Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Mda, la 4-500 EUR ma bucur ca am dat 40 pe un suport si inca vreo 60 pe set complet de textile (2 laterale de vreo 25l si una sus de 50l). Nu e acelasi lucru, dar sunt de 5 ori mai ieftine si nu se sparg daca dau cu ele pe jos. Le pun pe moto doar la drumuri lungi, in oras suportul lateral nu se vede prea urat iar pentru geanta de sus nu e nevoie de portbagaj, are propriul sistem de prindere. Mesaj completat SCUZE ARIPA SPATE am vrut sa scriu , m-am repezit Am vazut asa ceva, e utila daca nu vrei noroi in amortizor si cam atat. Eu am un pres de cauciuc cu acelasi rol asa ca nu m-am bagat, mai ales ca e destul de scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Pretul dat de mine include kitul, numai e nevoie de nimic. Iti multumesc pentru detalii. Am vazut motorul in post, se potrivesc lateralele de 29L si topcase-ul de 35L. Cred ca v-oi opta pentru cel de 35L, poate si lateralele undeva prin vara. Asfalt uscat! Salut, Eu am optat ptr 35 L si am luat atat suport cat si topcase de la Givi. Cele de la Honda sunt foarte scumpe si nu cred ca fac vreo diferenta....deh, platim brand-ul. Suportul protejeaza si carena spate iar pana acum nu am avut nici o problema cu intregul sistem. Mie personal nu imi place cel de 45 L, este prea mare si afecteaza putin din design-ul motoretei. Oricum, ptr plecari mai lungi nu te descurci numai cu topcase-ul, trebuie sa iti pui musai genti laterale sau sa iei rucsac. Asa ca 45L nu se justifica. In 35 L intra lejer casca, manusile, braul si cate ceva pe langa ele. Pana la urma tu decizi ce iti trebuie, noi doar emitem pareri. iata si doua foto, scuze ptr calitate dar le-am facut cu tel mobil seara. Asfalt uscat Mesaj completat Salut,Eu am optat ptr 35 L si am luat atat suport cat si topcase de la Givi. Cele de la Honda sunt foarte scumpe si nu cred ca fac vreo diferenta....deh, platim brand-ul. Suportul protejeaza si carena spate iar pana acum nu am avut nici o problema cu intregul sistem. Mie personal nu imi place cel de 45 L, este prea mare si afecteaza putin din design-ul motoretei. Oricum, ptr plecari mai lungi nu te descurci numai cu topcase-ul, trebuie sa iti pui musai genti laterale sau sa iei rucsac. Asa ca 45L nu se justifica. In 35 L intra lejer casca, manusile, braul si cate ceva pe langa ele. Pana la urma tu decizi ce iti trebuie, noi doar emitem pareri. iata si doua foto, scuze ptr calitate dar le-am facut cu tel mobil seara. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDevil Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am vazut asa ceva, e utila daca nu vrei noroi in amortizor si cam atat. Eu am un pres de cauciuc cu acelasi rol asa ca nu m-am bagat, mai ales ca e destul de scumpa. da este destul de scumpa , daca era cineva care o avea , si o puteam folosi si noi ca model , o turnam in fibra presul de ce l-ai prins , ii poti face o poza , merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Presul e prins cu suruburi de aparatoarea de noroi de sub codita si sta vertical la o palma de amortizorul central - e prins de sus. Era un pic mai lung si freca pe roata dar l-am scurtat si e tocmai bun. Nu l-am montat eu, l-am luat cu motocicleta, dar e foarte usor de pus sau de schimbat si merge orice aparatoare de cauciuc de la masinile mai vechi, se mai gasesc prin targuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Am si eu o mare rugaminte. Poate cineva sa-mi imprumute si mie un topcase cu tot cu cadru pt 4 zile ? Vreau sa plec pe undeva in perioada 29 aprilie-2 mai cu cortul si pasagera si nu am cum sa pun bagajul asa cum fac fara pasagera... Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Maine dimineata, tura spre sud. Nu am stabilit exact unde, probabil pe la prietenii bulgari. Daca e cineva interesat /index.php?...p;#entry2397434 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Intr-un final fericit, am primit si mud guard-ul aseara, urmeaza sa il montez. La prima vedere se potriveste bine, o sa fac poze inainte si dupa montaj - s-ar putea sa fie abia in weekend, nu stiu daca apuc sa fac asta seara cand ajung acasa. Mesaj completat Poze. Pe moto se observa mai putin aspectul de carbon si se potrivesc destul de bine. Inca nu le-am montat si testat, o sa pun poze si dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice? de unde sa le comand - de la reprezentanta honda? multumesc, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Depinde ce vrei de la crash pads - daca vrei sa te dai pe forestiere iti recomand un crashbar, nu pads (buloane), daca vrei doar protectie artizanala pentru carene cand cazi pe jos pe asfalt poti pune ce vrei. Mie mi se par mai urate buloanele decat un crashbar, dar e chestie de gust. www.louis.de - poti comanda de acolo. In RO prin www.kronaumoto.ro, iti livreaza in vreo 2 saptamani daca nu au pe stoc produsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Depinde ce vrei de la crash pads - daca vrei sa te dai pe forestiere iti recomand un crashbar, nu pads (buloane), daca vrei doar protectie artizanala pentru carene cand cazi pe jos pe asfalt poti pune ce vrei. Mie mi se par mai urate buloanele decat un crashbar, dar e chestie de gust. www.louis.de - poti comanda de acolo. In RO prin www.kronaumoto.ro, iti livreaza in vreo 2 saptamani daca nu au pe stoc produsul. multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Eu am de la Barracuda link, dar sincer ti-as recomanda sa-ti iei crash-baruri. Padurile nu-ti tin decat strict pe asfalt, si nici atunci nu protejeaza in toate cazurile. am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice? de unde sa le comand - de la reprezentanta honda? multumesc, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imanta Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice? de unde sa le comand - de la reprezentanta honda? multumesc, toate bune! Eu mi-am pus crash-bars metalice de la Hepco & Becker (cod 10023325) comandate de pe Louis.de si sunt multumit de aspect & utilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Eu am pus crash pads si nu arata rau. De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor. Toate sunt Puig. Daca intereseaza pe cineva revin cu foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Pune poze oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogas Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Sunt oarecum incepator in ale motociclismului, avand permis de aproape un an si nu asa multi km la bord. Anyway am facut anul trecut alegerea de a incepe pe o Cbf 600 S. Ieri dupa mult timp de gandire si vazand postul cuiva mi-a venit o idee. Nu am aripa spate si momentan din motive financiare nici bani sa o achizitionez asa ca am facut ce vedeti mai jos pt a-mi proteja amortizorul de noroi pentru ca incepuse sa ma exaspereze murdaria in zona aia. Sper sa nu fie o solutie permanenta iar pe moment astept sa vad daca si functioneaza. In speranta ca nu am facut prea multe greseli de ortografie va urez seara placuta si asfalt uscat. Stima! Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imanta Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Hello, O excursie la Veliko Tarnovo in weekendul care vine pasioneaza pe cineva? I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Ar fi bine daca cei care au crash-paduri ar pune poze.....Multumim anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Ar fi bine daca cei care au crash-paduri ar pune poze.....Multumim anticipat ma ! te-ai ratacit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Eu am pus crash pads si nu arata rau.De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor. Toate sunt Puig. Daca intereseaza pe cineva revin cu foto. Salut. Pune poze sa vedem si noi. Pe mine cel putin ma intereseaza aripa de pe spate.M-a exasperat cata mizerie se aduna pe amortizor si arc cand este mizerie pe strada. La ce bani ai luat aripa ? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salut domnilor! nu stiu daca am nimerit foarte bine topicul, dar poate ma orientati voi daca nu. mi-am luat si eu un cbf 600s anul trecut. din nefericire bucuria a fost scurta, un taximetrist a dat peste mine si m-a tavalit. motorul era nou, avea 1000km modelul insa din 2005. acum ca sa-l repar imi trebuie cateva piese pe care nu le gasesc pe piata noastra si sa le iau de noi ajung mai mult decat am dat eu pe ea. a mai avut nevoie cineva de piese? e vreun site unde le pot gasi second? oscilez daca s-o repar cum a fost sau s-o fac naked. multam mult, orice info sau sfat ma ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Pai ar trebui sa fie foarte simplu: daca te-a tavalit un taximetrist o faci pe RCA-ul lui la service la Intermotorcycle (Honda Ro). Nu conteaza de cand e modelul, iti aduc piese pentru orice e fabricat in ultimii vreo 20 de ani. Altfel e cam complicat, carene de CBF second hand nu prea am vazut in Romania, nu sunt prea multe moto si nici atat de vechi ca sa dezmembreze cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 asa ar trebui intr-o tara normala.dar din pacate si eu am iesit sifonat din accident, ca urmare exista un proces care probabil va mai dura si pana atunci asigurarea nu da niciun ban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Problema e ca daca iei piese second hand e mult mai greu cu recuperatul banilor. Pentru proces iti trebuie facturi si chitante pe tot ce faci, piese si manopera, fara alea nu vezi despagubiri materiale daca repari mobra inainte de a se termina procesul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Problema e ca daca iei piese second hand e mult mai greu cu recuperatul banilor. Pentru proces iti trebuie facturi si chitante pe tot ce faci, piese si manopera, fara alea nu vezi despagubiri materiale daca repari mobra inainte de a se termina procesul. asigurarile au aprobat dosarul de dauna totala, bineinteles la un pret mult mai mic (costul reparatiei era dublu decat cel al motorului) dar cu conditia terminarii procesului. deci nu-i mai intereseaza ce fac eu cu motorul. dar vad ca e foarte greu cu piesele insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Daca ti-au dat dauna totala te-ai scos, moto era vreo 7300 EUR modelul 2004-2007 acum vreo 2 ani si chiar daca e din 2004 tot iti dau cam 50%. Cu 3600 EUR si chiar mai putin iei una in buna stare de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.