Clasic Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 astazi mi-a sosit si portbagajul Givi, pt topcase am optat pt unul mai micut, de 25. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Eu am ajuns sa capat ceva dexteritate la montat si demontat carenele laterale de cand am schimbat pozitiile si farurile - prima generatie de pozitii pe led s-au ars si deja sunt la al doilea set, pe faruri am pus HID ("xenon"), etc. Chiar si acum imi e mai usor sa dau jos cele 4 suruburi ale carenei decat sa ma contorsionez sa nimeresc becul de pozitie. Editat Aprilie 11, 2012 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) @stokerel, nu o lua in nume de rau, sry. Nu imi aduc aminte sa fi citit nicaieri vreodata asa ceva, mi se pare aberant. @dragonlord, Despre aia cu imbatranirea si burta in furtun e alta mancare de peste.Ce vezi tu la suprafata e doar strat de protectie UV, la benzine,uleiuri si bullshit. Iar daca e sa o patesti in mod sigur nu-ti face umflatura ci iti bubuie direct->nah, ca te-am speriat mai rau. Alea cu protectie metalica nu sunt noi(poate doar la noi pe piata de vreo 3-4 ani)si sunt in general pentru curse.Normal ca poti pune si pe o stradala, dar as vrea sa-l vad pe ala care intre 2 semafoare declara cu mana pe inima ca DA, astea fac diferenta. Acuma fiecare stie ce si cum conduce, poate unul vrea un pic de fading dat de furtune iar altul vrea sa vina in cap cand baga mana in frana. Editat Aprilie 11, 2012 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 A mai fost discutia cu furtunele de frana acum ceva ani, unii auzisera si explicau ca din cand in cand e bine sa le schimbi, altii nu auzisera si se tineau doar de mistouri. Pe vremuri era un pericol real sa se coaca furtunele si sa ramai fara frane, dar nu dupa 2 ani de utilizare; acum nu cred ca mai e cazul, au mai progresat fabricantii, au mai modernizat procesele de productie, si-au luat iPad 3 cu retina display pentru porn de calitate etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 andu, stai linistit, nu-i bai. Sincer si mie mi se pare aberant dar am citit asta si in Haynes si in manualul mobrei - ba chiar in Haynes zice ceva de genul inlocuire la 18 luni De asta am zis va intreb si pe voi... Un prieten spune ca si furtunele astea aparent simple, din cauciuc, sunt ranforsate la interior asa ca daca nu sunt crapaturi vizibile la invelisul exterior n-ar trebui sa fie probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Pai faza cu "burta" e o chestie mai generala. Tatal meu a lucrat 20 de ani cu hidraulica. Eu presupun ca asta ar fii motivatia logica. Logic ca si astea vechi sunt un pic ranforsate, si fac un pic de burta inainte sa puste. Faza cu schimbatu... sincer si eu am auzit-o acu 2 sapt. Cum ziceam... pe Yamaha (din '93) inca mai sunt furtunele originale. da sa schimbam subiectu... azi am dus mobra la doctor si a primit kit de lant nou!!! Zici ca e alta mobra. E adavarata zicala: cauciuc si lant nou si totul merge brici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salut! Nu o sa-l vezi in veci decat daca dai carena jos, ceea ce nu are rost. Iti explic pe partea dreapta a motorului,pe stanga e identic doar ca tb cu cealalta mana. Deci, te pozitionezi in fata motorului, pe vine, fix cum e asezat motorul asta in poza. Bagi mana stanga de jos in sus pana in spatele farului de faza lunga. Pipaie dupa cauciucul mare ''garnitura'' care vine peste farul de faza lunga.Te uiti la far din fata lui ca sa te orientezi cam pe unde esti cu mana.Bun, muti mana spre becul de pozitie si vei da peste rotita de orientare a farului.Deasupra si mai la stanga(cum te uiti la motor din pozitia asta) vei gasi niste striatii de aerisire in jurul becului de pozitie.Daca te uiti la becul de pozitie de afara vei vedea acele striatii care merg pana in spate.Bun, ai gasit striatiile, fix sub ele e becul de pozitie, ar tb sa simti un cauciuc moale.Apuci cauciucul asta cu 2 degete si incepi sa misti usor stanga dreapta.Daca te uiti la becul de pozitie de afara in timpul asta iti vei da seama ce forta sa aplici, cum sa-l misti etc.Nu e nevoie sa invarti de nimic.Ai grija sa nu tragi de firele becului ca ramai cu ele in mana. De pus la loc :pasi inversi doar ca te uiti de afara prin gaura becului de pozitie sa vezi cand l-ai nimerit pe gaura. Sa iti dea Domnul sanatate !!! A mers si este mult mai bine din fata motorului decat sa incerci cu mana din spate (ca si cum ai sta pe ea). La scos este putin mai greu ptr ca trebuie sa misti sta-dr soclul de cauciuc insa cand il pui la loc este super usor. Multam !!! Oameni buni, hai sa lamurim ceva cu aceste furtune de frana. Intamplator am avut ocazia sa vizitez o fabrica din strainatate care este specializata pe furtune , curele de toate tipurile si alte materiale de acest gen. Nici nu poate fi vorba sa schimbam furtunele de frana dupa 4 ani deoarece au un proces de fabricatie foarte elaborat, cu materiale super performante. la exterior materialul este special tratat ptr a face fata rigorilor vremii, chiar cu expunere la UV. Pe interior este adevarata arta a furtunului deoarece materialul, striatiile si camasa interna fac fata presiunii hidraulice. Si ca sa fie si mai clar, in cel mai rau caz aceste furtune nu se umfla ci se sparg pur si simplu insa probabilitatea este foarte mica. OK, daca esti super tipicar si te dau banii afara din casa poti sa le schimbi odata la 5 ani de folosinta. Sunt alte puncte ale mobrei care necesita inlocuire sau mentenanta si asta in special bazat pe numarul de kilometrii parcursi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Ce ziceti, ar sta bine cu jantele si centrul discurilor de frana aurii, asa ca etrierii, ca ma bate un gand sa le vopsesc electrostatic... Editat Aprilie 18, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Ce ziceti, ar sta bine cu jantele si centrul discurilor de frana aurii, asa ca etrierii, ca ma bate un gand sa le vopsesc electrostatic... LOL... tu ai umblat la mine in garaj?... ma rog la XJ difera culoarea ) asta e seaua facuta la comanda? ... unde si cat??? ca arata bine de tot... se simte ceva diferenta fata de cel vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Diversionul este al unui prieten, si sincer la iesirea aceea dadea sa ma depaseasca....mi-a placut cum se ducea babuta, mai ales ca am avut si eu modelul din 2001 dar parea slabut de tot.... Sa revenim la CBF, saua este facuta la maestrul Darian, ca impresii: cu toate ca nu a vazut modelul decat prin poze si nu a avut motocicleta in fata a scos-o bine; acolo este ceva de lucru ca sunt doua sei care trebuie sa vina aliniate; ca diferenta de confort este mult peste stock (am facut la o iesire cam 400 km fara sa acuz dureri) iar ca manufactura este foarte bine lucrata. Pretul a fost 230 lei cu tot cu broderie. Editat Aprilie 18, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Diversionul este al unui prieten, si sincer la iesirea aceea dadea sa ma depaseasca....mi-a placut cum se ducea babuta, mai ales ca am avut si eu modelul din 2001 dar parea slabut de tot.... Sa revenim la CBF, saua este facuta la maestrul Darian, ca impresii: cu toate ca nu a vazut modelul decat prin poze si nu a avut motocicleta in fata a scos-o bine; acolo este ceva de lucru ca sunt doua sei care trebuie sa vina aliniate; ca diferenta de confort este mult peste stock (am facut la o iesire cam 400 km fara sa acuz dureri) iar ca manufactura este foarte bine lucrata. Pretul a fost 230 lei cu tot cu broderie. Foarte tare... si unde este acest domn? mai exact )) pp Bucuresti. Ca na... mi-e cam asa sa trimit saua din TM prin posta ... ca at 2 sapt sigur nu am motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sheitan Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salut ! Nu vreau sa deranjez cu anuntul meu dar CBF-ul meu este de vanzare. Este in stare foarte buna, din 2004, 33500km, un proprietar in Italia(demonstrabil cu acte) unul aici . Il vand pentru ca schimb tipologia de moto. Am indraznit sa postez pentru ca stiu ca multi amatori de o motocicleta grozava citesc topicul asta . Asa am ajuns si eu sa imi iau CBF, dupa ce am citit tot ce s-a postat pe aici. Atasez si niste poze. Pentru informatii suplimetare pm pe forum sau la tel 0745518013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salut ! Nu vreau sa deranjez cu anuntul meu dar CBF-ul meu este de vanzare. Este in stare foarte buna, din 2004, 33500km, un proprietar in Italia(demonstrabil cu acte) unul aici . Il vand pentru ca schimb tipologia de moto. Am indraznit sa postez pentru ca stiu ca multi amatori de o motocicleta grozava citesc topicul asta . Asa am ajuns si eu sa imi iau CBF, dupa ce am citit tot ce s-a postat pe aici. Atasez si niste poze. Pentru informatii suplimetare pm pe forum sau la tel 0745518013. Bafta la vanazre! faza cu carbonu l-ai facut tu? sau asa l-ai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Mie mi se pareau niste plastice rupte in accident si schimbate cu unele nevopsite, cum veneau cele de masina, dar am uitat ca la Honde totul vine deja vopsit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sheitan Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Bafta la vanazre! faza cu carbonu l-ai facut tu? sau asa l-ai cumparat? Sa fie! L-am facut eu... avea o zgarietura pe carena stanga si m-am gandit ca decat sa vospsesc carena , sa caut emblema honda ....poate nu iese culoarea cum trebuie, mai bine il fac eu. Vorba vine eu ...l-am dus la un meserias care numai cu asta se ocupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Pe mine ma tenta sa duc la vopsitula acela smecher cu folie pe apa cele 2 plasticuri de langa sa si plasticul bordului tot asa cu model de carbon. ...poate si plasticul negru de la faruri...cine stie... ma mai gandesc prima oara sa vand motorul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Turku, din ce an e motorul tau si cati km are ? Mi se pare model vechi, dar arata asa de bine, zici ca-i nou... Mie mi-e rusine cu CBF-ul meu, arata tare rau. Din pacate n-am mai avut bani in ultima vreme sa-i bag in CBF, de abia m-am descurcat cu Varadero. Pe de alta parte, am si o scuza - CBF-ul meu tocmai a trecut ieri de 60.000 de km. Ma bate un gand de ceva vreme sa-l vand. Dar nu stiu daca renteaza sa ma apuc sa-l aranjez inainte de vanzare sau sa mai scad un pic la pret si sa las cumparatorul sa se ocupe de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Mersi, 2007 in acte, dupa serie 05. 16k km. Nu este impecabil, are ceva zgarieturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Mersi, 2007 in acte, dupa serie 05. 16k km. Nu este impecabil, are ceva zgarieturi. Atunci ma simt mai bine. E o diferenta intre 16k si 60k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Ti-am vazut motocicleta prin cartier acum cateva zile, era parcata pe Valea Argesului. Nu arata deloc rau, nu stiu de ce te plangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Dar nu stiu daca renteaza sa ma apuc sa-l aranjez inainte de vanzare sau sa mai scad un pic la pret si sa las cumparatorul sa se ocupe de el. 2007, 15.000Km, carte de service, 2800 Euro. Tu pe aia de 4 ori mai calarita pe la cat vrei s-o mai "scazi un pic", la 700-800 de euro? In Germania, cu 3500 Euro abia iei una lovita binisor la aceleasi specificatii. @FanFane, ca tot le ai pe amandoua, poti face o paralela intre Varadero si CBF? Stiu ca tu ai vaca pe carburatie parca, deci consumul tine-l pentru tine, ciclistica ma intereseaza, protectia la vant, puterea la turatii joase, etc. Editat Aprilie 25, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Ti-am vazut motocicleta prin cartier acum cateva zile, era parcata pe Valea Argesului. Nu arata deloc rau, nu stiu de ce te plangi Arata bine de la distanta, si eu ma uitam zilele trecute la ea dintr-o shaormarie si parea mai ok. Dar daca te apropii, vezi un surub lipsa, o semicarena spate crapata, plasticul din spatele seii care numai negru nu mai e, vopseaua argintie in degrade-uri pe la scaritele de pasager, rezervor zgariat in toate felurile, plasticul din jurul bordului stramb si crapat, capetele de ghidon si manerele de pasager cu vopseaua partial luata. Si asta fara sa mai intru in mici detalii despre functionalitate, ca vorbeam doar de aspect si pe alea nu le vezi. 2007, 15.000Km, carte de service, 2800 Euro. Tu pe aia de 4 ori mai calarita pe la cat vrei s-o mai "scazi un pic", la 700-800 de euro? In Germania, cu 3500 Euro abia iei una lovita binisor la aceleasi specificatii. Pai eu am luat-o la 3400 daca tin eu bine minte. La cat de calarita e, nici nu-mi pun problema sa trec de 2000. Daca mi-ar da cineva 2000 exact asa cum e in momentul asta, l-as da fara ezitare. @FanFane, ca tot le ai pe amandoua, poti face o paralela intre Varadero si CBF? Stiu ca tu ai vaca pe carburatie parca, deci consumul tine-l pentru tine, ciclistica ma intereseaza, protectia la vant, puterea la turatii joase, etc. Sincer, nu pot sa fac o paralela. Sunt o cu totul alta mancare de peste. -Suspensie mult mai misto. Am avut ocazii in care era sa scap ghidonul din mana la cbf la 30-40 la ora. Pe aceleasi drumuri merg relaxat la 80 cu Varadero. Din pacate, eu am suspensiile lasate, ca e prea inalta in mod normal. Pt un om cu cativa cm in plus la lungimea piciorului, Varadero cu suspensia default cred ca e extraordinar. -ciclistica f buna, desi se manevreaza un pic altfel decat cbf-ul datorita greutatii si . Nu stiu daca poti sa atingi cu genunchiul asfaltul pe curbe, dar nici nu e asta destinatia ei. -cuplu incomparabil. Cand sunt cu pasager, practic nu simt nici o diferenta de acceleratie, parca n-as avea pe nimeni in spate. Cea mai mare diferenta o face de pe la 80-100 in sus, cand simti ca te smuceste cand tragi de acceleratie fata de CBF care devine clar lenes. -protectia la vant e iarasi incomparabila. Iarna, de pe la 10 grade in jos sunt degerat pe CBF. Pe Varadero mai rezist pana pe la 2-3 grade. -mi-am pus parbriz after-market. Cam pana pe la 80-100 la ora stau cu viziera ridicata. Daca nu bate vant lateral, as putea si mai sus. Pe scurt, nu prea au nimic in comun. Varadero e un enduro-touring in toata regula, facuta sa mergi linistit pana spre 1000 de km pe zi si sa poti sa intri si pe drumuri forestiere sau asfalt mai prost. In cel mai rau caz te ridici in picioare si treci fara sa simti mare lucru. CBF-ul e facut sa mergi preferabil fara pasager, pe drumuri bune si la distante mai mici. Poti sa mergi si pe la 800 de km pe zi, dar seara esti cam rupt. In schimb, nu v-as recomanda Varadero in oras. Il chinui tare si datorita gabaritului si inaltimii e ceva mai complicat sa te strecori printre masini. Eu de aia mai am inca 2 motoare, CBF-ul a devenit motorul de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 320km dintre care aprox 80km drum forestier cu un consum de 15 litri, o fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 E excelent, nu am scos asa consum de multa vreme. Ai mers doar pe ea sau ai mai impins-o ca sa scoti consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 HELP !!!! Am facut schimburile la mobra : ulei, filtru ulei, filtru aer, lichid de frana, etc. Toate bune si frumoase cat a fost mai rece insa de cand s-a incalzit oala face un zgomot mai pronuntat si la schimbarea tuturor vitezelor cloncane. Am mai patit ceva asemanator acum 2 ani cand am pus ulei Castrol. Acum am pus Motul 7100 10 W 40. Cat am avut-o pe Motul 5100 a fost OK insa daca toata lumea a spus ca 7100 este mai OK si ca trebuie sa respectam motorul, m-am conformat. Aveti idee daca este de la ulei ? Cat este rece totul este OK insa cand se incalzeste prin oras incepe sa cloncane la schimbatul vitezelor. Ce sfat imi dati ? Multam frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.