care a venit din fabrica, are 26 500 km si l-am intins de 2 ori pana acum. A fost uns la intervale de 500 km si nu a avut parte de cel mai bland tratament. Ma declar multumit de el si cand il voi schimba as vrea sa-mi iau ceva identic. De la un dealer Honda am inteles ca lanturile OEM sunt DID-uri rebranduite, deci ma voi orienta catre DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 M-as mira sa fie DID, vad ca asta original rugineste foarte usor, pe cand un DID sta linistit. (Prin ruginit ma refer la pelicula de rugina superficiala daca mergi mult prin ploaie). Cert e ca dupa Alpi pare ca sufera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Si fara ploaie tot rugineste in 3-4 zile daca n-o misti. Idem si discurile de frana. A mea nu stiu ce lant are, n-am avut curiozitatea sa pun lupa pe el si era deja pe motor cand l-am luat deci nu stiu cati KM are (in afara de cei 11.000 facuti de mine anul asta). Oricum, DID o sa-i pun, care apropo e la oferta pe Louis (10041963). Am o problema noua la motor: "senzorul" de neutru imi face figuri, adica uneori palpaie, desi e scoasa din viteza becul se stinge, etc. Pare un contact electric imperfect sau ceva slabit (surub?). In afara de becul care o sa moara in curand daca n-o rezolv mai e si problema ca nu pot sa pun cricul lateral fara sa se taie si aprinderea la motor. S-a mai lovit cineva de asta? Stie cum se rezolva? Poate e ceva simplu si nu trebuie sa ma duc iar la corbii aia de la Honda (un pret zis prin telefon si altul dublu pe factura... ). Editat Septembrie 29, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 La mine pe lant scrie Regina. Lant original la motor fabricat in 2008. Poate au avut DID pentru modelele pe carburatie si au schimbat ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Este interesat cineva de un set de genti? /index.php?...t&p=2124740 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Eu tocmai ce am luat suportul Givi și am comandat gențile de pe Louis, nu modelul asta ci cel de 60 EUR, tot Moto Detail. Cum stau gențile pe moto, ceva impresii? Chestia aia de pe listă la ce folosește, la prins geanta mare? Chiar e nevoie de ea? Mesaj completat Am o problema noua la motor: "senzorul" de neutru imi face figuri, adica uneori palpaie, desi e scoasa din viteza becul se stinge, etc. Pare un contact electric imperfect sau ceva slabit (surub?). In afara de becul care o sa moara in curand daca n-o rezolv mai e si problema ca nu pot sa pun cricul lateral fara sa se taie si aprinderea la motor. E contact slab sau murdar, am pățit și eu figura cu senzorul cricului lateral de nu mai puteam porni la Bolboci. I-a trecut abia după o spălare cu multă motorină a întregii zone, era o cantitate impresionantă de vaselină + noroi, nu știu de ce vaselină pentru că eu nu ung lanțul cu așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 E contact slab sau murdar, am pățit și eu figura cu senzorul cricului lateral de nu mai puteam porni la Bolboci. I-a trecut abia după o spălare cu multă motorină a întregii zone, era o cantitate impresionantă de vaselină + noroi, nu știu de ce vaselină pentru că eu nu ung lanțul cu așa ceva. Mi-e teama sa nu fie senzorul, am citit Haynes si din ce am vazut acolo el pare sa fie pentru ca palpairea variaza in functie de pozitia schimbatorului. O sa scot senzorul si vad exact daca e de la el sau de la un contact electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.