Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Mda, la 4-500 EUR ma bucur ca am dat 40 pe un suport si inca vreo 60 pe set complet de textile (2 laterale de vreo 25l si una sus de 50l). Nu e acelasi lucru, dar sunt de 5 ori mai ieftine si nu se sparg daca dau cu ele pe jos. Le pun pe moto doar la drumuri lungi, in oras suportul lateral nu se vede prea urat iar pentru geanta de sus nu e nevoie de portbagaj, are propriul sistem de prindere.

Mesaj completat

SCUZE ARIPA SPATE am vrut sa scriu , m-am repezit

Am vazut asa ceva, e utila daca nu vrei noroi in amortizor si cam atat. Eu am un pres de cauciuc cu acelasi rol asa ca nu m-am bagat, mai ales ca e destul de scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pretul dat de mine include kitul, numai e nevoie de nimic.

 

 

 

Iti multumesc pentru detalii. Am vazut motorul in post, se potrivesc lateralele de 29L si topcase-ul de 35L.

 

Cred ca v-oi opta pentru cel de 35L, poate si lateralele undeva prin vara.

 

Asfalt uscat!

 

Salut,

Eu am optat ptr 35 L si am luat atat suport cat si topcase de la Givi.

Cele de la Honda sunt foarte scumpe si nu cred ca fac vreo diferenta....deh, platim brand-ul.

Suportul protejeaza si carena spate iar pana acum nu am avut nici o problema cu intregul sistem.

Mie personal nu imi place cel de 45 L, este prea mare si afecteaza putin din design-ul motoretei.

Oricum, ptr plecari mai lungi nu te descurci numai cu topcase-ul, trebuie sa iti pui musai genti laterale sau sa iei rucsac.

Asa ca 45L nu se justifica.

In 35 L intra lejer casca, manusile, braul si cate ceva pe langa ele.

 

Pana la urma tu decizi ce iti trebuie, noi doar emitem pareri.

iata si doua foto, scuze ptr calitate dar le-am facut cu tel mobil seara.

Asfalt uscat

 

Mesaj completat

Salut,

Eu am optat ptr 35 L si am luat atat suport cat si topcase de la Givi.

Cele de la Honda sunt foarte scumpe si nu cred ca fac vreo diferenta....deh, platim brand-ul.

Suportul protejeaza si carena spate iar pana acum nu am avut nici o problema cu intregul sistem.

Mie personal nu imi place cel de 45 L, este prea mare si afecteaza putin din design-ul motoretei.

Oricum, ptr plecari mai lungi nu te descurci numai cu topcase-ul, trebuie sa iti pui musai genti laterale sau sa iei rucsac.

Asa ca 45L nu se justifica.

In 35 L intra lejer casca, manusile, braul si cate ceva pe langa ele.

 

Pana la urma tu decizi ce iti trebuie, noi doar emitem pareri.

iata si doua foto, scuze ptr calitate dar le-am facut cu tel mobil seara.

Asfalt uscat

post-49054-1271626176_thumb.jpg

post-49054-1271626291_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut asa ceva, e utila daca nu vrei noroi in amortizor si cam atat. Eu am un pres de cauciuc cu acelasi rol asa ca nu m-am bagat, mai ales ca e destul de scumpa.

 

da este destul de scumpa , daca era cineva care o avea , si o puteam folosi si noi ca model , o turnam in fibra

presul de ce l-ai prins , ii poti face o poza , merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Presul e prins cu suruburi de aparatoarea de noroi de sub codita si sta vertical la o palma de amortizorul central - e prins de sus. Era un pic mai lung si freca pe roata dar l-am scurtat si e tocmai bun. Nu l-am montat eu, l-am luat cu motocicleta, dar e foarte usor de pus sau de schimbat si merge orice aparatoare de cauciuc de la masinile mai vechi, se mai gasesc prin targuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mare rugaminte. Poate cineva sa-mi imprumute si mie un topcase cu tot cu cadru pt 4 zile ? Vreau sa plec pe undeva in perioada 29 aprilie-2 mai cu cortul si pasagera si nu am cum sa pun bagajul asa cum fac fara pasagera...

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Intr-un final fericit, am primit si mud guard-ul aseara, urmeaza sa il montez. La prima vedere se potriveste bine, o sa fac poze inainte si dupa montaj - s-ar putea sa fie abia in weekend, nu stiu daca apuc sa fac asta seara cand ajung acasa.

Mesaj completat

Poze. Pe moto se observa mai putin aspectul de carbon si se potrivesc destul de bine. Inca nu le-am montat si testat, o sa pun poze si dupa aceea.

post-7203-1272454159_thumb.jpg

post-7203-1272454173_thumb.jpg

post-7203-1272454197_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice?

de unde sa le comand - de la reprezentanta honda?

multumesc, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Depinde ce vrei de la crash pads - daca vrei sa te dai pe forestiere iti recomand un crashbar, nu pads (buloane), daca vrei doar protectie artizanala pentru carene cand cazi pe jos pe asfalt poti pune ce vrei. Mie mi se par mai urate buloanele decat un crashbar, dar e chestie de gust.

 

www.louis.de - poti comanda de acolo. In RO prin www.kronaumoto.ro, iti livreaza in vreo 2 saptamani daca nu au pe stoc produsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei de la crash pads - daca vrei sa te dai pe forestiere iti recomand un crashbar, nu pads (buloane), daca vrei doar protectie artizanala pentru carene cand cazi pe jos pe asfalt poti pune ce vrei. Mie mi se par mai urate buloanele decat un crashbar, dar e chestie de gust.

 

www.louis.de - poti comanda de acolo. In RO prin www.kronaumoto.ro, iti livreaza in vreo 2 saptamani daca nu au pe stoc produsul.

 

multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de la Barracuda link, dar sincer ti-as recomanda sa-ti iei crash-baruri. Padurile nu-ti tin decat strict pe asfalt, si nici atunci nu protejeaza in toate cazurile.

am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice?

de unde sa le comand - de la reprezentanta honda?

multumesc, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice?

de unde sa le comand - de la reprezentanta honda?

multumesc, toate bune!

Eu mi-am pus crash-bars metalice de la Hepco & Becker (cod 10023325) comandate de pe Louis.de si sunt multumit de aspect & utilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus crash pads si nu arata rau.

De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor.

Toate sunt Puig.

Daca intereseaza pe cineva revin cu foto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oarecum incepator in ale motociclismului, avand permis de aproape un an si nu asa multi km la bord. Anyway am facut anul trecut alegerea de a incepe pe o Cbf 600 S. Ieri dupa mult timp de gandire si vazand postul cuiva mi-a venit o idee. Nu am aripa spate si momentan din motive financiare nici bani sa o achizitionez asa ca am facut ce vedeti mai jos pt a-mi proteja amortizorul de noroi pentru ca incepuse sa ma exaspereze murdaria in zona aia. Sper sa nu fie o solutie permanenta iar pe moment astept sa vad daca si functioneaza. In speranta ca nu am facut prea multe greseli de ortografie va urez seara placuta si asfalt uscat.

Stima!

Dan

post-49130-1273342605_thumb.jpg

post-49130-1273342627_thumb.jpg

post-49130-1273342670_thumb.jpg

post-49130-1273342688_thumb.jpg

post-49130-1273342709_thumb.jpg

post-49130-1273342731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine daca cei care au crash-paduri ar pune poze.....Multumim anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus crash pads si nu arata rau.

De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor.

Toate sunt Puig.

Daca intereseaza pe cineva revin cu foto.

 

Salut.

Pune poze sa vedem si noi.

Pe mine cel putin ma intereseaza aripa de pe spate.M-a exasperat cata mizerie se aduna pe amortizor si arc cand este mizerie pe strada.

La ce bani ai luat aripa ?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut domnilor!

nu stiu daca am nimerit foarte bine topicul, dar poate ma orientati voi daca nu.

mi-am luat si eu un cbf 600s anul trecut. din nefericire bucuria a fost scurta, un taximetrist a dat peste mine si m-a tavalit.

motorul era nou, avea 1000km modelul insa din 2005.

acum ca sa-l repar imi trebuie cateva piese pe care nu le gasesc pe piata noastra si sa le iau de noi ajung mai mult decat am dat eu pe ea.

a mai avut nevoie cineva de piese? e vreun site unde le pot gasi second?

oscilez daca s-o repar cum a fost sau s-o fac naked.

multam mult, orice info sau sfat ma ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pai ar trebui sa fie foarte simplu: daca te-a tavalit un taximetrist o faci pe RCA-ul lui la service la Intermotorcycle (Honda Ro). Nu conteaza de cand e modelul, iti aduc piese pentru orice e fabricat in ultimii vreo 20 de ani. Altfel e cam complicat, carene de CBF second hand nu prea am vazut in Romania, nu sunt prea multe moto si nici atat de vechi ca sa dezmembreze cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Problema e ca daca iei piese second hand e mult mai greu cu recuperatul banilor. Pentru proces iti trebuie facturi si chitante pe tot ce faci, piese si manopera, fara alea nu vezi despagubiri materiale daca repari mobra inainte de a se termina procesul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca daca iei piese second hand e mult mai greu cu recuperatul banilor. Pentru proces iti trebuie facturi si chitante pe tot ce faci, piese si manopera, fara alea nu vezi despagubiri materiale daca repari mobra inainte de a se termina procesul.

asigurarile au aprobat dosarul de dauna totala, bineinteles la un pret mult mai mic (costul reparatiei era dublu decat cel al motorului) dar cu conditia terminarii procesului. deci nu-i mai intereseaza ce fac eu cu motorul. dar vad ca e foarte greu cu piesele insa.:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca ti-au dat dauna totala te-ai scos, moto era vreo 7300 EUR modelul 2004-2007 acum vreo 2 ani si chiar daca e din 2004 tot iti dau cam 50%. Cu 3600 EUR si chiar mai putin iei una in buna stare de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...