dubluefect Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 ezista vre-un silicon ceva care e recomandat la garnitura de chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.copilu Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 cand am desfacut chiloasa am gasit urme de silicon dar nu stiu ce silicon era ! avea o culoare rosie ! intreaba si u la un magazin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flyguy Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Nu ti-ar fi buna o pasta rezistenta la peste 300 grade C (Universal Sealing Compound)? Nu stiu sigur daca e silicon, eu am folosit-o la capacul de la alternator in loc de garnitura, se intareste relativ repede. Se numeste Reinzosil si am dat parca 30 de lei pe ea. Intreaba la magazin inainte sa o cumperi daca e buna si la ce-ti trebuie tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 In capul cilindrilor sunt temperaturi mai mari de 300 de grade. Silicoanele universale (in special ala rosu care se gaseste peste tot) sunt pentru etansarea bailor de ulei, pompelor de apa etc. si pe unele chiar scrie ca nu se pot folosi la chiulase. Pentru chiulasa cel mai bine e sa cumperi garnitura noua si sa planezi suprafetele. In situatia asta nu e nevoie de nici un fel de silicon. Daca nu, exista atat paste speciale cat si niste spray-uri cu continut de cupru care se aplica pe suprafata de contact. Nu stiu de unde se cumpara pentru ca am mers intotdeauna pe var. 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Mai 28, 2007 Autor Share Postat Mai 28, 2007 Daca nu, exista atat paste speciale cat si niste spray-uri cu continut de cupru care se aplica pe suprafata de contact. Nu stiu de unde se cumpara pentru ca am mers intotdeauna pe var. 1. asta vroiam sa shtiu , siliconu ala rosu 1l pun la chiulasa baietii ca sa mai manance si ei o paine. Eu as vrea sa scap fara garnituri noi pt ca sunt o gramada de bani pe care nu-i am momentan.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 La chiulasa nu se pune silicon. Se pune garnitura noua deoarece ea are o grosime calculata, care daca lipseste se modifica raportul de comprimare al motorului(cu foarte putin) si se poate sa nu-ti mai mearga bine. Mai bine cumpara o garnitura noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 ezista vre-un silicon ceva care e recomandat la garnitura de chiulasa? daca mai ai garnitura veche si nu e rupta/zgariata/crapata pune-o tot pe aia ca nu are nimic. la ce garnitura de referi, la garnitura capacului chiulasei sau la imbinarea cilindrului cu carterul? La unele motociclete intre capacul chiulasei si chiulasa se pune un strat fin de silicon si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Mai 30, 2007 Autor Share Postat Mai 30, 2007 la ambele garnituri ma refeream, dar la chiulasa e problema mai mare din cauza temperaturilor si mai e si racire pe aer. Ambele garnituri sunt din otel si 1n stare buna... Intr-adevar la unele motoare la care chiulasa e racita calumea cu apa am vazut garnituri de cauciuc la chiulasa si cred ca doar la alea poti sa pui silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 la ambele garnituri ma refeream, dar la chiulasa e problema mai mare din cauza temperaturilor si mai e si racire pe aer. Ambele garnituri sunt din otel si 1n stare buna... Intr-adevar la unele motoare la care chiulasa e racita calumea cu apa am vazut garnituri de cauciuc la chiulasa si cred ca doar la alea poti sa pui silicon. n-am aici manualul de DR600, motor racit cu aer.... sub capacul chiulasei nu se pune nimic decat foarte putin ceea ce numesc ei "suzuki gasket kit" in strat foarte fin... nu se pune nici o garnitura... daca zici ca ai garniturile vechi de ce nu le pui tot pe alea?? la DR, intre carter si cilindru se pune o garnitura destul de groasa(aproape 4mm) din metal+altceva dar care nu vad cum ar putea cineva sa o strice asa usor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Garnitura de chiulasa se schimba de fiecare data cand demontezi chiulasa cu una noua, iar cea de la capacul de chiulasa daca e in stare buna se poate refolosi, eventual daca ai avut mici scapari de ulei pe acolo foloseste silicon rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Stiu ca topic-ul e mort dar nu vreau sa deschid unul nou. Am desfacut motorul pentru ca scapa un pic de ulei pe la garnitura de la blocul motor, cea de chiulasa e ok, compresia e buna. Nu vreau garnituri noi, vreau sa fac asta (click aici), dar nu gasesc produsul nicaieri la noi, nici macar echivalent. aveti idee unde pot gasi in afara de amazon si ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) Pune garnitura de chiulasa si bloc noua.O sa fii scutit de multa munca... Editat Martie 3, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 am inteles. cred ca asa o sa fac. mersi TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.