Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

proiectoare mai ieftine ori cauti pe OLX ori comanzi din china... din china cosat cam 25 euro...da si stai pana vin. Pe olx am gasit cam 150-200 ron perechea.

De montat undeva jos... eu o sa le pun - daca pun vreodata - pe crashbar.

Momentan nu prea circul cu motoru deci am renunat la idee dar daca montez pun si eu poza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai china o sa comand, Pe mine nu ma intereseaza musai pentru lumina ci pentru ca te fac mai vizibil...avand in vedere ca farul e ca o lumanare :)

Si nu am crashbar...am doar crashpad...poate din ele sa fac o prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.gearbest.com/motorcycle-led-lights/pp_320273.html

 

eu la asta ma uitam ca ua si carcasa metalica de protectie.... este si fara.
Sau daca nu vrei sa cumperi de la ei si te simti mai in siguranta cu ebay de exmplu gasesti o tona!

 

http://www.ebay.de/itm/2x-125W-3000LM-Motorrad-Cree-U5-LED-Laser-Scheinwerfer-Fernlicht-Wasserdicht-/301750302342?hash=item4641b83686:g:0ScAAOSw3ydVi7Vp

 

dar cele ieftine tot din China vin.

 

Cele care vin di EU is mult mia scumpe. Pe Loui.de costa peste 100 euro un set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.gearbest.com/motorcycle-led-lights/pp_320273.html

 

eu la asta ma uitam ca ua si carcasa metalica de protectie.... este si fara.

Sau daca nu vrei sa cumperi de la ei si te simti mai in siguranta cu ebay de exmplu gasesti o tona!

 

http://www.ebay.de/itm/2x-125W-3000LM-Motorrad-Cree-U5-LED-Laser-Scheinwerfer-Fernlicht-Wasserdicht-/301750302342?hash=item4641b83686:g:0ScAAOSw3ydVi7Vp

 

dar cele ieftine tot din China vin.

 

Cele care vin di EU is mult mia scumpe. Pe Loui.de costa peste 100 euro un set.

Mie imi plac mai mult modelul asta: http://www.gearbest.com/motorcycle-fairings/pp_216628.html

Acum nu stiu in ce masura o sa imi afecteze bateria un consumator de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e aceleasi model doar fara carcasa. In principiu ar trebuii sa duca alternatorul doua bucati ca au 12w fiecare. Un bec de cbf are 55w daca nu ma insel. Deci faza scurta plus lunga 55+55, asa ca faza scurta plus 2 din astea is sub 55 + 24.

Daca dai un search gasesti multe poze cu cbf-uri dotate cu halogene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cu intreruptul curentului de pe motocicleta.

O borna de la baterie era slabita si la denivelari lua curentul de pe motocicleta si intrerupea. Prima data logic se aprindea senzorul de la ABS, fiind cel mai sensibil.

Asta a fost toata problema........... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vreo sansa sa ne vedem mai multe cbf-uri sezonul asta, sau sa am tupeu sa pomenesc chiar si de vreo tura mica ? :tomato:

 

Domn'le ce tupeu pe unii! :whip:

 

 

Intrebare....pana gasesc unde naiba imi e cricul.... ce simptome are un lant intins inegal? o zgaltaiala inainte si inapoi in timpul mersului se considera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ dragonlord

Cam da, cel mai bine las-o la ralanti in viteza si daca face cum ai si zis, cam ala-i lantul.

Asa face si al meu, numai ca mult mai intensa zgaltaiala + zgomote serioase in sarcina si astazi se afla la schimb..

 

@ BCB, de pe 12 sunt in concediu.. :(

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Ravenitza

 

De ce te-a fascinat asa de mult CBF-ul de 1000? OK, e misto, nu te sperie, mie mi se pare o motocicleta de compromis... Are cam 100 de cai. O idee mai multi ca Hornetul. Bine, cuplul ala nu e deloc de lasat la o parte, dar totusi... Daca vrei ceva voinicie, face fata?

 

Are CBS? ABS? Daca are CBS, cum e, se simte, te ajuta? Eu pe a mea am ABS. Fata nu mi-a intrat niciodata, spatele ma enerveaza ca imi intra cand vreau sa o dau de c.ru... simt cum imi arunca pedala inapoi si nu imi blocheaza spatele, desi eu voiam asta, mai ales la franele de motor. Sa explic.. la VTR, din cauza V-ului mare, cand faceam o frana de motor, mergeam serios cu spatele taras si m-am obisnuit, imi place. Aprilia are un fel de ambreiaj antihopping care nu iti blocheaza roata spate asa brusc, o elibereaza usor. Se blocheaza, dar nu ca la VTR. CBF-ul in schimb, o simt ca vrea sa se blocheze dar cand mi-o elbereaza, parca nu imi mai place asa de mult... Clar, e mai ok dpdv al franarii, dar factorul de fun e redus la minim. De asta intrebam cum se simte CBS-ul ala la o astfel de motoreta, cat iti permite sa te joci cu ea si unde intervine.

 

Cum te intelegi cu ciclistica trecand pe naked de pe F4i? Eu cand trec de pe sport pe CBF mi se pare ca merg cu o chestie atat de arhaica incat la priele viraje mi se pare ca nu le voi lua niciodata. Apoi ma adaptez si incep sa trag de ea. Eu nu am siguranta pe CBF, aici ma refer la siguranta pe care ti-o da un sport - fata grea, suspensii ferme, o pui foarte usor unde vrei...

 

Te intreb toate astea pentru ca as ca vrea (si nu prea) sa renut si eu la sport si sa imi iau un Fazer 1000 (nu stiu inca daca FZS1000 sau FZ1 Fazer) si as fi curios de niste pareri la rece despre trecerea asta de la sport la naked mare bun pentru soft touring. Mi-e frica sa nu plang dupa tot ce ofera sportivele astea mari.

 

Ca sa ne intelegem, am mers pe nakeduri mari, pe FZS, pe FZ1, pe CB1000R... mi-au placut. Dar pe vremea aia motocicleta de zi cu zi nu era un sport :) Acum s-ar schimba un pic perspectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Ravenitza

 

De ce te-a fascinat asa de mult CBF-ul de 1000? OK, e misto, nu te sperie, mie mi se pare o motocicleta de compromis... Are cam 100 de cai. O idee mai multi ca Hornetul. Bine, cuplul ala nu e deloc de lasat la o parte, dar totusi... Daca vrei ceva voinicie, face fata?

 

Are CBS? ABS? Daca are CBS, cum e, se simte, te ajuta? Eu pe a mea am ABS. Fata nu mi-a intrat niciodata, spatele ma enerveaza ca imi intra cand vreau sa o dau de c.ru... simt cum imi arunca pedala inapoi si nu imi blocheaza spatele, desi eu voiam asta, mai ales la franele de motor. Sa explic.. la VTR, din cauza V-ului mare, cand faceam o frana de motor, mergeam serios cu spatele taras si m-am obisnuit, imi place. Aprilia are un fel de ambreiaj antihopping care nu iti blocheaza roata spate asa brusc, o elibereaza usor. Se blocheaza, dar nu ca la VTR. CBF-ul in schimb, o simt ca vrea sa se blocheze dar cand mi-o elbereaza, parca nu imi mai place asa de mult... Clar, e mai ok dpdv al franarii, dar factorul de fun e redus la minim. De asta intrebam cum se simte CBS-ul ala la o astfel de motoreta, cat iti permite sa te joci cu ea si unde intervine.

 

Cum te intelegi cu ciclistica trecand pe naked de pe F4i? Eu cand trec de pe sport pe CBF mi se pare ca merg cu o chestie atat de arhaica incat la priele viraje mi se pare ca nu le voi lua niciodata. Apoi ma adaptez si incep sa trag de ea. Eu nu am siguranta pe CBF, aici ma refer la siguranta pe care ti-o da un sport - fata grea, suspensii ferme, o pui foarte usor unde vrei...

 

Te intreb toate astea pentru ca as ca vrea (si nu prea) sa renut si eu la sport si sa imi iau un Fazer 1000 (nu stiu inca daca FZS1000 sau FZ1 Fazer) si as fi curios de niste pareri la rece despre trecerea asta de la sport la naked mare bun pentru soft touring. Mi-e frica sa nu plang dupa tot ce ofera sportivele astea mari.

 

Ca sa ne intelegem, am mers pe nakeduri mari, pe FZS, pe FZ1, pe CB1000R... mi-au placut. Dar pe vremea aia motocicleta de zi cu zi nu era un sport :) Acum s-ar schimba un pic perspectiva.

Ummm, daca imi garantezi ca ai grija de ea, iesim intr-o seara cu CBF-urile si facem schimb si ne plimbam putin prin oras-buc-otopeni.

La inceput si eu am auzit diverse zvonuri legate de CBS (asta am si eu) care ma cam speria. Insa dupa ce m-am plimbat cu ea am constatat ca este foarte prietenos. Nu am intampinat probleme niciodata pe curbe, unde chiar m-au luat prin surprindere niste gropi/nisip si a trebuit sa franez mai puternic. Recunosc ca eu nu am mers niciodata pe o motocicleta cu ABS simplu, doar fara sau cu ABS Integral (BMW). Cel Intergal parerea mea este ca seamana foarte mult cu CBS de pe Honda, modelul dupa 2006.

Ciclistica mi se pare sincer mult mai fun decat CBR-ul 600 din 2001! Poate si din cauza anvelopei de dimensiuni mai mici pe spate, anvelope noi, insa mi se pare ca se apleaca cu o foarte mare usurinta, fara hopuri si fara sa fie nevoie sa ma lupt cu ea.

Da, nu are multi cai, insa pe mine m-a interesat foarte mult sa nu fie nevoie sa mai mestec foarte mult in cutie si sa am mereu senzatia ca nu e niciodata in treapta potrivita. Cu CBF-ul simt ca in orice treapta nu ma dezamageste, de multe ori ma surprind facand depasiri in treapta a 6 a, pe la vreo 100 km/h, cand motoreta trage din prima fara sa aiba vreo ezitare sau timp mort. Ba chiar sentimentul e ca se lanseaza...

Este si foarte comoda! Eu urmeaza sa ii pun niste inaltatoare de ghidon ca sa pot sta si mai dreapta, mai comod (nu e ca si cum pana acum dupa 500 km m-ar fi durut ceva, maxim imi amorteste fundul, valabil si in masina...). Nu mi-am dorit o motoreta naked total...asta e semicarenata si sincer pt cate bucati de carene are apara destul de bine la vant. Maxim ii pui un parbriz mai mare...

Cu CBR-ul pe langa nervi si stresul de a gasi mereu treapta in care sa traga perfect, dupa 250 km ma rupeau incheieturile mainilor, umerii, spatele...

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am si eu o intrebare, poate pare stupida (mi se pare mie), poate au auzit si altii.

Cand pornesc cu motocicleta (dupa ce stau sa se incalzeasca motorul, normal), mi se pare ca la deccelerare se aude ca o bataie, cred undeva in zona motorului. Asta se aude doar la deccelerare, la accelerare si la mers constatnt nu se aude nimic, totul este normal.

Auziti si voi asa ceva sau mi se pare mie fiindca sunt incepator?

Multumesc mult.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am si eu o intrebare, poate pare stupida (mi se pare mie), poate au auzit si altii.

Cand pornesc cu motocicleta (dupa ce stau sa se incalzeasca motorul, normal), mi se pare ca la deccelerare se aude ca o bataie, cred undeva in zona motorului. Asta se aude doar la deccelerare, la accelerare si la mers constatnt nu se aude nimic, totul este normal.

Auziti si voi asa ceva sau mi se pare mie fiindca sunt incepator?

Multumesc mult.

Asfalt uscat.

ce uzura are lantul de transmisie?

Poate treb. Intins sau schimbat.

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor !

De o luna posesor de categoria A ( de 21 ani cat B B)) , de o saptamana posesor de CBF 600 SA 2005 , in varsta de 39000 km. Facuti in totalitate pe asfalt nemtesc.

Primele impresii dupa 4-500 km , facuti majoritar in oras , sunt excelente. Desi mi-a fost frica de masivitatea modelului ( a se citi greutate) , pare foarte docila , dar si destul de rapida cand ii ceri asta. Pentru prima motocicleta , mi se pare foarte ok...ne-am inteles bine din prima. Ca stare tehnica, se prezinta absolut decent, chiar exceptional pentru varsta ei. Dupa un control amanuntit la mecanic , diagnosticul pentru cele necesare a fost urmatorul : ulei , filtru si cauciucuri (dot 2011). In rest , benzina , timp si kilometri.

Sunt foarte incantat de achizitie , mai ales ca a venit asa...dintr-odata. Pe la ora 14:00 ma uitam pe niste anunturi din Germania la birou...la 1 noaptea plecasem dupa ea.

Me so happy!

post-93413-0-28970900-1471444188_thumb.jpg

post-93413-0-74473700-1471444190_thumb.jpg

post-93413-0-64314600-1471444193_thumb.jpg

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor !

De o luna posesor de categoria A ( de 21 ani cat B B)) , de o saptamana posesor de CBF 600 SA 2005 , in varsta de 39000 km. Facuti in totalitate pe asfalt nemtesc.

Primele impresii dupa 4-500 km , facuti majoritar in oras , sunt excelente. Desi mi-a fost frica de masivitatea modelului ( a se citi greutate) , pare foarte docila , dar si destul de rapida cand ii ceri asta. Pentru prima motocicleta , mi se pare foarte ok...ne-am inteles bine din prima. Ca stare tehnica, se prezinta absolut decent, chiar exceptional pentru varsta ei. Dupa un control amanuntit la mecanic , diagnosticul pentru cele necesare a fost urmatorul : ulei , filtru si cauciucuri (dot 2011). In rest , benzina , timp si kilometri.

Sunt foarte incantat de achizitie , mai ales ca a venit asa...dintr-odata. Pe la ora 14:00 ma uitam pe niste anunturi din Germania la birou...la 1 noaptea plecasem dupa ea.

Me so happy!

Frumoasa.

Sa o stapanesti sanatos.

Este o motocicleat ok pentru un incepator.

Si eu sunt tot incepator si sunt multumit de ea.

Asfalt uscat.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 17:56

Am rezolvat problema.

Era necesar sa intind lantul.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa.

Sa o stapanesti sanatos.

Este o motocicleat ok pentru un incepator.

Si eu sunt tot incepator si sunt multumit de ea.

Asfalt uscat.» Post actualizat in 17 Aug 2016 17:56Am rezolvat problema.

Era necesar sa intind lantul.

Asfalt uscat.

Eram sigur, bine ca e doar

Atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor !

De o luna posesor de categoria A ( de 21 ani cat B B)) , de o saptamana posesor de CBF 600 SA 2005 , in varsta de 39000 km. Facuti in totalitate pe asfalt nemtesc.

Primele impresii dupa 4-500 km , facuti majoritar in oras , sunt excelente. Desi mi-a fost frica de masivitatea modelului ( a se citi greutate) , pare foarte docila , dar si destul de rapida cand ii ceri asta. Pentru prima motocicleta , mi se pare foarte ok...ne-am inteles bine din prima. Ca stare tehnica, se prezinta absolut decent, chiar exceptional pentru varsta ei. Dupa un control amanuntit la mecanic , diagnosticul pentru cele necesare a fost urmatorul : ulei , filtru si cauciucuri (dot 2011). In rest , benzina , timp si kilometri.

Sunt foarte incantat de achizitie , mai ales ca a venit asa...dintr-odata. Pe la ora 14:00 ma uitam pe niste anunturi din Germania la birou...la 1 noaptea plecasem dupa ea.

Me so happy!

Felicitări

Aceeași culoare am și eu(suplimentar "scut motor" și top case pt suport spate pasager). Dacă ai întrebări...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.cine ma ajuta cu impresii pro si contra la acest model.vreau sa mi iau unul.cred k 2008 cu injectie si abs.bune?rele?consum?etc.Vin dupa un Vstrom,care l am vandut acum o saptamana si as vrea ceva mai mic ,usor de incalecat.am stat pe unul ,nu am mers si imi place pozitia.acum ast de la voi impresii.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto din toate punctele de vedere - franele sunt dozabile si daca stii sa mergi, nu ai nevoie de ABS_ul ala, suspesiile moi te ajuta la drum lung, dar motorul e lesinat rau de tot. Incearca CBFul de 1000 daca tot vrei ceva mai ok. De 600 o sa ti se para ca tragi ca de un caine mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...