Sari la conținut

Postări Recomandate

Pune si tu un semisintetic 10W50 sau 15W50. Zic si eu. Daca temperatura ambientala scade sub 15 grade, pornirea cu un ulei 20W e mult mai greoaie. Cel putin la monocilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurta intrebare...care e dimensiunea maxima la anvelopa care ar merge la transalp pe spate? am vazut ca stas e 120, as putea pune 130 sau chiar 140? are careva?

multzam

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurta intrebare...care e dimensiunea maxima la anvelopa care ar merge la transalp pe spate? am vazut ca stas e 120, as putea pune 130 sau chiar 140? are careva?

multzam

eu am avut anvelopa moto 130/80-17 deci merge, 140 nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca pornea cu 10w40 la prima atingere de starter, iar acuma o ia dupa 4-5 invartituri sau chiar la a doua incercare sau a treia, iar bateria e noua.

Eu zic ca nu e din cauza uleiului

 

Parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurta intrebare...care e dimensiunea maxima la anvelopa care ar merge la transalp pe spate? am vazut ca stas e 120, as putea pune 130 sau chiar 140? are careva?

multzam

DSCF2240.jpg

 

Asa arata un 150 pe care l-am folosit eu, intra si 160 , dar fereasca sfintu de o pana...intra si iese tare dificil.

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste mai greu pentru ca invarte mai greu din cauza uleiului mai vascos la temperaturi joase. Daca tii mobra in soare vei observa ca va porni usor, la fel ca atunci cand aveai 10W. Diminetile sunt inca racoroase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. mie inca imi porneste greu din cauza acumulatorului. Am luat TA-ul cu bateria cam la pamant, daca nu merg cu ea o saptamana nu mai are putere sa invarta motorul (am si un xt125r pentru oras din cauza asta il folosesc mai putin) Am schimbat toate bujiile si am curatat toate contactele cu spray de contacte deci doar de la baterie poate sa fie. Dilema mea este urmatoarea, pentu ca am un redresor ieftin fara microcip etc am bagat un bec sa ia din puterea de incarcare de 5 amperi. Incarca dar nu tine mai mult de o saptamana. Nivelul de electrolit din baterie este peste cel minim. Releul incarca bine, se duce pana la 14.5 volti turata cu luminile aprinse etc.

 

Intrebarea mea este, stie careva daca e nevoie sa schimb bateria sau mai am sansa sa o aduc la viata cu un redresor bun, scump? Intreb pentru ca am de gand sa plec la un drum mai lung si nu vreau sa ma lase cand nu am acces la o priza sa o bag la redresor.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o incarcare lenta, cu un redresor bun, ii va prelungi viata prea mult. E inceput de sezon, investeste intr-o baterie noua.

Se poate incarca si agresiv, cu un redresor ieftin. Bateria va suge atat curent cat va vrea ea. Conditia e sa nu o tii mai mult de o ora la incarcat.

Becul sper ca l-ai legat in paralel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decat sa dai banii pe un redresor scump mai bine dai banii pe o baterie noua

la 200 si ceva lei gasesti Yuasa

asa este, o solutie mai ieftina si mai sigura

multumesc

Nu cred ca o incarcare lenta, cu un redresor bun, ii va prelungi viata prea mult. E inceput de sezon, investeste intr-o baterie noua.

Se poate incarca si agresiv, cu un redresor ieftin. Bateria va suge atat curent cat va vrea ea. Conditia e sa nu o tii mai mult de o ora la incarcat.

Becul sper ca l-ai legat in paralel....

merci, e clara treaba atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o incarcare lenta, cu un redresor bun, ii va prelungi viata prea mult. E inceput de sezon, investeste intr-o baterie noua.

Se poate incarca si agresiv, cu un redresor ieftin. Bateria va suge atat curent cat va vrea ea. Conditia e sa nu o tii mai mult de o ora la incarcat.

Becul sper ca l-ai legat in paralel....

 

 

decat sa dai banii pe un redresor scump mai bine dai banii pe o baterie noua

la 200 si ceva lei gasesti Yuasa

 

Am luat baterie Yuasa ieri, aseara am luat electrolit concentratie 1.28 de la magazinul de la colt si am umplut celulele cu mare grija cu seringa de 50ml de la farmacie. Avea 12.6v dupa umplere. Azi dimineata am montat bateria si cu socul la jumatate a luat-o fara probleme, am lasat-o asa 10 minute deci totul e ok.

Bateria veche tot Yuasa era, si ma gandeam ca daca e pe plumb poate reusesc sa inversez procesul de sulfatare si intrebarea mea este daca stie unde as putea sa fac asta, Poate mai e buna de ceva, poate se regenereaza si poate sa ajute pe altcineva bateria asta.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6%, mers cu 80-90 km/h, fara pasager, fara bagaje. Dupa parerea mea, consumul este foarte mare, ar fi trebuit sa fie 4 - 4,5 la viteza asta.

Filtru de aer, bujii, nivel carburatoare - astea i le fac usor. Ce altceva mai pot face? Jicloare noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6%, mers cu 80-90 km/h, fara pasager, fara bagaje. Dupa parerea mea, consumul este foarte mare, ar fi trebuit sa fie 4 - 4,5 la viteza asta.

Filtru de aer, bujii, nivel carburatoare - astea i le fac usor. Ce altceva mai pot face? Jicloare noi?

daca ai facut 6% in oras e bine, da si eu dau mai tare in oras

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai facut 6% in oras e bine, da si eu dau mai tare in oras

"mers cu 80-90 km/h" crezi ca e in oras? :D

 

dani_d, vezi ca la astea se poate bloca socul sau poate sa nu inchida bine

o sincronizare a carburatoarelor nu strica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ verificare a membranelor, dacă nu-ţi este greu să le dai jos, nu tot timpul fisurile din membrane se simt în mersul neregulat a unuia dintre cilindrii.

( poţi testa membranele şi în exteriorul oraşului, unde-i dai gaz cât poate duce, de obicei cu membranele fisurate nu poate ajunge la viteză mare, peste 150km/h. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat carburatoarele cap-coada: membrane bune, nivel bun, sincronizare, suruburi aer, absolut tot. Am verificat si etrierii, rotine se invart usor. Lantul este uns si roata centrata.

 

Cauze posibile:

 

- Bujiile au 15.000 de km dar distanta este buna si pornirea excelenta

- filtrul de aer are 12.000 de km si este putin cam murdar (o sa-l suflu)

- robinetul de benzina este pe direct, nu functioneaza actionarea vacuumatica. Nu cred ca are de-a face cu consumul marit fiindca ambele cuie pontou ale carburatoarelor inchid bine

- pistonasele de soc aratau bine, dar o sa ma uit inca o data, multumesc.

 

Am intrebat de jicloare fiindca citisem pe undeva ca unui Transalp cu 160.000 km i s-au montat jicloare noi si consumul a scazut cu jumatate de litru. Daca mai aveti ceva idei, le astept. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...