Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 De la TCPSA am avut eu carene complete la CB500. Utile, design mediocru (cam rotunde), calitate medie. Nu seamănă ca design și calitate cu componentele Honda, dar merg la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Oricum eu nu sunt pregatit sa renunt la crash bar pentru carene complete, oricat de bine ar arata (desi nu prea e cazul). Tampoanele care merg peste carene parca nu imi dau suficienta incredere. Mesaj completat De la TCPSA am avut eu carene complete la CB500. Utile, design mediocru (cam rotunde), calitate medie. Nu seamănă ca design și calitate cu componentele Honda, dar merg la nevoie. Ia uite ce mi-au raspuns astia. Goodmorning Dragos, Thanks for your interest in TCP Aerodynamics! TCP has also developed the lower fairing for CBF600SA8, but they decided to supply these directly and exclusively to Honda Europe. So it is an "original accessory" now and will be no item for us....... Please ask your official Honda importer about it - they must have that information. Thanks and kind regards, Hein Tech-Line/TCP Holland Daca e adevarat (un mare daca), inseamna ca au mai lucrat la calitate, ca sa fie preluate de Honda. Cand ai spus ca erau utile carenele de pe CB la ce te-ai referit. Protectie la vant, aerodinamicitate. Care sunt diferentele pe care le-ai observat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Utile ca protecție la vânt (față de CB 500 naked e diferență uriașă), ceva aerodinamică (inclusiv la picioare carenele aduceau ceva protecție la vânt și la ploaie). Când am întreabat la Honda RO de un parbriz de schimb au zis că nu sunt piese de origine și nu lucrează cu TCP, nu ar fi exclus să zică asta și acum. Părțile discutabile la calitate erau prinderile pe cadru (era carenă full) care vibrau, îmbinările dintre carene care aveau obiceiul să rupă din carenă (tensiune mare, unele aveau clips, altele doar un șurub, zona de prindere nu era ranforsată în nici un fel) și sistemul de prindere a farului care în timp ajunsese să facă joc de vibra becul în far, a ruginit de a trebui șlefuit și vopsit din nou și sistemul de reglaj la care șurubul original a zburat rapid și i-am făcut altul. Per total era mult mai bine decât fără carene, dar cu costuri minime și un pic de atenție puteau face ceva mai bun, mai ales că nu erau deloc ieftine. Carena inferioară (bugspoiler) pentru modelul 08 care zici că arată SF poate fi și de la poziția evacuării. CBF 2008 e altă motocicletă, deși are multe componente comune cadrul, motorul și evacuarea sunt complet diferite. Dacă iei părțile comune rămân doar roțile, cred că nici bascula spate nu se potrivește, lanțul nu, codița nu pentru că nu se potrivesc suporții de bagaje de la un model la altul. Sunt 2 motociclete diferite făcute să arate la fel și limitate la aceeași putere (ambele motoare pot mai mult), atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 salut cu respect pe toti ! este vreunul din voi cel ce vinde asta ? http://www.masini.anunturi.aaz.ro/detalii/...-600-s#stayhere merci si scuzati deranjul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Nu, noi nu mințim lumea în față. 4% consum când o zbura porcul cu GPL 280 la bord ... și ce dacă? Nu trece nici de 240. Și e scumpă rău, mai pui 500 EUR și o iei cu 0 km din magazin. Țeapă. Mesaj completat Cine stie ce cauciucuri sunt cele de pe moto din poza? Teoretic sunt cele cu care a livrat-o Honda (model 2008, vanduta in toamna lui 2008 in Bucuresti), dar nu stiu ce fabricant si ce model sunt. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Nu, noi nu mințim lumea în față. 4% consum când o zbura porcul cu GPL 280 la bord ... și ce dacă? Nu trece nici de 240. Și e scumpă rău, mai pui 500 EUR și o iei cu 0 km din magazin. Țeapă. Mesaj completat Cine stie ce cauciucuri sunt cele de pe moto din poza? Teoretic sunt cele cu care a livrat-o Honda (model 2008, vanduta in toamna lui 2008 in Bucuresti), dar nu stiu ce fabricant si ce model sunt. Mesaj completat mergi pana la reprezentanta si vezi cu ce vin incaltate noile modele de CBF 600 si spune-ne si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 A trecut un an și jumătate, de obicei au aranjamente anuale, nu e nevoie să mai fie același model azi. Iar reprezentanța nu știu unde naiba e, știu că e un magazin prin Dorobanți și service prin Pipiera, la dracu' în praznic pe zăpada asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Anvelopa din poza este michelin pilot road. Este ff ok atat pe uscat cat si pe ploaie.Ca e calda sau rece prin oras nu se simte diferenta.Este o anvelopa de touring dar face fata cu succes pe serpentine daca ai chef de dat. Teoretic anvelopa inca se mai gaseste pe la cei care o au in stoc de anul trecut dar de fabricat nu se mai fabrica pentru ca a aparut pilot road 2.Despre acest nou model am auzit numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Anvelopa din poza este michelin pilot road. Este ff ok atat pe uscat cat si pe ploaie.Ca e calda sau rece prin oras nu se simte diferenta.Este o anvelopa de touring dar face fata cu succes pe serpentine daca ai chef de dat. Teoretic anvelopa inca se mai gaseste pe la cei care o au in stoc de anul trecut dar de fabricat nu se mai fabrica pentru ca a aparut pilot road 2.Despre acest nou model am auzit numai de bine. Confirm. A mea a venit incaltata cu asa ceva si m-au tinut in jur de ~28 000. Se potrivesc perfect cu profilul motocicletei: previzibile (simti imediat cand pierzi aderenta), rezistente si fara personalitate. Nu stiu PR2 cum sunt dar PR1 stateau excelent pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Grozav. Eu trebuie să comand cel puțin pentru spate și Pilot Road 2 e fix ce planificasem, PR nu cred că se mai găsesc noi și oricum ar fi ciudat ca PR2 să fie mai slabe ca PR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Puteti sa-mi recomandati un service bun sa-mi fac revizia? Ce parere aveti de reprezentanta? Merita sa-mi fac revizia la ei? Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Puteti sa-mi recomandati un service bun sa-mi fac revizia? Ce parere aveti de reprezentanta? Merita sa-mi fac revizia la ei? Merci anticipat. reprezentanta din Brasov este mult mai ok decat cea din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 thx Adriane ! ( si io tot adrian..). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Puteti sa-mi recomandati un service bun sa-mi fac revizia? Ce parere aveti de reprezentanta? Merita sa-mi fac revizia la ei? Merci anticipat. Pentru Bucuresti ai 3 variante: 1. Intermotorcycle din Pipera. .Tariful la manopera se invarte undeva la ~100 lei pe ora, sunt 2 mecanici.. nu stiu cum se face dar eu am nimerit tot timpul la cel incepator (mi-a pus aiurea o carena de m-am trezit cu ea prin aer la urmatorul semafor, nu a depistat la timp cateva erori la sistemul de iluminare). In general incearca sa te traga in piept la contorizarea manoperei. Prompti cand vine vorba de livrarea pieselor, in maxim o saptamana mi-au fost livrate. Am facut mai multe revizii la ei si in ciuda aparentelor mi-au lasat o impresie de neprofesionisti. 2. Motor Show , dealer autorizat Honda. fiind satul de Intermotorcycle am apelat la ei. Au tarifele mai mici la manopera (~60-70), pretul pieselor originale Honda ramanand la fel de ridicat ca si la Intermotorcycle. O firma mica si orientata catre client, mecanicul este de treaba si foarte atent la detalii. Daca vrei sa te programezi pentru o revizie da-le un telefon pentru ca au service-ul undeva langa Cora Lujerului. 3. La orice alt service autorizat sau neautorizat in care ai incredere Editat Ianuarie 21, 2010 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 pe Bd. Timisoara , reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 pe Bd. Timisoara , reprezentanta Intermotorcycle, s-au mutat in Pipera de cateva luni bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Nu, noi nu mințim lumea în față. 4% consum când o zbura porcul cu GPL 280 la bord ... și ce dacă? Nu trece nici de 240. Și e scumpă rău, mai pui 500 EUR și o iei cu 0 km din magazin. Țeapă. Mesaj completat Cine stie ce cauciucuri sunt cele de pe moto din poza? Teoretic sunt cele cu care a livrat-o Honda (model 2008, vanduta in toamna lui 2008 in Bucuresti), dar nu stiu ce fabricant si ce model sunt. Mesaj completat Cum draq are aia 280 in bord. Are bordu' schimbat sau alea din 2004 erau turbo. A mea are 220 in bord si cred ca mai mult nici nu prea e indicat. De pe la 210 in sus incep sa se auda esapamentul si cauciucurile cam ciudat. Dar ma rog, poate astea cu injectie e mai proaste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 vreau su eu un CBF600 second hand. stiti pe cineva care vinde in Bucuresti ? ....prefer varianta naked. thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 vreau su eu un CBF600 second hand.stiti pe cineva care vinde in Bucuresti ? ....prefer varianta naked. thx. Eu vand dar sunt di Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 da si tu un link, o poza, un pret, o informatie; te rog. thx. Mesaj completat aproape sigur o sa iau CBF-ul S de la Robert - in caz ca-l cunoasteti. mai e un pic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 da si tu un link, o poza, un pret, o informatie; te rog.thx. Mesaj completat aproape sigur o sa iau CBF-ul S de la Robert - in caz ca-l cunoasteti. mai e un pic.... cu cat o vinde Robert? ce an? cati km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 da; ea este...numai ca n-o mai iau...... motoru` e brici; cumparatoru` are probleme ; adica io.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Ce ai pățit? Probleme pe moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 nu....doamne pazeste !! cu banii.........si altele..... fizic sunt intreg chiar; ce distractie ar fi daca ai putea vedea pe cei care au probleme psihice cu niste ochelari special "adecvati".........ce e lumea si cum pare ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare! Se discuta cu ceva vreme in urma despre fender extender.Cum iarna a fost lunga si plictiseala mare am intors-o pe toate partile din ce/cum/in ce fel s-ar putea face ceva ieftin si usor. Am pornit de la asta: Si dupa cateva ore de munca am obtinut asta: Am inceput prin a face o matrita din ipsos pe forma interioara a aripii tinand cont de grosimea materialului din care urma sa fac extensia.Cu ajutorul unui pistol cu aer cald am modelat o bucata de PVC pe forma matritei. Am taiat-o la dimensiuni, am acoperit-o cu autocolant negru si i-am dat gaurile pentru fixare (M5).Fixarea pe aripa am facut-o si cu suruburi dar si un strat de dubluadeziv auto cu burete(ceva gen 1mm grosime). Va pun si poze cu un grilaj din aluminiu facut tot de mine pentru radiator,pentru protectie impotriva pietrelor: Saptamana trecuta am facut aproape 400 km prin oras si ceva prin afara si pot spune ca a meritat efortul de a face asa ceva. Roata fata nu mai arunca apa/mizerie/noroi pe radiator. So,daca aveati dubii pana acum va spun ca merita din plin un fender extender fie facut daca puteti, fie cumparat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.