Sari la conținut

Postări Recomandate

daca te incalzeste, il putem scoate de pe a mea. dar a mea e din 95, si habar n-am daca se potrivesc... mai dureaza vreo doua trei saptamani pana o pun pe picioare... si nici nu-mi dau seama cat de bun este

 

SAl man si merci de oferta.

 

Trimite-mi te rog pe PM nr. tau de tel. si eventual un ID de YM. As proba daca se potriveste cablul tau de pe XL600V pe asta 650 ptr. ca am gasit de cumparat un cablu ptr. TA de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben, dar ce-a patit roata ta? :rusinica: Cred ca pe e-bay ai sanse, daca stii cum se face cu ebaiu.

Nu stiu cum se face cu ebaiu

Nu a patit nimic roata, vreau doua roti complete cu guma de asfalt si respectiv guma de offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-l in colo de ebay ca nu gasesc far nici acolo, nici pe de, nici pe co.uk, nici pe com... desi pe com e peste 70 de usd transportul... pe co.uk ce am vazut se livreaza numai loco... .de raman cei mai seriosi dar far, numai de modelul pana in 93

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

As avea nevoie de o roata melcata ca mi s-a dus kilometrajul, si sigur melcul ala e de vina. Stiti careva de unde as putea sa-mi cumpar (in afara de reprezentanta Honda, ca e cam scump...)

 

Thanks.

:D

 

 

Salut! Si eu am patit figura pt ca nu era uns melcul ala. Melcul de pe cablu este angrenat de o chestie de teflon sau de plastic de ce naiba e, care la randul ei are 2 picioruse ce o fixeaza pe roata. La mine s-au rupt cele 2 picioruse. Le-am gasit cand am demontat. Le-am lipit cu ceva lipici BISON daca nu ma insel. Gen SUPER GLUE dar mai bun. Am finisat cu o pila lipitura. Am gresat bine totul acolo; si de atunci am facut vreo 4000 km si functioneaza perfect

 

Nici mie nu mi-a iesit din prima. Pt ca trebuiau desfacute lipiturile vechi si cu naiba stie cum se numeste scula aia ca o siringa, care suge cositorul, trebuia eliminat cositorul vechi si refacute din nou lipiturile. In prima faza eu doar am actionat cu pistolul de lipit peste lipiturile vechi si nu a dat roade. Cu rabdarea treci marea, mai ales cand esti al dracului de motivat financiar. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa de vid se cheama scula aia de supt cositorul, da stiu ca nu prea are treaba cu vidul dar asta e,

 

din ciclul nu faceti ca mine, azi am mers intr-un petrom si am unflat rotile si surpriza, pe spate aveam 0,7 bari iar pe fata 1,2 bari :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ciclul nu faceti ca mine, azi am mers intr-un petrom si am unflat rotile si surpriza, pe spate aveam 0,7 bari iar pe fata 1,2 bari :rusinica:

 

 

Am patit si eu, am mers juma de primavara cu 1,2 si 1 si ma intrebam de ce sta ca vaca pe curbe si cosuma ca balena si puturoasa c melcu.. acum m-am invatat sa verific presiunea periodic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu, am mers juma de primavara cu 1,2 si 1 si ma intrebam de ce sta ca vaca pe curbe si cosuma ca balena si puturoasa c melcu.. acum m-am invatat sa verific presiunea periodic.

Ultima data cand i-am facut presiunea, m-a intrebat baiatul de la vulcanizare de ce nu ii bag azot? ca se foloseste mai ales la motociclete?

Ati mai auzit de asa ceva? ce avantaje are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima data cand i-am facut presiunea, m-a intrebat baiatul de la vulcanizare de ce nu ii bag azot? ca se foloseste mai ales la motociclete?

Ati mai auzit de asa ceva? ce avantaje are?

 

Diferente mai mici de presiune la variatii mari ale temperaturii si faptul ca se desumfla mai greu (vorbeste lumea ca molecula de N e mai mare decat moleculele altor gaze din atmosfera si ies mai greu prin porii camerei/cauciucului... explicatie pe care nu m-a satisfacut... pana mea... in atmosfera ~78% din volum e N).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente mai mici de presiune la variatii mari ale temperaturii si faptul ca se desumfla mai greu (vorbeste lumea ca molecula de N e mai mare decat moleculele altor gaze din atmosfera si ies mai greu prin porii camerei/cauciucului... explicatie pe care nu m-a satisfacut... pana mea... in atmosfera ~78% din volum e N).

 

din cate stiu eu, azotul tine cauciucul rece si e recomandabil la masina (reduce uzura pe timp de vara, la calduri mari) si contraindicat la motocicleta... dar pana la urma oricum fiecare face cum il duce capul. si cat.

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne trebuie noua azot in roti

Poate la vitezanele care merg constant cu viteze mari pe autostrazile romanesti :rusinica: :D :blink:

Cauciucurie in general au aderenta mai buna cand sunt mai calde, asa ca nu vad de ce ar trebui sa le racim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azotul nu isi modifica prea mult proprietatile comparativ cu alte gaze, deci presiunea din cauciuc nu va varia conform modificarilor de temperatura, deci va ramane aproximativ egala cu cea initiala.

Modificarile de presiune din cauciuc ne sunt cunoscute si nu tocmai agreeate, decat daca le facem intentionat pt un anumit drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus cineva cauciuc de 140 pe spate la ta? (cer scuze daca exista raspunsul la intrebare deja pe topic) multam!

vezi discutia aici

http

://www.transalp.ro/forum/viewtopic.php...;sk=t&sd=a

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac o investitie de aproximativ 1000 euro in transalpul meu, si anume sa cumpar.... un dr650, am avut o noua tentativa de a face enduro cu transalpul echipat cu cauciucuri tourance si parca eram in bancurile cu prosti, pe noroi dealuri iarba uda, eram ca la patinuar, nu e vorba ca ar face fata cu cauciucuri enduro dar e cam grea si odata culcata e al naibi de greu de ridicat de jos. la deal a fost nevoie de forta motocicletei plus inca 3 magari putere care au inpins de ea, unul calare pe ea, adica eu, si patina al naibi. alt "atu" al transalpului pt enduro e farul fix, am uitat sa spun ca era noapte, atu care am sa-l rezolv cu doua proiectoare montate pe furca.

sa precizez un lucru am fost trei oameni eu cu transalpul unul cu un dr 600 iar altul....surpriza...cu tractorul ;) , normal ca cel cu dr s-a descurcat cel mai bine ca era incaltat corespunzator.

 

deci in speranta ca voi evita investitia de 1000 euro ce cauciucuri sa pun care sa se preteze si la noroi si la mers pe asfalt, trebuie sa recunosc ca merg mai mult pe asfalt, dar intr-un oras inconjurat de dealuri si paduri e cam greu sa te abti. spre surprinderea mea cauciucurile metzeler tourance au stat surprinzator de bine pe iarba uda.

 

p.s. pacat ca nu am avut cu mine un aparat foto sa vedeti de ce e capabil transalpul, v-ati fi prapadita de ras.

Editat de badogistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s ce fel de enduro vrei tu sa faci, dar TA-ul nu e facut pentru asa ceva, gen mers pe dealuri (la propriu), pe iarba si diverse gropi cu noroi. Pentru un forestier da, trecut un rau, dar nu unde se face hard-enduro. In primul rand e grea pentru asa ceva. Daca o sa urmaresti calatoriile lui Lutzifer o sa vezi EXACT la ce se preteaza TA-ul. Si nu exista cauciucuri bune de asfalt si bune de enduro.

 

Daca vrei enduro pune-ti cauciucuri cum are XR-ul din pozele de mai sus, dar cu acelea nu vei merge prea bine pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transalpul echipat cu cauciucuri tourance

 

ce cauciucuri sa pun care sa se preteze si la noroi si la mers pe asfalt, trebuie sa recunosc ca merg mai mult pe asfalt, dar intr-un oras inconjurat de dealuri si paduri e cam greu sa te abti. spre surprinderea mea cauciucurile metzeler tourance au stat surprinzator de bine pe iarba uda.

 

p.s. pacat ca nu am avut cu mine un aparat foto sa vedeti de ce e capabil transalpul, v-ati fi prapadita de ras.

Stim noi foarte bine ce poate si ce nu poate TA

Intamplarea face ca eu sa am tot Metzeler Tourance pe spate si sa am experienta traversarii mocirlelor de pe dealurile din jud Arad

Inaine am avut (am si acum in garaj) Metzeler Sahara aka Enduro 3, care s-a comportat satisfacator pe asfalt si bine spre foarte bine pe pamant / iarba uda / mocirla, desigur cu limitele de rigoare

Concluzia ar fi ca tie iti trebuie Metzeler Sahara sau ceva de la Mitas,

 

e-09reard.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbrizul se poate lustrui? a facut-o cineva?

ÂŞi pe mine m-o bătut gându...

M-am gândit la o pastă de lustruit extrafină Âşi la o pâslă din aia rotativă, care se poate monta pe o bormaÂşină

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Cif de spalat aragazul (pasta alba) merge perfect... si chestie rotativa, of course..

 

Dar de ce, vreti sa faceti pe vitezanele si sa mergeti cu nasul in bord..? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi pe mine m-o bătut gându...

M-am gândit la o pastă de lustruit extrafină Âşi la o pâslă din aia rotativă, care se poate monta pe o bormaÂşină

 

 

bormasina si pasla o am. sa caut pasta. sa incerc cu ciful... totusi imi este frica sa nu fie prea aspru

 

nu stau cu nasul in bord, dar e zgariat si e inestetic :(

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un far la masina (plasticul exterior) matuit. Nu afecteaza prea mult luminatul dar ma enerveaza cum arata. Intr-o zi mi s-a pus pata, am luat ciful din bucatarie si m-am apucat de frecat la far. Am frecat cu servetele si cif circa jumatate de ora cu mana, circular si in toate directiile si vreau sa spun ca in unele zone am reusit sa curat complet si sa reduc toata pata aproximativ la jumatate. Daca aveam bormasina cu ceva de polishat pe ea cred ca il faceam bec.

Altadata, geamul unui ceas de mana, swatch, zgariat ca naiba. Cu bormasina, piatra de ascutit pe ea invelita in carpa si cif. L-am facut ca nou in 10 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...