Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Pune poze sa vedem si noi.

Pe mine cel putin ma intereseaza aripa de pe spate.M-a exasperat cata mizerie se aduna pe amortizor si arc cand este mizerie pe strada.

La ce bani ai luat aripa ?

 

Multumesc,

 

 

In sfarsit revin cu poze: capete ghidon, aripa spate, crash-pad-uri, belly-guard.

Mesaj completat

 

Caut "capac monopost" pentru CBF.

Stie cineva pe unde se gaseste si la ce preturi?

Mesaj completat

Ca cel din imagine.

post-11970-1275294062_thumb.jpg

post-11970-1275294118_thumb.jpg

post-11970-1275294161_thumb.jpg

post-11970-1275294240_thumb.jpg

post-11970-1275294390_thumb.jpg

post-11970-1275294500_thumb.jpg

post-11970-1275402170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aaaah, am tavalit-o putin luni dimineatza, m-a lovit un caine turbat in roata din fata pe asfalt ud si m-a trantit.

 

Deeeci, care aveti ceva spare parts pentru dreapta ? chestii de genul urmator, in ordinea asta:

- carena dreapta albastra

- treaba aia de la ghidon in care intra cablurile de accelerare si decelerare (s-a spart si nu mai sta bine fixat cablul de decelerare)

- bord (adica doar plasticul)

- carena fata

- cap ghidon dreapta

- oglinda dreapta

- maner pasager dreapta

- pedala frana

- poate chiar si o semnalizare dreapta, desi e foooaaarte putin zgariata

 

Inca o data, crash barurile alea si-au facut treaba din prisosinta, motorul nu are absolut nimic, dupa cazatura, mobra a mai facut 600km fara nici o problema (am cazut prin Zalau). Deci, le recomand, fac toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine asigurarea CASCO m-a costat 502 ron pe 6 luni cu fransiza de 100 euro.

Daca o dau pe jos (DOAMNE FERESTE) reparatia o sa ma coste doar o 100 euro si o fac la reprezentanata cu componente originale nu cu sh-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine asigurarea CASCO m-a costat 502 ron pe 6 luni cu fransiza de 100 euro.

Daca o dau pe jos (DOAMNE FERESTE) reparatia o sa ma coste doar o 100 euro si o fac la reprezentanata cu componente originale nu cu sh-uri.

 

ehee, nu e asa de usor.

Service-ul Intermotorcicle nu are contracte cu firme de asigurari pentru decontare directa, cel putin, cu Astra nu are. Si sa vezi distractii cand ajungi sa trebuiasca sa faci reparatii pe casco, si plimbat intre service si asigurator, si asteptat cu lunile pentru plata reparatiilor dupa ce au fost facute ca sa poti sa-ti iei motocicleta din service.

 

E o distractie maare. De asta nu mi-am mai facut Casco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ehee, nu e asa de usor.

Service-ul Intermotorcicle nu are contracte cu firme de asigurari pentru decontare directa, cel putin, cu Astra nu are. Si sa vezi distractii cand ajungi sa trebuiasca sa faci reparatii pe casco, si plimbat intre service si asigurator, si asteptat cu lunile pentru plata reparatiilor dupa ce au fost facute ca sa poti sa-ti iei motocicleta din service.

 

E o distractie maare. De asta nu mi-am mai facut Casco.

 

 

E mai simpu: platesti din buzunar si dupa aceea primesti bani de la asigurare.

Ramai cu paguba de 100 euro si eventuale spagi (service+asigurari).

 

Varul meu a facut un acclident cu un Honda VFR 800, a reparat-o in Ungaria (este din Arad), iar Astra a decontat banii integral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaah, am tavalit-o putin luni dimineatza, m-a lovit un caine turbat in roata din fata pe asfalt ud si m-a trantit.

 

Deeeci, care aveti ceva spare parts pentru dreapta ? chestii de genul urmator, in ordinea asta:

- carena dreapta albastra

- treaba aia de la ghidon in care intra cablurile de accelerare si decelerare (s-a spart si nu mai sta bine fixat cablul de decelerare)

- bord (adica doar plasticul)

- carena fata

- cap ghidon dreapta

- oglinda dreapta

- maner pasager dreapta

- pedala frana

- poate chiar si o semnalizare dreapta, desi e foooaaarte putin zgariata

 

Inca o data, crash barurile alea si-au facut treaba din prisosinta, motorul nu are absolut nimic, dupa cazatura, mobra a mai facut 600km fara nici o problema (am cazut prin Zalau). Deci, le recomand, fac toti banii.

 

 

Te-ai ales cu multe avarii tinand cont ca ai si crashbar instalat pe ea, ce viteza aveai?

Eu am scapat-o in urma unui highside pe la 50kmh si m-am ales cu *doar* toba si oglinda dreapta polizata.

 

Cred ca te pot ajuta cu "treaba aia de la ghidon in care intra cablurile de accelerare si decelerare (s-a spart si nu mai sta bine fixat cablul de decelerare)"; mi-am schimbat intreaga instalatie (inclusiv switch-ul de pornire) in urma cu un an. Problema e ca are un cablu rupt inauntru ei si ca urmare nu-ti va functiona faza scurta; cu toate acestea cred ca un electrician meserias ti-o poate repara lejer, nu de alta dar crede-ma ca nu vrei sa o schimbi pe banii tai :cheers:

 

Edward arata foarte marfa cbf-ul tau dar decat sa investesti intr-un capac monopost mai bine ti-ai lua un parbriz touring sau o pereche de cauciuri noi. Eu intotdeauna am asociat instalarea capacului monopost cu operatia de vasectomie :(

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile o sa le iau din Austria si tot acolo vreau sa le schimb (plec cu o gasca din Arad la plimbare in Alpi).

M-ai pus pe ganduri cu parbrizul touring. Am gasit tot de la Puig. Capac nu au. Ma interesa pentru ca arata destul de bine.

Si o toba ar da bine, nu? Arrow?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine vrea plastice si diverse piese sh, mi-a zis tipul de la Oricemoto ca ar avea piese pt CBF. N-am acum numarul de telefon sau locatia. Daca nu gasiti, dati un PM si le caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine vrea plastice si diverse piese sh, mi-a zis tipul de la Oricemoto ca ar avea piese pt CBF. N-am acum numarul de telefon sau locatia. Daca nu gasiti, dati un PM si le caut.

da, chiar am vorbit cu el doua seri inainte de tavaleala si imi spusese ca mai are niste piese pe la service.

Acum, am discutat deja acolo si o sa merg saptamana ce vine sa vad ce si cum.

Editat de darkbay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus crash pads si nu arata rau.

De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor.

Toate sunt Puig.

Daca intereseaza pe cineva revin cu foto.

 

 

mi-am pus si eu crash-pad-uri de la puig (comandate de la louis) si mi se pare ca arata foarte bine cu ele.

apropo de cap de ghidon - mie imi lipseste cel de pe stanga, si daca e sa comand la honda ajunge pe la 200 de lei cu tot cu amortizorul de vibratii. gasesc in alta parte mai ieftin?

Mesaj completat

Pe mine asigurarea CASCO m-a costat 502 ron pe 6 luni cu fransiza de 100 euro.

Daca o dau pe jos (DOAMNE FERESTE) reparatia o sa ma coste doar o 100 euro si o fac la reprezentanata cu componente originale nu cu sh-uri.

 

 

atata am si eu - 20 Euro / luna. la astra. Super OK asiguraream fransiza 0 la furt si dauna totala, 100 Euro parca am si eu fransiza la daune partiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus si eu crash-pad-uri de la puig (comandate de la louis) si mi se pare ca arata foarte bine cu ele.

apropo de cap de ghidon - mie imi lipseste cel de pe stanga, si daca e sa comand la honda ajunge pe la 200 de lei cu tot cu amortizorul de vibratii. gasesc in alta parte mai ieftin?

 

Mi-am pus unele aftermarket cumparate din magazinul din Cotroceni cu 25 lei. Pentru a le instala a trebuit sa scot amortizoarele de vibratii, altfel nu se fixau.

 

atata am si eu - 20 Euro / luna. la astra. Super OK asiguraream fransiza 0 la furt si dauna totala, 100 Euro parca am si eu fransiza la daune partiale.

 

Nu te pronunta decat atunci cand ai avut de a face cu ei :lol:

Eu am la Groupama (asiban) cu fransiza de 290 euro si astept de 2 saptamani sa-mi plateasca avansul de 50% pt piese.

 

Am montat ungatorul de lant automat de la bogdan_harea => deja pare sa fie super cool partea cu unsul :D

 

Cat te-a ajuns tot sistemul?

 

Si-a schimbat cineva lichidul de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul de frana l-am schimbat eu, fata/spate cu agip dot 4 prin metoda strangere maneta-desfacut surub-strans surub-strangere maneta....

 

Sistem de ungere a lantului home made am si eu,facut de mine.Nu are nimic ''smecheros'' ci doar un rezervor de ulei de transmisie sub sa,un electroventil ( de retur vapori benzina in rezervor) luat de pe o mazda 323 gratis(imposibil sa coste mai mult de 25 de lei),un intrerupator mic pus in zona filtrului de aer,furtun de acvariu de buna calitate,robinet de acvariu pe pozitia deschis. Ungatorul propriu-zis este o mina de pix tinuta pe pozitie de o sarma din otel,elastica.

obs. : -mina de pix se schimba la 2500 km ca se toceste varful,dureaza 10 min.

-ulei aruncat pe aparatoarea de lant daca dozajul este corect-2 min. la 100-150 km. Ulei aruncat pe aparatoare,roata,bascula,scurs pe sub motor daca dozajul este incorect- peste 5 min. la aceeasi distanta ca mai sus.

E mai greu la inceput pana te prinzi care e dozajul optim in functie de motocicleta. La gs 500 putea sa mearga non-stop fara sa imprastie uleiul peste tot.

Din acest motiv consider ca un sistem adevarat trebuie sa permita on,5-6 pozitii si off sau metoda adoptata de mine on/off si contorizare in timp,luand in calcul o picatura la 4 secunde. Ce as mai putea include ar fi un temporizator pentru evitarea uitarii pe pozitia on.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a ajuns tot sistemul?

 

Si-a schimbat cineva lichidul de frana?

 

400 Ron cu tot cu montaj. Cuprinde:

- valva electro

- unitate de comanda electronica cu 4 preseturi (in care iti setezi tu timpii de deschis/inchis)

- sistemul de distributie ulei cu 2 furtunase (stanga dreapta) si cu sistem de reglaj

- furtun alimentare cu ulei + supapa (de obicei nu e loc de bidonas si atunci un furtun mai gros care se plimba e ok

Mesaj completat

Din acest motiv consider ca un sistem adevarat trebuie sa permita on,5-6 pozitii si off sau metoda adoptata de mine on/off si contorizare in timp,luand in calcul o picatura la 4 secunde. Ce as mai putea include ar fi un temporizator pentru evitarea uitarii pe pozitia on.

 

Da, asta este cel mai complex lucru, comanda temporizata de on/off, restul sunt elemente ne-specializate.

Mesaj completat

1. Schimbat ulei amortizoare

2. Instalat Xenon

3. Instalat GPS

 

Pun poze in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut "capac monopost" original pentru CBF.

Ca cel din imagine.

Stie cineva pe unde se gaseste si la ce preturi?

Nu au la Inter Motorcycle ?

Este trecut pe site la 717 RON.

Mai sunt cateva firme prin Marea Britanie care fac insa ori nu livreaza in Romania, ori te costa o gramada de bani transportul.

Am incercat sa imi comand eu aripa spate ptr protectia amortizorului si cand am vazut cum sta treaba m-am lasat pagubas.

 

Asfalt uscat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au la Inter Motorcycle ?

Este trecut pe site la 717 RON.

Mai sunt cateva firme prin Marea Britanie care fac insa ori nu livreaza in Romania, ori te costa o gramada de bani transportul.

Am incercat sa imi comand eu aripa spate ptr protectia amortizorului si cand am vazut cum sta treaba m-am lasat pagubas.

 

Asfalt uscat,

 

Cam scump - o bucata de plastic.

Multumesc oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt pe Louis cricuri centrale, nu stiu nici un alt model de la care sa se potriveasca - sportivele nu au asa ceva, de la alea mari nu se potrivesc, poate doar de la Hornet din aceeasi epoca sau CBF-ul de 1000. Un cric e peste 100 EUR, parca, iar un stander e doar 25. Pentru acasa sa ungi lantul merge un stander, daca vrei sa faci o pana pe drum e mai greu fara central, dar in nici un caz imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cric central , aveti ideie de unde se poate achizitiona , aveti ideie se potriveste si de la alte honditze ?

Pentru 2004 - 2007: http://www.louis.de/index.php?topic=search...chterm=10046726

Pentru 2008: http://www.louis.de/index.php?topic=search...chterm=10046708

 

Spre deosebire de crashbar-ul H&B (care mi-a ruginit si crapat), crick-ul asta e bine construit. Nu stiu cat e util e, daca stai la curte si-ti iei stander.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercic , intrebam de cric central , in ideia ca o sa plec doua saptamani prin tara , asa acasa am stander , dar sper sa ma descurc cu gresatul lantului si fara , asta ar fi singura problema , asa in afara distatelor lungi nu prea se merita datul a 140 E , merita de merita dar nu ii prea am pentru asta , duminica am sa o tai si va voi povesti cum o sa fie , numai bine , asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...