Ravenitza Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Pai china o sa comand, Pe mine nu ma intereseaza musai pentru lumina ci pentru ca te fac mai vizibil...avand in vedere ca farul e ca o lumanare Si nu am crashbar...am doar crashpad...poate din ele sa fac o prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 http://www.gearbest.com/motorcycle-led-lights/pp_320273.html eu la asta ma uitam ca ua si carcasa metalica de protectie.... este si fara.Sau daca nu vrei sa cumperi de la ei si te simti mai in siguranta cu ebay de exmplu gasesti o tona! http://www.ebay.de/itm/2x-125W-3000LM-Motorrad-Cree-U5-LED-Laser-Scheinwerfer-Fernlicht-Wasserdicht-/301750302342?hash=item4641b83686:g:0ScAAOSw3ydVi7Vp dar cele ieftine tot din China vin. Cele care vin di EU is mult mia scumpe. Pe Loui.de costa peste 100 euro un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 http://www.gearbest.com/motorcycle-led-lights/pp_320273.html eu la asta ma uitam ca ua si carcasa metalica de protectie.... este si fara. Sau daca nu vrei sa cumperi de la ei si te simti mai in siguranta cu ebay de exmplu gasesti o tona! http://www.ebay.de/itm/2x-125W-3000LM-Motorrad-Cree-U5-LED-Laser-Scheinwerfer-Fernlicht-Wasserdicht-/301750302342?hash=item4641b83686:g:0ScAAOSw3ydVi7Vp dar cele ieftine tot din China vin. Cele care vin di EU is mult mia scumpe. Pe Loui.de costa peste 100 euro un set. Mie imi plac mai mult modelul asta: http://www.gearbest.com/motorcycle-fairings/pp_216628.html Acum nu stiu in ce masura o sa imi afecteze bateria un consumator de acest gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Pai e aceleasi model doar fara carcasa. In principiu ar trebuii sa duca alternatorul doua bucati ca au 12w fiecare. Un bec de cbf are 55w daca nu ma insel. Deci faza scurta plus lunga 55+55, asa ca faza scurta plus 2 din astea is sub 55 + 24. Daca dai un search gasesti multe poze cu cbf-uri dotate cu halogene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Am rezolvat problema cu intreruptul curentului de pe motocicleta. O borna de la baterie era slabita si la denivelari lua curentul de pe motocicleta si intrerupea. Prima data logic se aprindea senzorul de la ABS, fiind cel mai sensibil. Asta a fost toata problema........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Bine ca s-a rezolvat ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) Vreo sansa sa ne vedem mai multe cbf-uri sezonul asta, sau sa am tupeu sa pomenesc chiar si de vreo tura mica ? Editat August 3, 2016 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) george_p Salut. Duminica pot merge. Plecare din Pitesti Editat August 3, 2016 de BCB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Vreo sansa sa ne vedem mai multe cbf-uri sezonul asta, sau sa am tupeu sa pomenesc chiar si de vreo tura mica ? Domn'le ce tupeu pe unii! Intrebare....pana gasesc unde naiba imi e cricul.... ce simptome are un lant intins inegal? o zgaltaiala inainte si inapoi in timpul mersului se considera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 (editat) @ dragonlord Cam da, cel mai bine las-o la ralanti in viteza si daca face cum ai si zis, cam ala-i lantul. Asa face si al meu, numai ca mult mai intensa zgaltaiala + zgomote serioase in sarcina si astazi se afla la schimb.. @ BCB, de pe 12 sunt in concediu.. Editat August 4, 2016 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 @ Ravenitza De ce te-a fascinat asa de mult CBF-ul de 1000? OK, e misto, nu te sperie, mie mi se pare o motocicleta de compromis... Are cam 100 de cai. O idee mai multi ca Hornetul. Bine, cuplul ala nu e deloc de lasat la o parte, dar totusi... Daca vrei ceva voinicie, face fata? Are CBS? ABS? Daca are CBS, cum e, se simte, te ajuta? Eu pe a mea am ABS. Fata nu mi-a intrat niciodata, spatele ma enerveaza ca imi intra cand vreau sa o dau de c.ru... simt cum imi arunca pedala inapoi si nu imi blocheaza spatele, desi eu voiam asta, mai ales la franele de motor. Sa explic.. la VTR, din cauza V-ului mare, cand faceam o frana de motor, mergeam serios cu spatele taras si m-am obisnuit, imi place. Aprilia are un fel de ambreiaj antihopping care nu iti blocheaza roata spate asa brusc, o elibereaza usor. Se blocheaza, dar nu ca la VTR. CBF-ul in schimb, o simt ca vrea sa se blocheze dar cand mi-o elbereaza, parca nu imi mai place asa de mult... Clar, e mai ok dpdv al franarii, dar factorul de fun e redus la minim. De asta intrebam cum se simte CBS-ul ala la o astfel de motoreta, cat iti permite sa te joci cu ea si unde intervine. Cum te intelegi cu ciclistica trecand pe naked de pe F4i? Eu cand trec de pe sport pe CBF mi se pare ca merg cu o chestie atat de arhaica incat la priele viraje mi se pare ca nu le voi lua niciodata. Apoi ma adaptez si incep sa trag de ea. Eu nu am siguranta pe CBF, aici ma refer la siguranta pe care ti-o da un sport - fata grea, suspensii ferme, o pui foarte usor unde vrei... Te intreb toate astea pentru ca as ca vrea (si nu prea) sa renut si eu la sport si sa imi iau un Fazer 1000 (nu stiu inca daca FZS1000 sau FZ1 Fazer) si as fi curios de niste pareri la rece despre trecerea asta de la sport la naked mare bun pentru soft touring. Mi-e frica sa nu plang dupa tot ce ofera sportivele astea mari. Ca sa ne intelegem, am mers pe nakeduri mari, pe FZS, pe FZ1, pe CB1000R... mi-au placut. Dar pe vremea aia motocicleta de zi cu zi nu era un sport Acum s-ar schimba un pic perspectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) @ Ravenitza De ce te-a fascinat asa de mult CBF-ul de 1000? OK, e misto, nu te sperie, mie mi se pare o motocicleta de compromis... Are cam 100 de cai. O idee mai multi ca Hornetul. Bine, cuplul ala nu e deloc de lasat la o parte, dar totusi... Daca vrei ceva voinicie, face fata? Are CBS? ABS? Daca are CBS, cum e, se simte, te ajuta? Eu pe a mea am ABS. Fata nu mi-a intrat niciodata, spatele ma enerveaza ca imi intra cand vreau sa o dau de c.ru... simt cum imi arunca pedala inapoi si nu imi blocheaza spatele, desi eu voiam asta, mai ales la franele de motor. Sa explic.. la VTR, din cauza V-ului mare, cand faceam o frana de motor, mergeam serios cu spatele taras si m-am obisnuit, imi place. Aprilia are un fel de ambreiaj antihopping care nu iti blocheaza roata spate asa brusc, o elibereaza usor. Se blocheaza, dar nu ca la VTR. CBF-ul in schimb, o simt ca vrea sa se blocheze dar cand mi-o elbereaza, parca nu imi mai place asa de mult... Clar, e mai ok dpdv al franarii, dar factorul de fun e redus la minim. De asta intrebam cum se simte CBS-ul ala la o astfel de motoreta, cat iti permite sa te joci cu ea si unde intervine. Cum te intelegi cu ciclistica trecand pe naked de pe F4i? Eu cand trec de pe sport pe CBF mi se pare ca merg cu o chestie atat de arhaica incat la priele viraje mi se pare ca nu le voi lua niciodata. Apoi ma adaptez si incep sa trag de ea. Eu nu am siguranta pe CBF, aici ma refer la siguranta pe care ti-o da un sport - fata grea, suspensii ferme, o pui foarte usor unde vrei... Te intreb toate astea pentru ca as ca vrea (si nu prea) sa renut si eu la sport si sa imi iau un Fazer 1000 (nu stiu inca daca FZS1000 sau FZ1 Fazer) si as fi curios de niste pareri la rece despre trecerea asta de la sport la naked mare bun pentru soft touring. Mi-e frica sa nu plang dupa tot ce ofera sportivele astea mari. Ca sa ne intelegem, am mers pe nakeduri mari, pe FZS, pe FZ1, pe CB1000R... mi-au placut. Dar pe vremea aia motocicleta de zi cu zi nu era un sport Acum s-ar schimba un pic perspectiva. Ummm, daca imi garantezi ca ai grija de ea, iesim intr-o seara cu CBF-urile si facem schimb si ne plimbam putin prin oras-buc-otopeni. La inceput si eu am auzit diverse zvonuri legate de CBS (asta am si eu) care ma cam speria. Insa dupa ce m-am plimbat cu ea am constatat ca este foarte prietenos. Nu am intampinat probleme niciodata pe curbe, unde chiar m-au luat prin surprindere niste gropi/nisip si a trebuit sa franez mai puternic. Recunosc ca eu nu am mers niciodata pe o motocicleta cu ABS simplu, doar fara sau cu ABS Integral (BMW). Cel Intergal parerea mea este ca seamana foarte mult cu CBS de pe Honda, modelul dupa 2006. Ciclistica mi se pare sincer mult mai fun decat CBR-ul 600 din 2001! Poate si din cauza anvelopei de dimensiuni mai mici pe spate, anvelope noi, insa mi se pare ca se apleaca cu o foarte mare usurinta, fara hopuri si fara sa fie nevoie sa ma lupt cu ea. Da, nu are multi cai, insa pe mine m-a interesat foarte mult sa nu fie nevoie sa mai mestec foarte mult in cutie si sa am mereu senzatia ca nu e niciodata in treapta potrivita. Cu CBF-ul simt ca in orice treapta nu ma dezamageste, de multe ori ma surprind facand depasiri in treapta a 6 a, pe la vreo 100 km/h, cand motoreta trage din prima fara sa aiba vreo ezitare sau timp mort. Ba chiar sentimentul e ca se lanseaza... Este si foarte comoda! Eu urmeaza sa ii pun niste inaltatoare de ghidon ca sa pot sta si mai dreapta, mai comod (nu e ca si cum pana acum dupa 500 km m-ar fi durut ceva, maxim imi amorteste fundul, valabil si in masina...). Nu mi-am dorit o motoreta naked total...asta e semicarenata si sincer pt cate bucati de carene are apara destul de bine la vant. Maxim ii pui un parbriz mai mare... Cu CBR-ul pe langa nervi si stresul de a gasi mereu treapta in care sa traga perfect, dupa 250 km ma rupeau incheieturile mainilor, umerii, spatele... Editat August 8, 2016 de Ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Are cineva pe "a lui" montat sistem de ungere lant LOOBMANN ? Daca da, unde ati montat butoiasul ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Buna, Am si eu o intrebare, poate pare stupida (mi se pare mie), poate au auzit si altii. Cand pornesc cu motocicleta (dupa ce stau sa se incalzeasca motorul, normal), mi se pare ca la deccelerare se aude ca o bataie, cred undeva in zona motorului. Asta se aude doar la deccelerare, la accelerare si la mers constatnt nu se aude nimic, totul este normal. Auziti si voi asa ceva sau mi se pare mie fiindca sunt incepator? Multumesc mult. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 (editat) Buna, Am si eu o intrebare, poate pare stupida (mi se pare mie), poate au auzit si altii. Cand pornesc cu motocicleta (dupa ce stau sa se incalzeasca motorul, normal), mi se pare ca la deccelerare se aude ca o bataie, cred undeva in zona motorului. Asta se aude doar la deccelerare, la accelerare si la mers constatnt nu se aude nimic, totul este normal. Auziti si voi asa ceva sau mi se pare mie fiindca sunt incepator? Multumesc mult. Asfalt uscat. ce uzura are lantul de transmisie?Poate treb. Intins sau schimbat. Editat August 15, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Salutari tuturor ! De o luna posesor de categoria A ( de 21 ani cat B ) , de o saptamana posesor de CBF 600 SA 2005 , in varsta de 39000 km. Facuti in totalitate pe asfalt nemtesc. Primele impresii dupa 4-500 km , facuti majoritar in oras , sunt excelente. Desi mi-a fost frica de masivitatea modelului ( a se citi greutate) , pare foarte docila , dar si destul de rapida cand ii ceri asta. Pentru prima motocicleta , mi se pare foarte ok...ne-am inteles bine din prima. Ca stare tehnica, se prezinta absolut decent, chiar exceptional pentru varsta ei. Dupa un control amanuntit la mecanic , diagnosticul pentru cele necesare a fost urmatorul : ulei , filtru si cauciucuri (dot 2011). In rest , benzina , timp si kilometri. Sunt foarte incantat de achizitie , mai ales ca a venit asa...dintr-odata. Pe la ora 14:00 ma uitam pe niste anunturi din Germania la birou...la 1 noaptea plecasem dupa ea. Me so happy! Editat August 17, 2016 de Aurex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salutari tuturor ! De o luna posesor de categoria A ( de 21 ani cat B ) , de o saptamana posesor de CBF 600 SA 2005 , in varsta de 39000 km. Facuti in totalitate pe asfalt nemtesc. Primele impresii dupa 4-500 km , facuti majoritar in oras , sunt excelente. Desi mi-a fost frica de masivitatea modelului ( a se citi greutate) , pare foarte docila , dar si destul de rapida cand ii ceri asta. Pentru prima motocicleta , mi se pare foarte ok...ne-am inteles bine din prima. Ca stare tehnica, se prezinta absolut decent, chiar exceptional pentru varsta ei. Dupa un control amanuntit la mecanic , diagnosticul pentru cele necesare a fost urmatorul : ulei , filtru si cauciucuri (dot 2011). In rest , benzina , timp si kilometri. Sunt foarte incantat de achizitie , mai ales ca a venit asa...dintr-odata. Pe la ora 14:00 ma uitam pe niste anunturi din Germania la birou...la 1 noaptea plecasem dupa ea. Me so happy! Frumoasa. Sa o stapanesti sanatos. Este o motocicleat ok pentru un incepator. Si eu sunt tot incepator si sunt multumit de ea. Asfalt uscat. » Post actualizat in 17 Aug 2016 17:56 Am rezolvat problema. Era necesar sa intind lantul. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Frumoasa. Sa o stapanesti sanatos. Este o motocicleat ok pentru un incepator. Si eu sunt tot incepator si sunt multumit de ea. Asfalt uscat.» Post actualizat in 17 Aug 2016 17:56Am rezolvat problema. Era necesar sa intind lantul. Asfalt uscat. Eram sigur, bine ca e doar Atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu Maftei Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salutari tuturor ! De o luna posesor de categoria A ( de 21 ani cat B ) , de o saptamana posesor de CBF 600 SA 2005 , in varsta de 39000 km. Facuti in totalitate pe asfalt nemtesc. Primele impresii dupa 4-500 km , facuti majoritar in oras , sunt excelente. Desi mi-a fost frica de masivitatea modelului ( a se citi greutate) , pare foarte docila , dar si destul de rapida cand ii ceri asta. Pentru prima motocicleta , mi se pare foarte ok...ne-am inteles bine din prima. Ca stare tehnica, se prezinta absolut decent, chiar exceptional pentru varsta ei. Dupa un control amanuntit la mecanic , diagnosticul pentru cele necesare a fost urmatorul : ulei , filtru si cauciucuri (dot 2011). In rest , benzina , timp si kilometri. Sunt foarte incantat de achizitie , mai ales ca a venit asa...dintr-odata. Pe la ora 14:00 ma uitam pe niste anunturi din Germania la birou...la 1 noaptea plecasem dupa ea. Me so happy! Felicitări Aceeași culoare am și eu(suplimentar "scut motor" și top case pt suport spate pasager). Dacă ai întrebări... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Si io, din weekendul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Si io, din weekendul asta. pune-i topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtex Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Si io, din weekendul asta. felicitari ... ne vedem prin zona ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salut.cine ma ajuta cu impresii pro si contra la acest model.vreau sa mi iau unul.cred k 2008 cu injectie si abs.bune?rele?consum?etc.Vin dupa un Vstrom,care l am vandut acum o saptamana si as vrea ceva mai mic ,usor de incalecat.am stat pe unul ,nu am mers si imi place pozitia.acum ast de la voi impresii.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 E misto din toate punctele de vedere - franele sunt dozabile si daca stii sa mergi, nu ai nevoie de ABS_ul ala, suspesiile moi te ajuta la drum lung, dar motorul e lesinat rau de tot. Incearca CBFul de 1000 daca tot vrei ceva mai ok. De 600 o sa ti se para ca tragi ca de un caine mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salut.cine ma ajuta cu impresii pro si contra la acest model.vreau sa mi iau unul.cred k 2008 cu injectie si abs.bune?rele?consum?etc.Vin dupa un Vstrom,care l am vandut acum o saptamana si as vrea ceva mai mic ,usor de incalecat.am stat pe unul ,nu am mers si imi place pozitia.acum ast de la voi impresii.Multumesc. Daca vii de la V-strom nu cred ca acceleratia o sa ti se para asa de lenta. Daca veneai de pe un sport ...da. Toutusi are 75 CP. Eu zic ca daca bagi mana in acceleratie mere destul de bine. Ca este loc de imbunatatiri ... sigur. CBF 1000 o sa mance mai mult decat 600-le. Eu ce sa zic... aparent indiferent ce fac 5 - 5.5 L/100KM. Am facut turul Europei pe motor impreuna cu sotia + bagaje. In DE mergeam 160 km/h pe autostrada fara probleme. Viteza de 120-130 de autostrada nu e problema. Si te descurci relativ usor si in traficul de oras ca e destul de manverabila mobra. Daca sunt singur accelereaza mai usor...daca complet echipat cu pasagera merge un pic mai greu la depsiri bruste. Dar nici nu prea ma bag. Te dezechilibrezi mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.