Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu probabil as alege PR3 ... acuma am Pilot power si au fost OK doar ca se uzeaza repede pe mijloc... is pt sport mai degraba ...asta e, diferenta qatuncea cand le-am cumparat era de 500 de ron si nu am mai avut de unde :(

Totusi au rezistat cam 10.000 de km... din ce am citit PR3 rezista la 15.000 ca are un material mai dur la mijolc sa reziste la uzura zilnica si e mai moale la lateral pt o aderanta mai buna in curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut!

caut si eu chestiile astea din poza, stinga si dreapta, aveti idee unde as putea gasi?

 

Incearca pe ebay.de

 

uite exemplu:

 

http://www.ebay.de/itm/Seitenverkleidung-Verkleidung-Deckel-links-Honda-CBF600-PC38-CBF-600-Bj-04-07-/171233567683?pt=DE_Motorradteile&hash=item27de50e3c3

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E isterie nationala cu uleiul Motul? Toata lumea baga Motul ? Yo folosesc numai Repsol si sunt super multumit de el. Il schimb anual si la cum arata la schimbare as zice ca mai merge un an - probabil din cauza km putini pe care ii fac ~ 4500/6 luni. In plus e si la juma de pret fata de motul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul se gaseste la noi mult mai usor. Stiu oameni care din acest motic baga motul in mobra.

Eu personal pun Castrol. astept oferta de la Louis si imi iau un bidon de 4 litrii de Castrol 10w40 grandprix. Pana acuma s-a comportat bine in orice vreme.
p.s: in cartea motorului tot Castrol se recomanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

va salut. Sunt"proaspat" proprietar de cbf 600S si deja am intampinat prima problema.Ieri am lasat-o afara iar peste noapte a si plouat .Idea este ca nu mai porneste.E posibil sa fie din cauza bateriei ? nu invarte deloc....,am dat jos bateria si am masurat-o are 12 V volti......Daca ma poate ajuta cineva cu informatii ,voi fi recunoscator . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu te superi, in caz de esti incepator in domeniu, butonul rosu din dreapta de pe maner( contactul general sa-i zic asa) este in pozitia on? Daca da, si nici nu se aude tacanitul cand dai la pornire, este posibil sa ai o siguranta cu probleme sau bateria e descarcata rau....poti da curent de la alta moto sau de la o baterie de masina insa motorul masinii sa fie oprit!!! O alta cauza posibila ar fi senzorul de la cric ...poti incerca sa-i scoti mufa si sa incerci sa,-I dai cheie cu el decuplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu se mai fac nici primavara upgrade-uri la CBF-uri? Evacuare slip-on, topcase, chestii destul de dragutze zic eu ... :)

 

Preturi negociabile... Posibil si schimb cu chestii compatibile cu bandit s 650 din 2008...

 

 

Salutare,

 

in primul rand scuze pentru off topic dar m-am gandit ca e calea cea mai scurta.

 

Mi-am vandut CBF-ul de 500 si am ramas cu urmatoarele accesorii compatibile inclusiv cu CBF 600:

 

- suport metalic + tavita fixare Monolock/Monokey- 50 euro

- top case Kappa 52 l - 100 euro (incap 2 full-face-uri)

- evacuare slip-on Leo Vince SBK Evolution II carbon pentru CBF600S (nemontata, e noua in cutie) - 200 euro

 

Mai am si un kit de lant DID nou in cutie dar nu este compatibil cu CBF 600 din cate stiu...

 

Daca e cineva interesat de vreunul dintre accesoriile de mai sus pot fi contactat la 0729 78 66 84 Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cu cine m-am salutat ieri pe portiunea Caransebes - Orsova? CBF argintiu, pe sensul de mers spre Caransebes. Hello again. :)

 

In alta ordine de idei, a mai avut cineva probleme cu pierderi de ulei? Am facut cam 800 km cu ea weekendul asta si dupa 2 zile de mers, aseara am observat ca aveam ulei pe gheata dreapta - nu mult, doar cat ai "spray-a" odata, dar era. Am sters-o de dimineata si am mai facut 100 km cu ea azi si am vazut ca era iar. M-am uitat is am vazut ca era un pic de ulei scurs de la un capacel dar nu cat sa picure pe jos...



Update: i-am verificat nivelul uleiului, e sub minim, cu uleiul schimbat acum 2 saptamani (si cam 1500 km)... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

Chiar da ca n-ai sa crezi, de asta m-am ocupat si eu in week-end. La mine a fost ceva mai complicat, pentru ca era fisurat capacul in care este infiletat capacelul rotund.

Revenind, daca desfaci capacelul rotund, ar trebui sa gasesti sub el un o-ring care se poate sa fi crapat si pe acolo sa curga ulei.

Daca ai nevoie de oring, spune-mi si te ajut.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsul prompt (ca intotdeauna :) ), Cesar !

 

Nu, pata de ulei nu ramane, se pare ca "sifoneaza" din mers, cand sta pe loc nu curge. Urmeaza s-o duc undeva s-o desfaca sa vad ce are... pana atunci stau pe tusa...



Hristos a Inviat!
Chiar da ca n-ai sa crezi, de asta m-am ocupat si eu in week-end. La mine a fost ceva mai complicat, pentru ca era fisurat capacul in care este infiletat capacelul rotund.
Revenind, daca desfaci capacelul rotund, ar trebui sa gasesti sub el un o-ring care se poate sa fi crapat si pe acolo sa curga ulei.
Daca ai nevoie de oring, spune-mi si te ajut.
Spor la treaba.

 

Adevarat a inviat!

 

S-ar putea sa fie fisurat capacul, mobra a fost cazuta de catre fostul proprietar, chiar daca a reparat-o, se vede capacul respectiv ca e zgariat...

 

Multumesc frumos dar nu vad cum ai putea sa ma ajuti, eu sunt in Timisoara. Poate doar cu piesa respectiva, daca asta e si ai in plus... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, asa am patit si eu cu "fostul".

Daca ai capacul mare fisurat sub cel rotund (asa era la mine), solutia cea mai rapida si mai ieftina este sa lipesti fisura prin interior (asa am facut eu), urmand sa caut ulterior un capac bun second. Unul nou ajunge cam 130 de Eu !

Daca e doar oringul, am cumparat eu mai multe cu un pret incredibil de mic si-ti pot trimite unul.

Spune-mi daca vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...