dragonlord Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Mie i-mi curge radiatorul. Are o mica gaura in partea stanga. Poate sa-mi afecteze la un drum mai lung? In mai plec in Grecia cu naravasa. lol dupa sapt de mailuri pe la admini in sfarsit pot sa postez si eu din nou!!! @edward : DA!!! La motoarele cu racire pe apa daca ramai fara lichid coeficientul de racire nu o sa mai fie la fel ... prin urmare se va supraincalzii motorul. Mai ai timp din belsug la dispozitie. Cat timp inca e o gaura mica poti sa mergi la un service sa-ti lipeasca radiatorul. Din cate stiu exista si kit-uri de lipit pt gauri mici. Vad ca cricul central nu i-a trebuit la nimeni...asa ca o sa ma pun sa-l modific pt pc38. Intre timp mi-au venit cutiile laterale + suport!!! Givi E45 Ca si revizie de primavara: - schimb ulei, castrol 10W40 (asa scrie in cartea lui tehnica : "recomanadto oilo: Castrol") - schimb filtru : champion - schimb filtru de aer: hilfofiltro - cauciucuri, urmeaza sapt acesta: michelin pilot power , dot 2012 ...mai trebe sa curat lantul si e gata!!! btw: cat e jocul maxim la lant? 1-2 cm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 parca 3 cm scrie pe bascula...in fine, am cam facut-o de oaie: dupa ce mi-au venit gumele (Pirelli Angel ST) ,si ne mai putand astepta sa-mi ajunga saua de la modificat (de aprox 2 luni am trimis-o) am iesit la o tura mai lunga punand in loc o sa de F4 care nu se potrivea...asa ca la aparitia unor gropi pe carosabil nu prea am putut frana cum se face ca o luase saua intr-o parte si asa am distus guma fata iesindu-i o galca de toata frumusetea. Bine ca nu am cazut totusi. A urmat o verificare din nou a rotilor, roluire din nou, echilibrare, jantele am avut norocul sa nu se fi indoit. Guma spate nu a avut nimic pe moment (am 180 pe spate ca aia de 160 este ca de bicicleta)dar la vulcanizare am vazut ca luase un cui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) dupa sapt de mailuri pe la admini in sfarsit pot sa postez si eu din nou!!! @edward : DA!!! La motoarele cu racire pe apa daca ramai fara lichid coeficientul de racire nu o sa mai fie la fel ... prin urmare se va supraincalzii motorul. Mai ai timp din belsug la dispozitie. Cat timp inca e o gaura mica poti sa mergi la un service sa-ti lipeasca radiatorul. Din cate stiu exista si kit-uri de lipit pt gauri mici. Vad ca cricul central nu i-a trebuit la nimeni...asa ca o sa ma pun sa-l modific pt pc38. Intre timp mi-au venit cutiile laterale + suport!!! Givi E45 Ca si revizie de primavara: - schimb ulei, castrol 10W40 (asa scrie in cartea lui tehnica : "recomanadto oilo: Castrol") - schimb filtru : champion - schimb filtru de aer: hilfofiltro - cauciucuri, urmeaza sapt acesta: michelin pilot power , dot 2012 ...mai trebe sa curat lantul si e gata!!! btw: cat e jocul maxim la lant? 1-2 cm? Multumesc pentru sfat! Ai dreptate am timp pana in mai sa repar radiatorul. Pana acum mergeam cu bidonul de solutie 1/1 la mine dar nu s-a intamplat sa fie nevoie sa completez (chiar si la rece) chiar daca se vedea ca s-a scurs pe partea din fata (s-a format o mazga verde care s-a curatat la spalatorie). Inca o intebare: Michelin pilot power pe touring? Eu am pus michelin pilot road 2 cu DOT 2011. Am vrut sa pun michelin pilot road 3 dar anul trecut cand le-am schimbat eu nu aveau nici un feed-back de la utilizatori. Si o comparatie de la Michelin de pe site-ul oficial. Editat Martie 21, 2012 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am mai zis-o si o repet: Michelin PR2 sunt niste mizerii pe langa Bridgestone BT-45, aderenta pe umed e sub orice critica. Daca te-a prins ploaia pe drum, ai fiori reci la fiecare curba. Si nu sunt singurul care se vaita de asta. Nu stiu de unde e mania asta cu "Michelin rulz!!", la fel ca si "Honda rulz!!!", "Basescu rulz!!!" & sheet dar scutiti niste bani si uitati-va si la alti producatori in oferta (Bridgestone, Dunlop, etc) ca personal Michelin nu mai pun pe moto. Pt ca fiecare are experiente proprii. Eu pe Diversion am avut Michelin si a mers foarte bine si pe ploaie. Ce pune producatorul moto... nu neaparat reflecta realitatea ... "sefu... ia uite un bonus, pune cauciucu meu" DAA!!! se practica si in strainatete si si la motociclete. Te cred ca sunt bune. Acum pt PP am avut bani. Daca primesc jobu din DE probabil la urmatorul schimb imi permit sa iau orice model vreau. Am stat si am mai rasfoit niste forumuri din HU si DE... si acolo batalia se da inte PR2/3 si Metzler. ... asa ca fapt divers Michelin pilot power pe touring? Eu am pus michelin pilot road 2 cu DOT 2011. Am vrut sa pun michelin pilot road 3 dar anul trecut cand le-am schimbat eu nu aveau nici un feed-back de la utilizatori. Da.... stiu ca sunt mai mult pt sport.Aalegerea s-a dus pt PP din 2 motive: 1 era pe stoc, 2 era cu 500 de ron mai ieftin decat Pr2 sau 3 sau bridgstone. Am dat 890 de ROn cu transport cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Din manualul Haynes pt CBF, specificatii si proceduri. Honda manual_c1 0005.pdf Honda manual_c1 0002.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Da.... stiu ca sunt mai mult pt sport.Aalegerea s-a dus pt PP din 2 motive: 1 era pe stoc, 2 era cu 500 de ron mai ieftin decat Pr2 sau 3 sau bridgstone. Am dat 890 de ROn cu transport cu tot. Eu am dat pe PR2 (fata 120, spate 160) 192 euro, anul trecut cu DOT 2011 cu tot cu transport. Am facut reclama in primavara trecuta. Am vrut sa ajut si alti doritori dar nu a vrut nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 PR2 sunt o alegere excelenta, am avut asa ceva pe speed un sezon si nu m-au dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Acum am aflat si eu ca InterMotorcycle a dat definitiv si irevocabil faliment. Aia de la AutoItalia nu mai stiu de ei, pe Bd. Timisoara deja sunt uitati de portar. RIP. De unde comandam piese originale? Dupa ce am dat 45 lei pe un set de semeringuri de ulei Athena parca e aiurea sa dau 115 lei pe amaratele alea de aparatori de praf originale la MyMoto. Plus 150 lei manopera, plus 100 lei uleiul, 410 lei pentru niste garnituri schimbate la o furca ( ). Pai la reprezentanta, unde altundeva? Vezi si tu pe honda-moto.ro, la domnul Troia. Dar sa nu te astepti la vreo afacere. Din ce am vazut, preturile sunt cam cu 15% mai mari decat erau la Intermotorcycle. Sau poate am avut eu ghinion si asta e situtia doar la piesele pe care le vroiam eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ce kit de lant a-ti pune? DID sau Regina. La pret sunt la fel. Lantul meu este intins la maxim. Pasager + bagaje... inca mia ok... daca merg singur deja face burta cam mare si e intins inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 A mea a venit cu Regina. Acum are vreo 31k si nu l-am intins decat de vreo 2-3 ori. Asa ca pot sa spun ca sunt multumit de el. Cu siguranta mai merge anul asta. Altfel, si eu am inteles ca DID ar fi mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 cumpar port-bagaj CBF, model "monokey"; nou este 50E fara placa (80 cu) dar se pare ca le este greu sa il comande....asadar ofer pretul pietei pt asa ceva second, tot 50E dar cu placa de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 No eu am comandat un set DID... e la oferta la Louis cu 120 de euro. problema e ca e Endless... deci o sa trebuiasca demonatat bascula din spate sa fie montata dar asta este. @turku: la noi mai greu o sa gasesti. Ebay. De acolo am cumparat si eu cutiile laterale Givi si suporturile pt ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 @dragonlord: stiu, parca mi-ai mai zis de ebay dar eu cred ca pt mine, care cumpar prin intermediari de isi "baga" comision frumos, nu se merita. de ce? un suport de topcase cu tot cu placa nou, ajunge 80E comandat de aici, cu tot cu curier; cred ca peste pretul acesta mi l-ar aduce cineva de pe ebay, second. Se pare ca am gasit o firma care sa-mi preia comanda pt unul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 No a venit si lantul... Cod Louis: 10048326 http://www.louis.de/_10896ffc11f2954d50429cfe18253c44eb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=240&wgr=501&origin=bikedb&typ_id=PC38&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10048300 culmea... acolo scrie ca este E adica Endless... si totusi este cu zale cu nituri. ...deci perfect asa cost final 580 RON alte intrebari: Acuma ca am deja vreo 500 de km facuti... consum! ce am calculat eu pana acuma: - drum lung, pasager + 3 cutii ... 5,2l/100km (parca... nu mai stiu exact) - consum mixt : oras 75%, pe afara 25%... 5,6l/100km turatii - la cat schimbati? ... eu personal pe la 3500-4000 ... si cam tot pe intervalul acesta merg si prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Salut. Cine ma poate ajuta cu o informatie ? Mi s-a ars un bec pe pozitie si nu prea stiu cum sa il scot de acolo. Am inteles ca este T 10 sau W5W insa nu am idee cum sa il scot si sa il inlocuiesc. Abia intra mana printre carena si ghidon, merge mai mult pe pipaiala. Multumesc No a venit si lantul... Cod Louis: 10048326 http://www.louis.de/_10896ffc11f2954d50429cfe18253c44eb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=240&wgr=501&origin=bikedb&typ_id=PC38&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10048300 culmea... acolo scrie ca este E adica Endless... si totusi este cu zale cu nituri. ...deci perfect asa cost final 580 RON alte intrebari: Acuma ca am deja vreo 500 de km facuti... consum! ce am calculat eu pana acuma: - drum lung, pasager + 3 cutii ... 5,2l/100km (parca... nu mai stiu exact) - consum mixt : oras 75%, pe afara 25%... 5,6l/100km turatii - la cat schimbati? ... eu personal pe la 3500-4000 ... si cam tot pe intervalul acesta merg si prin oras Salut, Nu i-am facut niciodata consumul intr-o maniera foarte precisa insa din cati km papa si cati bani imi scoate din buzunar ajunge pe la 5,5 l/100 km. Despre schimbatul vitezelor cred ca ar trebui sa schimbi mai sus, pe la 5-6.000 deoarece nu este OK sa mearga subturata. Daca schimbi la 3.500, in viteza urmatoare sari cu putin peste 2.000 si ceva si aceasta este o turatie redusa. Eu merg cu ea in 5-6.000 si este absolut OK. Acum difera foarte mult si de tipul de condus...... Parerea mea....parol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Salut. Cine ma poate ajuta cu o informatie ? Mi s-a ars un bec pe pozitie si nu prea stiu cum sa il scot de acolo. Am inteles ca este T 10 sau W5W insa nu am idee cum sa il scot si sa il inlocuiesc. Abia intra mana printre carena si ghidon, merge mai mult pe pipaiala. Multumesc Poate te ajuta pozele astea. Primele 2 sunt cum sa demontezi panoul lateral care are incorporat si semnalizatorul, a 3-a e lista de specificatii pt becuri CBF600S.Honda manual c8_0007.pdf Honda manual c8_0008.pdf Honda manual c9_0001.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Poate te ajuta pozele astea. Primele 2 sunt cum sa demontezi panoul lateral care are incorporat si semnalizatorul, a 3-a e lista de specificatii pt becuri CBF600S.Honda manual c8_0007.pdf Multam de informatie insa crezi ca se poate schimba becul de pozitie NUMAI daca demontez partea de sus a carenei ? Sa fie necesar atata tambalau ptr un bec de pozitie ? Cred ca trebuie sa fie o cale mai usoara. In principiu stiu ca se scoate capacul de cauciuc care protejeaza farul in spatele sau, insa de aici nu mai stiu cum anume trebuie desfacut soclul becului de pozitie. Se poate ajunge cu mana la el insa nu stiu ce este de facut acolo. Carena nu o dau jos nici daca merg inca un an cu un sigur bec de pozitie !!! Multumesc mult ptr ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Nu dai tati nicio carena jos, cu ceva rabdare si cu o lanterna mica ai sa reusesti sa schimbi becul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Nu dai tati nicio carena jos, cu ceva rabdare si cu o lanterna mica ai sa reusesti sa schimbi becul... OK, dar cum ? L-ai schimbat pana acum ? Ce trebuie sa fac ? Spune-mi care sunt pasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Nu vad ce parte de sus a carenei ai putea demonta ca sa ai acces. Eu nu l-am schimbat niciodata dar din pozele alea vad ca ai 3 suruburi si un clip (sau cum ii zice) de desfacut. Nu pare prea complicat. Probabil se poate si fara sa demontezi nimic dar nu stiu cu ce poti sa ajungi pana la bec, e destul de departe. Aici ai instructiuni cum sa desfaci clipsurile alea ca sa nu le strici. Honda manual c8.pdf Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 OK, dar cum ? L-ai schimbat pana acum ? Ce trebuie sa fac ? Spune-mi care sunt pasii 1. bagi mana prin spatele farului si pe pipaite tragi de soclu afara, nu trebuie data protectia aia de la faze jos, pozitia este langa; 2. la montare m-a ajutat o lanterna mica care postata in spatele farului m-a ajutat sa gasesc gaura si dupa aceea tot pe pipaite introduci soclul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 PS: sa schimbi un bec sau sa dai jos carena e floare la ureche. Sa vezi ce aiurea e sa schimbi o bujie daca o ineci in miezul iernii, ca ti-a fost lene sa scoti bateria... bun... deci nu eu sunt cel habarnist. Motorul cumparat in ianuarie... in martie cand m-am pus sa schimb ulei, filtre, etc... am zis sa curta bujiile. M-am lasat pagubas. Degeaba am comandat o cheie noua (macar ajungea pana la bujie) ii lipsea si garnitura de cauciuc deci bujia nu ramanea in teava. Cu degetu nici o sansa sa le scoti. Noroc ca bujiile sunt OK si motorul a pornit la a 2 cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 1. bagi mana prin spatele farului si pe pipaite tragi de soclu afara, nu trebuie data protectia aia de la faze jos, pozitia este langa; 2. la montare m-a ajutat o lanterna mica care postata in spatele farului m-a ajutat sa gasesc gaura si dupa aceea tot pe pipaite introduci soclul la loc. Multumesc. Treaba e ca am pipait eu pe la far insa nu bunghesc unde vine pozitia. Sunt niste fire pe acolo insa nu par a duce la o mufa din far. Mai incerc maine sa ma uit cu o lanterna, poate dibuiesc soclul ala mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Astazi am facut primul drum mai lung, ca impresii dupa ce am avut numai ss : pozitie foarte confortabila, mai ales cu noua sa customizata,curentul nu prea deranjant, frane bune, tinuta de drum pe viraje foarte buna (am 180 pe spate), consum undeva la 5-5,5% , raspunde binisor la acceleratie, mers de croaziera fain la 90 la ora intr-a 6-a....ce nu mi-a placut: viteza maxima; din cauza asta cred ca o sa ne suparam....; a nu se interpreta ca sunt vreun racer. Nu. Dar intr-o gasca cu vitezane nu imi am locul. Oricum, de aceea am cumparat-o, sa merg mai batraneste ca am trecut la varsta a doua... dar ca un mic touring este foarte ok; ma bate gandul sa-i montez mansoane incalzite ca am cam tras frig la maini cu manusi de vara, are cineva? Editat Aprilie 10, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Multumesc. Treaba e ca am pipait eu pe la far insa nu bunghesc unde vine pozitia. Sunt niste fire pe acolo insa nu par a duce la o mufa din far. Mai incerc maine sa ma uit cu o lanterna, poate dibuiesc soclul ala mic. Salut! Nu o sa-l vezi in veci decat daca dai carena jos, ceea ce nu are rost. Iti explic pe partea dreapta a motorului,pe stanga e identic doar ca tb cu cealalta mana. Deci, te pozitionezi in fata motorului, pe vine, fix cum e asezat motorul asta in poza. Bagi mana stanga de jos in sus pana in spatele farului de faza lunga. Pipaie dupa cauciucul mare ''garnitura'' care vine peste farul de faza lunga.Te uiti la far din fata lui ca sa te orientezi cam pe unde esti cu mana.Bun, muti mana spre becul de pozitie si vei da peste rotita de orientare a farului.Deasupra si mai la stanga(cum te uiti la motor din pozitia asta) vei gasi niste striatii de aerisire in jurul becului de pozitie.Daca te uiti la becul de pozitie de afara vei vedea acele striatii care merg pana in spate.Bun, ai gasit striatiile, fix sub ele e becul de pozitie, ar tb sa simti un cauciuc moale.Apuci cauciucul asta cu 2 degete si incepi sa misti usor stanga dreapta.Daca te uiti la becul de pozitie de afara in timpul asta iti vei da seama ce forta sa aplici, cum sa-l misti etc.Nu e nevoie sa invarti de nimic.Ai grija sa nu tragi de firele becului ca ramai cu ele in mana. De pus la loc :pasi inversi doar ca te uiti de afara prin gaura becului de pozitie sa vezi cand l-ai nimerit pe gaura. Editat Aprilie 10, 2012 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.