teddy Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Mi s-a intamplat si mie vineri in Piata Charles de Galle, un dobitoc de pe banda de langa rond a vrut sa taie toate benzile si a facut dreapta spre Primaverii dar bineinteles ca trebuit sa opreasca pentru ca de pe celelalte benzi veneau masini! Cred ca n-aveam mai mult de 30 la ora dar am franat brusc bineinteles si am blocat roata fata... nu cred ca trebuie sa mai spun urmarea! Bine ca in afara de o vantaie (eram in blugi, dar noroc ca aveam cizme si geaca) nu am avut nimic nici eu nici moto. Tin sa-i multumesc unui motociclist cu-n BMW-eu rosu F650GS care a a oprit si m-a ajutat! Marti, mai in fata putin, la trecerea de pitoni dintre Herastrau si Primaverii cred, pe bulevardul Aviatorilor un idiot cu-n Land Cruiser a iesit el din coloana, probabil pentru ca nu a mai putut sa franeze, a intrat pe prima banda in fata unei mototcicliste, sau mai bine zis spre ea, dupa care a observat ca era cieva pe trecerea de pietoni si i-a franat brusc in fata. Tipa, la fel ca mine s-a speriat si a blocat fata si hop pe jos saraca julindu-si un Suzuky GS500F nou nout cu doar 20km la bord! Nu-i condamn pe aia cu masinile pentru ca toti mai gresim si cu mototcicleta si cu masina! Doar recomand MARE ATENTIE LA PIATRA CUBICA si neaparat EXERSATI FRANA DE URGENTA! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flying--boy Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Mi s-a intamplat si mie vineri in Piata Charles de Galle, un dobitoc de pe banda de langa rond a vrut sa taie toate benzile si a facut dreapta spre Primaverii dar bineinteles ca trebuit sa opreasca pentru ca de pe celelalte benzi veneau masini! Cred ca n-aveam mai mult de 30 la ora dar am franat brusc bineinteles si am blocat roata fata... nu cred ca trebuie sa mai spun urmarea! Bine ca in afara de o vantaie (eram in blugi, dar noroc ca aveam cizme si geaca) nu am avut nimic nici eu nici moto. Tin sa-i multumesc unui motociclist cu-n BMW-eu rosu F650GS care a a oprit si m-a ajutat! Marti, mai in fata putin, la trecerea de pitoni dintre Herastrau si Primaverii cred, pe bulevardul Aviatorilor un idiot cu-n Land Cruiser a iesit el din coloana, probabil pentru ca nu a mai putut sa franeze, a intrat pe prima banda in fata unei mototcicliste, sau mai bine zis spre ea, dupa care a observat ca era cieva pe trecerea de pietoni si i-a franat brusc in fata. Tipa, la fel ca mine s-a speriat si a blocat fata si hop pe jos saraca julindu-si un Suzuky GS500F nou nout cu doar 20km la bord! Nu-i condamn pe aia cu masinile pentru ca toti mai gresim si cu mototcicleta si cu masina! Doar recomand MARE ATENTIE LA PIATRA CUBICA si neaparat EXERSATI FRANA DE URGENTA! Toate bune! bine ca a fost doar atat si multa atentie in continuare...numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Ala care ti-a taiat fata si-a continuat drumul nestingherit, nu ? Bine ca ai scapat usor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Mi s-a intamplat si mie vineri in Piata Charles de Galle, un dobitoc de pe banda de langa rond a vrut sa taie toate benzile si a facut dreapta spre Primaverii dar bineinteles ca trebuit sa opreasca pentru ca de pe celelalte benzi veneau masini! Cred ca n-aveam mai mult de 30 la ora dar am franat brusc bineinteles si am blocat roata fata... nu cred ca trebuie sa mai spun urmarea! Bine ca in afara de o vantaie (eram in blugi, dar noroc ca aveam cizme si geaca) nu am avut nimic nici eu nici moto. Tin sa-i multumesc unui motociclist cu-n BMW-eu rosu F650GS care a a oprit si m-a ajutat! Marti, mai in fata putin, la trecerea de pitoni dintre Herastrau si Primaverii cred, pe bulevardul Aviatorilor un idiot cu-n Land Cruiser a iesit el din coloana, probabil pentru ca nu a mai putut sa franeze, a intrat pe prima banda in fata unei mototcicliste, sau mai bine zis spre ea, dupa care a observat ca era cieva pe trecerea de pietoni si i-a franat brusc in fata. Tipa, la fel ca mine s-a speriat si a blocat fata si hop pe jos saraca julindu-si un Suzuky GS500F nou nout cu doar 20km la bord! Nu-i condamn pe aia cu masinile pentru ca toti mai gresim si cu mototcicleta si cu masina! Doar recomand MARE ATENTIE LA PIATRA CUBICA si neaparat EXERSATI FRANA DE URGENTA! Toate bune! la fel mi s-a intamplat si mie frate. Noroc ca era politia acolo si l-au oprit pe ala. A luat amenda si puncte de penalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 mare atentie si la cauciuce eu zilnic trec pe acolo cand ma duc la serviciu si inapoi si am fost si eu nevoit sa franez mai brusc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Pe piatra cubica sau asfalt ud lasa distanta mare fata de cel din fata... N'o sa opreasca nimeni, niciodata daca nu a fost coliziune indiferent ca te'a dat p jos sa nu, o sa treaca mai departe daca masina lui e neatinsa....mie de doi ani de cand ma dau cu mobra mi'au franat cativa intentionat in fata...unele cu scartz...vreo 2 tot din cauza pietonilor si a faptului ca forteaza depasiri in apropierea trecerilor.Daca incerci sa'i anticipezi si e si Dumnezeu cu tine scapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 In zona aia mereu pica motociclisti! Piatra cubica insala rau asa ca ochii mari! Sezonul trecut am adunat un baiat de pe jos exact in rondul ala! Intrase cu moto sub o masina! Bine ca esti bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Mai 30, 2007 Autor Share Postat Mai 30, 2007 Pe piatra cubica sau asfalt ud lasa distanta mare fata de cel din fata... N'o sa opreasca nimeni, niciodata daca nu a fost coliziune indiferent ca te'a dat p jos sa nu, o sa treaca mai departe daca masina lui e neatinsa....mie de doi ani de cand ma dau cu mobra mi'au franat cativa intentionat in fata...unele cu scartz...vreo 2 tot din cauza pietonilor si a faptului ca forteaza depasiri in apropierea trecerilor.Daca incerci sa'i anticipezi si e si Dumnezeu cu tine scapi Ba sa stii ca la tipa cu Suzuki a oprit ala care-i taiase fata! Era cam cu gura mare... dar ce sa faci, nu a fost impact... nu stiu ce sa zic si ea mergea foarte incet pe acolo cu vreo 30-40km/h maxim, dar mergea linistit pe prima banda, problema a fost ca s-a speriat si a blocat fata. ala i-a dat asigurare, copie talon, a zis ca daca politia zice ca a gresit el se prezinta acolo, ce sa zic a fost ok cat de cat ca putea sa mearga in continuare. Si in afara de mine a mai oprit un tip, avea un Ford Ka, bravo lui. La mine nu a oprit nimeni, in afara de tipul cu BMW-ul F650GS rosu caruia ii multumesc din nou, ba ma si injura unul, parca taxi avea, ca sa-mi iau mototcileta de acolo! Dar nu m-am impacientat, mi se pare tipic pentru Romania asa ca... Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 teddy, tu ai patit asta vineri, adica cu o zi inainte sa ne vedem cu schimbul de sei? imi pare rau, oricum, bine ca nu ai patit nimic. a... si mi-a fugit si mie fata de 2 ori acolo, dar venind dinspre primaverii, si la viteza foarte foarte mica, asa ca n-am scapat-o pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golum Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 (editat) Salut, Atentie mare in piata sus numita intrucat indicatoarele de cedeaza trecerea sunt formale. Replica astazi de dimineata la intrebarea "nu ati vazut indicatorul cedeaza trecerea?" a fost "mai opreste si tu, ca i-am lasat pe destui sa treaca" . ABS-ul in astfel de cazuri este mai mult decat indicat. Bafta. A Editat Mai 30, 2007 de golum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Ca veni vorba de piatra cubica de pe aviatorilor: mare grija la herastrau in curba, datorita vitezei se poate sa apara teama de a va apleca si intrati pe alta banda. eu tot timpul incetinesc destul acolo; mai e si o trecere de pietoni chiar dupa curba spre pod. de asemenea la statuia aviatorilor sunt masini care intra in trafic de pe strazile paralele, cascati bine ochii. sa ne vedem fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Decat sa ne zdruncinam creierele pe piatra cubik..mai bine o luam usurel si frumos pe trotuar..chiar daca nu e indicat..macar acolo nu ne taie nimeni fata si nu suntem asa expusi pericolelor de genu asta.(DOAR DACA TROTUARUL E GOL) e super aiurea piatra cubik acolo mai ales ca de la caldura si de la frig dea lungul timpului sau dilatat zici ca sunt stafilopozi;)) mare grija !! asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 wellcome to the club man. Acum o luna in aceeasi intersectie am cazut si eu.Nu cred ca aveam mai mult de 10km/h pt ca tocmai vroiam sa ma asigur.Nu stiu cum s-a intamplat, dar mi-a fugit roata din spate si ...buh..pe jos. Ce a fost mai nasol ( in afara de moto care a avut ceva avarii ) este ca toate lumea s-a strans ca la urs insa nici unul nu a pus mana sa ma ajute sa o ridic.Noroc cu niste turisti strini care m-au intrebat daca am nevoie de ajutor.Halal tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 teddy, tu ai patit asta vineri, adica cu o zi inainte sa ne vedem cu schimbul de sei? imi pare rau, oricum, bine ca nu ai patit nimic. a... si mi-a fugit si mie fata de 2 ori acolo, dar venind dinspre primaverii, si la viteza foarte foarte mica, asa ca n-am scapat-o pe jos... Salut! Al dracu ghinion am patit-o exact dupa ce m-am despartit de tine! Nu puteai sa ma mai tii un pic de vorba!? Sau sa fi intarziat mai mult? Asta e, bine ca n-am patit nimic. Nici nu stiu cum de motocicleta n-are nici o zgarietura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Pe piatra cubica merg cu 20 la ora poate chiar si 30 numai pe prima banda pe langa trotuar...era sa o patesc si io la fel si de atunci incerc sa evit piatra cubica cat mai mult. La arc cand e, o iau pe 1 Mai, numa sa nu dau de piatra aia nenorocita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Aveti grija cand treceti pe langa coloana de masini in intersectiile aglomerate, se mai gaseste cate unul sa schimbe din senin traseul. In dimineata asta am scapat la milimetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 am luat si eu o tranta pe piatra cubica dar din fericire mergeam incet.. s-a zgariat putin scuteru si atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Ok, am vazut foarte multe incidente de genul blocare roata fata.Ce am mai observat de cate ori sunt in trafic cu masina si vad motociclisti, majoritatea pun frana doar pe roata din fata pana se opresc si tin picioarele atarnate in lateral, probabil pentru stabilizare cred eu.Ok, baieti , tin sa va sfatuiesc sa folositi tot timpul si frana de spate.Mai ales la viteze de 30 km/h si exact inainte de a opri folositi numai frana de spate.Chiar va rog sa incercati asta si o sa vedeti ca aveti mai multa stabilitate.Cand se merge incet in coloana nu folositi frana fata.DIn cauza asta se cade.Inainte de oprirea motocicletei si cand opriti puneti prima data numai piciorul de la schimbator, cu dreptul franati si lasati frana de fata neatinsa.NU stiu de ce majoriataea nu folosesc frana de spate.Cred ca si la scoala te invata sa le folosesti pe amadoua in proportie de 70%-30%.Asta este sfatul care pot sa vi-l dau.NU ca as fi mai cunoscator,Eu asa am invatat la scoala si am facut-o nu cu fosti piloti ci cu fosti politisti motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 Ok, am vazut foarte multe incidente de genul blocare roata fata.Ce am mai observat de cate ori sunt in trafic cu masina si vad motociclisti, majoritatea pun frana doar pe roata din fata pana se opresc si tin picioarele atarnate in lateral, probabil pentru stabilizare cred eu.Ok, baieti , tin sa va sfatuiesc sa folositi tot timpul si frana de spate.Mai ales la viteze de 30 km/h si exact inainte de a opri folositi numai frana de spate.Chiar va rog sa incercati asta si o sa vedeti ca aveti mai multa stabilitate.Cand se merge incet in coloana nu folositi frana fata.DIn cauza asta se cade.Inainte de oprirea motocicletei si cand opriti puneti prima data numai piciorul de la schimbator, cu dreptul franati si lasati frana de fata neatinsa.NU stiu de ce majoriataea nu folosesc frana de spate.Cred ca si la scoala te invata sa le folosesti pe amadoua in proportie de 70%-30%.Asta este sfatul care pot sa vi-l dau.NU ca as fi mai cunoscator,Eu asa am invatat la scoala si am facut-o nu cu fosti piloti ci cu fosti politisti motociclisti. Cred ca este foarte corect ce spui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 la mine e pe incercate si am vazut diferenta.Franarea numai pe fata nu te opreste mai repede decat franarea cu ambele roti.Fratele meu era sa o tranteasca pe a lui la numai 10 km/h. De `ce ? a frantat pe fata si ghidonu putin intors.Abia a tinut-o sa nu o tavaleasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 din fericire la mine merge bine abs-ul... si desi mi s-a intamplat sa intre doar o singura data pe fatza, probabil ca m-as fi tavalit nitzel... pe spate, insa, mi s-a intamplat mai des, mai ales pe suprafete mai alunecoase, sau franari mai violente, cand se lasa motocicleta mult pe fatza, si implicit mai scade din aderenta pe spate... imediat dupa ce terminasem scoala moto, nu franam aproape deloc cu spatele, fiind obisnuit cu frana mai slaba si ineficienta de pe mountain bike, plus ca imi era teama sa nu o blochez... acum insa franez destul de mult si cu spatele, dar am ABS-ul pe post de "safety net", si nu prea mi-e frica de blocat spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.