ovideos Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 salut . Am un kawasaki El 250 la care fostul proprietar a curatat carburatoarele. Problema acum ca dupa ce accelerez scade foarte incet turatia la ralanti si merge in continuare foarte turat chiar daca iau mana de pe acceleratie. Plus ca ma trezesca ca daca merge o vreme la ralanti scos din viteza se ambaleaza singur Am verificat camasile cablurilor si clapeta coboara normal deci nu-i din cablu. Nu pot sa schimb nici vitezele din cauza asta orice idee e binevenita multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 salut . Am un kawasaki El 250 la care fostul proprietar a curatat carburatoarele. Problema acum ca dupa ce accelerez scade foarte incet turatia la ralanti si merge in continuare foarte turat chiar daca iau mana de pe acceleratie. Plus ca ma trezesca ca daca merge o vreme la ralanti scos din viteza se ambaleaza singur Am verificat camasile cablurilor si clapeta coboara normal deci nu-i din cablu. Nu pot sa schimb nici vitezele din cauza asta orice idee e binevenita multumesc pai ai verificat tot mai putin arcul de la carburator. arcul de la carburator e singurul care iti trage maneta inapoi... scoate cablul de la maneta si vezi daca asta se misca usor... apoi verifica arcul de pe carburator sa fie bine pus... poate nea caisa la remontare a pus arcul aiurea cu o spira in minus si de-aia nu se mai comprima cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 pai ai verificat tot mai putin arcul de la carburator. arcul de la carburator e singurul care iti trage maneta inapoi... scoate cablul de la maneta si vezi daca asta se misca usor... apoi verifica arcul de pe carburator sa fie bine pus... poate nea caisa la remontare a pus arcul aiurea cu o spira in minus si de-aia nu se mai comprima cum trebuie... Exact asta ar fi fost cauza daca era un ij sau ceva de genu.In cazul tau Ovideos este un simptom 100% de aer fals.Un lucru l-a nimerit si Belbody ca la carburi a lucrat nea caisa.Aer fals poate veni din urmat greseli de montaj.-la capacele de la membrane nu a pus O-ring mic -Cuiele de dozaj montate necorespunzator(etansare intre difuzor si partea superioara a schieberelor -omiterea montarii unor piese la suruburille de aer(saiba ,O-ring) Cu o schema explozie a carburilor poti verifica daca mai contin toate piesele si daca sunt corect montate . Dar dupa intrebarea pusa ,as duce totul la un profesionist.succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Exact asta ar fi fost cauza daca era un ij sau ceva de genu.In cazul tau Ovideos este un simptom 100% de aer fals.Un lucru l-a nimerit si Belbody ca la carburi a lucrat nea caisa.Aer fals poate veni din urmat greseli de montaj.-la capacele de la membrane nu a pus O-ring mic -Cuiele de dozaj montate necorespunzator(etansare intre difuzor si partea superioara a schieberelor -omiterea montarii unor piese la suruburille de aer(saiba ,O-ring) Cu o schema explozie a carburilor poti verifica daca mai contin toate piesele si daca sunt corect montate . Dar dupa intrebarea pusa ,as duce totul la un profesionist.succes cum, astea nu au arc la carburator??? La capra mea avea arc, si nu era IJ. ei bine ce zici tu ca se intampla acolo are tot rolul unui arc asa ca poate am nimerit-o si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideos Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 Am remarcat o chestie. Imediat dupa ce pornesc la rece adica dupa prima cheie ,merge bine acceleratia,revine chiar frumos la loc, abia dupa cateva zeci de secunde incepe sa o ia razna, ma gandesc sa nu fie o problema de soc sau vreun vacum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 pai cand pornesti tu tragi socul si ii vine destula benzina. Foarte posibil sa fie aer fals cum scrie mai sus. Verifica si filtrul de aer. Trage motocicleta pe dreapta pana te duci la mecanic, ca poate sa-ti faca gaura in piston, daca esti din Bucuresti recomand Rabinu 0724452023. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideos Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 Filtru de aer l-am scos de tot si chiar si cu socul tras se tureaza aiurea si nu revine, merge bine doar in primele cateva zeci de secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eliminatorul 250 are si cablu de revenire la acceleratie, asa ca asta exclude 100% problemele de cablu/ comanda. Sigur cine si-a bagat nasu la carburatoare nu a lucrat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Filtru de aer l-am scos de tot si chiar si cu socul tras se tureaza aiurea si nu revine, merge bine doar in primele cateva zeci de secunde. Ti-am mai spus ----aer fals--- nu are leg cu filtru de aer.Capace de la schiebere sau saibele de pe cuie lipsa sau montate gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sad.gif salut . Am un kawasaki El 250 la care fostul proprietar a curatat carburatoarele. Problema acum ca dupa ce accelerez scade foarte incet turatia la ralanti si merge in continuare foarte turat chiar daca iau mana de pe acceleratie. Plus ca ma trezesca ca daca merge o vreme la ralanti scos din viteza se ambaleaza singur /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/moron.gif Am verificat camasile cablurilor si clapeta coboara normal deci nu-i din cablu. Nu pot sa schimb nici vitezele din cauza asta /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sad.gif orice idee e binevenita multumesc /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Nivel prea mare in carburator. La aer fals nu se tureaza motorul, ca nu e in doi timpi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Te rog să îmi spui daca si cum ai rezolvat problema! Am exact aceeasi problemă cu aceaasi motocicleta si sunt disperat, am incercat toate posibilitatile, nu-i dau de cap » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:09 Nu e nivelul mare, e verificat. E un aer fals dar nu il identific. Are niște furtunase in partea dreapta care duc dintr-o pompa de vacuum la fiecare carburator. Cand le obturez apăsând pe ele, problema se agravează, deci de undeva pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Daca tu zici ca e verificat, cat este nivelul? » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:18 Repet, la aer fals NU se tureaza motorul, respectiv nu ramane turat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Daca tu zici ca e verificat, cat este nivelul? » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:18 Repet, la aer fals NU se tureaza motorul, respectiv nu ramane turat! mai repeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Mi le-a verificat un mecanic atasand două furtune transparente de stuturile de sub carburatoare si a dat drumul la suruburi, pe principiul vaselor comunicante. Am nivelul optim. Daca ar fi fost mare, ar fi curs pe acele stuturi, pentru ca la interior au un sistem de eliminare al excesului de benzină in caz de supraplin. Repet: in momentul in care obturez prin apăsarea acelor furtunase de are, turatia se mareste si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Deci nu stii exact cat e nivelul. Eu zic ca tre sa il mai micsorezi, sa lasi ralantiul mai jos si sa resincronizezi carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Ok, o sa incerc si varianta asta. Cat sa fie nivelul? Este vreun semn, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 + 1 mm peste linia de imbinare a paharelului cu carburatorul sau - 2 mm sub ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Multumesc, o sa verific. » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:52 Multumesc, o sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) As putea paria ca nu are treaba cu nici un nivel ... La EL m-am lovit de o problema similara(statea turat, nu reuseam sa sincronizez sau sa reglez amestecul ok) cand am avut crapat unul din furtunele ce leaga corpul carburatorului de o valva care vine pe lateralul carburatorului. Cea din poza. Furtunele crapate sau membrana in sine crapata poate duce la aceeasi problema. Editat Octombrie 12, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Daca tu zici ca e verificat, cat este nivelul? » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:18 Repet, la aer fals NU se tureaza motorul, respectiv nu ramane turat! la aer fals nu se tureaza? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) mecalnicule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 eu nu voiam sa ma cert cu nimeni, nu sunt foarte priceput in carburatie la motoare, dar exact pe varianta asta merg si eu. maine o sa inlocuiesc toate furtunasele si o sa ma asigur ca sunt etansate perfect. dar daca ar fi membrana, e posibil sa o gasesc undeva, sau e inclusa in vreun kit de reparatie? Multumesc mult, ThunderByte! As putea paria ca nu are treaba cu nici un nivel ... La EL m-am lovit de o problema similara(statea turat, nu reuseam sa sincronizez sau sa reglez amestecul ok) cand am avut crapat unul din furtunele ce leaga corpul carburatorului de o valva care vine pe lateralul carburatorului. Cea din poza. Furtunele crapate sau membrana in sine crapata poate duce la aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 am o banuiala ca motorul o sa functioneze si fara matzocheria aia. » Post actualizat in 13 Oct 2014 07:44la aer fals nu se tureaza? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) mecalnicule! ce insensibila esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 am o banuiala ca motorul o sa functioneze si fara matzocheria aia. nu inteleg, ce vrei sa spui, ca o sa functioneze fara furtunasele de vacuum? Nu sunt mecanic, dar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.