soldi Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Salve Dupa 150 km de strada la un regim de 4000-5000 ture temperatura de afara cca 15-18 grd celsius, motorul nu mai sta in ralanti. Ba mai mult chiar, da rateuri si in frana de motor iar daca scot din viteza turatia la ralanti oscileaza intre 1000 si 1700 de ture si cateodata se opreste. Dar lucru ciudat face asta doar cand motorul este cald. La rece merge super fain. Poate fi vorba de probleme de alimentare? Va rog mult daca ati mai auzit de asa ceva sa imi dati macar un sfat ce pot face. Multumesc anticipat Asfalt uscat Ieri am facut 150 km pe ploaie. Am mers in draci ca sa ajung odata acasa.Cand am ajuns in oras (CLuj N.) in frana de motor am simtit ca a murit motoru' si am crezut ca am ramas fara benzina.Ciudat, am zis, ca facusem plinul si mai trebuia sa fie benzina.Am trecut pe rezerva si accelerand am mers mai departe si am ajuns acasa.Asta a fost primul simptom. Azi dimineata la 6:10 am plecat iar la drum. Iar 150 km. Afara 15-17 grade. Ploua usor. Cand am ajuns la destinatie, am simtit tot mai des cum motorul dadea rateuri. Cum puneam frana de motor sau mergeam constant dadea rateuri. Daca eram in acceleratie mergea constant. Oare ce o fi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Din ce in ce mai des aud de simptomul asta, si se pare ca e CDI-ul de vina.... Cred ca posesorii de Dominator stiu mai mult, poate o fi si din alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Din ce in ce mai des aud de simptomul asta, si se pare ca e CDI-ul de vina.... Cred ca posesorii de Dominator stiu mai mult, poate o fi si din alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 30, 2007 Autor Share Postat Mai 30, 2007 No ca m-ai omorat! ce naiba mai e si aia "CDI" ca doar nu-i mertzan, e honda! ok, acum serios, e grav? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Verifica atent flansa de cauciuc de la carburator. Vezi ca si fisuri abia vizibile dau simptome din astea. Daca e ok, curata carburatorul. Aprinderea nu face asa. Aia ba merge normal, ba nu merge deloc, findca se strica de la vibratii - apar crapaturi, dezlipiri care ii intrerup functionarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Cautsa sa probezi un CDI, aprinderea, este o caseta mica neagra situata sub carena fata in partea dreapta.Dupa simptome mai mult ca sigur e CDIul de vina.in curand o sa'ti crape de tot si n'o sa mai poti porni. Succes! Sanchez, poate fi si CDIul, eu am avut probleme cu el si fix la rece mergea al naibii.Dar e posibil sa fie si flansa... daca e CDIul, se poate repara, nu e nevoie de unul nou, iti explic pe mess daca e CDIul: stef.domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Capacitor Discharge Ignition Nu trebuie sa fie Mercedes sa aiba asa ceva, jumate din japoneze merg pe CDI restul pe TCI. Altadata cred ca trebuie sa ma abtin de la sfaturi daca sint primite asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 30, 2007 Autor Share Postat Mai 30, 2007 Capacitor Discharge Ignition Nu trebuie sa fie Mercedes sa aiba asa ceva, jumate din japoneze merg pe CDI restul pe TCI. Altadata cred ca trebuie sa ma abtin de la sfaturi daca sint primite asa.... No hai no! Ca nu am vrut sa suna asa! Pur si simplu nu stiam ce e aia CDI. Multumesc oricum pentru raspuns! Imi cer scuze daca am dat cu bata in balta.Mai glumeste omu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 No hai no! Ca nu am vrut sa suna asa! Pur si simplu nu stiam ce e aia CDI. Multumesc oricum pentru raspuns! Imi cer scuze daca am dat cu bata in balta.Mai glumeste omu'... sa ne spui si noua ce era pana la urma dupa ce repari... de curiozitate sa stim care era cauza. sper ca ai rezolvat cu irascibilu pe mess pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Aproape sigur fisuri in flansa de cauciuc de la carburator. Turatia variabila la relanti arata ca trage aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 No merci mult de tot. Am sa desfac si flansa sa vad. Deocamdata am dat cu bata in balta ca de la demontarea carburatorului am ajuns la vopsitul sistemului de evacuare. Am gasit un spray cu vopsea siliconica ce rezista la temp de pana la 700 grade si mi-am vopsit tobele ieri. Azi sper sa pot pleca acasa. Ca dupa aia sa desfac si carburatorul... Asfalt uscat si vara lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Am gasit un spray cu vopsea siliconica ce rezista la temp de pana la 700 grade si mi-am vopsit tobele ieri. Asfalt uscat si vara lunga... MAN! Poate de la asta era pana la urma!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 Sa stii!!! Parca vad ca dupa ce imi motez tobele proaspat vopsite o sa am un ralanti ca un ceas elvetzian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Ai dat si pe galeriile de evacuare cu vopseaua aia? Acolo e temperatura mai mare, s-ar putea sa nu tina. As vrea sa dau si eu, sunt curios daca rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Salut! Vezi ca la categoria "Enduro" - exista un topic mai vechi deschis de Axa cu Scame pe aceeasi tema. El a rezolvat problema. Citeste acolo ca e foarte bine explicat! P.S - de cand am reglat jocul liber supapa-culbutor si al meu mai da rateuri la relanti, tot asa, doar la cald.. si cand are el chef mi se mai opreste la semafor, de fapt nu de tot, e ca si cum ar "sari" cumv apeste un timp in tipul funtionarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Salut! Vezi ca la categoria "Enduro" - exista un topic mai vechi deschis de Axa cu Scame pe aceeasi tema. El a rezolvat problema. Citeste acolo ca e foarte bine explicat! P.S - de cand am reglat jocul liber supapa-culbutor si al meu mai da rateuri la relanti, tot asa, doar la cald.. si cand are el chef mi se mai opreste la semafor, de fapt nu de tot, e ca si cum ar "sari" cumv apeste un timp in tipul funtionarii... Vezi ca astea sunt simptomele ca se duce CDIul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Vezi ca astea sunt simptomele ca se duce CDIul nu mai fiti tampiti... CDI-ul n-are nici o treaba.....regleaza frate carbelitoarele, mai mult ca sigur iti consuma si mai mult decat trebuie... Oricum pe forumul asta toti se dau mecanici care mai de care mai ciumeg, dar nu te lua dupa toti nebunii 1. filtrul de aer 2. bujii noi de preferat iridium 3. reglaj de carburator pe vacumetru, frumos ca la carte.... baftalau...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 nu mai fiti tampiti... CDI-ul n-are nici o treaba.....regleaza frate carbelitoarele, mai mult ca sigur iti consuma si mai mult decat trebuie... Oricum pe forumul asta toti se dau mecanici care mai de care mai ciumeg, dar nu te lua dupa toti nebunii 1. filtrul de aer 2. bujii noi de preferat iridium 3. reglaj de carburator pe vacumetru, frumos ca la carte.... baftalau...... Un sfat absolut genial! Spune-ne si cam cat scrie la carte ca trebe sa arate vacuumetrul la monocilindre. Iti multumim ca ne-ai impartasit opinia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Un sfat absolut genial! Spune-ne si cam cat scrie la carte ca trebe sa arate vacuumetrul la monocilindre. Iti multumim ca ne-ai impartasit opinia ta. bine sanchez!!! daca 10 oameni iti spun ca e CDI-ul inseamna ca ala ar trebui sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Dom'le, tare Moscu' asta...bine ca ne mai face cineva sa ridem, ca de-atita mecanica ne-am prostit de tot... PS Acum i-am vazut poza, m-am lamurit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Degeaba radeti, ca se poate sincorniza carburatorul cu unul de la alt dominator care functioneaza bine. Teoretic. Practic e mai greu, ca trebuie date gauri si montate stutz-uri pentru racordurile de la vacuumetre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Degeaba radeti, ca se poate sincorniza carburatorul cu unul de la alt dominator care functioneaza bine. Teoretic. Practic e mai greu, ca trebuie date gauri si montate stutz-uri pentru racordurile de la vacuumetre. Sincer eu cred ca pe voi a cam inceput sa va doara capul! O fi insolatie. nu mai fiti tampiti... CDI-ul n-are nici o treaba.....regleaza frate carbelitoarele, mai mult ca sigur iti consuma si mai mult decat trebuie... Oricum pe forumul asta toti se dau mecanici care mai de care mai ciumeg, dar nu te lua dupa toti nebunii 1. filtrul de aer 2. bujii noi de preferat iridium 3. reglaj de carburator pe vacumetru, frumos ca la carte.... baftalau...... Lasa-ne! Vezi ca astea sunt simptomele ca se duce CDIul Stie el ce stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Sincer eu cred ca pe voi a cam inceput sa va doara capul! O fi insolatie. Cred ca esti invidios ca nu te-ai gandit primul la ingineria asta. CDI, <flanse, membrane, jicloare> de carb. de Domi aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Nu mai fiti timpiti, ascultati'l pe moscku, el habar n'avea ca se vorbeste de Dominatoare, el a vrut sa ma jigneasca ... asa demonstreaza el ca e prieten. Oricum, sunt fericit, o sa'mi pun bujie iridium si imi sincronizez carburatorul cu ... "frumos ca la carte" si am scapat de grija CDIului si a flansei @moscku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 99% ai flansa de admisie crapata. Mai ales daca da un mic rateu fasait in admisie cand se opreste. Verifica de crapaturi jos langa surubul de fixare. Se poate repara momentan , dar singura solutie e tot alta noua ( 60E la Honda Romania...dai si plangi ) Daca e o fisura mica iti explic cum se repara sa mai poti merge pana faci rost de alta. Ai grija ca difera intre modele, cea de dupa 95 e mai scurta. Mai verifica o-ringul flansei sa nu fie ciupit si valva de soc de la carburator sa nu se blocheze sau sa fie asa uzata incat sa-ti traga aer fals pe circuitul de soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.