Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare ,salutare...sunt mociclist de ceva vreme si o sa intru in randul Transalpistilor sper eu zilele viitoare. Intrebarea este (ca sa nu mai caut tot site-ul) stiti ceva de intalnirea Transalpistilor pe Transalpina? ( ce frumos suna...). sau poate de 1 Mai ceva o Vama Veche etc. Va multumesc anticipat.

 

Bine (ca) ne-ai gasit! Ptr. informatii de tot felul legate de TA incearca Forumul de discutii Transalp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul si am uitat de filtru,ce ziceti mere si asa.Il am de 6000 km. :P

 

Salut Vali,

 

Poti sa-l lasi n-are nimic.

Si eu fac la fel, un filtru la 2 schimburi, cei drept pana acum faceam schimbul pe la 4000 km, insa dupa ultimul schimb uleiul arata foarte bine, si tipul de la service m-a intrebat cat a facut de la ultimul schimb si mi-a "recomandat' sa-l mai intind putin. Asa ca voi proceda si eu in consecinta o sa merg undeva la 5-6000 cu schimbul.

Adevarul ca motorul nu consuma ulei, iar uleiul scos era curat aproape ca si cel nou din bidon, mai mult filtrul suportase 2 schimburi.

 

Bafta :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti, merge montat motor de TA650 pe cadru de TA600?

Am gasit de cumparat un motor de 650 si m-am gandit la un upgrade.

Partea legala e OK, in cehia merge sa schimb motorul cu ce vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti, merge montat motor de TA650 pe cadru de TA600?

Eu nu mi-as mai pune problema

diferentele, daca exista, ar trebui sa fie minore si surmontabile

Bafta si tine-ne la curent cu evolutia evenimentelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mi-as mai pune problema

diferentele, daca exista, ar trebui sa fie minore si surmontabile

Bafta si tine-ne la curent cu evolutia evenimentelor

Pai am vorbit cu omu, il are, e complet, il da cu electrica sau fara (CDI), maine ma duc sa-l vaz. Daca se potriveste la gauri il iau si-l montez. Celalalt il vand... (mai scump decat celalalt, logic, ca asa ii sta bine unu manelist ca mine... :huh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar urgent Transalp intre anii 1997-2001

Modele din 2000-2001 ma intereseaza doar la pret de criza

Astept oferte pe pm , mail sau telefon

 

Imi este urgent pana la 28 apr. trebuie sa fie pe numele meu ca as dori sa fac o mica tura : RO-HU-SK

 

MESSENGER : zsak800

e-mail : zsak800@yahoo.com

tel: 0745546580

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar urgent Transalp intre anii 1997-2001

Modele din 2000-2001 ma intereseaza doar la pret de criza

Astept oferte pe pm , mail sau telefon

 

Imi este urgent pana la 28 apr. trebuie sa fie pe numele meu ca as dori sa fac o mica tura : RO-HU-SK

 

MESSENGER : zsak800

e-mail : zsak800@yahoo.com

tel: 0745546580

 

Hellou

 

Sunt un proaspat posesor de Transalp XL650 din 2000

Urmeaza un schimb de ulei

Probabil a mai fost discutat aici pe forum ... ce fel de ulei , cate litri , etc. pt. modelul acesta asa ca o sa caut........... eventual daca cineva chiar are timp si chef sa-mi scrie atunci thanx.

post-26754-1239567143_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti/fete,

 

am scos si eu vaca si am observat "sliku" care il am pe spate. Am un Anakee acum de 120, dar intotdeauna (de 2 ani incoa) mi-am dorit un cauciuc mai butucanos. Mie imi place off-roadu, drumurile forestiere, dar noahh, trebe si asflat pana acolo - asta pt a stii tipul de cauciuc care mi l-ati propune.

 

Am citit un pic pe transalp.ro sectiunea cauciucuri, dar nu sunt convins. De aceea intreb: cum se comporta un 140/80 17?

 

Care sunt parerile voastre? Modelul TA-ului meu e PD 06 E din '97.

 

Mersi anticipat. Deasemenea unde pot gasi cauciuce mai ieftin. Din nou erau cateva pareri impartite pe forumul celalalt cu privire la magazinele astea online.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat transalpul si curios nu mai porneste numai in punctul mort.Inainte puteam si in viteza cu ambreiajul tras.Stie careva secretul sa nu ma mai chinui sa gasesc N la pornire.

Am gasit autostrada si mam dat cam 10 km. :wacko:

SARBAUTORI FERICITE !

post-30525-1239981370_thumb.jpg

post-30525-1239981395_thumb.jpg

Editat de jakalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat transalpul si curios nu mai porneste numai in punctul mort.Inainte puteam si in viteza cu ambreiajul tras.Stie careva secretul sa nu ma mai chinui sa gasesc N la pornire.

Hai, ma, ca e simplu, e "senzorul" de la cricul lateral

Dupa ce ai spalat trotineta a ramas in scurt

Trebuie desfacut si curatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat transalpul si curios nu mai porneste numai in punctul mort.Inainte puteam si in viteza cu ambreiajul tras.Stie careva secretul sa nu ma mai chinui sa gasesc N la pornire.

Am gasit autostrada si mam dat cam 10 km. :wacko:

SARBAUTORI FERICITE !

 

 

Salut,

 

Vezi senzorul de ambreiaj tras ... intrerupatorul respectiv e la maneta de ambreiaj ... el si contactele cu cele doua fire de acolo.

 

Numai de bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vezi senzorul de ambreiaj tras ... intrerupatorul respectiv e la maneta de ambreiaj ... el si contactele cu cele doua fire de acolo.

 

Numai de bine,

Paul

 

si al meu e intepenit si e cam naspa. l-am desfacut, a mers vreo cinci zile... acum e iar blocat :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu e intepenit si e cam naspa. l-am desfacut, a mers vreo cinci zile... acum e iar blocat :wacko:

 

wd40? ... tre' sa mearga ... n-are ce sa crape la el !

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unei cazaturi de ieri ca boul alunecand cu frana fata pe trecerea de pietoni in curba am rupt manetuta de soc. Numai parghia, adica nu mai am de ce sa trag, trebuie sa o imping din partea cu cablul.

 

Cine stie sau are o manetuta de soc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un TA de 1000 de euro gasesc pe la voi?

NU, no way.

Cauta un scuter sau vreun GPZ la banii astia... :wink:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee ce cota trebuie sa fie segmentii la un motor uzat cam 50000km?

Deci la motorul meu de TA vreau sa schimb segmentii. E prima oara cand se face lucrul asta. Ce cota sa iau segmenti noi? Am vazut ca exista "standard", "0,25" si "0,5". Care sa fie? Presupun ca cei 0,25 sunt cu 0,25mm mai mari, 0,5 cu 0,5mm... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dacă cilindrul nu a fost alezat niciodată trebuie să iei standard

trebuie să măsoti pistonul, jos la fustă, cu un micrometru

ai măsurat compresia? eÂşti sigur că vrea segmenți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior.

 

Am ramas fara vitezometru, adica la inceput vibra tare limbuta, si a inceput sa arate cu cativa km/h mai putin, si tot asa pana nu a mai miscat de jos. Melcu sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior.

 

Am ramas fara vitezometru, adica la inceput vibra tare limbuta, si a inceput sa arate cu cativa km/h mai putin, si tot asa pana nu a mai miscat de jos. Melcu sa fie problema?

Cel mai probabil s-a dus melcul ala rotund alb de plastic cu doua urechiuse ! La foarte multa lume i s-a intamplat, inclusiv mie. :wink:

De aia ii facut din plastic sa mai aibe ce schimba omu la TransALP , ca altfel ce ai mai face la el :wink:

Cand am cumparat eu melcul , anu trecut prin August era 23 de Euro ... Desfati roata si vezi daca aia ii ! Sau s-a crapat in doua sau s-a rupt o urechiusa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior.

Tot ce era de spus pe tema asta s-a spus pe transalp.ro, unii sunt deceptionati, altii sunt incantati

Depinde de guma, de suspensie, de stilul de pilotaj, de preferintele pilotului etc

Ai scris mai devreme ca ceea ce s-a scris acolo nu te-a convins

Daca tu nu esti convins, convinge-te singur: monteaza-ti guma de 140 pe spate

De unde sa stim noi daca o sa-ti placa sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...