Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

E foarte misto din poza. Cat a costat ???

240 de RON. Poate sa faca si alte modele, in mai multe culori dar eu am vrut sa pastrez simplu si ieftin :))) ... ma interesa sa fac saua mai comoda caci la drumuri lungi de peste 4-500 de km deja cel vechi era foarte obositor.

Am facut 950 de km si a doua zii umblam ca pinguinu :))... din pacate mai aveam de mers inca 400 si in ziua respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am luat ca model saua comerciala de touring pentru CBF... acela de costa 320 de euro (adica asta: http://www.topsellerie.com/@images/selles/larges/2345.jpg )

Eu am vrut sa ofer mai mult spatiu pasagerei si sa fac ambele zone mai comode pentru drum lung intr-un buget de 300 de ron (asta e, cum zice si proverbul: si cu s*** in c*r si cu sufletu in rai nu merge)

Dupa niste incercari si masurari impreuna cu Dan am ajuns la concluzia ca nu e cea mai buna solutie (defapt lua mult din spatiul meu de sezut) si ar fii ridicat si costurile mult daca faceam sa arate ca acela. Asa ca a marit partea pasagerului sa vina peste saua pilotului.
Daca vrei ceva mai complex discuti cu el, sigur are o soultie doar ca se modifica si pretul.

 

Am si eu o intrebare: prabriz de touring ... aveti careva? pareri daca merita sau nu, ce model, cat a costat si de unde l-ati luat?

 

Pana acuma am vazut de la Givi D303ST ... are 54 de cm si de la MRA care are 51 parca, ambele modele fiind cu 10+ cm mai inalte decat cel original, si se misca undeva pe la 80-100 de euro.

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am luat ca model saua comerciala de touring pentru CBF... acela de costa 320 de euro (adica asta: http://www.topsellerie.com/@images/selles/larges/2345.jpg )

Eu am vrut sa ofer mai mult spatiu pasagerei si sa fac ambele zone mai comode pentru drum lung intr-un buget de 300 de ron (asta e, cum zice si proverbul: si cu s*** in c*r si cu sufletu in rai nu merge)

Dupa niste incercari si masurari impreuna cu Dan am ajuns la concluzia ca nu e cea mai buna solutie (defapt lua mult din spatiul meu de sezut) si ar fii ridicat si costurile mult daca faceam sa arate ca acela. Asa ca a marit partea pasagerului sa vina peste saua pilotului.

Daca vrei ceva mai complex discuti cu el, sigur are o soultie doar ca se modifica si pretul.

 

Am si eu o intrebare: prabriz de touring ... aveti careva? pareri daca merita sau nu, ce model, cat a costat si de unde l-ati luat?

 

Pana acuma am vazut de la Givi D303ST ... are 54 de cm si de la MRA care are 51 parca, ambele modele fiind cu 10+ cm mai inalte decat cel original, si se misca undeva pe la 80-100 de euro.

 

Eu am de la GIVI. Ai protectie mai buna la vant (poti sa mergi lejer fara sa te lasi pe rezervor si la 200km/h). La zgomot insa nu e mare diferenta. Combinatia inaltime/casca/parbiz la mine a rezultat in dopuri/casti obligatoriu la orice drum. Poate pentru un rider de o alta inaltime si cu o alta casca o fi mai bun. La mine daca ma las un 5-10 cm, e liniste si pace. Iar la viteze mici (60/70 km/h) e chiar mai zgomotos decat cel standard.

Editat de DragosM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hello everyone,

 

De ieri am intrat si eu in grupul posesorilor de Honda CBF 600 S. :)

 

Am citit si rascitit topicul asta, am analizat si alte modele (Yamaha FZ6, Suzuki SV 650 si BMW F 650 GS) si am ajuns la concluzia ca aceasta motocicleta mi se potriveste - imi doream una care sa mearga la long distance touring dar care sa se descurce bine si in oras. Si sa nu fie prea nervoasa, dar sa aiba cuplu ok. Am citit pareri, comparat caracteristici tehnice, incercat motociclete din fiecare model. Ieri am adus motocicleta acasa - o CBF neagra din 2005, am si mers un pic pe ea si mi se pare vis (inainte am avut CB 500 - am vazut ca mai era cineva pe aici care a facut aceeasi tranzitie).

 

Hai cu primavara si cu drumurile lungi. :cheers:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanest sanatoasa si cati mai multi km, si eu am avut CB500, parerea mea este ca CBF-ul este mai slabut in demaraj dar parca consuma mai putin; ai grija cu pornirea, trebuie "invatata" ca sa nu o ineci, de ex. cu socul tras dai gaz de doua ori inainte de a-i pune contactul;bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Stiu cel putin 2 care au trecut de la CB500 la CBF 600, eu si @adam. Intre timp amandoi le-am schimbat.

 

E o motociclete buna, dar cea pe carburatie e sensibila la pornirea la rece iarna. Nu e tourer, dar merge, mai ales pentru o fata care nu e foarte inalta, daca ai pana in 175 o sa stai bine pe ea; oricum e mult mai buna ca CB-ul pentru asa ceva, dar consuma mai mult.

 

PS. Pune HID ("xenon") pe scurta, ajuta si e foarte simplu si ieftin de facut. Cauta bec de 4300k, nu 6000 sau alte OZN-uri ca vrei sa vezi pe unde mergi, nu sa arati ca un martian cocalar.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

in primul rand scuze pentru off topic dar m-am gandit ca e calea cea mai scurta.

 

Mi-am vandut CBF-ul de 500 si am ramas cu urmatoarele accesorii compatibile inclusiv cu CBF 600:

 

- suport metalic + tavita fixare Monolock/Monokey- 50 euro

- top case Kappa 52 l - 100 euro (incap 2 full-face-uri)

- evacuare slip-on Leo Vince SBK Evolution II carbon pentru CBF600S (nemontata, e noua in cutie) - 200 euro

 

Mai am si un kit de lant DID nou in cutie dar nu este compatibil cu CBF 600 din cate stiu...

 

Daca e cineva interesat de vreunul dintre accesoriile de mai sus pot fi contactat la 0729 78 66 84 Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce te saturi de ea probabil o sa vrei ceva mai "nişat", ori SS, ori enduro, ori chopper, in functie de gusturile personale si vechimea in domeniu.

 

Nope, la mine fiind al doilea motor, m-am tot gandit ce vreau. "Pornirile" mele sunt spre touring, nu ma intereseaza SS/chopper si soft enduro e ok dar nu mai mult.

 

CB 500 era ideala pentru oras dar nu putea sa imi ofere acelasi comfort in afara. Voiam un pic mai multa putere in depasiri, mai multa stabilitate, un pic de carenaj... o mobra care sa isi pastreze si manevrabilitatea prin oras dar sa aiba in plus si ceva mai mult pentru touring. Nu am masina si nici nu vreau, cu motocicleta ma strecor mai bine prin oras. :)

 

CBF-ul poate sa imi ofere toate astea, acum sa vedem cum o sa ne impacam pe termen mai lung - in principiu am luat motocicleta sa o tin mai multe sezoane. Vad ca zici de drumuri sub 500 km - inclin sa cred ca voi reusi sa fac cu CBF-ul lejer mai mult de atat (am facut 550 km cel mai mult intr-o zi cu CB-ul si n-a fost chiar oribil, nu cred ca CBF-ul e mai slab :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt.cineva mai scundut eu zic ca este ideal pt touring, protectie buna la vant si consum redus..tin minte cand la un drum de vreo 450km asta vara eram fresh si cand am facut calculul la benzina am iesit cel mai bine din grup; parerea mea este insa ca la "zvac" CB-ul de 500 este mai infipt; ca "-" nu-mi place la CBF ca este cam greu iar la manevrele la viteza foarte mica mi se pare greoaie, de fapt am si lasat-o pe o parte cand sa o introduc in garaj :)

Am vazut ca se recomanda montarea de xenon, nu prajeste instalatia si nu este vreo problema la pornire ca scurta se aprinde la contact?

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nope, la mine fiind al doilea motor, m-am tot gandit ce vreau.

Vad ca zici de drumuri sub 500 km - inclin sa cred ca voi reusi sa fac cu CBF-ul lejer mai mult de atat (am facut 550 km cel mai mult intr-o zi cu CB-ul si n-a fost chiar oribil, nu cred ca CBF-ul e mai slab :) ).

SI la mine si la Adam a fost a doua motocicleta si tot le-am schimbat. Nu sunt sosete sa le schimbi zilnic, dar dupa 3-4 ani parca iti vine sa mai schimbi ceva,

Am facut cu Adam vreo 2200km in 4 zile pe CB-uri si eram rupti; pe CBF e mai comod, e adevarat, dar nu e Goldwing sa mergi pana te plictisesti fara sa te doara nimic.

 

Am vazut ca se recomanda montarea de xenon, nu prajeste instalatia si nu este vreo problema la pornire ca scurta se aprinde la contact?

Instalatia HID (Xenon) consuma 43W cu bec de 35W (adica 35W becul si 8W balastul), e mai putin decat un halogen (50W), deci nu se prajeste nimic, chiar ai sarcina pe alternator un pic mai mica. Mai pui leduri pe pozitii si mai scazi inca vreo 8W, dar chiar nu e nevoie. De asemenea nu e nici o problema faptul ca se aprinde pe contact, desi imi place mai mult sistemul de la Yamaha unde faza scurta se stinge cand dai la cheie si se aprinde din nou cand porneste motorul. Oricum cu bec HID de 35W se vede mai bine decat cel halogen de 50W, e randamentul mai bun, poate ca un halogen de vreo 70W. Si la un consum asa mic nici nu incinge plasticul farului. Trebuie doar sa ai grija sa iei balast de 9-16V, nu de 12V ca la relanti cele de 12V dupa o vreme incep sa se stinga si trebuie sa repornesti ca sa se aprinda din nou, ceea ce e aiurea. Eu si Adam asa am patit cu primele balasturi, erau de 12V, dupa vreun an au cedat ambele si am pus de 9-16V care cred ca merg si azi fara probleme. Fosta mea motocicleta era la un coleg de serviciu si nu schimbase nimic la ea.

 

Pacat ca nu merge prea bine HID pe lunga; eu am pus, dar o foloseam doar in afara orasului ca dureaza vreo 10-15 secunde pana lumineaza la capacitate nominala, nu merge sa dai flash-uri cu HID. Oricum ca lumina e fantastic, am aprins intr-o noapte faza lunga in spatele unor nesimtiti care mergeau pe banda a 2-a cand banda 1 era pustie si se vedea in masina de parca era ziua, am verificat filmul din camera de pe casca si chiar se vedea ca ziua in masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi, intentionez sa-mi montez si eu xenon, dar am mai avut si un CBR F3 la care releul de incarcare s-a ars dupa ce am montat xenon, nu stiam de treaba cu balastul de 9-16V.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut in vara intr-o singura zii 950 de Km si inca aveam saua veche. Nu pot sa zic ca a fost usor dar mai mult eram obosit de la cele 14 ore de drum.

Is curios cum o sa fie saua cea noua...

 

 

apropo... are careva hand-guarduri??? a-ti incercat sa montati? intra din cauza carenelor?

eu ma uitam la modelul acesta: http://www.louis.de/_50faea8ae8f75e0747cd934c2882cf754b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10019605

 

si mie cam frica de asa ceva :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ziceam si eu dar tu nu-ti dai seama cum e sa mergi cu un touring adevarat. Dupa 1000Km de pe BMW K1200GT, te dai jos de parca ai stat in InterCity la clasa I fata de CB/CBF.

 

 

Ahh sunt convinsa ca e si mai vis, best of... dar te si rupe la buzunare. Si cred ca touringurile mari prea grele pentru mine - imi placea mult Honda ST1300 dar mi-a trecut dupa ce m-am suit pe una... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici CBF nu e chiar ieftin. Uite aici un Deauville din 2004 la un pret similar dar mult mai touring. Cine vrea "de nisa" are alternative. Cine vrea commuter care se da drept all-rounder, CBF 600.

Nu iti imagina ca Deauvilleul e mult mai potrivit pentru touring. Intr-adevar protectia la vant este ceva mai ok decat pe CBF dar doar din punct de vedere al riderului, din punct de vedere al pasagerului este groaznic la drum lung. Iar un alt - major, cel putin din punctul meu de vedere este lipsa puterii la turatii mai mari si mai ales vibratiile pe care le ai pe la un 120-130 constant. Dupa 200-300 de km pe Deauville imi raman acele vibratii/furnicaturi in palma cam o zi.

Din punctul meu de vedere e dificil sa faci touring cu orice motocicleta de 600/650 indiferent ca e Deauville (protectie la vant mai ok si putin spatiu de depozitare) sau CBF. Pentru un touring confortabil (peste 500 km) iti trebuie ceva de 1000+, motorizare/protectie la vant care vine la pachet si cu greutatea mai mare. Cum spuneai si tu, altfel te simti dupa ce mergi pe un K1200GT sau un ST1100/1300 dupa 500/1000 km si altfel te simti dupa ce mergi pe un deauville/cbf/oricare alta.

 

@ Freyja consider ca ti-ai ales motocicleta perfecta pentru ceea ce vrei sa faci tu. Felicitari ! Asteptam si cateva poze cu ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, Deauville are si cardan, e un mare + pentru touring. Si gentutele alea integrate, desi cam neincapatoare, dupa parerea mea.

Intr-adevar, cardanul este un mare + care e un "must have" la o motocicleta touring autentica.

Nu am vrut sa creez un conflict intre Deauville si CBF, ambele sunt motociclete extraordinare cu care iti poti face treaba, cu care poti calatori mult in conditii decente. Ceea ce am vrut sa punctez este faptul ca Deauvilleul nu este atat de confortabila pe cat s-ar crede in ceea ce priveste partea touring. Este o motocicleta pe care, personal, o includ la categoria all-rounder, care se descurca peste tot dar nu exceleaza nicaieri.

 

Mie la aspect CBF-ul mie se pare urat, dar Deauville-ul e si mai si.

Aspectul CBF-ului nu mi se pare atat de urat, adica in comparatie cu multe motociclete arata chiar bine. Dar stii tu, fiecare le vede in modul lui insa in ceea ce priveste Deauvilleul sunt perfect de acord, e chiar urat ! Cel putin modelul vechi cu acel far e groaznic, sper ca designerul care l-a proiectat sa-si fi reconsiderat cariera :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Sunt proaspat posesor de CBF si vreau sa spun ca mie mi-a placut forma ei cand am ales-o. :love:

In sfarsit, gusturile sunt ceva foarte personal si nu se prea pot explica. Din zeci de modele de strada vazute inainte de a decide ce sa-mi iau, CBF-ul mi-a placut cel mai mult. Nu este o motocicleta perfecta, dar pentru utilizare zilnica prin oras sau pe rute scurte in afara orasului, cred ca este foarte buna.

Cand am vazut Deauville, din start am strambat din nas la capitolul aspect. :rusinica: Poate are multe lucruri bune din punct de vedere tehnic, dar daca nu-mi place cum arata, nu simt nici o bucurie cand merg cu ea. Ori o motocicleta mai intai trebuie sa-ti placa cum arata, sa-ti bucure sufletul uitandu-te la ea si abia apoi sa-ti placa cum merge. :transport-040:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei de motor recomandati? Ultimele schimburi le-am facut cu Motul 7100 10W30, dar dupa ce se incalzeste bine troncane la intrarea in treapta a2-a, zici ca e Ij... :rusinica: ...ma gandeam sezonul acesta sa pun un 15W50...

 

As baga Cepsa, cat am stat in Spania era foarte folosit, in orice caz, uleiul mi-l aduc tot de acolo.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare dilema - vreau sa ii schimb gumele. Intre Michelin Pilot Road 3 si Pirelli Angel GT, ce ati alege? Am citit ceva forumuri din afara, articole si Michelin PR3 par mai ok overall, atat ca grip cat si ca durabilitate. Ati incercat vreunele? Ce parere aveti?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...