DragosM Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Si la service/piese? De cand? Acum doua saptamani am luat un deviz de la ei si aduceau piese pe comanda fara probleme. Da, si la service/piese. De vreo doua saptamani. Am incercat initial sa dau de ei la telefon. Nu mai raspund. Se pare ca s-au trezit cu accesul taiat la aplicatia prin care se comanda piese. Asa ca.... Comenzile care au fost deja facute se pare ca vor fi onorate. Oricum este de tot kktu' din partea Honda. Au inca motociclete in garantie carora nu le ofera service. M-au cam acrit la faza asta, nu ma asteptam. Vrei sa schimbi dealerul. Nici o problema. Dar nu iti bate joc de clientii care au luat motociclete de la tine. Daca nu se rezolva treaba repede cred ca Honda o sa aiba de tras din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Chiar nimeni nu are manualul pdf ? sau care sa fie dispus sa-l imparta si altora. Daca nu-l are nimeni si nu reusesc sa-l gasesc voi face eu un bine universal si dupa ce-l cumpar il incarc aici pe forum Tiparit il am eu, dar e cusut la cotor. Daca tu gasesti o metoda sa-l scanezi fara sa-l rupi, ti-l imprumut cu placere. Da, si la service/piese. De vreo doua saptamani. Am incercat initial sa dau de ei la telefon. Nu mai raspund. Urat. Cand ma gandesc la proprietari de Honde care au cotizat serios la reviziile lor exorbitante tocmai pentru a-si pastra garantia, ma apuca rasul. Iar ei nu sunt singurii afectati, daca ai un accident cu o Honda ai nevoie de un deviz de piese si manopera de la reprezentanta, altfel asigurarea te poate trimite frumusel la plimbare daca-l aduci din alta parte. Urat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 seaua cu gel e 200 noua (si sub 100 sh) Vreau si eu sa cu gel si capac monopost dar nu gasesc pe nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Am facut azi un fel de prostie. La pornire, in loc sa trag de soc am tras din greseala, nu mult, de surubul de reglat relantiul. Cam vreo 3-5mm. L-am impins inapoi. Dupa am pornit normal. Motorul merge normal, totul pare ok. Ce se poate intampla rau pe viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 S-ar putea sa castigi premiul "Da, forta poate suplini lipsa de atentie" daca repeti miscarea. Sau slabesti filetul si nu-ti mai sta relantiul. Orice ai face, ai grija in perioada asta cu vacuta ta, cica veterinarii de la Onda s-au pensionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 nobike a facut ture asa lungi, parca fara pasager dar cu pasager parca e mai placut ca nu mai e asa plictisitor la drum lung, mai ales daca e din ala cu airbags La drum lung (gen 8000km) prin Alpi si aiurea, eu am remarcat urmatoarele aspecte: Ar fi bun un rezervor mai mare Te cam doare fundul La inaltimi mari, trebuie sa-i maresti relantiul pentru ca moare Nu prea merge peste 180 cu bagaje si restul Un ungator automat de lant face toti banii In rest nu am avut probleme mecanice sau de performanta, poate doar de indemanare, chiar in grupul de BMW 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager. Pana la urma depinde de tine si de pasagera daca o sa-ti placa sau nu. Eu am probleme cu spatele, asa ca suspensiile sunt o chestie critica pt mine. Iarasi, sunt unii cu fundu mai tare, pe care saua nu-i deranjeaza. Si sunt unii care merg mai relaxati, nu au nevoie sa se bage in depasiri prea des. In conditiile astea, CBF-ul e un tourer bunicel. Daca nu te incadrezi, nu o sa te incante prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Suspensia spate e reglabila la CBF. La mine e si cea fata, dar nu e stock. Daca le lasi mai moi nu mai ai probleme cu drumurile, doar ca nu mai poti lua curbele la fel de bine la viteze uriase si inclinari mari. Rezervor mai mare exista pe modelul nou (2008+), dar ala are si consumul mai mic asa ca e un tourer mai bun, are autonomie inca vreo 150 km in plus, ceea ce e suficient. De parbriz nu am de ce sa ma plang, desi sunt cam inalt, dar seaua e intr-adevar destul de tare la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Puteti recomanda un loc cu om bun de reglat carbelitoarele? Porneste greu si consuma in oras 11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Puteti recomanda un loc cu om bun de reglat carbelitoarele? Porneste greu si consuma in oras 11. Da, am facut la garaj la Axa, in zona Casa Presei Libere. Tel: 0723.489.412 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Sau unul din mecanicii care au lucrat la Honda, cu scoala facuta pe bune, PM pentru detalii. nobike, Axa e "Axa cu Scame"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 nobike, Axa e "Axa cu Scame"? Da, Axa cu Scame. Ce am facut la ultima revizie (50k): - schimbat cauciucuri - am pus Pirrelli Strada, sa le incerc dupa Pilot Road 2 - sincronizare carburatoare - curatat contact demaror (adica acela de pe ghidon,pt ca uneori se stingea farul) - strans rulment jug - strans, gresat, lustruit una alta Practic, pana acum, in afara de consumabile am schimbat doar rulmentul de jug la 30k. Urmeaza pastile pentru supape, si poate lant nou cand ma intorc din Austria peste vreo 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 salutare, oglinda dreapta ptr un cbf din 2004 aveti idee unde gasesc? dezmembrari? noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 salutare, oglinda dreapta ptr un cbf din 2004 aveti idee unde gasesc? dezmembrari? noua? Noua gasesti la noua reprezentanta Honda (B-dul Expozitiei nr. 2). La comanda bineinteles. Nu au nimic pe stoc inca. www.honda-moto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 salutare, oglinda dreapta ptr un cbf din 2004 aveti idee unde gasesc? dezmembrari? noua? Eu am cumparat noua cu tot cu brat de la reprezentanata Yamaha din Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 De curand am inceput sa am 2 probleme: 1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic. 2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 De curand am inceput sa am 2 probleme: 1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic. 2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator. Neaparat mers la service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 salutari. unde gasesc si eu un suport de topcase pt cbf 2008 de 600??? si cam ce scoruri sunt? poate fi si sh, nu deranjeaza. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare Contactul de la butonul de pornire trebuie curatat, am patit-o si eu pe vremuri. 1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. Poate fi sonda de temperatura din radiator. E cam greu de diagnosticat, dar macar se inlocuieste usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) Contactul de la butonul de pornire trebuie curatat, am patit-o si eu pe vremuri. Poate fi sonda de temperatura din radiator. E cam greu de diagnosticat, dar macar se inlocuieste usor Am patit si eu ceva asemanator odata, erau cheile in contact intoarse un piculet mai mult decat ar trebui (catre pozitia pt avarii) si nu-mi declansa electroventilatorul si nici luminile nu mergeau. si un mic video de pe Umbrail Pass (Stelvio) ca sa va arat ce a mai facut CBF-ica anul asta (7200 de km in tura asta) http://www.youtube.com/watch?v=n0cpMJozxCY si coborarea de pe Grand Saint Bernard http://www.youtube.com/watch?v=SU-UXopd044 Editat Iulie 21, 2011 de nobike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Neaparat mers la service! Asta am sa fac. Am deja la activ un motor (de masina) calat asa ca acum suflu si in iaurt radiator. si un mic video de pe Umbrail Pass (Stelvio) ca sa va arat ce a mai facut CBF-ica anul asta (7200 de km in tura asta) Superbe peisajele.. ti-am dat subscribe Mi-as dori sa ma bag si eu la anul daca se mai tine "tura". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 De curand am inceput sa am 2 probleme: 1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic. 2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator. verifica si starea bateriei , este posibil sa nu mai tina ventilatorul si nici faza la pronire , spun asta ca eu am patit si rezolvat cu schimbatul bateriei (cert este ca avea 4 ani si era timpul de schimbat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) salutari. unde gasesc si eu un suport de topcase pt cbf 2008 de 600??? Posibil sa varieze de la un topcase la altul, pentru Givi: http://www.louis.de/_20ca152cdb68ebb07bcb8a12e16bdb7212/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023576 + http://www.louis.de/_20ca152cdb68ebb07bcb8a12e16bdb7212/index.php?topic=search&searchterm=10023556&cmd.x=2&cmd.y=6 Detalii montaj: http://cdnxl1.louis.de/shop/katalog/2011/pdf/0662.pdf PS: bateria dusa poate da in probleme foarte ciudate, mie mi s-a oprit motorul in mers desi teoretic nu mergea pe baterie, fara sa dea nici un semn de slabiciune in afara de oprirea fazei scurte la relanti. Daca are mai mult de 3 ani, merita testat cu baterie noua sa fii sigur ca nu e de la ea. Editat Iulie 23, 2011 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 verifica si starea bateriei , este posibil sa nu mai tina ventilatorul si nici faza la pronire Daca bateria e descarcata sau pe moarte are tensiune mica, dar faza scurta se aprinde oricum daca e bec normal; daca e HID e alta poveste. PS: bateria dusa poate da in probleme foarte ciudate, mie mi s-a oprit motorul in mers desi teoretic nu mergea pe baterie, fara sa dea nici un semn de slabiciune in afara de oprirea fazei scurte la relanti. Tu ai HID, e sensibil la tensiune, becul normal (halogen) merge la aproape orice tensiune, doar ca scade mult luminozitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Ciudatenia era opritul motorului in mers, nu a HID-ului. HID-ul, daca e prost sau ai alte probleme la electrica, se poate opri si cu baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.