Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Ce kit de lant a-ti pune? DID sau Regina. La pret sunt la fel.

 

Lantul meu este intins la maxim. Pasager + bagaje... inca mia ok... daca merg singur deja face burta cam mare si e intins inegal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A mea a venit cu Regina. Acum are vreo 31k si nu l-am intins decat de vreo 2-3 ori. Asa ca pot sa spun ca sunt multumit de el. Cu siguranta mai merge anul asta.

 

Altfel, si eu am inteles ca DID ar fi mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar port-bagaj CBF, model "monokey"; nou este 50E fara placa (80 cu) dar se pare ca le este greu sa il comande....asadar ofer pretul pietei pt asa ceva second, tot 50E dar cu placa de prindere. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No eu am comandat un set DID... e la oferta la Louis cu 120 de euro.

problema e ca e Endless... deci o sa trebuiasca demonatat bascula din spate sa fie montata dar asta este.

 

@turku: la noi mai greu o sa gasesti. Ebay. De acolo am cumparat si eu cutiile laterale Givi si suporturile pt ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dragonlord: stiu, parca mi-ai mai zis de ebay dar eu cred ca pt mine, care cumpar prin intermediari de isi "baga" comision frumos, nu se merita. de ce? un suport de topcase cu tot cu placa nou, ajunge 80E comandat de aici, cu tot cu curier; cred ca peste pretul acesta mi l-ar aduce cineva de pe ebay, second.

Se pare ca am gasit o firma care sa-mi preia comanda pt unul nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No eu am comandat un set DID... e la oferta la Louis cu 120 de euro.

problema e ca e Endless... deci o sa trebuiasca demonatat bascula din spate sa fie montata dar asta este.

Tot de pe Louis mi-am luat si eu DID-ul, tot endless, fix pentru CBF dar in realitate era prea lung si a trebuit scurtat (vreo 3 zale scoase). Asa ca tot la za de legatura noua am ajuns. Ai grija de unde o cumperi ca la service s-ar putea sa dai pe zaua aia cat nu face. Asta daca o au pe stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No a venit si lantul... Cod Louis: 10048326

http://www.louis.de/_10896ffc11f2954d50429cfe18253c44eb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=240&wgr=501&origin=bikedb&typ_id=PC38&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10048300

 

culmea... acolo scrie ca este E adica Endless... si totusi este cu zale cu nituri. ...deci perfect asa :)

cost final 580 RON

 

alte intrebari:

Acuma ca am deja vreo 500 de km facuti... consum!

ce am calculat eu pana acuma:

- drum lung, pasager + 3 cutii ... 5,2l/100km (parca... nu mai stiu exact)

- consum mixt : oras 75%, pe afara 25%... 5,6l/100km

 

turatii - la cat schimbati? ... eu personal pe la 3500-4000 ... si cam tot pe intervalul acesta merg si prin oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cine ma poate ajuta cu o informatie ?

Mi s-a ars un bec pe pozitie si nu prea stiu cum sa il scot de acolo.

Am inteles ca este T 10 sau W5W insa nu am idee cum sa il scot si sa il inlocuiesc.

Abia intra mana printre carena si ghidon, merge mai mult pe pipaiala.

 

Multumesc

 

No a venit si lantul... Cod Louis: 10048326

http://www.louis.de/_10896ffc11f2954d50429cfe18253c44eb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=240&wgr=501&origin=bikedb&typ_id=PC38&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10048300

 

culmea... acolo scrie ca este E adica Endless... si totusi este cu zale cu nituri. ...deci perfect asa :)

cost final 580 RON

 

alte intrebari:

Acuma ca am deja vreo 500 de km facuti... consum!

ce am calculat eu pana acuma:

- drum lung, pasager + 3 cutii ... 5,2l/100km (parca... nu mai stiu exact)

- consum mixt : oras 75%, pe afara 25%... 5,6l/100km

 

turatii - la cat schimbati? ... eu personal pe la 3500-4000 ... si cam tot pe intervalul acesta merg si prin oras

Salut,

Nu i-am facut niciodata consumul intr-o maniera foarte precisa insa din cati km papa si cati bani imi scoate din buzunar ajunge pe la 5,5 l/100 km.

Despre schimbatul vitezelor cred ca ar trebui sa schimbi mai sus, pe la 5-6.000 deoarece nu este OK sa mearga subturata.

Daca schimbi la 3.500, in viteza urmatoare sari cu putin peste 2.000 si ceva si aceasta este o turatie redusa.

Eu merg cu ea in 5-6.000 si este absolut OK.

Acum difera foarte mult si de tipul de condus......

 

Parerea mea....parol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cine ma poate ajuta cu o informatie ?

Mi s-a ars un bec pe pozitie si nu prea stiu cum sa il scot de acolo.

Am inteles ca este T 10 sau W5W insa nu am idee cum sa il scot si sa il inlocuiesc.

Abia intra mana printre carena si ghidon, merge mai mult pe pipaiala.

 

Multumesc

 

 

Poate te ajuta pozele astea. Primele 2 sunt cum sa demontezi panoul lateral care are incorporat si semnalizatorul, a 3-a e lista de specificatii pt becuri CBF600S.Honda manual c8_0007.pdf

Honda manual c8_0008.pdf

Honda manual c9_0001.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te ajuta pozele astea. Primele 2 sunt cum sa demontezi panoul lateral care are incorporat si semnalizatorul, a 3-a e lista de specificatii pt becuri CBF600S.Honda manual c8_0007.pdf

Multam de informatie insa crezi ca se poate schimba becul de pozitie NUMAI daca demontez partea de sus a carenei ?

Sa fie necesar atata tambalau ptr un bec de pozitie ?

 

Cred ca trebuie sa fie o cale mai usoara.

In principiu stiu ca se scoate capacul de cauciuc care protejeaza farul in spatele sau, insa de aici nu mai stiu cum anume trebuie desfacut soclul becului de pozitie.

Se poate ajunge cu mana la el insa nu stiu ce este de facut acolo.

Carena nu o dau jos nici daca merg inca un an cu un sigur bec de pozitie !!!

 

Multumesc mult ptr ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ce parte de sus a carenei ai putea demonta ca sa ai acces. Eu nu l-am schimbat niciodata dar din pozele alea vad ca ai 3 suruburi si un clip (sau cum ii zice) de desfacut. Nu pare prea complicat. Probabil se poate si fara sa demontezi nimic dar nu stiu cu ce poti sa ajungi pana la bec, e destul de departe. Aici ai instructiuni cum sa desfaci clipsurile alea ca sa nu le strici.

Honda manual c8.pdf

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat moto cu niste led-uri cu tenta albastra de xenon pe pozitie, am nimerit la identificare la celebrul Dinicutzu, n-a vrut sa-mi faca identificarea fara becuri albe. Am plecat la un service auto, se uitau aia ca la mâţa-n calendar la carena, n-au stiut s-o dea jos. Programat la InterMotorcycle, acolo baiatul mi-a schimbat becul in 5 secunde fara sa dea carena jos. Inapoi la RAR cu programare. Vreo 5 zile pierdute din cauza asta. :)

 

Ulterior am invatat si eu sa le schimb asa: cu o lanterna pur si simplu tragi soclul becului din far. E un soclu cauciucat care intra in gaura farului. Apoi becul apasat si invartit la stanga se scoate din soclu si se pune unul nou in ordine inversa.

 

Carena nu se da greu jos daca ai vazut deja la cineva cum se face dar nici usor nu e si daca tragi de ea de unde nu trebuie risti sa-i rupi urechile de prindere. Iar o carena noua costa de rupe.

 

 

Cum se da jos carena, din manualul utilizatorului:

 

 

 

 

PS: sa schimbi un bec sau sa dai jos carena e floare la ureche. Sa vezi ce aiurea e sa schimbi o bujie daca o ineci in miezul iernii, ca ti-a fost lene sa scoti bateria... :laugh:

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, dar cum ?

L-ai schimbat pana acum ?

Ce trebuie sa fac ?

Spune-mi care sunt pasii

 

1. bagi mana prin spatele farului si pe pipaite tragi de soclu afara, nu trebuie data protectia aia de la faze jos, pozitia este langa;

2. la montare m-a ajutat o lanterna mica care postata in spatele farului m-a ajutat sa gasesc gaura :) si dupa aceea tot pe pipaite introduci soclul la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: sa schimbi un bec sau sa dai jos carena e floare la ureche. Sa vezi ce aiurea e sa schimbi o bujie daca o ineci in miezul iernii, ca ti-a fost lene sa scoti bateria... :laugh:

 

bun... deci nu eu sunt cel habarnist. Motorul cumparat in ianuarie... in martie cand m-am pus sa schimb ulei, filtre, etc... am zis sa curta bujiile.

M-am lasat pagubas. Degeaba am comandat o cheie noua (macar ajungea pana la bujie) ii lipsea si garnitura de cauciuc deci bujia nu ramanea in teava. Cu degetu nici o sansa sa le scoti.

Noroc ca bujiile sunt OK si motorul a pornit la a 2 cheie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. bagi mana prin spatele farului si pe pipaite tragi de soclu afara, nu trebuie data protectia aia de la faze jos, pozitia este langa;

2. la montare m-a ajutat o lanterna mica care postata in spatele farului m-a ajutat sa gasesc gaura :) si dupa aceea tot pe pipaite introduci soclul la loc.

Multumesc.

Treaba e ca am pipait eu pe la far insa nu bunghesc unde vine pozitia.

Sunt niste fire pe acolo insa nu par a duce la o mufa din far.

Mai incerc maine sa ma uit cu o lanterna, poate dibuiesc soclul ala mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am facut primul drum mai lung, ca impresii dupa ce am avut numai ss : pozitie foarte confortabila, mai ales cu noua sa customizata,curentul nu prea deranjant, frane bune, tinuta de drum pe viraje foarte buna (am 180 pe spate), consum undeva la 5-5,5% :drink: , raspunde binisor la acceleratie, mers de croaziera fain la 90 la ora intr-a 6-a....ce nu mi-a placut: viteza maxima; din cauza asta cred ca o sa ne suparam....; a nu se interpreta ca sunt vreun racer. Nu. Dar intr-o gasca cu vitezane nu imi am locul. ;)

Oricum, de aceea am cumparat-o, sa merg mai batraneste ca am trecut la varsta a doua... :lol: dar ca un mic touring este foarte ok; ma bate gandul sa-i montez mansoane incalzite ca am cam tras frig la maini cu manusi de vara, are cineva?

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Treaba e ca am pipait eu pe la far insa nu bunghesc unde vine pozitia.

Sunt niste fire pe acolo insa nu par a duce la o mufa din far.

Mai incerc maine sa ma uit cu o lanterna, poate dibuiesc soclul ala mic.

Salut!

Nu o sa-l vezi in veci decat daca dai carena jos, ceea ce nu are rost.

Iti explic pe partea dreapta a motorului,pe stanga e identic doar ca tb cu cealalta mana.

Deci, te pozitionezi in fata motorului, pe vine, fix cum e asezat motorul asta in poza. Bagi mana stanga de jos in sus pana in spatele farului de faza lunga. Pipaie dupa cauciucul mare ''garnitura'' care vine peste farul de faza lunga.Te uiti la far din fata lui ca sa te orientezi cam pe unde esti cu mana.Bun, muti mana spre becul de pozitie si vei da peste rotita de orientare a farului.Deasupra si mai la stanga(cum te uiti la motor din pozitia asta) vei gasi niste striatii de aerisire in jurul becului de pozitie.Daca te uiti la becul de pozitie de afara vei vedea acele striatii care merg pana in spate.Bun, ai gasit striatiile, fix sub ele e becul de pozitie, ar tb sa simti un cauciuc moale.Apuci cauciucul asta cu 2 degete si incepi sa misti usor stanga dreapta.Daca te uiti la becul de pozitie de afara in timpul asta iti vei da seama ce forta sa aplici, cum sa-l misti etc.Nu e nevoie sa invarti de nimic.Ai grija sa nu tragi de firele becului ca ramai cu ele in mana.

De pus la loc :pasi inversi doar ca te uiti de afara prin gaura becului de pozitie sa vezi cand l-ai nimerit pe gaura.

post-32975-0-51403500-1334077736_thumb.jpg

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fiu sigur, eu le schimb lunar, doar cu originale.

 

@andu_wasup, crede si nu cerceta, stiu destui care schimba uleiul din CBF la 6000Km, asa ca fiind vorba de frane, niciodata poti fi prea precaut. Eu recomand si schimbarea anuala a uleiului din furca pentru ca dupa un an isi pierde proprietatile si amortizoarele sunt afectate, deci nici franarea nu se mai face in siguranta.

 

Si sa nu lasati cumva prea mult placutele de frana in soare ca se coc si exista riscul sa se sparga in mers. Vara, schimbati-le lunar.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

intrebare: ati schimbat pana acum conductele de frana si la ce interval de timp? In manual scrie ca trebuie inlocuite la 2 ani indiferent de stare. Aveti vreun model recomandat?

 

Salut.

Da intradevar se recomanda schimbarea la 2 ani. Va si zic de ce. Cele de cauciuc imbatranesc cu timpu. Cand franezi creezi presiune in conducta care se transmite in etrier la placute. Daca cauciucul a imbatranit risti sa faca burta pe undeva si automat scade presiunea la final => scade forta de franare.

Se recomanda mai nou sa folosesti conducte cu exterior de metal ...ca si cele de apa, ca nu permite o dilatare mare chiar daca in interior cauciucul a imbatrinit.

 

...asta in schimb nu inseamn ca tu trebe sa le si schimbi. E la alegerea ta. Pe Yamaha inca mai sunt cele originale... cred :)

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...