Vizitator AdrianB1 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Cu ce ai schimbat pe fata? Orginale sau altceva? Cu originale, desi sunt de 2 ori mai scumpe decat cele generice de pe Louis. Nu stiu daca merita diferenta pentru ca nu le stiu pe cele de pe Louis, dar cu astea nu am nici un fel de probleme. Le-am schimbat acum vreo 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Am discuri originale de 50.000Km si nu-s duse nici un sfert. In primul rand nu franez doar cu fata ca AdrianB1 sau doar cu spatele ca Thrill, nu ma infig in frane ci franez din timp. Si eu as merge pe originale, azi mi-am luat o oglinda de la Louis, 100 lei fata de 180 originala, dar pare e o copie ieftina de plastic. Ca-n bancul cu colectionarul care comanda un Lastun si e fericit ca primeste in avans o macheta de carton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 hello, o intrebare (scuze, nu mai retin daca exista undeva prin topic): un manual de cbf 600 are cineva? in engleza daca se poate, ca am gasit de downloadat in germana si nu prea m-ajuta.... mersi Manual de reparatii? Eu mi-am cumparat in original versiunea pe hartie. Am discuri originale de 50.000Km si nu-s duse nici un sfert. In primul rand nu franez doar cu fata ca AdrianB1 sau doar cu spatele ca Thrill, nu ma infig in frane ci franez din timp. Si eu as merge pe originale, azi mi-am luat o oglinda de la Louis, 100 lei fata de 180 originala, dar pare e o copie ieftina de plastic. Ca-n bancul cu colectionarul care comanda un Lastun si e fericit ca primeste in avans o macheta de carton. OK, o sa le masor inainte, cred ca grosimea minima indicata de producator este 4 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 hello, o intrebare (scuze, nu mai retin daca exista undeva prin topic): un manual de cbf 600 are cineva? in engleza daca se poate, ca am gasit de downloadat in germana si nu prea m-ajuta.... mersi Am eu Users Guide Honda CBF600 daca ala il doresti, nu mai stiu pe unde l-am gasit. Doritorii dati PM cu email. Mentionez ca nu stiu sa-l uploadez pe undeva sau alte metode de al face disponibil dar il trimit pe mail cu placere si il puneti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) User manual l-am scanat si suit pe Tanga de vreo 2 ani: /index.php?/topic/102209-honda-cbf-600-s/page__st__90__p__1693199#entry1693199 Daca mai are nevoie cineva de el sa-mi dea un PM cu adresa de email. Editat Mai 28, 2011 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Iata un tutorial de inlocuire a placutelor spate: Replacing the rear brake pads on a Honda CBF600s Urmeaza placute fata, filtru de aer, si daca mai gasesc pozele, instalare de xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Filtrul si placutele e schimba usor, pentru Xenon va trebui sa decupezi putin cauciucul ce protejeaza farul de praf si sa ai suficiente coliere de plastic cu autostrangere ca sa fixezi balastul in bord. Nici un fir de taiat sau lipit, totul se leaga prin mufe, asta daca ti-ai comandat kitul potrivit (H7) In rest, floare la ureche, simplu dar migalos. PS: atentie la Xenon ce-ti iei, si eu, si AdrianB1 si daca-mi aduc aminte si Fanfane avem probleme cu ele. Eu l-am luat fix de la super-laudatul pe forum Free Motor, dar e o porcarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Filtrul si placutele e schimba usor, pentru Xenon va trebui sa decupezi putin cauciucul ce protejeaza farul de praf si sa ai suficiente coliere de plastic cu autostrangere ca sa fixezi balastul in bord. Nici un fir de taiat sau lipit, totul se leaga prin mufe, asta daca ti-ai comandat kitul potrivit (H7) In rest, floare la ureche, simplu dar migalos. PS: atentie la Xenon ce-ti iei, si eu, si AdrianB1 si daca-mi aduc aminte si Fanfane avem probleme cu ele. Eu l-am luat fix de la super-laudatul pe forum Free Motor, dar e o porcarie. A, xenon-ul l-am pus anul trecut, numai ca nu am apucat sa fac tutorialul. Eu sunt foarte multumit de el, nu mai stiu de la cine l-am luat. Ce probleme aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Se stinge farul la orice cadere de tensiune, de pilda cand stau la semafor la relanti si porneste ventilatorul e o scurta cadere de tensiune. Acum tocmai am luat un alt balast pe care scrie ca merge de la 8 la 24V, teoretic rezista mai bine si la asemenea evenimente, cel vechi nu pretinde nimic asa ca probabil e de 12V. Il montez diseara, feedback - mai incolo, ca cel vechi nu a facut figuri din prima zi ci a inceput dupa 3-4 luni. Am pus balasturile si becurile noi, diferenta e mare. Sa vad diseara cand merg spre casa cum lumineaza, ca ziua par OK. Balasturile le-am legat de carenele laterale, nu vibreaza si nu atarna firele aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Iata si procedura de inlocuire placute de frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 PS: atentie la Xenon ce-ti iei, si eu, si AdrianB1 si daca-mi aduc aminte si Fanfane avem probleme cu ele. Eu l-am luat fix de la super-laudatul pe forum Free Motor, dar e o porcarie. Eu am avut probleme pe la niste contacte. S-au rezolvat de mai bine de un an si nu mai am absolut nici o problema cu xenonul de atunci. Dar eu am cumparat motoru cu xenon pus, nu stiu de unde a fost cumparat si cine l-a montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu m-am trezit ca mi se opreste motocicleta in mers ieri, noroc ca mergeam cuminte pe banda 1 si nu eram in vreo depasire. Dupa cateva minute de investigatii am descoperit ca siguranta principala (30A) era oxidata si nu facea contact prea bine. Am pus siguranta de rezerva si am plecat mai departe, dar nu stiu cum sa curat contactele alea - sunt incastrate in plastic si nu prea curate, nu am idee daca spray-ul de contacte ataca sau nu plasticul si cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 salve. mobrele astea ale noastre vin cu placute NISSIN, cel putin asa a venit a mea. Well, acum e cazul sa le schimb, urgent. si NISSIN se pare ca nu se mai gaseste pe niciunde. probleme cu importul si transportul de la furnizor si nu are nimeni pe stoc. am incercat la intermotorcycle si inva vreo doua locuri gasite pe net. N-au. Acum, intrebari, si anume doua: - ce altceva stiti ca merge bine pentru touring si oras. Adica sa functioneze bine si in temperaturi mici si mari, pe uscat si pe ud si sa poate sa reziste peste 15mii km(conditii de mers bland si delicat)? -sau poate stiti pe unde as putea sa gasesc NISSIN ? Sar'na si sa va dea 'mniezau sanatate si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) salve. mobrele astea ale noastre vin cu placute NISSIN, cel putin asa a venit a mea. Well, acum e cazul sa le schimb, urgent. si NISSIN se pare ca nu se mai gaseste pe niciunde. probleme cu importul si transportul de la furnizor si nu are nimeni pe stoc. am incercat la intermotorcycle si inva vreo doua locuri gasite pe net. N-au. Acum, intrebari, si anume doua: - ce altceva stiti ca merge bine pentru touring si oras. Adica sa functioneze bine si in temperaturi mici si mari, pe uscat si pe ud si sa poate sa reziste peste 15mii km(conditii de mers bland si delicat)? -sau poate stiti pe unde as putea sa gasesc NISSIN ? Sar'na si sa va dea 'mniezau sanatate si asfalt uscat. Eu am pus Goldfren (de la magazinul Yamaha din Pipera) - le aveau pe stock, au tinut cam 20-25k, la inceput au fost un pic zgomotoase, dar ok la franare. Am pus Ferodo, si mi s-a parut ca franeaza mai prost, si acum sunt pe Saito de la Louis (despre care inca nu am o impresie). Toate le-am luat "organice" adica nu "super sport" ca sa franeze bine si la rece in oras. Ce iti recomand e sa NU le schimbi simultan si pe fata si pe spate pt ca au o perioada de formare pe disk pana incep sa franeze bine, ca am facut eu asta acum 2 saptamani si inloc sa opresc la pompa era sa trec prin benzinarie cu totul Editat Iunie 7, 2011 de nobike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Pe fata e musai sa-ti pui SBS. Le gasesti mai tot timpul in stoc la magazinul din Cotroceni, te costa vreo 250 lei ambele perechi. Franeaza foarte bine pe rece/cald/umed/uscat cu zgomot ..redus Din cate am observat pana acum veriga slaba o reprezinta cauciucul si mai putin placutele atunci cand vine vorba de franarile de urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Motocicleta vine cu placute Nissin? Eu credeam ca sunt numai etrierele sunt Nissin. Acum am Ferodo organice si nu sunt nici prea-prea nici foarte-foarte, franeaza mai prost decat cele originale. Dar pe fata scartaie ca naiba la viteza mica. Editat Iunie 7, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Am avut Saito si acum am SBS, nu am de ce sa m plang de nici unele; Saito s-au dus destul de repede (una pe fata in mai putin de 5000 km din cauza unui pistonas murdar blocat), SBS le am de mai putin de 1000 km. Nici macar pe fata nu le schimb pe toate odata, ci perechea de pe un etrier, tocmai pentru ca vreau sa am frana pana se aseaza placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 salut! am fost in seara asta sa vad un cbf600 din 2004 cu abs la un nene care le aduce din germanica. motor in stare ok din cate-mi dau eu seama, extra-uri o sa cu gel si un topcase givi - toata afacerea pe la 3600 euro. acum...mie imi trebuie mobra pentru drumuri gen 5-6 sute km pe weekend si cand se poate, plecat 2 saptamani pana la mama dracu la mediterana sau in alpi. cu pasagera si bagajul aferent. norocul nostru ca impreuna avem ~ 120 de kile e un motor potrivit pt asa ceva? mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) A) Multumita colegului nostru Rammstein, am primit "User Manual" in ENGLEZA pt Honda CBF 600 S/SA N/NA L-am atasat aici la postul meu, precum si pe 2 site-uri de upload : Download LINK 1 Download LINK 2 Sper sa nu expire prea curand... B ) Si manualul cu Piese si Preturi produse OE pt CBF600 S/SA N/NA pt cine intereseaza. PDF-ul este atasat ------------------------------------------------------------------------------- C) Am si Service Manual ( Workshop) dar e in italiana, puteti sa-l descarcti de aici: Workshop Manual .. Pe mine personal nu ma prea ajuta cu mare lucru tinand cont ca nu sunt mare cunoscator de limba italiana.. Are careva cartea service ( Service Manual ) in engleza?? Caut de cateva zile si nimic, dar chiar nimic ... ------------------------------------------------------------------------------- Pe langa cele mentionate mai sus, am o intrebare pt voi: La ce viteza vi se activeaza ABS-ul? Mie la CBF600S mi se stinge indicatorul ABS abia indepand cu 40 km/h... nu palpaie ca sa ma avertizeze ca s-a defectat, doar se stinge dupa 40 km/h si intra in functiune. Nu am putut compara cu alt CBf similar, asa ca va intreb pe voi daca si voi patiti lafel; pt ca mie sincer nu mi se pare normal, cred ca ar trebui sa se activeze de la o viteza inferioara. M-am uitat deja la senzoul ABS de pe roata, nu pare murdar sau sa aiba depuneri metalice, cauciucurile au dimensiunile recomandate; ar trebui sa ma uit altundeva? Multumesc CBF600_Users_Guide MANUAL HONDA.pdf despiece CBF.pdf Editat Iunie 11, 2011 de Lee_e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Are careva cartea service ( Service Manual ) in engleza?? Caut de cateva zile si nimic, dar chiar nimic ... Tiparit: Haynes Honda CB600F Hornet & CBF600 (98 - 06) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 salut! am fost in seara asta sa vad un cbf600 din 2004 cu abs la un nene care le aduce din germanica. motor in stare ok din cate-mi dau eu seama, extra-uri o sa cu gel si un topcase givi - toata afacerea pe la 3600 euro. acum...mie imi trebuie mobra pentru drumuri gen 5-6 sute km pe weekend si cand se poate, plecat 2 saptamani pana la mama dracu la mediterana sau in alpi. cu pasagera si bagajul aferent. norocul nostru ca impreuna avem ~ 120 de kile e un motor potrivit pt asa ceva? mersi! 1. 3600 s-ar putea sa fie mult, un set de genti complet Honda (cele mai scumpe) e sub 1000 de euro nou si poate 500 sh, seaua cu gel e 200 noua (si sub 100 sh) si moto din 2004 sub 3000, vazusem pe bikeshop si pe la 2600; total sensibil sub 3600. 2. Nu exista un motor potrivit pentru asa ceva in afara de Paneuropean sau Goldwing, in lipsa de alea doua merge si cu CBF-ul carenat (model SA, nu NA) daca sunteti usurei. nobike a facut ture asa lungi, parca fara pasager dar cu pasager parca e mai placut ca nu mai e asa plictisitor la drum lung, mai ales daca e din ala cu airbags Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Am avut Saito si acum am SBS, nu am de ce sa m plang de nici unele; Saito s-au dus destul de repede (una pe fata in mai putin de 5000 km din cauza unui pistonas murdar blocat), SBS le am de mai putin de 1000 km. Nici macar pe fata nu le schimb pe toate odata, ci perechea de pe un etrier, tocmai pentru ca vreau sa am frana pana se aseaza placutele. Eu am SBS pe fata si din punctul meu de vedere sunt mai slabe decat alea originale si diferenta este destul de mare. Plus ca alea originale nu scoteau nici un zgomot si cu astea parca esti autobuz. Am ca 8-9000 cu astea si urmatoarele vor fi originale daca se poate (adica daca binevoieste Honda sa ne faca o mare favoare si sa deschida o reprezentanta). Dupa cum probabil stiti la Intermotorcycle s-au inchis usile si la service/piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 am fost in seara asta sa vad un cbf600 din 2004 cu abs la un nene care le aduce din germanica. motor in stare ok din cate-mi dau eu seama, extra-uri o sa cu gel si un topcase givi - toata afacerea pe la 3600 euro. Scump domne, scump. Nu te jena sa-l iei din .ro ca CBF-istii mioritici nu-s forjatori de bulevard. acum...mie imi trebuie mobra pentru drumuri gen 5-6 sute km pe weekend si cand se poate, plecat 2 saptamani pana la mama dracu la mediterana sau in alpi. cu pasagera si bagajul aferent. norocul nostru ca impreuna avem ~ 120 de kile e un motor potrivit pt asa ceva? Nu. Asa motor vreau si eu iar CBF-ul nu e pentru asta. Poate doar daca aveti sub 1.60m si bagaje sub 10Kg. Pentru asemenea drumuri cred ca ar merge un Varadero/V-Strom/800GS. CBF nu e allrounder, e commuter, facut sa te duci cu el la jobul din Germanica, 5Km pe nationale, 5Km pe autostrada si 10Km prin oras. Se descurca ok si afara pentru iesiri scurte, dar nu-i de drum lung. daca binevoieste Honda sa ne faca o mare favoare si sa deschida o reprezentanta). Dupa cum probabil stiti la Intermotorcycle s-au inchis usile si la service/piese. Si la service/piese? De cand? Acum doua saptamani am luat un deviz de la ei si aduceau piese pe comanda fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 merci pentru ajutor, apreciez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Tiparit: Haynes Honda CB600F Hornet & CBF600 (98 - 06) Multumesc Adam pt info. Eu cautam totusi versiunea electronica a cartii - scanata, pdf etc. Am gasit de descarcat contra cost cu 9.95 $ dar pt CBF 1000 dar dupa < 2006 AICI, banuiesc ca 80% din manual se potriveste cu CBF 600 2004-2006, dar totusi caut ceva exact... Chiar nimeni nu are manualul pdf ? sau care sa fie dispus sa-l imparta si altora. Daca nu-l are nimeni si nu reusesc sa-l gasesc voi face eu un bine universal si dupa ce-l cumpar il incarc aici pe forum dar mai caut cateva zile... Editat Iunie 12, 2011 de Lee_e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.