Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Hornet si CBF 600 au utilizari diferite: poti sa iesi din oras cu Hornet, dar nu poti sa faci 5000 de kilometri in 2 saptamani cum tocmai am facut (cu Fazer-ul, ca Honda Romania a cerut prea mult pe un CBF nou cand mi-am schimbat moto ultima data). Daca stii cum o sa mergi cel mai mult e mai usor sa alegi, dar eu nu mi-as lua un naked in nici un caz, nici macar pentru oras, si asta o zic dupa aproape 10 ani de mers pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) DE stiut in mare stiu ce o sa fac cu el... Drum pana la serviciu si inapoi (total aprox 100km) ,eventual putin prin oras(traficul la mine nu e prea intens) in rest plimbari nu prea lungi de pana la 250-300 de km ... la munte ,iarba verde ,etc... M-am uitat si la FZ 6... dar problema e ca alea imi depasesc bugetul ( la fel si hornetu din 2005...imi tre cva pana in 2000 E sau chiar sub sa ne auzim cu bine .. M-ai ramane posibilitatea sa mai astept pana in toamna si sa imi maresc bugetul. ) Editat Iunie 10, 2014 de cristicrs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Din punctul meu de vedere CBF 600 si FZ6 sunt echivalente, singura parte la care FZ6 sta mai bine e injectia: porneste iarna perfect, CBF-ul l-am mai inecat de vreo cateva ori. Pozitia e un pic diferita, FZ6 pare mai mic, dar la drum lung sunt cam la fel (si stau mai bine pe FZ6, desi sunt inalt). Din ce spui totusi o semicarena ti-ar folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 FZ6 e mai apropiat de Hornet decat de CBF. Daca tin eu bine minte si puterea e tot pe acolo. CBF-ul e un Hornet mai cuminte, mai bun la drumuri mai lungi. Pt mers la 100 de km pe zi clar e mai bun CBF-ul. Ma bate si pe mine gandul sa-mi vand CBF-ul. Spatele mele nu mai suporta suspensiile cam tari. La aspect nu arata prea bine, e cam luata vopseaua pe partile metalice, are niste crapaturi la o semicarena de spate, o oglinda crapata. Dar nu prea imi arde sa pierd bani si timp sa-l aranjez. Cred ca o sa incerc sa-l vand asa. Inca nu m-am hotarat la un pret... Cristicrs, pe unde ai vazut tu atatea oferte de CBF-uri ? La o cautare pe google n-am reusit sa gasesc nici una. Nu mai stiu ce site-uri se mai folosesc pt vanzari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 FZ6 e mai apropiat de CBF decat de Hornet: FZ6 are putere mai mare, dar ajuta doar la top speed, dezvoltarea puterii e atat de castrata ca zici ca mergi pe scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 am o mare rugaminte.... daca ma poate ajuta cineva cu seriile la rulmenti roata spate respectiv fata Honda CBF 600 SA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) Pe spate i-am schimbat eu si am postat pe undeva pe aici codul; e ceva gen 6302 la doi dintre rulmenti, al treilea parca e diferit. Au trecut vreo 3-4 ani de atunci, acum nu mai am CBF-ul ca sa ma uit si nici cartea de service. Userul Adam avea cartea de service pentru CBF. Vezi ca e destul de usor sa dai jos roata si sa verifici, in cel mai rau caz daca nu gasesti codurile pe nicaieri. Editat Iunie 19, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) Eu asta am gasit intr-o lista de piese de CBF600 din 2005, pentru spate: 22 BEARING, RADIAL BALL, 6322 23 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU PS: roata fata nu e deloc in lista aia ... PPS: am atasat si documentul din care am taiat poza. despiece CBF.pdf Editat Iunie 19, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Codul la 23 e sigur corect, am gasit postul meu din 2010: /index.php?/topic/102209-honda-cbf-600-s/?view=findpost&p=2436164 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 codul la 23 e bun am si gasit rulmentii, dar la 22 se pare ca nu e corect, 6322 cica ar un rulment de dimensiuni mari ! Multumesc mult de ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Da, 6322 are 240mm la exterior, e de vreo 4 ori mai mare decat trebuie. Rulmentul 22 are dimensiuni 45mm exterior, 22mm interior, nu mai stiu latimea. Oricum rulmentull 22 nu stiu pe nimeni sa il fi schimbat pentru ca e cel care tine foaia, nu ruleaza pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salutare, Am un CBF 1000 din 2006 si am un nacaz cu el, poate ma indruma cineva de aici. Am pe el montat un parbriz de touring Mra-variotouring, parbriz care imi vine ca o piatra in cizma. Peste 100 kmph indiferent cum reglez extensia de pe el ma bate vantu teribil, iar zgomotu e disperant. Are cineva idee daca este un parbriz de touring mai inalt decat cel de la MRA si eventual sa nu fie asa inclinat spre pilot ? Stie cineva daca se potriveste parbrizu asta de la mra si pe modelu de 600 ? Intreb asta in ideea in care l-as vinde, cbf uri de 1000 sunt foarte putine in ro deci nu cred ca as gasi musteriu, daca se potriveste pe cbf u de 600 poate vrea cineva sa il incerce . Multam de un eventual raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Pune o poza cu parbrizul, m-ar interesa, ca rar merg peste 100kmph.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salutare, Am un CBF 1000 din 2006 si am un nacaz cu el, poate ma indruma cineva de aici. Am pe el montat un parbriz de touring Mra-variotouring, parbriz care imi vine ca o piatra in cizma. Peste 100 kmph indiferent cum reglez extensia de pe el ma bate vantu teribil, iar zgomotu e disperant. Am aruncat si eu banii pe mizeria aia, reclama falsa cat cuprinde. Eu l-am pus pe un CBF 600 S (nu stiu daca e fix ala de 1000), dar intr-adevar, in loc sa imbunatateasca zgomotul il amplifica serios, indiferent de reglaj. Am renuntat la el, l-am pus le cel original inapoi si mi-am luat o casca (teoretic) buna si niste dopuri de silicon (cu adevarat) bune. Am vandut MRA-ul la un sfert de pret, aproape nou. Nici cu unul mai inalt n-o sa faci mare branza, pentru ca o sa oscileze ca naiba la viteza, deci turbulente la fel de urate. Dopuri de silicon si ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Eu am MRA pe Varadero si face mare diferenta. Deci cred ca au dat rateu doar pt varianta asta. Acuma depinde mult si cat esti de inalt, la 1.90-2 metri mai rau face un parbriz inalt, ca iti arunca direct in casca tot vantul. Mai bine sa-l iei in piept decat in casca. Si eu sunt de parere ca la CBF solutia nu e in parbriz, ci intr-o casca buna. Casca pe care o am acum e cam naspa, cam bate vantul pe langa viziera, dar cu aia veche n-am avut nici o problema la vant sau zgomot. Mers destul de mult la 130-160 pe CBF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Pai problema e ca eu nu sunt inalt. Am doar 1.78 . Fostul proprietar avea cred peste 1.85 si el a zis ca nu a avut nicio problema cu parbrizul asta de la MRA. O sa montez in curand parbrizul stock sa vad daca simt ceva diferenta si daca e ok il scot la vanzare pe cel de mrasi o sa pun si poze. Poate cuiva ii foloseste. Dopuri de silicon nu stiu daca ajuta foarte tare, ideea e ca e si foarte puternic vantul, peste 120 kmph daca intorc capu nu il mai pot aduce la loc Si casca pe care o am nue chiar o mizerie , e un Nolan N90 flip-up. Ramane sa incerc cu parbrizul stock , daca nu ma mai gandeam la varianta asta, nu stiu daca a vazut/testat cineva http://www.calsci.com/motorcycleinfo/CBF1000prod.html Pe forumuri in afara lumea are pareri bune despre ei, doar ca is cei mai scumpi. » Post actualizat in 24 Jun 2014 10:22Inclin sa cred oricum ca un parbriz mai inalt ar ajuta, daca aplec capul 3-4 cm mai jos deja incep sa aud motorul si senzatia de " bine " creste. Deci probabil solutia e ori foarte jos sa dea sub gat curentu ori parbrizu sa fie suficient de inalt sa dea curentu peste casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Eu am parbrizul de la Givi. E mai inalt cu vre 12 cm ca cel original. diferente: - la viteze mari inainte daca prindeam vant din lateral imi arunca capu din stanga in dreapta ..oribil...obosea gatul si era enervant <-> acuma e o vibratie fina in casca... dezavantaj: tinde sa faca la vant din orice directie - zgomot ... e un vajait constant dar mai incet - mai putine musculite pe viziera. Momentan e pe pozitia minima dar o sa incerc si la max. Ca am observat ca daca pun mana deasupra parbrizului dispare o buna parte din zgomot si vibratii La inaltimea mea (1.74) si setarea minima in pozitie de drum lung vantul imi vine chiar in frunte. Ma mai gandeam si cum sa fac eventual din ceva o extensie sa indrepte vantul in sus... cum sunt spoilerele acelea de pe Louis... doar putin cam scumpe la +100 euro. p.s: si la mine toate incep la +100 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) Stiu ca mai vazusem niste extensii pt parbriz, se prindeau fara sa gauresti parbrizul si iti mai adaugau vreo 4-5 cm la inaltime. Si puteai sa-l si reglezi, mai sus sau mai jos. Dar nu mai stiu cine il facea sau macar cum i-ar zice. Iar legat de vibratii si zgomot, eu zic ca e si vorba de obisnuinta... Ceea ce pt unii e prea mult pt altii e normal sau chiar lejer. Editat Iunie 24, 2014 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Extensia de parbriz de care zici e tot de la MRA , ii zice X-screen. Nu cred ca ajuta mai mult decat vario. Legat de obisnuinta, am mai dat motorul la 2 persoane si a fost un soc la fel de mare Motivul pentru care am facut trecerea la motoru asta a fost ca vreau sa merg in afara mai mult cu el, implicit pe autostrazi unde vroiam viteza mai mare sustinuta ca si durata. In halu in care e acuma pot zice ca am dat o palma la un "rahat" . Sunt foarte curios cum o sa fie cu parbrizul stock, o sa revin cu impresii dupa ce il primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Extensiile de parbriz sunt grozave pana la prima utilizare, cand se rup in mers sau se desprind. Un coleg cu Transalp avea una si nu mai stiu daca a trecut de Satu Mare sau nu cu ea, plecand din Bucuresti, apoi a mers inca 4000 de kilometri fara nici o problema si fara nici o extensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Un mic update, am testat parbrizul initial si incepe sa imi place parbrizul de la MRA din ce in ce mai mult ) Cu parbrizul original (care nu cred ca face nimic in afara de faptul ca umple o gaura in fata) viata e si mai trista. De la 50 kmph deja sunt zgomote si turbulente. Soo urmatoarea incercare o sa fie la calsci probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Vand toba sport omologata compatibila CBF600. /index.php?/topic/714934-vand-toba-sport-leo-vince-sbk-oval-aluminiu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 In caz ca vrea cineva update la miar: /index.php?/topic/715158-honda-cbf-1000-a/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Va cer si eu un sfat ! ar trebui sa-mi schimb cauciucul din spate, si ma gindesc sa-mi cumpar 170 sau 180 ! Ce ma sfatuiti sa fac, sa pun un pic mai mare sau sa merg pe dimensiunea din fabrica de 160 ? Editat Iulie 8, 2014 de teddyax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Mergi pe 160! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.