anapurna Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Dar de ce trebuie sa ne comparam cu altii................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Hop inca un cbf in tm. Unu care e aici de prin 2011 chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Deci sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 (editat) Mai lansez si eu un subiect de discutie. Am sincronizat recent carburatoarele (mesterul, nu eu!).....motorul are 31.000km si eu il am de cand avea 7.000, nu au mai fost sincronizate in acest interval. La sincronizare manometrele alea aratau ca un carburator era foarte putin anapoda fata de celelate 3. In fine, au fost reglate. Acum am senzatia ca de pe la 3.500 de ture parca mai apar niste cai putere care dormeau pe undeva, destul de brusc acest plus de putere, fapt care m-a luat prin surprindere la prima plimbare dupa sincronizare. Nu ma plang deloc, ba din contra, chiar aveam gand sa vand motorul anul trecut pe motiv ca imi parea cam lenes. Intrebarea e: Cam la cati KM ati facut sincronizarea si daca s-a simtit o diferenta considerabila la mers? Sau poate doar am eu impresia.... @anapurna Eu stiu ca becul de rezerva se aprinde cand mai ai cam 2 litri. Cel mai mult am mers 40 km cu becul aprins, mers "economic" ca nu eram sigur unde e urmatoarea benzinarie. Si cred ca "economic" ar mai fi mers cel putin 10-20. Altfel, la un plin facut ma astept sa se aprinda becul cam dupa 260-270km (combinat oras-TM cu extern-100km/h vit medie). Eu pun pe ODO1 benzina (pun la 0 cand fac plinul si cand vad ca ajung pe la 250 incep sa ma uit dupa benzinarii), pe ODO 2 pun ungerea lantului. Editat Mai 22, 2016 de rammstein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 And...i did it. And I love it! Proaspata posesoare de Honda CBF1000A, 2006, 52.300 km la bord, cumparata si crescuta in Germania. Urmeaza inmatricularea, schimbul de ulei si filtru. Doar ca furca mi se pare putin moale si vad ca nu are reglaje. Voi ce ulei ati bagat la servisarea furcilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Mai lansez si eu un subiect de discutie. Am sincronizat recent carburatoarele (mesterul, nu eu!).....motorul are 31.000km si eu il am de cand avea 7.000, nu au mai fost sincronizate in acest interval. La sincronizare manometrele alea aratau ca un carburator era foarte putin anapoda fata de celelate 3. In fine, au fost reglate. Acum am senzatia ca de pe la 3.500 de ture parca mai apar niste cai putere care dormeau pe undeva, destul de brusc acest plus de putere, fapt care m-a luat prin surprindere la prima plimbare dupa sincronizare. Nu ma plang deloc, ba din contra, chiar aveam gand sa vand motorul anul trecut pe motiv ca imi parea cam lenes. Intrebarea e: Cam la cati KM ati facut sincronizarea si daca s-a simtit o diferenta considerabila la mers? Sau poate doar am eu impresia.... A mea are in bord 43000 ( cat are reali numai ea stie ) si nu cred ca s-a umblat vreodata la carburatoare deoarece semnele de vopsea din fabrica (sigiliu) de pe toate suruburile sunt la linie si neatinse, dar in schimb nu ma pot pronunta daca-i lenesa sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 And...i did it. And I love it! Proaspata posesoare de Honda CBF1000A, 2006, 52.300 km la bord, cumparata si crescuta in Germania. Urmeaza inmatricularea, schimbul de ulei si filtru. Doar ca furca mi se pare putin moale si vad ca nu are reglaje. Voi ce ulei ati bagat la servisarea furcilor. FRUMOASA. SA O STAPANESTI SANATOASA FARA INCIDENTE. ARATA INTRETINUTA, SI FOARTE BINE. SA AI DOAR IMPLINIRI SI MOMENTE FRUMOASE ALATURI EA. ASFALT USCAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Mai lansez si eu un subiect de discutie. Am sincronizat recent carburatoarele (mesterul, nu eu!).....motorul are 31.000km si eu il am de cand avea 7.000, nu au mai fost sincronizate in acest interval. La sincronizare manometrele alea aratau ca un carburator era foarte putin anapoda fata de celelate 3. In fine, au fost reglate. Acum am senzatia ca de pe la 3.500 de ture parca mai apar niste cai putere care dormeau pe undeva, destul de brusc acest plus de putere, fapt care m-a luat prin surprindere la prima plimbare dupa sincronizare. Nu ma plang deloc, ba din contra, chiar aveam gand sa vand motorul anul trecut pe motiv ca imi parea cam lenes. Intrebarea e: Cam la cati KM ati facut sincronizarea si daca s-a simtit o diferenta considerabila la mers? Sau poate doar am eu impresia.... @anapurna Eu stiu ca becul de rezerva se aprinde cand mai ai cam 2 litri. Cel mai mult am mers 40 km cu becul aprins, mers "economic" ca nu eram sigur unde e urmatoarea benzinarie. Si cred ca "economic" ar mai fi mers cel putin 10-20. Altfel, la un plin facut ma astept sa se aprinda becul cam dupa 260-270km (combinat oras-TM cu extern-100km/h vit medie). Eu pun pe ODO1 benzina (pun la 0 cand fac plinul si cand vad ca ajung pe la 250 incep sa ma uit dupa benzinarii), pe ODO 2 pun ungerea lantului. Eu fac la 2 ani... inainte faceam cam 15.000 km in aceasta perioada. Si da se simte diferenta. La mine observ cand incepe sa devina puturoasa la acceleratii bruste (depasiri) si mai si "sacadeaza" acceleratia. Dar eu nu ii fac numai sincronizare ci ii fac si curatenie ca se aduna mizeria din benzina de calitatete romaneasca si nu numai (am alimentat in Grecia la niste benzinarii de zici ca erau scoase din filme din alea cu apocalipsa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) Pentru ca Aprilia inca zace prin service, am mai invartit roata la CBF. Duminica o tura scurta pana la Giurgiu. Partenerul de drum a fost un R1 M-a cam injurat ca l-am tinut numai in 140-170. Se mai ducea in fata si ma astepta. ce sa zic, mi-a placut motocicleta, mi-am adus aminte de ce am tinut aproape 7 ani Fazerul - se misca bine in ciuda greutatii, e foarte manevrabila, confortabila, pozitia e ok. Numai ca pozitia aia ok e deranjanta la viteza mai mare, am tot incercat eu sa ma fac mic sub parbriz, dar nu prea e ok. Asa ca am mers catinel. Ma distreaza ca trag de gaz, schimb viteze, "mhowoaaaa, ii rup fâşul" si cand ma uit pe bord am 110... la vechiul VTR sau la Aprilia daca as face asa ceva, viteza ar sari bine de 200. Deci e ok, te tempereaza. Azi am fost cu ea la RAR - pe centura am mers voiniceste, mi-a placut cum trage cand e in ture, e o motocicleta ok daca nu ai asteptari de ZX12R de la ea. Daca ar fi sa plec la drum lung, clar as merge cu ea - ai suficienta putere cat sa nu fie neaparata nevoie de mai mult la drum lung si in acelasi timp e lesinata incat sa te tina cu botul pe labe si sa nu faci prostii. Mie-mi place, desi la inceput am cam strambat din nas ca e prea lesinata. Probabil ca la urmatorul schimb de kit de lant o sa ii pun la pinioane un -1 si +2 ca sa mai castig ceva la demaraj si aia e... And...i did it. And I love it! Proaspata posesoare de Honda CBF1000A, 2006, 52.300 km la bord, cumparata si crescuta in Germania. Urmeaza inmatricularea, schimbul de ulei si filtru. Doar ca furca mi se pare putin moale si vad ca nu are reglaje. Voi ce ulei ati bagat la servisarea furcilor. Bravo bre, sa va plimbati sanatoase! Dar te primesc oamenii aia la munca cu asa ceva?!?! N-ai gasit nimic pe la ei prin curte pe acolo? » Post actualizat in 24 May 2016 15:20 .. si a mea, desi sunt sigur ca ati mai vazut-o pe aici. » Post actualizat in 24 May 2016 19:39Si uite ca am laudat-o si cand era ploaia de mai mare dragul, mi-a puscat ceva la radiator. Ramane in weekend sa ma apuc sa vedem daca radiatorul a avut ceva daune si a pleznit sau e doar un furtun intepat / colier slabit. Editat Mai 24, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Pentru ca Aprilia inca zace prin service, am mai invartit roata la CBF. Duminica o tura scurta pana la Giurgiu. Partenerul de drum a fost un R1 M-a cam injurat ca l-am tinut numai in 140-170. Se mai ducea in fata si ma astepta. ce sa zic, mi-a placut motocicleta, mi-am adus aminte de ce am tinut aproape 7 ani Fazerul - se misca bine in ciuda greutatii, e foarte manevrabila, confortabila, pozitia e ok. Numai ca pozitia aia ok e deranjanta la viteza mai mare, am tot incercat eu sa ma fac mic sub parbriz, dar nu prea e ok. Asa ca am mers catinel. Ma distreaza ca trag de gaz, schimb viteze, "mhowoaaaa, ii rup fâşul" si cand ma uit pe bord am 110... la vechiul VTR sau la Aprilia daca as face asa ceva, viteza ar sari bine de 200. Deci e ok, te tempereaza. Azi am fost cu ea la RAR - pe centura am mers voiniceste, mi-a placut cum trage cand e in ture, e o motocicleta ok daca nu ai asteptari de ZX12R de la ea. Daca ar fi sa plec la drum lung, clar as merge cu ea - ai suficienta putere cat sa nu fie neaparata nevoie de mai mult la drum lung si in acelasi timp e lesinata incat sa te tina cu botul pe labe si sa nu faci prostii. Mie-mi place, desi la inceput am cam strambat din nas ca e prea lesinata. Probabil ca la urmatorul schimb de kit de lant o sa ii pun la pinioane un -1 si +2 ca sa mai castig ceva la demaraj si aia e... Bravo bre, sa va plimbati sanatoase! Dar te primesc oamenii aia la munca cu asa ceva?!?! N-ai gasit nimic pe la ei prin curte pe acolo? » Post actualizat in 24 May 2016 15:20 .. si a mea, desi sunt sigur ca ati mai vazut-o pe aici. » Post actualizat in 24 May 2016 19:39 Si uite ca am laudat-o si cand era ploaia de mai mare dragul, mi-a puscat ceva la radiator. Ramane in weekend sa ma apuc sa vedem daca radiatorul a avut ceva daune si a pleznit sau e doar un furtun intepat / colier slabit. Hahahha, da...m-au acceptat chiar si cu Honda. Sunt, dar nu pt buzunarul meu. De ce nu ai ales CBF1000? Eu il ador, efectiv sunt indragostita de motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Pentru ca am luat-o pentru nevasta-mea. Si pentru ca la categoria asta, FZS1000 mi se pare imbatabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Va salut, Sunt interest pentru a cumpara o alarma moto. Daca aveti sfaturi, paereri, cei care aveti alarme moto, recomandari, sunt bine venite. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutare! Doua intrebari: 1. Curent in draci la viteza, am dat saua la minim si tot aia e. Stiti cumva de unde pot lua un deflector de parbriz? Sau alte idei? 2. La drum lung cam tare saua - ceva solutii? Parca era cineva pe aici care le upgrada... Multumesc! (PS: veniti la IUBIM2ROTI ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutare! Doua intrebari: 1. Curent in draci la viteza, am dat saua la minim si tot aia e. Stiti cumva de unde pot lua un deflector de parbriz? Sau alte idei? 2. La drum lung cam tare saua - ceva solutii? Parca era cineva pe aici care le upgrada... Multumesc! (PS: veniti la IUBIM2ROTI ?) 1) fie deflector fie parbriz touring. Gasesti ebay, Louis, sau alte magazine moto. Givi de ex cel mai ieftin e pe ebay.it 2) erq un user Danimoto sau ceve de genu era. El ii din Timisoara. Mai era un baiat la deva parca care facea » Post actualizat in 28 May 2016 13:40 Uite aici saua ce mi-a facut mie: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-28&do=findComment&comment=3596155 Si inca un model mai complex: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-31&do=findComment&comment=3648745 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Io am scapat - n-am nimic la radiator sau furtun. Se pare totusi ca a fost prea multa apa de ploaie pe radiator & galerii si ramasese cumva intre fagurii aia. Ramane sa vina numarul si sa mai dau niste ture, sa vedem daca sunt sau nu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Domnilor, suspectez ca oglinda de pe dreapta a fost schimbata de italian la vreo cazatura cu vreo chinezarie... Cine poseda model 2004, tot asa in oglinda din dreapta se vede mai apropiat fata de cea din stanga ? Ca la auto unde scrie pe cea din dreapta ca obiectele sunt mai aproape decat par, numai ca la mine e invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Va salut, Sunt interest pentru a cumpara o alarma moto. Daca aveti sfaturi, paereri, cei care aveti alarme moto, recomandari, sunt bine venite. Va multumesc. Toti cunoscutii mei care au avut alarme pe moto la un moment dat le-au dat jos - atrag dupa sine o gramda de probleme electrice (fie descarca bateria, fie sunt puse prost si solicita aiurea instalatia, fie de la ploile cu tunete si fulgere tiuie intr-una pana seaca bateria etc etc etc). Mai bine pui niste disclock din ala pe fata si pe spate si aia e. Eventual lant. Domnilor, suspectez ca oglinda de pe dreapta a fost schimbata de italian la vreo cazatura cu vreo chinezarie... Cine poseda model 2004, tot asa in oglinda din dreapta se vede mai apropiat fata de cea din stanga ? Ca la auto unde scrie pe cea din dreapta ca obiectele sunt mai aproape decat par, numai ca la mine e invers... Maine sunt acasa toata ziua. Daca ai chef, vino pana la mine si compari cu motoreta in fata. Io nu mi-am dat seama de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Hello! Azi... bai mare!!! Vin de la serviciu (cu masina), cald, trafic, nervi.... ma gandesc "Hai sa dau o turo scurta cu moto sa ma racoresc!". Pac, garaj, imping moto afara, ghete geaca, casca, etc , incui garajul, bag cheia in contact, invart, lumini, apas pe buton, PLEOSC (exact asa s-a auzit), sula lumini, sfinti, draci, s.a.m.d. Am mai patit o data asa, intr-o primavara, la prima plimbare, n-am observat ca bornele de la baterie erau cam coclite, am dat-o jos dupa pleoscaiala, am curatat si totul a fost ok. Diferenta e ca azi bornele erau curatate. Am dat jos bateria, am mai scrijelit pe acolo, am pus-o la loc, NADA! Am luat toate sigurantele, la rand, alea de sub sa si cele de langa baterie. Toate ok, nimic! Intrebarea e: Mai sunt si alte sigurante? (desi aici sunt si siguranta principala si cea de la pornire, asa ca ma gandesc ca tot nu ar fi motocilceta complet fara curent). Ce altceva ar putea sa fie? Bateria sa fie gata de tot? Mentionez ca e cam veche (cel putin 6 ani, insa folosita de obicei la drumuri de cel putin 50km, foarte rar la plimbari scurte prin oras, data jos in fiecare iarna si incarcata inainte de sezon). Sa zicem ca schimb bateria (oricum ma gandeam ca o sa vina sfarsitul ei si ma batea gandul sa iau alta), CE ALTCEVA SA VERIFIC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Releul de incarcare... doar e Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 @rammstein, doua sfaturi din partea mea: 1. monteaza o baterie buna si vezi cum se comporta. Am patit acelasi lucru ca si tine cu o baterie veche de 2 luni 2. verifica incarcarea daca motocicleta porneste ok la pct.1 Mai mult ca sigur incarcarea e totusi ok si ai doar bateria complet bulita - are 12V la borne cat sa-ti aprinda luminile dar se scurtcircuiteaza intern atunci cand trebuie sa dea curent maxim pt start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Va salut, Ce cauciucuri ati alege pentru CBF? Cum par Michelin Pilot Power 2 CT versus Michelin Pilot Power 4 CT, eu cam la acestea ma uit. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salutare, e cineva dispus sa ma lase intr o parcare sau poligon sa merg cu motoreta lui? Sunt interesat sa mi cumpar cbf dar nu am avut ocazia sa merg sau sa stau pe acest model .... inchiriaza cineva, stiti ceva?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Va salut, Ce cauciucuri ati alege pentru CBF? Cum par Michelin Pilot Power 2 CT versus Michelin Pilot Power 4 CT, eu cam la acestea ma uit. Asfalt uscat. Pai daca ai diferenta sigur merita mai bine 4-le. Deja de la 2 la 3 au imbanatatit aderenta... cel putin asa spun toti care au avut. Si totusi poate vrei sa te uiti la Pilot Road fiind vorba de o mobra touring. eu am Pilot Power si dupa un an mai intens din care un tur al europei pe unde am mers mult si pe autostrazi nu numai serpentine am cam tocit mijlocul. Daca nu ma insel e asa: Pilot Power e mai sportiv si centrul e mai moale. Pilot Road e pentru touring si centrul e mai rezistent la uzura... costa si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Macar sa ma zgaiesc 10 min. La el..:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Pai daca ai diferenta sigur merita mai bine 4-le. Deja de la 2 la 3 au imbanatatit aderenta... cel putin asa spun toti care au avut. Si totusi poate vrei sa te uiti la Pilot Road fiind vorba de o mobra touring. eu am Pilot Power si dupa un an mai intens din care un tur al europei pe unde am mers mult si pe autostrazi nu numai serpentine am cam tocit mijlocul. Daca nu ma insel e asa: Pilot Power e mai sportiv si centrul e mai moale. Pilot Road e pentru touring si centrul e mai rezistent la uzura... costa si mai mult. Da Tot asa am citit si eu pe site la ei. Probabil voi opta pentru Pilot Road 4 CT. Dupa achizitie revin cu impresii. Multumesc de sfat. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.