andrei belcic Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Pune si tu un semisintetic 10W50 sau 15W50. Zic si eu. Daca temperatura ambientala scade sub 15 grade, pornirea cu un ulei 20W e mult mai greoaie. Cel putin la monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Ce intelegeti voi prin pornire mai greoaie? Exact asta am facut si eu la africana, am trecut de la 10W40 la 15W50 si nu am absolut nicio problema Nici la pornire nici dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Inteleg ca pornea cu 10w40 la prima atingere de starter, iar acuma o ia dupa 4-5 invartituri sau chiar la a doua incercare sau a treia, iar bateria e noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) scurta intrebare...care e dimensiunea maxima la anvelopa care ar merge la transalp pe spate? am vazut ca stas e 120, as putea pune 130 sau chiar 140? are careva? multzam Editat Aprilie 14, 2013 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 scurta intrebare...care e dimensiunea maxima la anvelopa care ar merge la transalp pe spate? am vazut ca stas e 120, as putea pune 130 sau chiar 140? are careva? multzam eu am avut anvelopa moto 130/80-17 deci merge, 140 nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 merge si 140 dar nu recomand 130 e suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Inteleg ca pornea cu 10w40 la prima atingere de starter, iar acuma o ia dupa 4-5 invartituri sau chiar la a doua incercare sau a treia, iar bateria e noua. Eu zic ca nu e din cauza uleiului Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) scurta intrebare...care e dimensiunea maxima la anvelopa care ar merge la transalp pe spate? am vazut ca stas e 120, as putea pune 130 sau chiar 140? are careva? multzam Asa arata un 150 pe care l-am folosit eu, intra si 160 , dar fereasca sfintu de o pana...intra si iese tare dificil. Editat Aprilie 14, 2013 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Eu zic ca nu e din cauza uleiului Parerea mea Bujiile atunci? Totusi, singurul lucru schimbat a fost uleiul ,de cand porneste mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Porneste mai greu pentru ca invarte mai greu din cauza uleiului mai vascos la temperaturi joase. Daca tii mobra in soare vei observa ca va porni usor, la fel ca atunci cand aveai 10W. Diminetile sunt inca racoroase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Salut. mie inca imi porneste greu din cauza acumulatorului. Am luat TA-ul cu bateria cam la pamant, daca nu merg cu ea o saptamana nu mai are putere sa invarta motorul (am si un xt125r pentru oras din cauza asta il folosesc mai putin) Am schimbat toate bujiile si am curatat toate contactele cu spray de contacte deci doar de la baterie poate sa fie. Dilema mea este urmatoarea, pentu ca am un redresor ieftin fara microcip etc am bagat un bec sa ia din puterea de incarcare de 5 amperi. Incarca dar nu tine mai mult de o saptamana. Nivelul de electrolit din baterie este peste cel minim. Releul incarca bine, se duce pana la 14.5 volti turata cu luminile aprinse etc. Intrebarea mea este, stie careva daca e nevoie sa schimb bateria sau mai am sansa sa o aduc la viata cu un redresor bun, scump? Intreb pentru ca am de gand sa plec la un drum mai lung si nu vreau sa ma lase cand nu am acces la o priza sa o bag la redresor. Editat Aprilie 15, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Nu cred ca o incarcare lenta, cu un redresor bun, ii va prelungi viata prea mult. E inceput de sezon, investeste intr-o baterie noua. Se poate incarca si agresiv, cu un redresor ieftin. Bateria va suge atat curent cat va vrea ea. Conditia e sa nu o tii mai mult de o ora la incarcat. Becul sper ca l-ai legat in paralel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 decat sa dai banii pe un redresor scump mai bine dai banii pe o baterie noua la 200 si ceva lei gasesti Yuasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 decat sa dai banii pe un redresor scump mai bine dai banii pe o baterie noua la 200 si ceva lei gasesti Yuasa asa este, o solutie mai ieftina si mai sigura multumesc Nu cred ca o incarcare lenta, cu un redresor bun, ii va prelungi viata prea mult. E inceput de sezon, investeste intr-o baterie noua. Se poate incarca si agresiv, cu un redresor ieftin. Bateria va suge atat curent cat va vrea ea. Conditia e sa nu o tii mai mult de o ora la incarcat. Becul sper ca l-ai legat in paralel.... merci, e clara treaba atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am elucidat cred treaba cu pornirea, mi se tragea de la folosirea abuziva a socului. Smecheria e deschiderea doar pana la jumatate a socului, pornire si apoi se muta dupa nevoie. Ideea e ca trebuie lucrat cat mai putin cu socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Nu cred ca o incarcare lenta, cu un redresor bun, ii va prelungi viata prea mult. E inceput de sezon, investeste intr-o baterie noua. Se poate incarca si agresiv, cu un redresor ieftin. Bateria va suge atat curent cat va vrea ea. Conditia e sa nu o tii mai mult de o ora la incarcat. Becul sper ca l-ai legat in paralel.... decat sa dai banii pe un redresor scump mai bine dai banii pe o baterie noua la 200 si ceva lei gasesti Yuasa Am luat baterie Yuasa ieri, aseara am luat electrolit concentratie 1.28 de la magazinul de la colt si am umplut celulele cu mare grija cu seringa de 50ml de la farmacie. Avea 12.6v dupa umplere. Azi dimineata am montat bateria si cu socul la jumatate a luat-o fara probleme, am lasat-o asa 10 minute deci totul e ok. Bateria veche tot Yuasa era, si ma gandeam ca daca e pe plumb poate reusesc sa inversez procesul de sulfatare si intrebarea mea este daca stie unde as putea sa fac asta, Poate mai e buna de ceva, poate se regenereaza si poate sa ajute pe altcineva bateria asta. Editat Aprilie 16, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Stie careva unde gasesc codul de culoare la un Transalp verde pd06 din 93. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 de obicei este scris pe cadru langa alte serii. sub sa trebuie sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Stie careva unde gasesc codul de culoare la un Transalp verde pd06 din 93. https://lh5.googleusercontent.com/-spSikWLcY2U/TURzebu8_GI/AAAAAAAAFWs/Dv3HNUh66Zs/s1068/DSCN0599.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6%, mers cu 80-90 km/h, fara pasager, fara bagaje. Dupa parerea mea, consumul este foarte mare, ar fi trebuit sa fie 4 - 4,5 la viteza asta. Filtru de aer, bujii, nivel carburatoare - astea i le fac usor. Ce altceva mai pot face? Jicloare noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6%, mers cu 80-90 km/h, fara pasager, fara bagaje. Dupa parerea mea, consumul este foarte mare, ar fi trebuit sa fie 4 - 4,5 la viteza asta. Filtru de aer, bujii, nivel carburatoare - astea i le fac usor. Ce altceva mai pot face? Jicloare noi? daca ai facut 6% in oras e bine, da si eu dau mai tare in oras Editat Aprilie 19, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 daca ai facut 6% in oras e bine, da si eu dau mai tare in oras "mers cu 80-90 km/h" crezi ca e in oras? dani_d, vezi ca la astea se poate bloca socul sau poate sa nu inchida bine o sincronizare a carburatoarelor nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 + verificare a membranelor, dacă nu-ţi este greu să le dai jos, nu tot timpul fisurile din membrane se simt în mersul neregulat a unuia dintre cilindrii. ( poţi testa membranele şi în exteriorul oraşului, unde-i dai gaz cât poate duce, de obicei cu membranele fisurate nu poate ajunge la viteză mare, peste 150km/h. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 am verificat carburatoarele cap-coada: membrane bune, nivel bun, sincronizare, suruburi aer, absolut tot. Am verificat si etrierii, rotine se invart usor. Lantul este uns si roata centrata. Cauze posibile: - Bujiile au 15.000 de km dar distanta este buna si pornirea excelenta - filtrul de aer are 12.000 de km si este putin cam murdar (o sa-l suflu) - robinetul de benzina este pe direct, nu functioneaza actionarea vacuumatica. Nu cred ca are de-a face cu consumul marit fiindca ambele cuie pontou ale carburatoarelor inchid bine - pistonasele de soc aratau bine, dar o sa ma uit inca o data, multumesc. Am intrebat de jicloare fiindca citisem pe undeva ca unui Transalp cu 160.000 km i s-au montat jicloare noi si consumul a scazut cu jumatate de litru. Daca mai aveti ceva idei, le astept. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 12000 km un filtru de aer in romania mi se pare enorm.banuiesc ca nu mai are culoarea aceea roz deschis. culoarea bujiilor dupa un drum intins care este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.