Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Văd că e deja polizată, îți iei crashbar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Văd că e deja polizată, îți iei crashbar? In mod sigur o sa-i fac ceva,fie crashpad,fie crashbar.Poate reusesc sa-i fac un crashbar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Frumusica, de unde ai luat-o? Crashbar exista pe Louis. Motocicleta este asta. In ceea ce priveste crashbar nu sunt dispus sa dau atatia bani.Raman la varianta cu crashpad care se gasesc la preturi acceptabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 fratilor, trezirea. Cum nu am mai facut nici o intalnire noi cu noi, eu am mers la intalnirile Hornetistilor, ca sunt doar veri de gradul I . O gasca grozava. Mai sunteti careva interesati sa veniti acolo cu ei, ca nu cred ca se supara ? Se face in fiecare joi. In alta ordine de idei, se baga careva la o Vama in w/e daca e caldut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 De întâlnit mai greu, acum vreo 2 ceasuri a trecut Fan-Fane pe lângă mine în Cora, mă luptam cu un cărucior și până să-l strig melcul țuști! În weekend cred că plec spre nord, poate ajung până la Vatra Dornei sau pe-acolo, contează mai mult direcția decât destinația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salutare!In weekend am fost la mare si cu aceeasta ocazie i-am facut consumul.Pe autostrada 120-160 6,2 %,la intoarcere pe drumul vechi tinuta in 90 localitati si 120 inafara consum sub 5%.Mentionez ca am mers cu pasager si bagaje multe.Cum vi se pare consumul? Doar de curiozitate are cineva manual de reparatie pentru cbf?Tot ce am gasit este pentru hornet naked din 98 si la partea de electrica nu se pupa. Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Pai Haynes e si pentru CBF600 si pentru CB600F : http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/...1&langId=-1 De astea pe ''bani'' stiam dar speram sa stiti vreun manual pe torente,site-uri etc gratuit,ceva in genul celor de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 De astea pe ''bani'' stiam dar speram sa stiti vreun manual pe torente,site-uri etc gratuit,ceva in genul celor de aici Pe site-ul ala am facut eu cerere de un manual. Ziceau ca nu au si ca imi trimit un mail cand fac rost. Dupa cateva luni am primit si mail-ul. Dar cand am downloadat, era manual de CB600F, de Hornet adica. Consumul e cam ca al meu. Daca o sa citesti post-uri mai vechi ale oamenilor pe aici o sa constati ca e consum chiar bun. Altii scot 5.5 la drum intins fara autostrada. Cum nu am mai facut nici o intalnire noi cu noi, eu am mers la intalnirile Hornetistilor, ca sunt doar veri de gradul I . O gasca grozava. Mai sunteti careva interesati sa veniti acolo cu ei, ca nu cred ca se supara ? Se face in fiecare joi. E o idee misto. Noi si asa suntem putini. Daca mai si lipsesc 1-2 la adunari, cred ca ar iesi adunari de 2-3 oameni. De întâlnit mai greu, acum vreo 2 ceasuri a trecut Fan-Fane pe lângă mine în Cora, mă luptam cu un cărucior și până să-l strig melcul țuști! Lasa ca eram si grabit si stresat. Tocmai scapasem motorul pe jos in parcarea subterana de la Cora. Crash-padul si-a facut treaba, nu are nimic vizibil. Doar ca dupa aia a inceput sa schimbe foarte greu vitezele in jos. Schimbatorul e liber, s-ar parea ca e ceva din cutie. Sper sa isi revina in cateva zile, sa nu ajung la service... Deci, hai sa ne mai intalnim si noi. Maine seara nu stiu daca reusesc sa vin... E posibil sa fiu ocupat pana pe la un 8-8.30. Adunarea Hornetistilor unde e si la ce ora ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Deci, hai sa ne mai intalnim si noi. Maine seara nu stiu daca reusesc sa vin... E posibil sa fiu ocupat pana pe la un 8-8.30. Adunarea Hornetistilor unde e si la ce ora ? De obicei se face gruparea in piata constitutiei, in jur de ora 20 si apoi cam inspre bikers Otopeni. Cel mai bine, verifica coltul lor de forum: /index.php?...828&st=2250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 De obicei se face gruparea in piata constitutiei, in jur de ora 20 si apoi cam inspre bikers Otopeni.Cel mai bine, verifica coltul lor de forum: /index.php?...828&st=2250 Eu as veni in principal pt CBF-isti. Deci daca ne organizam sa fim mai multi, vin si eu. Altfel, n-are rost sa ma bag peste oameni asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cica s-a deschis Transfagarasanul. V-ati baga la o tura o zi in week-end ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Cica s-a deschis Transfagarasanul. V-ati baga la o tura o zi in week-end ? In acest weekend sunt asteptati sa treaca pe acolo biciclistii care participa in nu stiu ce tur.Presupunerea mea este ca circulatia rutiera va fi restrictionata.Data oficiala a deschiderii Transfagarasanului este 1 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Salut la toata lumea.Numele meu este Marian si sunt de curand (ma rog, din toamna anului trecut) posesorul unei Honda CBF 600S, fabricata in 2007.Urmaresc cu mare atentie tot ceea ce scrieti pe forum si va spun ca sunteti super....am aflat o multime de lucruri despre motocicleta. Sunt foarte multumit de ea, cu unele mici probleme, pe care sper sa le pot remedia saptamana viitoare, la revizia de 1.000 km. Sunt din Drumul Taberei si am vazut ca mai sunt cativa dintre voi din acest cartier.M-ar interesa sa ma intalnesc cu voi la urmatoarea intalnire, mai schimbam impresii despre motoare, poate chiar ma si lipesc la vreo excursie. Ce imi puteti spune despre motor, este OK din punctul vostru de vedere ? Asa cum spuneam si la inceput eu am cateva mici semne de intrebare, se cam incinge motorul pe la semafoare sau in aglomeratii (bate indicatorul cu tupeu spre rosu), pare cam galagiaoasa la schimbatul vitezelor si nu prea ma obisnuiesc cu uruitul metalic cand stai pe loc.Cand tragi ambreiajul motorul toarce frumos insa cand il lasi si se cupleaza cutia de viteze are un sunet, un rontait cam metalic.Am fost la cei de la service-ul de pe Bd Timisoara deoarece este in garantie si mi-au spus ca asa trebuie sa se auda.despre celelalte doua probleme am sa le spun la revizie.Voi ati avut ceva semne de intrebare ? Asfalt uscat si sanatate la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salut la toata lumea.Numele meu este Marian si sunt de curand (ma rog, din toamna anului trecut) posesorul unei Honda CBF 600S, fabricata in 2007.Urmaresc cu mare atentie tot ceea ce scrieti pe forum si va spun ca sunteti super....am aflat o multime de lucruri despre motocicleta.Sunt foarte multumit de ea, cu unele mici probleme, pe care sper sa le pot remedia saptamana viitoare, la revizia de 1.000 km. Sunt din Drumul Taberei si am vazut ca mai sunt cativa dintre voi din acest cartier.M-ar interesa sa ma intalnesc cu voi la urmatoarea intalnire, mai schimbam impresii despre motoare, poate chiar ma si lipesc la vreo excursie. Ce imi puteti spune despre motor, este OK din punctul vostru de vedere ? Asa cum spuneam si la inceput eu am cateva mici semne de intrebare, se cam incinge motorul pe la semafoare sau in aglomeratii (bate indicatorul cu tupeu spre rosu), pare cam galagiaoasa la schimbatul vitezelor si nu prea ma obisnuiesc cu uruitul metalic cand stai pe loc.Cand tragi ambreiajul motorul toarce frumos insa cand il lasi si se cupleaza cutia de viteze are un sunet, un rontait cam metalic.Am fost la cei de la service-ul de pe Bd Timisoara deoarece este in garantie si mi-au spus ca asa trebuie sa se auda.despre celelalte doua probleme am sa le spun la revizie.Voi ati avut ceva semne de intrebare ? Asfalt uscat si sanatate la toata lumea. Salut si bine ai venit!Si eu sunt no pe aici ca si tine.In ceaa ce priveste temperatura nu este deloc ok,unul din motive ar putea fi termostatul care deschide prea tarziu,asta in speranta ca ventilatorul functioneaza.La mine acul de temperatura in oras trece putin peste linia de jumatate.In ceea ce priveste ambreiajul asa face si a mea.La service-uri(am intrebat in mai multe locuri) mi s-a spus ca asa face honda si sa stau linistit ca e in parametrii. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Haynes mi-am luat eu, daca ai nevoie de o pagina anume zi-mi ce si bag poza (e cusuta la cotor si nu merge scanarea fara sa o tai in bucati). Adam, am eu mare nevoie de schema electrica. Sambata mi-a facut niste figuri urate rau de tot. Cand puneam contactul vedeam cum mi se sting beculetele de la bord. Fara sa incerc sa pornesc motorul. As vrea sa incerc eu sa arunc o privire, inaine de a chema pe cineva de la service sa-l ia pe platforma... Salut la toata lumea.Numele meu este Marian si sunt de curand (ma rog, din toamna anului trecut) posesorul unei Honda CBF 600S, fabricata in 2007.Urmaresc cu mare atentie tot ceea ce scrieti pe forum si va spun ca sunteti super....am aflat o multime de lucruri despre motocicleta.Sunt foarte multumit de ea, cu unele mici probleme, pe care sper sa le pot remedia saptamana viitoare, la revizia de 1.000 km. Sunt din Drumul Taberei si am vazut ca mai sunt cativa dintre voi din acest cartier.M-ar interesa sa ma intalnesc cu voi la urmatoarea intalnire, mai schimbam impresii despre motoare, poate chiar ma si lipesc la vreo excursie. Ce imi puteti spune despre motor, este OK din punctul vostru de vedere ? Asa cum spuneam si la inceput eu am cateva mici semne de intrebare, se cam incinge motorul pe la semafoare sau in aglomeratii (bate indicatorul cu tupeu spre rosu), pare cam galagiaoasa la schimbatul vitezelor si nu prea ma obisnuiesc cu uruitul metalic cand stai pe loc.Cand tragi ambreiajul motorul toarce frumos insa cand il lasi si se cupleaza cutia de viteze are un sunet, un rontait cam metalic.Am fost la cei de la service-ul de pe Bd Timisoara deoarece este in garantie si mi-au spus ca asa trebuie sa se auda.despre celelalte doua probleme am sa le spun la revizie.Voi ati avut ceva semne de intrebare ? Asfalt uscat si sanatate la toata lumea. Bine ai venit ! Pune si tu ceva poze cu motorul, sa-l recunoastem mai usor prin Dr Taberei. Cat despre intrebarile tale, Andu ti-a raspuns corect. Si mie mi-au zis de la service ca toate Hondele au zgomotul ala la neutru. Cat despre schimbatul vitezelor, acuma am inceput sa am si eu probleme cu asta. Imi schimba greu in jos, tre sa apas destul de tare. Sper sa ajung pe la service saptamana asta sau viitoare sa mai rezolv si eu din probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salut si bine v-am gasit.Iata si poza cu''bestia rosie''.Intre timp a mai inregistrat niste modificari, i-am pus un topcase de 40 litri cu un cuport fain de la Motor Show (parca asa ii spune la magazinul Honda de pe Duca).Partea misto la acest suport este ca nu pleaca din suruburile manerelor din spate si sa se duca spre spatele motocicletei, ca in cazul suportilor de pe site-ul Honda.Acesta se monteaza in suruburile de la suportii de casca si in al doilea surub din spate de la manere.Manerele originale raman pe loc si in acest fel, la o posibila cazatura, acest suport iti protejeaza caroseria din spate pe ambele parti.Promit sa fac poze si sa le postez.Totul la 500 RON.....si cand te gandesti ca cele ''originale'' ma costau vreo 600-700 EURO !!! Tot acolo mi-am comandat si protectiile de motor insa trebuie sa le astept 30 de zile. Despre zgomotul de la relanti m-am linistit daca si cei de la service mi-au confirmat ca este OK si voi imi spuneti ca si ale voastre se comporta la fel.Ramane de vazut ce se intampla la schimbatul vitezelor (pare totusi ca ambreiajul este prea larg, am vreo doi centimetri in care maneta nu face nimic si banuiesc ca este suficient sa agate ceva in cutie).Dupa ce am plecat de la service i-am sunta si mi-au spus ca este normal sa aiba un joc ptr a fi sigur ca nu ramane cuplata in viteza insa cred ca totusi jocul este cam mare. Despre incalzitul motorului pot sa va spun ca la inceput imi arunca apa pe la capacul de la radiator.Am dus-o in service si mi-au spus ca nu stiu ce supapa de acolo lipsea si drept urmare aveam jumatate din lichidul de racire necesar.S-a remediat problema si nu a mai facut zilnic asa insa in ultima saptamana mi s-a mai intamplat de doua ori.Multumesc de sfat, o sa ii rog sa se uite putin la termocupla. Zilele trecute am vazut in dr Taberei un CBF visiniu ca al meu insa era pe sens contrar si nu am mai apucat sa interactionam. Poate in zilele ce urmeaza sau la urmatoarea intalnire. Asfalt uscat si va tin la curent cum am iesit dupa revizie si ce oportunitati apar. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Vezi că jocul manetei de ambreiaj se reglează din rozetă, îl lași cât îți place ție. La mine nu ajunge niciodată temperatura la roșu, pornește ventilatorul ceva mai devreme, dar degajă căldură la semafoare de îmi arde "instalația" - e motor de 600, asta e Nu e nevoie să pornească ventilatorul mai devreme pentru că apa în motor are aceeași temperatură, iar faptul că apa în radiator e ceva mai rece nu ajută la nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Nu e nevoie să pornească ventilatorul mai devreme pentru că apa în motor are aceeași temperatură, iar faptul că apa în radiator e ceva mai rece nu ajută la nimic. Nu am inteles nimic.pare rau poate sunt eu greu de cap.temperatura urca,termostatul se deschide apa mai rece din radiator este impinsa de pompa de apa in motor.daca simpla plimbare a apei nu este suficienta atunci porneste ventilatorul inainte de a ajunge temperatura la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Nu stiam ca se poate regla din piulita/rozeta.Cobor acum in parcare si verific daca mai pot sa o strang putin. Cat despre deschiderea termostatului, practica spune ca exista o termocupla care detecteaza temperatura apei din motor.La temperatura setata de fabricant deschide ventilatorul care baga un surplus de aer rece si coboara instantaneu caldura din radiator.cand se deschide termostatul de la radiator ptr a facilita apei mai reci sa se amestece cu cea din motor nu stiu.cert este ca se pot intampla doua situatii : -ori termocupla pleaca la o temperatura mai inalta si comanda pornirea ventilatorului tarziu (probabil se poate regla sau se inlocuieste senzorul cu totul) - ori radiatorul nu isi face treaba ca lumea sau nu este aerisit bine. Astept sa vad ce vor gasi cei de le service. Cat despre caldura degajata de ventilator in ''instalatiile noastre'' asta este, trebuie sa suportam.Am un prieten care are o motocicleta italiana care are gurile de aerisire din fata indreptate spre el.Nu vreti sa stiti ce i se intampla omului vara, in momentul in care cupleaza electroventilatorul. Sauna suedeza este gluma....asa ca noi suntem fericiti ca mare marte din aerul cald se mai disipa si pe langa noi. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cer si eu o parere. Este OK sa ii pun rim strips-uri rosii pe jante ? Am inteles ca sunt unele reflectorizante pe la 90 RON foarte OK. Si-a pus cineva, face diferenta sau este numai un moft inutil ??? multzu mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Am investigat si eu putin problema mea. S-ar parea ca, din fericire, e vorba doar de baterie. Fara contact cuplat, consumul e zero, tensiune aproape 13 V. Cu contactul urca undeva spre 1 A, care zic eu ca nu e asa de mult. Numai ca tensiunea imi scade brusc si, pe scurt, o ia razna consumul, cu urcari si coborari. In concluzie, si-a schimbat careva bateria de curand ? Vreo recomandare ? De preferat sa o iau direct, nu sa astept dupa comanda... Cer si eu o parere.Este OK sa ii pun rim strips-uri rosii pe jante ? Am inteles ca sunt unele reflectorizante pe la 90 RON foarte OK. Si-a pus cineva, face diferenta sau este numai un moft inutil ??? multzu mult Stiu ca vazusem pe la cineva. Daca sunt reflectorizante, noaptea chiar fac diferenta din lateral. Se vad foarte bine (ce vazusem eu erau galbene sau albe, nu mai stiu). Iar ziua e doar chestie de aspect, adica e preferinta personala a fiecaruia. Editat Iunie 15, 2009 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Termocupla de la radiator deschide la vreo 95 de grade - dacă apa din motor are peste 95 atunci deschide si intra apa mai rece din radiator. Ventilatorul e controlat de temperatura apei din radiator, poate porni la 70 de grade sau 80 de grade, dar nu prea conteaza la cat porneste atata timp cat e sub temperatura termocuplei. Rim strips din punctul meu de vedere sunt inutile: din fata sau spate nu se vad, iar din laterala se vad prea tarziu ca sa mai conteze - farurile se vad mult inaintea rim strips. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) @Adrian Nu mi-o lua in nume de rau dar undeva faci o confuzie. termostatul-partea strict mecanica care inchide orificiul de trecere a apei intre motor si radiator,care deschide la 70-80 de grade. termocupla-piese de masurare electrica a temperaturii apei prin intermediul unui bimetal,care inchide un circuit electric la o temperatura presetata,in cazul de fata aprox. 95 de grade.Asta este piesa care comanda pornirea ventilatorului. Deci,asa cum am zis si in postul anterior.Apa ajunge la 70-80 de grade,in acest moment termostatul deschide si apa incepe sa se plimbe impinsa de pompa de apa.Daca simpla plimbare a apei nu este suficienta si temperatura urca in jurul valorii de 95 de grade,termocupla se inchide si porneste ventilatorul. Ca sa intelegi ce spun gandeste-te ca pe autostrada ventilatorul,cel putin la mine,nu intra in functiune niciodata dar apa in schimb se raceste(ceea ce inseamna ca termostatul dschide,iar termocupla nu intra in functiune).Daca era cum spuneai tu atunci ventilatorul ar fi mers tot timpul. Termocupla este reglabila?Poate ne ajuta cine are un manual. Editat Iunie 15, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Faina culoare! Observ ca a venit incaltata cu Michelin Pilot Road si voiam sa-ti zic de acum ca nu le vei schimba prea curand. Mi-am pus rim strips argintii si imi place mult mai mult cum ii sta cu ele (vezi pozele anterioare), intr-adevar sunt mai mult de moft dar ii confera un aspect mai compact si imi da impresia ca-i un pic mai joasa decat in realitate iar pe timp de noapte vei fi observat mai usor de cineva care-ti vine din laterala. M-au ajuns in jur de 60 lei si le-am cumparat de la cineva de pe forum dar te-as sfatui sa te interesezi si la dealerii Honda daca vrei ceva mai profi. Zgomotul de ralanti eu deabia ca-l observ iar daca tie ti se pare enervant inseamna ca inca nu ai stat la semafor langa un Ducati Monster Editat Iunie 15, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 andu, am scris din greșeala termocupla la radiator, e termostat, dar restul ramâne valabil: termostatul mecanic din radiator deschide la ” 95 de grade (la unele mașini chiar peste 100, fiind circuit sub presiune nu se vaporizează apa - la Mercedes deschide la 106 grade), în schimb termocupla de la electroventilator deschide mai devreme pentru ca apa din radiator să fie mai rece decât cea din motor - ăsta e scopul radiatorului, să răcească apa din motor. Dacă o răcește la 30 de grade sau la 70 e cam tot aia, preferabil să fie la temperatură ceva mai ridicată ca să nu ai schimbări termice mari la intrarea în motor. Termocupla nu e reglabilă, dacă se strică se îânlocuiește dar dacă e doar un pic dereglată (adică pornește ventilatorul la 80 în loc de 70) nu e nici o problemă, tocmai asta încerc să spun de câteva ore. Adăugare: tocmai am verificat manualul (Haynes) de la Honda CB 500: termostatul deschide la 95 de grade, termocupla de la ventilator între 93 si 97. Adam are manualul de CBF600, poate să verifice valorile exacte pentru acest model dacă o fi vreo diferență, deși nu cred - termostatul și termocupla sunt piese care se folosesc la comun pe mai multe modele de moto Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.